Jump to content

Audi 100 AAD 2000cmc '92


Cod3r
 Share

Postare recomandată

Cand spuneam sa strangi jocul din reglaj ma refeream la butonul din poza "oglinda.jpg" (butonul interior de reglaj). Se trage in afara butonul superior si ar trebui sa expuna 4 surubele.

Totusi eu cred ca oglinda e rupta si probabil ar trebui inlocuita (sau poti incerca sa o lipesti cu un adeziv bun)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca are articulatie acolo, cred ca e normal sa se miste.

Nu pare nimic rupt. Poate e o ureche rupta ceva.

Ai idee cum o pot demonta?

Merci! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are articulatie acolo si e normal sa se miste atunci (1) de ce intrebi daca e normal si (2) de ce cealalta nu face la fel?

De ce crezi ca are articulatie acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si cealalta se misca, dar mult mai putin.

E mult mai rigida. Ma gandesc ca poate fi o tensionare de undeva din interior, sa o tina fixa. Pana nu vad ce e acolo, nu pot sa zic nimic... :(

Ma gandesc sa nu se fi rupt vreo ureche de fixare pe interior.

Nu prea am bani de aruncat pe o oglinda noua, incerc sa o rezolv eu.

Daca ai vreo documentatie pentru tipul asta de oglinzi mi-ar fi de mare folos.

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e prea clar si nici explicatii nu sunt ce inseamna fiecare :(

Imi trebuie schema pentru modelul cu reglaj manual.

Merci, incerc sa caut pe google, poate gasesc detalii mai multe...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, mai am niste doc. dar nu le pot posta (>250kb). da-mi o adresa de mail

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciprian@trade2b.ro

Poti pune acolo cat vrei :(

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vreo cateva zile motorul pornea tot mai greu, trebuia sa invart la automat cate 10-20 sec sa porneasca si nu stiam ce poate fi.

Ieri am fost la Shell sa mai pun niste benzina si cand am deschis busonul de la rezorvor s-a auzit cum a tras aer in interiorul rezervorului.

Dupa ce am alimentat a pornit numai dupa 2-3 ture de invartit la automat, cum pornea de obicei.

Este normal sa se faca depresiune in rezervor?

Nu este nici o aerisire pentru egalizarea presiunii care sa fie infundata?

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a spus cineva ca ar trebui sa fie un sitem de aerisire a rezervorului cu niste furtunashe si ca e nasol daca e infundata aerisirea. :)

Stie careva ceva despre asta? Merci mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista un sistem de aerisire cu canistra de carbon, care colecteaza vaporii de benzina din rezervor si ii alimenteaza pe admisie. Ti-am trimis pe mail documentatia relevanta (prea mare pt. a o posta aici)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai idee cum se poate verifica daca merge ok sau nu aerisirea?

Se simte si miros de benzina pe la roata spate dreapta.

Din documentatia trimisa am inteles ca trebuie data jos protectia de plastic de la roata. :)

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea stiu cum se verifica :)

Nu e insa langa roata din fata sistemul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!