Jump to content

Avans Injectie


enrico
 Share

Postare recomandată

Am facut o scanare cu VAG-COMul si tipul mi-a spus ca am avansul cam mare dar nu stie cum se regleaza la motoarele pompe duze. Va rog sa-mi spuneti si mie cum se face acest reglaj, daca se poate face din VAG-COM sau manual si cum ?

Am VW Golf 1.9 TDI 74kw (101cp) PD 2003 Variant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am citit eu prin stanga si dreapta se pare ca avansul se regleaza din VAG COM, sau orice alt soft care poate comunica cu "organele" masinii (eu am vazut un soft de la BOSCH care facea lucrul asta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motoarele pd avansul se rgleaza automat, si totusi ele au la pinionul de pe chiulasa niste gauri ovale, e posibil sa se regleze ceva de acolo, dar ce.... nus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansu static ( adica ala la relanti ) se deregleaza si cand ai egr blocat. Cel dinamic ( in mers ) vei vedea ca e corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri dar nu am inteles nimic . Poate este cineva care sa ma lamureasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica la tine nu trebuie reglat avansul, daca foloseai o versiune mai nou de vag-com(607.3) ai fi vazut ca nici macar nu-ti mai aparea casuta de avans in soft, deoarece acesta recunoaste automat tipul de motor si stie ca NU POTI FACE NIMIC LA EL, DE ASTA NICI NU MAI AFISEAZA GRAFICUL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru precizare. Deci cum este din fabrica asa este !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ... am si eu o mica problema ... am fost la un service sa-mi regleze avansul si acum am mari probleme cu masina ... mai ales la pornirea "rece" de dimineata .... uneori trebuie sa tin contactul pus si 25 de secunde sa porneasca , iar cand porneste tremura urat de tot pret de 1-2 minute ... in clipa de fata mi-am achizitionat si o interfata vag-com cu laptop corespunzator .... am tot citit despre cum se regleaza .... am mers cu masina sa se incalzeasca motorul si cand pun vag-com pe ea sa verific avansul in "basic settings" imi spune ceva de genul "injection timing is too retarded to be plotted" am aflat k asta inseamna k e mult sub parametrii normali k sa-mi arate ceva ... acum vine intrebarea mea ; eu aveam temperatura la 85C care e putin cam scazuta ... am tot mers cu masina si nu sare mai mult de 87C ... cum pot sa cresc cumva temperatura motorului k sa incerc sa verific cat de prost am reglat avansul ? am tot ce-mi trebuie si stiu mecanic cum se regleaza dar fiind un incepator nu stiu cum sa "cresc" acea temperatura a motorului sa pot vedea ce reglez acolo ..... sau sa ma indrume cineva daca am gresit cu ceva in ceea ce am scris mai sus ... Multumesc pentru ajutorul acordat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca avansul e "retardat" la 87 grd va fi la fel si la 90 asa ca regleaza-l asa cum e. Ai grija ca reglajul e foarte fin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata treaba se rezuma la a da capacul jos la distributie pentru a avea acces la pinionul pompei de injectie. Acesta aare 3 suruburi ce se slabesc si se roteste cu o cheie de axul pompei ( spre fata masinii pentru marirea avansului si invers pentru a scadea avansul). Apoi strangi suruburile si verifici din noi cu Basings settings. Daca nu resesti asa inseamna ca e sarita de la punct si operatia se complica un pic. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa reglez dar fara temperatura necesara ... acum e putin mai bine ... nu mai e "retardat" e putin sub graficul de normal .... deci , cred ca sunt pe drumul cel bun :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i asa ca nu ai fulie reglabila a pompei de injectie ci a trebuit sa rotesti intreg corpul pompei pentru a efectua reglajul? (Majoritatea 1Z au astfel arhitectura insa mi-au zis unii ca au intalnit si altfel)

Cat despre temperatura necesara (minima) nu-ti fa griji ... e asa ca o idee sa nu te apuci sa reglezi pe motor rece bocna... 3-10 grade sub nu reprezinta o asa mare problema mai ales ca probabil temperatura ta prea mica se datoreaza termostatului (multe 1Z-uri cu termostatul original il au "expirat")

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reushit sa reglez ceva ... si pot spune ka si la cald si la rece stam aproape la fel ..... nu mai tremura decat pentru 5-10 secunde la rece in schimb tremura putin si la cald ... nu rau .... e aproape insesizabil .... am atasat si un print-screen cu ceea ce-mi apare la tdi-timing in vag-com

post-4305-1169116512_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ne intalnim intr-o zi sa comparam la masinile noastre... mai dam cu parerea... etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cu mine cine compara... eu am AHU frate geaman cu 1z ;)

post-7602-1169771576_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A ta e un pic subavansata. Majoriatea masinilor aduse din afara daca verifici avansul vei observa ca il au un pic peste acea linie albastra insa nu cu mult.

Reglarea avansului se reflecta in consum si un pic in "vlaga" motorului.

Modificat de ManiacuV6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cu mine cine compara... eu am AHU frate geaman cu 1z ;)

Cam asa e si la mine.

Stiu ca am alt motor, dar ideea e aceiasi.

Urmeaza sa-l reglez si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, voi incerca sa il reglez in weekend cumva. Consumul e in jur de 6.8-6.9 din care 40% e facut in oras si restul pe drum intins cu viteza nu mult peste suta. A mea nu e adusa de "afara", e "afara". O sa il maresc putin ca sa fie perfect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul motorului 1Z,in ce directie trebuie rotita pompa de injectie pentru a mari avansul?Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut, din nou tuturor forumistilor. am o noua problema... in vag com, versiunea 311.2, am reusit sa fac graficul avansului la injectie. in loc sa fie in limitele normale, e undeva suuuus, ca iese din grafic. intrebare: se poate regla din vag-com, sau din pompa? daca da, cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, din nou tuturor forumistilor. am o noua problema... in vag com, versiunea 311.2, am reusit sa fac graficul avansului la injectie. in loc sa fie in limitele normale, e undeva suuuus, ca iese din grafic. intrebare: se poate regla din vag-com, sau din pompa? daca da, cum?

din ce spui tu,reiese ca motorul are pompa electronica,in consecinta nu merge reglat avansul din pompa(numai la pompe clasice).se poate regla cu vag-com-ul,daca pompa este in stare buna!avansul nu are cum sa se modifice singur,doar daca s-a umblat la distributie si nu a fost pusa la punct cum trebuie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce spui tu,reiese ca motorul are pompa electronica,in consecinta nu merge reglat avansul din pompa(numai la pompe clasice).se poate regla cu vag-com-ul,daca pompa este in stare buna!avansul nu are cum sa se modifice singur,doar daca s-a umblat la distributie si nu a fost pusa la punct cum trebuie!

motorul este 1z, 1991, deci nu cred ca pompa este electronica. totusi, cum se poate regla cu vag-com-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul este 1z, 1991, deci nu cred ca pompa este electronica. totusi, cum se poate regla cu vag-com-ul?

atunci cum ti-ai dat seama ca este suuus?daca pompa nu este electronica se regleaza din pompa.cand avansul este mare motorul este zgomotos(rontaie f tare),scoate si mult fum negru in talpa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe vag-com

asta pt ca pompa este electronica,altfel nu se putea.parerea mea e sa iei legatura cu un specialist!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!