Jump to content

Sonda lambda


charisman
 Share

Postare recomandată

Sa nu uiti sa salveze cel care face diagnoza rezultatul si sa o postezi aici exact cum era. Astfel ne putem da mai bine cu parerea.Driver.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin...si vin de la tester. si sunt foarte bucuros, in sensul ca acel martor check engine s-a aprins din cauza benzinei. sonda lambda nu are nicio problema, mai mult decat atat, rezultatul in urma testerului a fost 0 erori.. sa va spun un secret. o lauda mai mult. sper sa intelegeti gluma. nici macar nu mi-a luat bani. :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motoarele 1.4 16v manualul zice ca e nevoie de benzina de minim 98, merge si cu 95 dar cu performante reduse

si eu am avut problema ta si am gasit 2 variante de rezolvare

- prima am bagat benzina de 98, 99 sau 100, deoarece la cea de 95 mi s-a aprins martorul

- a doua rezolvare si cea definitiva, in sensul ca acum pot circula si cu benzina de 95 fara sa simt vreo diferenta, consta in schimbarea setului de bujii cu ce recomanda manualul (adica NGK BKUR6ET-10 pentru motorul din semnatura, cred ca si la tine e la fel mai ales ca ai tot 16v), e adevarat ca bujiile vechi erau uzate rau si aveau depuneri la greu doar la service le-am putut demonta, de atunci bag doar de 95 petrom si totul e normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un pret sti la bujiile pe care le-ai recomandat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul in care acel martor se aprinde din nou, o sa tin cont de parerea ta. mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu le-am gasit la 25 bucata, 100 toate 4 - cu placere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CO 98 e valabil doar la 1.4 16v 74 kw. Cele de 55 kw au nevoie de CO95.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Recent am cumparat o fabie din 2001 motor 1.4 AZF 44 kw (138kkm). Am schimbat distributia (lant), curea transmisie, senzor caseta directie trw, senzor vaporizator g263 si amortizoarele spate (piese oem si manopera la autogrup cta). Acum masina s-a asezat, merge bine; la diagnoza (facuta la autogrup cta) nu mai arata nici o eroare. Problema e consumul de 12% in oras. In carte scrie 9,6-9,8 dar am vazut colegi forumisti cu consum de 8,5 la aceeasi motorizare si (zic ei) condus sportiv.M-am gandit si la cauciucuri si am luat 165/70 R14 81T (ca sa excludem si asta).

Va rog sa imi dati un sfat sau o explicatie legat de consumul ridicat (daca imi spunetica e noprmal din cauza vechimii va cred :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai sarit peste ce e printre cele mai importante: bujiile si fisele lor.

Sa nu mai zic de ulei si filtre =ulei, aer, benzina, polen.

Verifica termostatul, sensorul de temp eventual.

Dar in primul rind bujiile si alea recomandate pe original , banui ca NGK.

Eu am 12% acum dar e 1.6 75kW si e si GPL.

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai sarit peste ce e printre cele mai importante: bujiile si fisele lor.

Sa nu mai zic de ulei si filtre =ulei, aer, benzina, polen.

Verifica termostatul, sensorul de temp eventual.

Dar in primul rind bujiile si alea recomandate pe original , banui ca NGK.

Eu am 12% acum dar e 1.6 75kW si e si GPL.

Multumesc pentru raspuns. Verific si postez :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te salut si eu noule posesor de fabia. in legatura cu consumul, zic eu, nu ai de ce sa iti faci griji de consumul de 12% prin oras. eu am undeva pe la 11,7. tot acolo bate. si eu am schimbat o gramada de lucruri pe ea, am dus-o la tester si nu are nicio eroare. apropo, cat te-a costat distributia pe lant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100 lei kitul de la wolksparts si 250 manopera. Daca te duci la dealer la service sa o faci sa intrebi de reducerea de 20% pt masinile mai vechi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de apa nu a schimbat-o sau la Fabia nu-i tot pe acolo?

De obicei se schimba...pt 150RON max nu te risti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 1.4 mpi, schimbatul distributiei inseamna schimbatul pinionului arborelui cotit, pinionul arborelui cu came si lantul efectiv. atat! nu este intinzator si nici pompa de apa antrenata de acel lant.

le: si oricum, zicea ca a schimbat si distributia.

Modificat de CrW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Moog: Termostatul e bulit. Nu stiu cum de pana acum nu am sesizat, dar la mine apa nu se incalzeste niciodata. Acul nu se misca decat in oras; in exterior ascesta ramane unde il gasesc atunci cand pornesc masina. Azi am facut un drum de 110 km si motorul era rece ca gheata la sfarsit si pe drum am dardait. :offtopic: Aerul conditionat de pe masina nu ar trebui sa bage si aer cald?

Intre timp am mai curatat si clapeta de la acceleratie lucru care a dus la scaderea consumului si inlaturarea trepidatiilor de la relanti. Scuze de offtopic inca odata. Nu am sa mai postez aici pt ca problema mea nu este legata de sonda lambda. Va multumesc tuturor pt reply.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa aer cald in masina -> termostat in cele mai multe cazuri.

Verifica si senzorul de temperatura daca tot nu arata cum trebuie ceasul in masina.

Dar asta dupa ce obtii aer cald in masina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce discutam despre termostate la "Sonda Lambda"? Vedeti ca avem topic de incalzire habitaclu, racire etc. Sunt informatii utile acolo. Use SEARCH

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

ati schimbat vreunul sonda lambda recent sa imi spuneti si mie un pret informativ? multumesc anticipat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai am primit necrutatoarea veste ca trebuie sa schimb sonda lambda. Adika sondele lambda. Electricianul mi-a zis ca amandoua trebuie schimbate. Si nu orice electrician ci e cel mai bun din zalau. Nu ma intrebati de erori, ca in momentul in care mi-a dat vestea m-am pierdut de tot stiind preturile informative acestor sonde.

Se pot pune ceva sonde asemanatoare care cica sunt universale?

Stiti sa se importeze ceva sonde asemanatoare la preturi mai mici?

mie, respectivul mi-a zis ca cea din fata e 500 RON, iar cea din spatele catalizatorului 300 RON. Astept opinii din partea voastra si multumiri anticipate.

P.S. Nu s-a uitat atent la ele, ci mi-a zis astea doar in urma testerului. Zicea ceva de 4 fire.

Modificat de silviutz00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea universale sint ceva mai ieftine in loc 400 e vreo 250-300 dar electricianul tre' sa stie ce face ... tre' sa ia mufa de la aia veche si sa lipeasca firele de la asta noua...si nu sint aceleasi nr de fire...

Eu am preferat sa o iau pe cea dedicata.

Sonda 2 e ceva mai ieftina ~200-250RON poate si mai jos.

Sonda 1 cauta si negociaza poti sa o scoti la 400RON.

Vorbesc de Bosch dedicate nu universale...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ink o mica intrebare pentru cunoscatori. Este drept ca e despre bujii, dar ma intereseaza sondele lambda.

Uzura bujiilor influenteaza in mod negativ sondele? Mi s-a spus sa schimb intai bujiile pentru a vedea cert daca sondele lambda sunt defecte. Mentionez ca nu am consum ridicat deloc. Tocmai am facut drumul ZALAU-ORADEA cu 5,9. Am calculat si pe foaie si consumul e la 6. Apropo, ieri mi-a anulat respectivul mecanic eroarea, iar pe drum, azi, s-a reaprins martorul check engine. Dupa 60 de km

Modificat de silviutz00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca bujiile sint duse rau si sondele obosite, poate sa iasa o combinatie ce da check engine :)

Masina citi km are?

Ce bujii ai si citi km cu ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!