sol1

Sondaj Amanuntit Golf V

GOLF V - MOTOARE / UTILIZARE / DOTARI   464 voturi

  1. 1. 1.4 MPI, 1.4 FSI, 1.6 MPI, 1.6 FSI

    • km/an <=> 0-10.000
      44
    • km/an <=> 10.000-20.000
      91
    • km/an <=> peste 20.000
      15
    • % urban/extraurban <=> urban 50%
      41
    • % urban/extraurban <=> urban 70%
      66
    • % urban/extraurban <=> urban 90%
      31
    • urban in medie 10km parcurgeti in <=> 15 min
      45
    • urban in medie 10km parcurgeti in <=> 30 min
      72
    • urban in medie 10km parcurgeti in <=> peste 30 min
      21
    • viteza max extraurban <=> 90-120 km/h
      37
    • viteza max extraurban <=> 120-140 km/h
      68
    • viteza max extraurban <=> peste 140 km/h
      40
    • buget lunar combustibil <=> sub 180 lei
      20
    • buget lunar combustibil <=> 200-350 lei
      82
    • buget lunar combustibil <=> peste 350 lei
      39
    • motorizarea a fost aleasa <=> subiectiv
      55
    • motorizarea a fost aleasa <=> obiectiv
      81
    • echiparea a fost aleasa <=> subiectiv
      70
    • echiparea a fost aleasa <=> obiectiv
      62
    • am votat la alta motorizare
      322
  2. 2. 1.9 TDI, 2.0 TDI, 2.0 SDI

    • km/an <=> 0-10.000
      37
    • km/an <=> 10.000-20.000
      131
    • km/an <=> peste 20.000
      87
    • % urban/extraurban <=> urban 50%
      117
    • % urban/extraurban <=> urban 70%
      97
    • % urban/extraurban <=> urban 90%
      38
    • urban in medie 10km parcurgeti in <=> 15 min
      102
    • urban in medie 10km parcurgeti in <=> 30 min
      110
    • urban in medie 10km parcurgeti in <=> peste 30 min
      36
    • viteza max extraurban <=> 90-120 km/h
      45
    • viteza max extraurban <=> 120-140 km/h
      117
    • viteza max extraurban <=> peste 140 km/h
      91
    • buget lunar combustibil <=> sub 180 lei
      25
    • buget lunar combustibil <=> 200-350 lei
      142
    • buget lunar combustibil <=> peste 350 lei
      88
    • motorizarea a fost aleasa <=> subiectiv
      110
    • motorizarea a fost aleasa <=> obiectiv
      137
    • echiparea a fost aleasa <=> subiectiv
      132
    • echiparea a fost aleasa <=> obiectiv
      106
    • am votat la alta motorizare
      214
  3. 3. 1.4 TSI, 2.0 FSI, 2.0 TFSI, 3.2 V6

    • km/an <=> 0-10.000
      13
    • km/an <=> 10.000-20.000
      42
    • km/an <=> peste 20.000
      14
    • % urban/extraurban <=> urban 50%
      15
    • % urban/extraurban <=> urban 70%
      44
    • % urban/extraurban <=> urban 90%
      6
    • urban in medie 10km parcurgeti in <=> 15 min
      18
    • urban in medie 10km parcurgeti in <=> 30 min
      28
    • urban in medie 10km parcurgeti in <=> peste 30 min
      20
    • viteza max extraurban <=> 90-120 km/h
      3
    • viteza max extraurban <=> 120-140 km/h
      30
    • viteza max extraurban <=> peste 140 km/h
      32
    • buget lunar combustibil <=> sub 180 lei
      1
    • buget lunar combustibil <=> 200-350 lei
      27
    • buget lunar combustibil <=> peste 350 lei
      38
    • motorizarea a fost aleasa <=> subiectiv
      32
    • motorizarea a fost aleasa <=> obiectiv
      35
    • echiparea a fost aleasa <=> subiectiv
      33
    • echiparea a fost aleasa <=> obiectiv
      31
    • am votat la alta motorizare
      402

Conectaţi-vă ori înregistraţi-vă pentru a vota în acest sondaj.

41 postări în acest subiect de discuţie

Va rog sa completati rubrica aferenta motorului dvs. Din pacate a trebuit sa le grupez asa pentru ca nu se poate realiza un poll mai complex de atat. Pentru ca rezultatele sa fie cat mai reale va rog sa bifati atent. Daca acest poll va fi intocmit corect cred ca ar pute folosi unui utilizator nou pentru alegerea motorului & echiparii (cuplat cu sondajul "Recensamant Golf V"). Va rog sa votati la celelalte motorizari (alta decat cea care o aveti) la intrebarea 20 - ca sa nu dea eroare :lol: Va rog sa rotunjiti cat mai realist valorile introduse si sa nu votati decat o singura intrebare/categorie ca sa nu viciem rezultatele. Pacat ca nu se poate realiza un sondaj mai complex in care eroarea umana sa fie redusa mai mult

Modificat de aviasol
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

As mai completa ceea ce a spus aviasol - rog sa voteze numai posesorii de Golf 5 - sa nu voteze posesori de alte masini.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

sunt curios daca posesorii de motoare puternice pe benzina vor vota alegerea subiectiva a motorului :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

O initiativa buna, dar cred ca fiecare vot ar trebui sa fie asumat printr-un post al membrului respectiv, pentru a avea o imagine mai clara asupra “segmentului electoral” vizat.

Eu de exemplu am votat al doilea, la motoare diesel, si ma intreb cum ar putea fi o alegere altfel decat subiectiva, dar bazata pe criterii mai mult sau mai putin obiective …

Modificat de razdan
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

eu m-am gandit la alegerea motorizarii subiective astfel: nu ma intereseaza cat consuma, nu ma intereseaza cat costa, eu vreau GTI pentru ca ma reprezinta, ca vreau demaraje, ca arata intr-un anume fel, etc.....

la dotari/optiuni e altceva. astea dupa mine nu pot fi decat subiective (parerea mea).

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

votat si eu la 2.0 TDI ales subiectiv ca si nivelul de echipare dealtfel, si cum zice si razdan nu poti sa le alegi altfel decat subiectiv, altfel am avea toti renault sau toyota poate...

edit: felicitari pentru initiativa :)

Modificat de eugend
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca motorizarea se poate alege obiectiv. ex. daca fac 6000 km/an e clar ca nu are rost sa iau diesel obiectiv aleg benzina subiectiv insa o sa iau TDI. O rubrica interesanta mai era: Credeti ca valoarea SH a autoturismului va fi mai mare daca <=> are motorizare TDI / are motorizare benzina, A fost acesta un criteriu in alegerea motorizarii?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am votat si eu.. total subiectiva alegerea :frigbaitata:

Modificat de NetFlow
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

eu nu pot vota :emthup:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Merge.. dar voteaza la toate "sectiunile" . Adica "am votat la alta motorizare" unde nu e cazul.. daca intelegi :emthup:\

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

situatia e sub control :emthup:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Merge.. dar voteaza la toate "sectiunile" . Adica "am votat la alta motorizare" unde nu e cazul.. daca intelegi :emthup:\

gata :lol:

:lol: din cauza serviciului plimbarile s-au redus drastic, astfel ca de la 30k pe care-i faceam cu vechea masina, am ajuns la sub 10.

urban stau 70%

cam 10km/30'

vit max extra, cat tine fierul

buget sub 180

motorizare si echipare alese obiectiv, subiectiv as fi condus un GTI daca e sa fie golf.

my bits

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

votashi si eu! :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

hai sa interpretam un pic primul calup de 10 voturi date la TDI. 8 voturi s-au dat pt aprox 20.000km pe an si bugete de 250-350 ron. Eu cred ca aceste voturi reprezinta proprietarii care au ales obiectiv motorul TDI, vad ca 5 din cei ce au votat aici spun ca de obicei parcurg 10km in 15min urban asta inseamna aproape viteza legala. Felicitari. eu azi de exemplu am parcurs 24km de la servici-acasa in 1h40 min, consumul a ajuns pe segmentul asta la 8.4% :offtopic: (1.9TDI), dimineata am facut numai 1h cu consum 7.2%. Cei care au votat <10.000km/an, parerea mea este ca au aruncat banii de pomana pe TDI cu diferenta de pret la achizitionare si service puteau pune benzina la 1.6 FSI timp de cativa ani buni.

Modificat de aviasol
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am votat si eu, cred obiectiv , din toate punctele de vedere. Motorizarea am ales-o in functie de cati km am timp sa fac, iar dotarile le-am selectat dupa buget si mai ales dupa necesitatile, considerate de mine, stringente.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

votat la 1.9 tdi

Fac pe an o medie de peste 50.000 km.

Chiar daca vi se pare nepotrivita alegerea, consider ca fac cam 50% oras 50% afara (sunt dese zilele cand fac peste 120 km in oras).

La aglomeratia care este in timisoara, este greu sa scoti o medie mai mare de 25 km/h si in cel mai bun caz 35 km/h.

Viteza maxima afara depinde de conditii - foarte rar peste 160, rar peste 150, uzual 110-130.

La numarul de km pe care-i fac lunar, bugetul clar trece de 350 ron.

Motorizarea consider ca am ales-o obiectiv iar la dotari nu pot sa spun altceva decat subiectiv.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

chiu, la 50.000 km pe an poti spune ca amortizezi din plin TDI-ul. numai la peste 25.000km /an costurile de achizitie si service se amortizeaza din diferenta de consum. Este si motivul pt care nu o sa vedeti TDI in germania care sa aibe 60.000 km in 3-4 ani. ALA E MANARIT 100% parerea mea. Pt ca nemtii sunt foarte obiectivi atunci cand aleg motorizarile. La noi lumea nu e asa obiectiva. Trebuie sa recunosc ca si eu merg cam la limita amortizarii cu TDI-ul meu adica in jur de 20.000 pe an (dar nu pt ca nu merg mult ci pt ca merg mult cu 3 masini. pe care le impart cu ai mei in general 2 merg in fiecare zi si a 3-a sta si e luata in concedii sau la munte - Touranu)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cei care au votat <10.000km/an, parerea mea este ca au aruncat banii de pomana pe TDI cu diferenta de pret la achizitionare si service puteau pune benzina la 1.6 FSI timp de cativa ani buni.

desi cand am cumparat era alta situatia (referitor la km parcursi), 2.0TDI nu se compara de nici o culoare cu 1.6. iar dif de pret pt 2.0 benzen era infima.

iar ce e frumos, e ca merg cum vreau si fac un plin pe luna in mod uzual.

desigur se putea si mai bine ;)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Scriam pe topicul "Recensamant Golf 5" ca am ales motorizarea pe care o am pentru ca asa cum spunea si aviasol pe acelasi topic „conteaza mai mult senzatia sport” pentru unii...

Subscriu deci la ce spune c6t9 in sensul ca 2.0TDI ofera mai mult fun decat motoarele VAG aspirate pe benzina (cel putin cele care erau disponibile acum trei ani pe piata).

Si, tot asa cum spunea acum c6t9 si mai demult Gorrocs, marele avantaj la 2.0 TDI este, pentru unii dintre noi, ca putem merge fie sportiv cu un consum decent (pe care acum l-ar realiza si 1.4TFSI cred), dar si linistit si cu un consum de ... Diesel ... :beerchug:

Ar fi fost util, as zice, si o intrebare referitoare la motivatia alegerii motorizarii la golf 5.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

asta este primul meu diesel.

pana acum il conduc normal, am tinut cont cat de cat de sfaturile de aici, dar calc si stramb (mai des schimb pe la 2k, decat sa calc sub 2k - chiar f rar ultimul caz, pt ca am un reflex benzinar sa dau mereu treapta inferioara ;) ).

parti bune: masina fuge (chiar foarte bine), cuplu e o binecuvantare din ceruri pt pante (nu stiu cum au reusit unii sa caleze motorul in panta/rampa) si atunci cand ai bagaj, cu masina plina de gresie fugea fara probleme, consum mic, zgomot parca e masina de curse, daca ii pui si o toba te surzeste (posesorii stiu ;) , nu e cazul meu), la frig nu a facut urat, inca :beerchug: , desi motorul a tremurat de vreo 2-3 ori.

neajunsuri (se incalzeste mai greu), politica de schimbare a vitezelor cand e motorul rece (si nu numai, vezi final), posibil revizie mai scumpa, ulei consumat (daca schimbi numai la 3k va consuma foarte putin, spre deloc, daca urci, in functie de cat urci, papa la greu).

per total, in afara de acei greierasi din gurile de aerisire, masina este excelenta.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

sunt perfect de acord cu topicurile de mai sus (razdan si c6t9) ceea ce am spus referitor la diesel si km se refera strict la partea obiectiva a problemei insa partea subiectiva totdeauna joaca un rol foarte important in alegerea unei masini si a unei motorizari. Care dintre noi nu are o anume idee preconceputa sau un "must Have" in ceea ce priveste masina. Eu am luat mai de mai multe ori masina noua si apoi am regretat ca nu am luat si cutare accesoriu, ca m-am zgarcit la una sau la alta care apou m-au costat dublu ca sa le pun. Asa ca acum am luat o grmada de prosti senzori/pachete lumini/10 boxe etc. toate astea le-am ales subiectiv pt ca alta data nu am facut-o si mi-a parut rau. Despre motor poate fi pusa la fel problema. Sunt cumparatori care doresc o anume performanta sau o anume caracteristica la motor (si in rest nu-i intereseaza cum e masina - vezi subaru care e mai spartan ca loganu dar care are o tehnica super; m-am dat cu impreza wrx sti si e o bestie pe roti; consuma insa ca un buceag).

Un aspect care la noi, pana acum, nu prea era luat in considerare la alegerea masinii sunt taxele la stat. In UE si din ce in ce mai mult si la noi taxele anuale pe masini (includ aici toate categoriile: impozit, rca,...rar..., tot ce e obligatoriu) reprezinta un factor important. RCA-ul deja a ajuns 5-600Ron si e in crestere, impozitul 200Ron in crestere si el.... pt noi insa ... gheata la mal ... la orizont .... De aceea in DE cumparatorii au grija sa aleaga configuratia cat mai potrivita pentru ca luxul sau performantele exagerate cam ustura la buzunare. Anul asta, la achizitionarea G5 a fost prima data cand m-am interesat de taxe, impozite etc.. Pana acum acestea erau luate de noi la gramada, la diverse... hai ... cateva sute (vechi) toate. Am aflat ca in Italia de ex pt un A4/TDI/2003 se plateste RCA cca 1200Euro anual. Poate ca de asta in vest nu e puzderia de Q7, Touareg, X5, Lexusuri, Jeepuri, Toyote si Nissanuri de teren si gramezi de limuzine de lux. Eu am ales datorita costurilor totale ridicate de exploatare G5 in favoarea A3 SB aceiasi motorizare. Alta data nu asi fi facut-o, asi fi mers la limita bugetului in ideea ca ma descurc eu cumva. Din pacate cunosc persoane care nu fac asa si apoi repara super masini pe la niste garaje la care eu nu m-asi duce nici sa-mi ung lantul la bicicleta.

Eu eram curios sa vad daca cumparatorul unei masini noi de buget mediu s-a maturizat sau este inca un cumparator impulsiv care "vrea cu orice pret".

1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

votat si eu

peste 15.000 km pe an

in jur de 200 ron / luna pt combustibil

urban 50%

obiectiv 100% la alegerea motorizarii si a echiparii, dar daca m-as fi luat dupa instinct, acum aveam Gti

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

este evidenta alegerea obiectiva a motorizarii, la sub 10.000 de km anual, peste 70% in urban si 5 km dus intors de acasa la servici - un diesel nu m-ar fi avantajat ci doar plateam mai mult pentru el degeaba.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

votat

intre 10000 - 20.000 km pe an

peste 350 ron / luna pt combustibil

urban 75%

subiectiv 100% la alegerea motorizarii si a echiparii

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Placut surprins..

Mi`am propus zilele trecute sa imi fac consumul la a mea masina (1.9TDI 105 caluti 2006) dar nu cel afisal pe BC

Am consumat toata motorina (pana cand mi`a afisat ca mai am 0 km de mers) si am alimentat cu 10 litri ; pe BC imi afisa ca am de parcurs 220 km ..

Viteza max extraurban 110 km/h in treapta a 5`a , localitate 60km/h treapta a 4`a , accelerare cat mai lenta si aproape fara depasiri , franare cat se poate de mult in frana de motor

Trasee : un drum dus/intors pana la servici cu 2 pers in masina - aprox 40 km extraurban

un drum dus/intors pana la ciuta cu 4 pers in masina - aprox 60 - 70 km

restul (asta`i surpriza) urban (buzaul nu este tocmai un oras foarte aglomerat)

Dupa 2 zile in care si batranii care joaca sah in parc m`au depasit si multe mustrari de constiinta ca chinui masina vine SURPRIZA

210 km parcursi iar BC imi mai arata ca mai am 20 km pana la 0

Consum estimat 4.545455 l/100km :rolleyes:

A mai avut cinava rabdare sa incerce asa ceva :) :question:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.