Jump to content


Photo

Sonda lambda


  • Please log in to reply
155 replies to this topic

#41 bogdan_cj

bogdan_cj
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Skoda
  • Model:Fabia
  • Motorizarea:1.2 12v HTP

Posted 03.12.2009 @ 23:07

Da, consumuri mari si masina trage mai greu. Si din cate stiu eu cele 2 sonde nu se pot inversa intre ele si nu as cumpara de la dezmembrari sonda lambda, daca e imbacsita ce rezolvi? Daca e cu 4 fire mai bine iei una universala decat una din dezmembrari. Parerea mea.

Later edit: Eu am avut sonda lambda 1 dusa si aveam trepidatii la relanti, trepida destul de bine.

Edited by bogdan_cj, 03.12.2009 @ 23:09.


#42 remuss

remuss
  • Oraş:Târgovişte
  • Maşina:SKODA
  • Model:FABIA 2001
  • Motorizarea:1.4 16V 101CP

Posted 14.01.2010 @ 19:39

Domnilor toata treaba a fost de la clapeta de acceleratie pe care tocmai am schimbat-o si merge masina merge fara nici o problema acum.

#43 florinel54

florinel54
  • Oraş:Mediaş
  • Maşina:Golf 5 Young
  • Model:2008
  • Motorizarea:1.4 16V 80 CP

Posted 27.08.2010 @ 12:50

Am si eu nevoie de ajutor.Mi-am adus din Franta o Skoda Fabia 1.2 HTP.Toate bune si frumoase pana am ajuns cu ea la RAR aici totul a fost perfect mai putin noxele pe care nu am reusit sa le fac sa se incadreze in valorile normale.Mi s-a spus ca de vina ar fi sonda lambda dar mie nu mi s-a aprins nici un martor la bord.Este adevarat ca am bagat benzina de 95 dar zau ca nu stiu ce sa fac.Sa schim sau sa nu schim sonda lambda? Un sfat mi-ar prinde bine.Multumesc

#44 BLiTZ

BLiTZ

    Moderator

  • Oraş:Altul (nu în listă)
  • Maşina:CUBE
  • Model:Sting 120 Pro 29
  • Motorizarea:pedale

Posted 27.08.2010 @ 16:42

Intrebarea e asa: care dintre sonde sa schimbi? Inainte sau dupa cat?
Nu: iti recomand in felul urmator: la un service de reprezentanta exista o procedura de verificare a elementelor componente in sistemul de control al emisiilor poluante. Trebuie facut acel test iar in urma lui rezulta cu o destul de buna exactitate ce probleme ar fi. De exemplu poate fi si un catalizator care nu mai este eficient...

#45 carmina

carmina
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Touareg V10 tdi, Fabia
  • Model:Touareg 5.0
  • Motorizarea:4921 cc

Posted 27.08.2010 @ 17:27

check se aprinde la punerea contactului?, s-au poate s-au ocupat nitel francezii de el, vezi daca nu papa ulei, ca kilometrii sigur nu-s reali, de aia si gazele nu-ti prea ies, s-ar putea sa nu te salveze nici sonda lambda nici catalizatorul, sa nu fie mai grav nitel....segmenti, daca esti norocos din fire poate scapi doar cu niste stergatoare de supape. :)

#46 silviutz00

silviutz00
  • Oraş:Zalău
  • Maşina:Skoda
  • Model:Fabia AUA 2001
  • Motorizarea:1,4 16V 75 CP

Posted 08.12.2010 @ 10:47

am luat o skoda, care avea martorul sondei lambda aprins pe bord. am umblat cam o mie de km cu ea, iar consumul a fost normal. i-am schimbat filtrul de benzina si martorul s-a stins. insa problema a fost ca dupa ce am alimentat, acel martor s-a aprins. ma puteti ajuta cu niste sfaturi. in cazul in care aceasta sonda trebuie schimbata, ce preturi cunoasteti. cred ca ma stric de cap, tocmai am bagat in masina 2200 de lei. daca ma aud de bani, fac comotie financiara.

#47 Moog

Moog
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 1 2001
  • Motorizarea:1.6l AVU 75kW

Posted 08.12.2010 @ 12:59

Martor sonda lambda nu exista dupa cite stiu eu. Ala cu "robinetul" e check engine" si poate fi aprins din mai multe cauze.
O interfata ai pus pe masina? Ce erori sint stocate?
Daca ai consum in limite si nu merge ca porcu ai sanse sa nu fie sonda...
Cauta pe cineva cu VAG_COM-ul pe linga tine si posteaza erorile daca ai stocate.

#48 silviutz00

silviutz00
  • Oraş:Zalău
  • Maşina:Skoda
  • Model:Fabia AUA 2001
  • Motorizarea:1,4 16V 75 CP

Posted 08.12.2010 @ 13:05

Martor sonda lambda nu exista dupa cite stiu eu. Ala cu "robinetul" e check engine" si poate fi aprins din mai multe cauze.
O interfata ai pus pe masina? Ce erori sint stocate?
Daca ai consum in limite si nu merge ca porcu ai sanse sa nu fie sonda...
Cauta pe cineva cu VAG_COM-ul pe linga tine si posteaza erorile daca ai stocate.


nu am consum mare la masina. din contra. consuma 6 extra. adika am bagat de 300 de lei de cand am lat-o si am facut 1150 de km cu ea. la 4 merg la tester si o sa postez erorile pe care mi le da. masina nu merge rau. din contra e nebuna. ii place viteza. doar ca martorul ala e tot aprins. multumesc de raspuns!!!

#49 deraiatu

deraiatu
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:Skoda
  • Model:Fabia AQW 2001
  • Motorizarea:1400 MPI 68CP

Posted 08.12.2010 @ 14:35

Daca la schimbarea filtrului de benzina s-a stins martorul,cel mai posibil e din cauza benzinei nu foarte bune de la noi, ca sfat incearca sa bagi o benzina mai buna si fa o plimbare mai in "forta" sa se curete putin.

#50 silviutz00

silviutz00
  • Oraş:Zalău
  • Maşina:Skoda
  • Model:Fabia AUA 2001
  • Motorizarea:1,4 16V 75 CP

Posted 08.12.2010 @ 14:41

Daca la schimbarea filtrului de benzina s-a stins martorul,cel mai posibil e din cauza benzinei nu foarte bune de la noi, ca sfat incearca sa bagi o benzina mai buna si fa o plimbare mai in "forta" sa se curete putin.

ok, multumesc de sfaturi. o sa tin cont, si o sa pun benzina mai buna. am vrut sa pun azi carera 100, dar cand am vazut pretul...m-am razgandit. si mai tre sa stau putin ca am pus 20 de litri azi

Edited by silviutz00, 08.12.2010 @ 14:41.


#51 jagoman

jagoman
  • Oraş:Şimleu Silvaniei
  • Maşina:Skoda
  • Model:Fabia Comfort
  • Motorizarea:1.4 16v 75CP

Posted 08.12.2010 @ 15:03

Sa nu uiti sa salveze cel care face diagnoza rezultatul si sa o postezi aici exact cum era. Astfel ne putem da mai bine cu parerea.Posted Image

#52 silviutz00

silviutz00
  • Oraş:Zalău
  • Maşina:Skoda
  • Model:Fabia AUA 2001
  • Motorizarea:1,4 16V 75 CP

Posted 08.12.2010 @ 17:08

revin...si vin de la tester. si sunt foarte bucuros, in sensul ca acel martor check engine s-a aprins din cauza benzinei. sonda lambda nu are nicio problema, mai mult decat atat, rezultatul in urma testerului a fost 0 erori.. sa va spun un secret. o lauda mai mult. sper sa intelegeti gluma. nici macar nu mi-a luat bani. :blah_:

#53 SergiuD

SergiuD
  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Polo 9N 2003
  • Motorizarea:1.4 16v BBY

Posted 08.12.2010 @ 17:35

la motoarele 1.4 16v manualul zice ca e nevoie de benzina de minim 98, merge si cu 95 dar cu performante reduse

si eu am avut problema ta si am gasit 2 variante de rezolvare

- prima am bagat benzina de 98, 99 sau 100, deoarece la cea de 95 mi s-a aprins martorul

- a doua rezolvare si cea definitiva, in sensul ca acum pot circula si cu benzina de 95 fara sa simt vreo diferenta, consta in schimbarea setului de bujii cu ce recomanda manualul (adica NGK BKUR6ET-10 pentru motorul din semnatura, cred ca si la tine e la fel mai ales ca ai tot 16v), e adevarat ca bujiile vechi erau uzate rau si aveau depuneri la greu doar la service le-am putut demonta, de atunci bag doar de 95 petrom si totul e normal

#54 silviutz00

silviutz00
  • Oraş:Zalău
  • Maşina:Skoda
  • Model:Fabia AUA 2001
  • Motorizarea:1,4 16V 75 CP

Posted 08.12.2010 @ 18:34

un pret sti la bujiile pe care le-ai recomandat?

#55 Moog

Moog
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 1 2001
  • Motorizarea:1.6l AVU 75kW

Posted 08.12.2010 @ 18:52

~20-25RON sint standard la benzinare VAG

#56 silviutz00

silviutz00
  • Oraş:Zalău
  • Maşina:Skoda
  • Model:Fabia AUA 2001
  • Motorizarea:1,4 16V 75 CP

Posted 08.12.2010 @ 19:01

in cazul in care acel martor se aprinde din nou, o sa tin cont de parerea ta. mersi mult

#57 SergiuD

SergiuD
  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Polo 9N 2003
  • Motorizarea:1.4 16v BBY

Posted 08.12.2010 @ 19:08

eu le-am gasit la 25 bucata, 100 toate 4 - cu placere

#58 jagoman

jagoman
  • Oraş:Şimleu Silvaniei
  • Maşina:Skoda
  • Model:Fabia Comfort
  • Motorizarea:1.4 16v 75CP

Posted 08.12.2010 @ 20:29

CO 98 e valabil doar la 1.4 16v 74 kw. Cele de 55 kw au nevoie de CO95.

#59 SergiuD

SergiuD
  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Polo 9N 2003
  • Motorizarea:1.4 16v BBY

Posted 08.12.2010 @ 20:44

asa e, imi cer scuze

#60 cornel_723

cornel_723
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:Skoda
  • Model:Fabia 1 2001
  • Motorizarea:1.4 MPI

Posted 09.12.2010 @ 22:48

Salut!

Recent am cumparat o fabie din 2001 motor 1.4 AZF 44 kw (138kkm). Am schimbat distributia (lant), curea transmisie, senzor caseta directie trw, senzor vaporizator g263 si amortizoarele spate (piese oem si manopera la autogrup cta). Acum masina s-a asezat, merge bine; la diagnoza (facuta la autogrup cta) nu mai arata nici o eroare. Problema e consumul de 12% in oras. In carte scrie 9,6-9,8 dar am vazut colegi forumisti cu consum de 8,5 la aceeasi motorizare si (zic ei) condus sportiv.M-am gandit si la cauciucuri si am luat 165/70 R14 81T (ca sa excludem si asta).

Va rog sa imi dati un sfat sau o explicatie legat de consumul ridicat (daca imi spunetica e noprmal din cauza vechimii va cred :) )




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users