Jump to content

Audi 100 AAD 2000cmc '92


Cod3r
 Share

Postare recomandată

Daca poate cineva sa ma ajute...

Am cumparat un Audi 100 '92 acum o saptamana.

Am urmatoarea problema cu motorul (alimentarea cu benzina cred):

-nivelul de benzina din rezervor e in partea de sus pe rosu

-cand tin pedala de acceleratie la 2000 rot/min din 3 in 3 sec turatia motorului scade la 1500 pentru 1 sec apoi revine la 2000 fara sa misc piciorul de pe pedala

-in relanti merge bine, fara probleme

-daca accelerez brusc pana la 3-4000 nu e nici o problema, numai sa nu tin motorul turat mai mult de 5 sec (dupa 5 sec incepe sa scada turatia)

A mai avut cineva problema asta? :?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(alimentarea cu benzina cred)
crezi? :?
-nivelul de benzina din rezervor e in partea de sus pe rosu

nu inteleg ce vrei sa spui

-cand tin pedala de acceleratie la 2000 rot/min din 3 in 3 sec turatia motorului scade la 1500 pentru 1 sec apoi revine la 2000 fara sa misc piciorul de pe pedala

-daca accelerez brusc pana la 3-4000 nu e nici o problema, numai sa nu tin motorul turat mai mult de 5 sec (dupa 5 sec incepe sa scada turatia)

Ok, o tii la 3000 si dupa 5 sec. scade. Scade la cat? Dupa ce scade ce se intampla, urca la loc? Ceea ce povestesti tu se intampla in mers sau cand tii motorul ambalat, cu masina pe loc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In orice caz, o ipoteza: e posibil sa ai un contact haotic la idling switch si practic sa vrea sa revina la relanti, dupa care decupleaza si revine la turatia initiala. Vezi in fisier procedura de verificare.

Altceva: desi managementul motorului e relativ primitiv la ac. motor, totusi anumite erori se detecteaza si se pot citi. Vezi pe http://www.sjmautotechnik.com/TROUBLE_SHOO...G/trouble2.html o procedura de citire a erorilor care nu necesita tester - la urma urmei poate la fel de bine sa fie o problema de aprindere (am patit ceva oarecum similar cand mi se supraincalzea modulul electronic care controla aprinderea) si cu codurile de eroare (daca sunt) ar fi ceva mai simplu.

Oricum, ar fi bine sa ne explici putin mai amanuntit simptomele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum, inainte de toate:

- filtru de benzina vechi?

- bujii / fise de bujii / capac delcou vechi/uzate?

- aer fals / vacuum - furtune crapate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au verificat pe stand masina, aveam o fisa intrerupta plus contactul de relanti/sarcina cu probleme.

Cred ca o sa verific si filtrul de benzina si capacul delcou.

Merci de sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au verificat pe stand masina, aveam o fisa intrerupta plus contactul de relanti/sarcina cu probleme.

he he, am bunghit-o :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-au zis ca trebuie schimbata sonda Lambda, poate careva sa-mi explice daca influentzeaza consumul si mersul motorului?

Cum pot sa verific daca computerul e ok? Au incercat sa se conecteze pe laptop si nu comunica programul de diagnostic.

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca sonda lambda influenteaza mersul motorului si mai ales consumul - este senzorul central in jurul caruia este construita si prin care se autoregleaza injectia.

Intrebarea este de ce vor sa schimbe sonda lambda - scoate tensiune 0, scoate tensiune constanta 0.5V, "basculeaza" prea lent??

Daca masina merge computerul este probabil ok :salut: Ca interfata fie nu a fost configurata corect fie liniile de comunicare sunt intrerupte, asta e alta poveste si se poate verifica. La ce service te-ai dus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Zarnesti langa Brasov. Toti mi-au laudat cum lucreaza cei de acolo.

Au masurat noxele si depaseau limita admisa. Din cauza asta au zis ca e sonda Lambda.

Cat ar trebui sa consume masina? (Audi 100 (1325Kg) motor 2000cmc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, intr-adevar sonda lambda este o potentiala cauza pentru noxe excesive. La fel insa sunt si catalizatorul, si altele. In fine, daca nu a fost schimbata de mult (>50.000km) poate fi o idee buna sa o schimbi.

Nu stiu nimic despre service-ul acela, insa alti colegi de forum din BV probabil ti-ar putea da feedback.

Consumul din fabrica ar trebui sa fie trecut pe o eticheta in portbagaj, probabil sub mocheta. Ochiometric as spune 7-9% afara, f. de a/c si de ritmul de mers, si 12-14% in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate verifica sonda separat?

Sa nu o schimb degeaba...

Mi-au zis ca e 2.3 mil la ei. In general au preturi foarte bune la piese de schimb.

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate verifica sonda separat?

Sa nu o schimb degeaba...

Mda, asta am vrea toti... din pacate, cu toate testerele si documentatiile din lume cateodata chiar nu este posibil sa schimbi DOAR componentele defecte. Si in orice caz specialistii de la noi nu prea-si dau silinta in sensul acesta.

In fine (testele se fac cu motorul cald, la 90C):

1. cu motorul oprit, se deconecteaza mufa sondei, trebuie sa existe rezistenta infinit intre cei doi pini si intre pinul de semnal si masa motorului -> daca nu, schimbi sonda

2. cu motorul pornit si mufa deconectata, trebuie sa existe 400..700mV pe pinul de semnal

3. pe mufa care vine de la ECU trebuie sa existe B+ intre cei doi pini (daca nu, exista discontinuitate pe circuit)

Ac. teste insa nu sunt exhaustive - in principiu mai poti incerca si (asta nu e in carte):

4. conectezi mufa, intepi usor cu un ac izolatia firului de semnal - trebuie sa ai o tensiune care oscileaza intre 0.2V si 0.8V de vreo 1-2ori / secunda (ar fi bun un voltmetru analog)

Evident, toate testele le faci pe riscul tau :salut:

Oricum, sonda poate sa para ca functioneaza dar valorile citite sa fie deviate. In principiu, cum spuneam si mai sus, daca sonda este veche (>50.000km) si ai noxe ar fi prudent sa o schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca o sa scada consumul daca se rezolva problema cu noxele prin inlocuierea sondei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai idee unde pot gasi un manual complet pentru modelul asta de Audi? (daca se poate in engleza :scratch: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e link-ul ala rusesc, nu merge.

Merci oricum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se pot schimba becurile din butoanele pentru proiectoare, ABS, dezaburire?

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca documentatia pentru AUDI 1995-2001 pusa de Andi TDI te ajuta (banuiesc ca sistemul de schimbare becuri ar trebui sa fie cam acelasi, daca nu chiar identic) dar merita incercat:

http://forum.vwforum.ro/forum/viewtopic.php?t=901

SAU

http://1.8t.org/~quattroman/Audi%20B5%2097...al%20Equipment/ la "96-1 Center console switches.pdf"!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit "Center console switches.pdf"

Merci!

Abia astept sa incerc sa vad daca merge :)

Trebuie sa mearga :)

Oare si oglinzile sunt acelasi model? Oglinda de pe dreapta nu sta tzeapana, se misca in firele de reglaj elastic, se poate trage in afara putin.

(oglinzile nu sunt electrice)

Ma gandesc ca nu e fixata bine, ca nu pare nimic rupt.

O sa caut in documentatie.

Daca a avut careva desfacute oglinzile si poate sa ma ajute...

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jocul din parghiile de actionare a oglinzilor exterioare se poate elimina:

- se scoate (prin tragere in sus) butonul rotativ de reglaj (cel de sus)

- eventual - nu mai tin minte, dar cred ca nu e cazul - se scoate similar si cel de jos

- sunt expuse altfel patru suruburi mici care se strang incet pana la eliminarea jocului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa-mi explici pe imagini?

Am facut cateva poze sa intelegi despre ce e vorba.

Nu am vazut nici un surub de strans :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e imaginea cu oglinda de pe dreapta.

Cea de pe stanga e fixa, nu o pot misca asa.

Merci! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah, e o neintelegere... credeam ca-ti joaca geamul oglinzii. Daca corpul se misca ca in poza cred ca e ceva rupt; in orice caz nu cred ca tine de cablurile de reglaj. O sa ma mai uit maine prin doc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimeni nici o idee daca se poate rezolva?? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!