Jump to content

Referinte Lupo 3l


cpr
 Share

Postare recomandată

Salut!

Vreau sa-mi cumpar un Lupo 3l am gasit masina si m-ar interesa niste sfaturi, recomandari, detalii despre model de la cei care detin sau cunosc aceasta masina!

Cu respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul, sunt f multumit de 3L.

Nu am avut nici o pb cu ea pana acum, cu toate ca la inceput credeam ca nu imi merge servodirecctia - am constatat ca nu e prevazuta cu asa ceva. (Din IULIE 2006). Am facut cu ea cam 11.000km de cand am luat-o, nu i-am schimbat decat filtrele si becurile pe stopurile spate. Urmeaza distributia....

Dezavantaje 3L:

garda f joasa, la borduri nu f inalte agati scutul daca vrei sa le urci- deci atentie...,

masina e destul de rigida daca ai rotile umflate aiurea o sa simti fiecare gropita din asfalt, din cate stiu eu pe 3L nu s-a pus servodirectie - doar ABS, daca pui cauciucuri mai late s-ar putea sa se miste cam greu volanul...

Alte dezavantaje e ca daca ai pb la cutie sau pompa hidraulica de la cutie, nu prea gasesti oameni sa stie sa le repare....

Avantaje:

Tinuta la drum ok, destul de stabila....Viteza maxima care am atins-o eu....165 Ploiesti-Campina, ma simteam in siguranta la viteza asta, singura pb era cu cei din fata.... :beerchug:

Consum mic - 2.8-3.2L in afara orasului viteza 80-100km/h In Buc - imi consuma ~5.2%. ABS-ul ok - probat, si il consider mai mult decat util... :Driver:

La avantaje as putea sa trec si aspectul...volan/ceasuri bord/schimbator.

Preturile la consumabile difera f mult depinde ce cumperi si de unde...oricum am inteles ca nu sunt mari diferente intre asta si alte diesel PD.

Modificat de jondo1ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Zilele astea prietena mea s-a decis sa cumpere un Lupo 3L. Cum hotararea a fost luata eu am fost inputernicit sa caut masina, sa o testez s sa o cumpar. Dupa ce am sapat catva pe internet uite ce informatii am reusit sa adun:

Lupo 3L - Cea mai economica masina etc etc, 3L vine de la limita de 3 litrii la suta de km pe care a reusit sa o bata. Pe langa numeroase premii castigate Lupo 3L se distinge si prin multitudinea de inovatii si tehnologii incluse in design.

Motor: 1.191 cm cubi ce dezvolta 44 kW (61 CP).

Datorita faptului ca masina este in 3 cilindrii, pentru ca motorul sa nu scuture, producatorul a fost nevoit sa introduca o contragreutate pe arborele cotit. Blocul motor e confectionat din aluminiu iar injectia este de tip Pumpe-Duse. Masina e dotata cu o turbina cu geometrie variabila Garrett (lucru inbucurator pt tuning :). Era sa uit: motorul se incalzeste greu iarna iar pentr asta incalzirea habitaclului este asigurata de un incalzitor electric.

Cutia de viteza desi denumita tiptronic este un DSG cu functii tiptronic(asa scrie pe unde am citit). Suspensia fata este McPherson.

Caroseria este din aluminiu exceptant plafonul si cadrul. Ma gandesc ca nu e cine stie ce fericire sa faci accident pt ca imediat tre sa schimbi o aripa sau capota ele neputand fi indreptate.

Pt detalii puteti vizita: Vwvortex.com Lupo 3L

Acum sa vb despre ce am gasit pe la noi: sambata am vizitat un "parc auto" de pe soseaua alexandriei vizavi de lukoil. Pe langa faptul ca cel ce vindea acolo era un samsar "wannabe" am mai remarcat urmatoarele la Lupo 3L ce il avea de vanzare:

1. masina atinsa in spat epe colturi (condus neglijent), plafon ciupit, proiector spart, detalii de interior uzate.

2. Eroare pe modul ABS terminalul 30 nu primea curentul corespunzator.

3. Masina mergea bine si in ciuda faptului ca ma asteptam sa zdruncine calumea (deh diesel in 3 cilindrii) mergea destul de rotund fiind destul de silentioasa.

4. Intriorul are o estetica deosebita, parerea mea personala e ca ceasurile d bord arata mai bine ca la audiul meu :D, volanul ff dragutz, surprinzator locul din spate insa ff mic portbagajul. Acum nu am remarcat daca bancheta spate este fractionala.

5. dpa cum a spus cipos care a facut o plimbare cu masina: turbina mergea bine si dupa 150-200 de mii de km, franele desi uzate rau (la fel ca si discurile) tineau bine.

Dupa un calcul scurt mi-am dat seama ca masina cere bani multi si nu am luato(pt a o pune la punct trebuiau 1000 de euro in plus fata de 6300 pretul ei). Totusi Lupo 3L mi-a lasat o impresie buna si acum sunt in cautarea unului mai bine ingrijit. Deja ma gandesc sa ii fac un chip dupa ce il iau :D (cutia DSG toleraza bine cuplul marit fata de o cutie cu tiptronic standard, iar turbina poate fi usor schimbata cu una mai mare :D).

Per ansablu sfatul meu este ca masina merita in masura in care iti doresti cu adevarat ceva mic si cu cutie automata. Daca automata nu e o prioritate mai inteleapta ar fia legerea unui 1.4 TDI sau un benzinar :D.

Va rog frumos corectati-ma daca am gresit cu ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa va multumesc pentru opiniile, caracterizarile voastre extrem de punctuale si foarte utile!!!!

Oricat as citi, m-as documenta pe internet nu invat mai multe decat de la voi care cunoasteti sau ati facut cunostinta cu masina... inca o data RESPECT pt promptitudine!!!

Despre garda masinii mi-a spus si proprietarul ca trebuie sa fii foarte atent ca e mai mult decat joasa!

Pretul pe care il cere e 6300 (la fel, cred ca s-au inteles intre ei ;) cica e 2002 si are 120.000km, dupa cum arata masina parea plauzibil.

Avea infundat un pic pragul dreapta (de la o bordura sigur), si pe plafon tot o mica apasare... cred ca ai dreptate cu elementele de caroserie fiind din aluminiu nu cred ca pot fi refacute.

Pe modul ECO am inteles ca motorul se opreste singur cand tii apasata pedala de frana?

E deranjant in trafic?

Directia merge usor banuiesc, chiar daca nu are servo, masina fiind usoara si cu roti destul de inguste 155 parca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modul ECO mi se pare ok acum...La inceput ma deranja putin dar m-am obisnuit....Mai deranjant mi se pare fara ECO - la accelerare sa-mi urce imediat peste 3000 ture...EU las caldura la maxim, dar fara ventilatie pornita, asta daca e suficient de cald in interior. In felul asta se pastreaza mersul "ECO" adica schimbarea vitezelor la 2000 ture si nici nu se mai opreste motorul la semafor, sau lasi pedala de frana, ca la ambreiaj, in punctul in care nici nu inainteaza masina dar nici nu e franata....(alta modalitate sa nu se opreasca motorul) Daca vad ca e coada mare in fata e convenabil sa se opreasca ......

In fine, o sa te obisnuiesti si o sa folosesti ECO, asa cum iti place tie...

De reparat, cred ca se poate face, chiar daca e aliaj de aluminiu, prin indreptare si refacere cu pasta de fibra de sticla (sau ceva de genul asta)...In fine nu sunt bine pus la punct pe tema asta, dar o sa fiu in curand ptr ca am de reparat o zgarietura laterala, unde e si putin infundat...

La cumparare, trebuie verificate atent cutie/motor sa nu fie pb, ptr ca la banii astia (6300-6400) daca mai bagi 1000 euro in ea....Pe mine m-a costat 5500, cu tot cu taxe, adusa in vara trecuta de mine, din Germania. Parerea mea....6000-6100 e un pret mai corect ptr un Lupo, chiar si 3L.

Directia...e ok, dar nu pot sa zic ca merge f usor. Ca o comparatie...mi se pare ca se misca putin mai greu decat la un Matiz fara servodirectie.

Daca vrei sa pui cauciucuri mai late....(155 sunt standard) tre` sai ai ceva muschi...

Modificat de jondo1ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa observi daca nu cumva infundatura din prag e pe aceasi linie ca si infundatura de pe plafon.

Adica ,am vazut multe masini in Germania cu lovituri pe o parte care incepeau din prag continuau pe usa si se opreau pe plafon.

In alta ordine de idei eu sunt tentat sa imi vind masina deoarece am o oportunitate de a cumpara un polo cu acelasi motor dar 4 usi.

Stiu ca poate nu este frumos sa ma bag cu asa ceva in topicul omului dar.....

Masina este fabricatie 06.2003,am cumparat-o anul trecut din Germania,in decembrie,acolo avind doar un singur proprietar,masina are acum 144.000 km,are servodirectie,clima,cauciucuri de iarna noi noute,am luat si o bara de spate de pe un Gti,cu gindul sa o montez,dar cum a aparut chestia cu Polo momentan nu am mai montat-o.

A si sa nu uit ,are si xenon.

Km masinii sunt originali,am verificat istoricul masinii,si totul "pusca" exact cu ceea ce este scris in cartea de service.

Acum,ca sa revin la topicul tau,personal cind cautam LUPO,am decis sa cumpar doar 1.4 tdi,deoarece cred ca sunt mai fiabile decit 1.2 3L,asta din cite am ajuns eu la acea ora sa ma documentez.

Pe benzina nici nu a intrat in calcul,decit daca aveam(si nu am avut) bani de un GTI.

Deci personal recomand 1.4 tdi.

Masina este "spectacol",plecind de la marimea ei si faptul ca toti rid de tine in trafic,dar cind ii dai in gura cei ce rid ramin departe in spate ;) .

Lupo sta foarte bine in curbe,impresionant pentru unul ca mine care inainte am avut passat,si masina fiind foarte scurta,normal,credeam ca va zbura de pe sosea.

Ei bine nu este asa,sta excelent pe sosea,suspensia este ferma,directia raspunde ferm la indicatii,iar frinele(chiar daca nu are abs) sunt foarte bune.

consumul in oras nu este cel asteptat(in jur de 7%),dar afara este in jur de 5% la o viteza de 120-130.

Cind am venit cu ea ,pe autostrada am atins si 180 cu ea,si tin sa spun ca sta foarte bine pe sosea.

Daca cumva esti interesat da-mi un PM.

A si sa nu uit,inca ceva.

Omul sustine ca este 2002,nu?

Cerei copie dupa brieful nemtesc,caci sunt sanse ca masina sa fie fabricatie 2001,luna 06/07/08/09/10/11/12(adica una dintre astea),iar in actele romanesti sa fie 2002.

Intelegi?

La VW daca masina este fabricata dupa luna 06,Vw baga in seria de sasiu cifra urmatorului an,si in Romania in actele romanesti masina va iesi ca si fabricata in anul urmator.

Pe brief trebuie sa aiba o stampila de genul 23 sept.2001,cu albastru,iar daca in seria de sasiu a 10 cifra de la stinga la dreapta cum citesti seria este cifra 2,masina va fi 2002 in actele romanesti.

Nu stiu daca ma putut fi destul de clar,dar daca nu ai inteles sunt dispus sa iti explic din nou.

ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:rolleyes:

Daca nu mai pui bara de GTI si nu vrei neaparat s-o dai cu tot cu masina, m-ar interesa pe mine....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi, stiu ca se practica treaba asta cu 2001/2002 dar stiam de luna a 11 sau a 12... oricum masina important e sa aiba km reali si sa fie intretinuta.. ma gandesc daca ar lasa-o in 6000 cred ca ar fi echitabil in conditiile unei masini intretinute, si mi-ar conveni.

in legatura cu 1.4tdi m-as orienta mai mult catre polo, dar oricum am inregistrat oferta ta si cine stie... eu am plecat cu ideea 3L si daca nu ma conving ma reorientez.. deocamdata sta in picioare.

jondo ma impinge parca pe zi ce trece sa o iau:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol:

Daca nu mai pui bara de GTI si nu vrei neaparat s-o dai cu tot cu masina, m-ar interesa pe mine....

dragule,daca nu voi cumpara polo,si nu voi mai monta bara de GTI,si imi dai pe ea cit am platit eu(120 euro,este argintie,cu jumate neagra),a ta sa fie...oricum intentionam sa pun ceva poze cu bara dar aici ploua si na.....

cristi, stiu ca se practica treaba asta cu 2001/2002 dar stiam de luna a 11 sau a 12... oricum masina important e sa aiba km reali si sa fie intretinuta.. ma gandesc daca ar lasa-o in 6000 cred ca ar fi echitabil in conditiile unei masini intretinute, si mi-ar conveni.

in legatura cu 1.4tdi m-as orienta mai mult catre polo, dar oricum am inregistrat oferta ta si cine stie... eu am plecat cu ideea 3L si daca nu ma conving ma reorientez.. deocamdata sta in picioare.

jondo ma impinge parca pe zi ce trece sa o iau:)

na pai,sper ca nu te-am suparat cu masina mea&stuff,dar cum spuneam am posibiltatea asta si incerc sa schimb masina,doar pentru ca are 4 usi+ca nevasta-mea tot timpul dorea polo 9n.

Si noi am cumparat masina tot pentru noi,deci nu cu alte scopuri,si am cam cautat pe net,si crede-ma pretul la o masina din 2003(cum doream noi an minim)si cu clima,iarasi o dotare minima,preturile erau mari si cred ca sunt in continuare,nu mai spun ca doream o masina cu maxim 150.000km si prima mina afara.

Am optat(si ii sfatuiesc pe toti ce cauta masini in general pentru uz personal) sa o cumpar de afara,pentru ca aia macar nu se chinuie prea tare sa modifice ceva la masina,adica daca este lovita asa o lasa,daca are 250.000 km idem.

De aceea,cred,ca cel mai bine este sa cumperi direct de afara si nu prin intermediari(adica din piete),pentru ca dupa aceea ai putea avea surprize,de aici si sfatul meu sa observi cum este lovitura din plafon cu cea din prag.

P.S: uite am o poza de pe ebay din timpul licitatiei...

post-3143-1172168127_thumb.jpg

Modificat de cristiseven7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi eu oricum am retinut masina ta, am vazut si poze e chiar frumoasa, acum ramine de vazut cu 3L daca fac ceva, daca nu iau in calcul si alte variante!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am inceput sa caut un lupo 3L si pe lista de must have am :ABS, AC si 2xairbag. Problema este ca nu prea gasesc cu AC. NU s-a pus pe modelul asta AC(din cauza consumului? :) ) sau din ce motive nu prea se gaseste...? UNde sa mai caut?

Citisem pe forum de montat AC after market. Unde s-ar putea face operatia asta si la ce pret?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu sunt cu AC pentru ca automat ar creste si consumul ..la fel ca la 1.7 SDI .. Probabil s-au facut cateva modele si cu AC ..dar ma indoiesc ca le gasesti la noi ..cauta pe mobile.de poate gasesti ceva! Totusi eu iti recomand 1.4 TDI .. (dar e mai scump putin) :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu voiam 3L pentru consum.

Daca nu gasesc cu AC la maxim 6500e revin la corsa.

Am cautat si pe mobile, dar slab de tot..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

exista si cu ac si cu servo su cu esp cu tot ce trebuie numa ca sunt putin mai scumpe (ma refer la lupo 3 L )

Si sa stii ca lupo 1.4 tdi nu este mai scump dimpotriva este mai ieftin la aceleasi dotari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Referitor la ce a scris : JONDO1RO !"

Daca vrei sa pui cauciucuri mai late....(155 sunt standard) tre` sai ai ceva muschi "...

Cand mi-am luat eu acest WV. Lupo 3L ,era echipat cu anvelope de iarna!

Crede-ti ca m-am dat in laturi sa pun anvelopele de vara cu dimensiunea 185/60R14 pe care le aveam deja pe balcon?

Am deja 4000km( precizez ca nici acum in decembrie dupa aproape 6 luni nu am urme de uzura) de cand le-am pus si consider ca nu am facut muschi, dar, pot sa spun ca e cam incomod cand parchez lateral la bloc intre 2 randuri de masini...dar numai atat!

In rest nu am ce sa reprosez directiei , chiar daca nu am servo!

P.S. NU consider ca am muschi! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la ce a scris : JONDO1RO !"

Daca vrei sa pui cauciucuri mai late....(155 sunt standard) tre` sai ai ceva muschi "...

Cand mi-am luat eu acest WV. Lupo 3L ,era echipat cu anvelope de iarna!

Crede-ti ca m-am dat in laturi sa pun anvelopele de vara cu dimensiunea 185/60R14 pe care le aveam deja pe balcon?

Am deja 4000km( precizez ca nici acum in decembrie dupa aproape 6 luni nu am urme de uzura) de cand le-am pus si consider ca nu am facut muschi, dar, pot sa spun ca e cam incomod cand parchez lateral la bloc intre 2 randuri de masini...dar numai atat!

In rest nu am ce sa reprosez directiei , chiar daca nu am servo!

P.S. NU consider ca am muschi! :)

si nu trage mai greu masina?

eu am o pereche de jante pe 14 de al si cu acest tip/marime de cauciuc 185/60, dar am motorul de 1.0 50hp..cred ca mai mult de 120 nu o sa mai fuga, dar se v-a imbunatati distanta de franare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distanta de franare nu depinde decat de coeficientul de franare dintre asfalt si anvelopa ...

nu are legatura cu latimea si cu diametrul anvelopelor noastre.

Important este sa avem anvelope de calitate nu sa avem anvelope care " sa dea bine" vizual.

Si daca ar trebui sa dau un raspuns pt. viteza , ar suna cam asa:

La prima iesire din bucuresti , nevasta mi-a zis ca e mai bine sa o las usor ( cand aveam 165km/ h) ca nu ne grabim nicaieri!

Crezi ca eu am avut senzatia ca nu imi trage masina? Personal cred ca mergea normal...asa cum o facea cu 185/60R14( pirelli)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La partea cu distanta care nu depinde de latimea cauciucului, te-as contrazice....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer...ar fi o pierdere de timp.Este deja demonstrat prin legi ale fizicii!Dar iti dau dreptate daca esti de acord ca : coeficientul de franare pt. fiecare tip( marca ) de anvelopa este diferit ...deci de aceea apar si distante diferite de franare si cum nu era suficient,mai are importanta si materialul din care sunt placutele de frana .Si uite asa trecem de la cauciucul de pe roata la ce altceva mai influenteaza distanta de franare.

Diferentele apar din multe cauze( mai degraba as zice calitati si propietati specifice pt. fiecare material in parte).

concluzia ramane ca influente apar de peste tot!

atasez ceva care am gasit fara prea mare interes ( momentan)la adresa: http://www.anvelopeweb.ro/help/dimensiuni

jante mai mari si anvelope mai late. Pro si contra

"Marea majoritate a soferilor, cand se gandesc sa schimbe dimensiunile anvelopelor, o fac pentru a monta jante cu diametru mai mare si anvelope mai late si mai joase. Acest lucru aduce un control mai exact asupra directiei in virajele rapide, aduce si un plus de frumusete masinii, jantele din aliaj de dimensiuni mari arata mult mai bine decat jantele de tabla acoperite cu capace de plastic dar, in acelasi timp, cresterea in dimensiuni a jentilor si in latime a pneurilor vine si cu dezavantaje. "

DACA si cei super informati (aflati in domeniu) ...fac precizare pana la urma ca apar si DEZAVANTAJE, atunci sa nu ii credem?

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

distanta de frinare este diferita in functie de greutatea masini anvelope etc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cam asa incercam si eu sa spun prin ce am postat anterior...distanta de franare este diferita din "n" motive!

Si pt. ca suntem la topicul referitor la referintele date lupilor nostri...sunt multumit de cum franeaza masina pe care o am!

De reprosat nu am masinii ci fostilor propietari care nu au avut grija de sistemul ei franare( placute si mai ales sabotii spate: erau mult prea uzati cand am luat masina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

.... Era sa uit: motorul se incalzeste greu iarna iar pentr asta incalzirea habitaclului este asigurata de un incalzitor electric.....

E iarna afara. Eu nu am sesizat/simtit caldura auxiliara la Lupo-ul 3L din dotare, chiar daca zic eu ca am indeplinit cele 6 conditii:

-Position of the rotary push-button: between 80% - 100% heating output

-Contact switch F268 for heating element Z35: Contact switch opened 80% heating output and higher

-Intake air temperature less than 19°C

-Battery voltage higher than 11V

-3-phase AC alternator load factor not higher than 50% (terminal DF)

-Engine speed higher than 450 rpm

If all these switch-on conditions are met, the heater element for additional heater is switched on.

Caldura auxiliara este destinata incalzirii habitaclului, nu motorului, sper ca am inteles bine. Am vazut ca elementul de incailzire auxiliara este situat in corpul aerotermei, deci pentru habitaclu.

Cu toate astea, eu nu simt la mana caldura extra pana nu se incalzeste dupa ani si ani motorul.

La 3L-urile voastre se simte caldura din elementul de incalzire auxiliar?

LE: este posibil ca Lupo-ul meu fiind din prima generatie sa nu aiba incalzitor auxiliar?

LE2: Exista o conditie ca functia start/stop a motorului sa functioneaze, anume

6c. The auxiliary heater must not be switched on.

si totusi la mine functia start/stop functioneaza si cand cred eu ca am pornit incalzitorul auxiliar. O fi defect sau absent incalzitorul auxiliar la mine?

Modificat de lmihaila
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al meu este din 1999 si ii functioneaza incalzirea suplimentara( sa nu ii zic auxiliara ....pt. asa ceva aparea si pe tester ceva in plus, precum apare si pt. ABS, instrument clusher, etc)

pe vremea asta, cand este rece, imi apare termometrul albastru in bord( fac doar 200-300 de metri si apoi se stinge) si dupa ce merg un kilometru pornesc incalzirea pe viteva 2 si caldura la max. in locul unde sunt releele si sigurantele aude sunetul de la cuplarea releului de la comanda incalzirii suplimentare iar motorul incepe sa simta sarcina suplimentara( curentul consumat din baterie ) si la tine se vede cum incepe sa se dezabureasca partbrizul dupa 1-2 minute maxim ?

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Acum am inteles mai clar fenomenul cu incalzirea suplimentara. Am auzit si eu sunetul de cuplare al releului cu pricina (pentru ca tot n-am muzica ca nu stiu codul la casetofonul original vw alpha).

In concluzie, nu trebuie sa te astepti sa simti aer fierbinte, ci doar un pic mai cald decat ce vine de afara, cat sa deazburesti si tu parbrizul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!