Jump to content

Ceasuri bord cazute


adriani1978
 Share

Postare recomandată

Help! Tocmai am schimbat, cu greu amaratu asta de senzor si surpriza, nu mai indica nimic acul si sa aprins si robinetul in bord.Am pus senzorul bine, zic eu, am montat siguranta, se misca putin da nu iese, cred ca e ok.E posibil sa fie de vina faptul ca am bagat oringul inantru si apoi senzorul, nu am reusit sa gasesc vaselina....sau din cauza ca am pus putin ulei pe oring?? Help, maine nu stiu daca sa merg asa, este vreo problema???? ce are?????? 

Din cauza ca se intuneca si nu prea aveam lumina, posibil sa nu fi  montat foarte bine furtunul ce intra in carcasa filtrului de aer. Poate fi de la asta becul din bord?

Din acelasi motiv( graba) nu am dat o tura cu masina, am lasat-o doar la relanti, vreo 20 min si nu sa miscat acul la temp.Am mai completat cu antigel , deci cred ca s-a aerisit... 

Modificat de GeorgeB88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi sa nu ai fir rupt, dupa mufa senzorului, curata mufa cu spray de contacte.

Nu are treaba cu oringul - eventual monteaza senzorul vechi, sa nu fie defect cel nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok.Este posibil sa nu fi intrat senzorul pana la capat?? am montat siguranta fara probleme.Incerc intai cu spray de contacte, poate am bagat ceva ulei sau mizerie cat m-am chinuit pe acolo.Daca nu  merge, o sa dau jos maine iar,sa pun pe cel vechi.Merci!

 

Gata, am rezolvat, doar pe jumate.Spre rusinea mea, nu am reusit aseara sa pun mufa cum trebuie si nu facea contact. Acum merge, indica temperatura.Nu am dat o tura sa vad daca mai scade , dar cred ca e ok.Problema este ca nu dispare indicatorul din bord, robinetul galben(portocaliu).Vreo sansa sa rezolv fara tester?? Sfaturi ceva??

Modificat de GeorgeB88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu uit, ieri se aprindea si martorul la bujii, acuma parca nu se mai aprinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o scanare sa vedem exact ce eroare ai stocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, si-a revenit, sper.S-au stins toate becurile, senzorul functioneaza.Probabil s-au aprins din cauza senzorului. Multumesc pentru ajutor. O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutare.

Am un prieten cu octavia 1 caruia nu-i mai functioneaza ceasurile la bord.Am achizitionat releul dar nu stiu pe ce cablu trebuie conectat plusul la contact daca ma puteti ajuta cu o poza sau ce culoare are acel cablu.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un document vechi pe care il aveam salvat:

Pentru cei care au aceasta problema o sa scoata siguranta 15 cu motorul pornit si sa vada daca i-si revin, daca da pe circuitul sigurantei 15 puneti un releu care sa taie curentul atunci cand puneti contactul, un releu banal de faruri cu 5 picioruse si il puneti pe circuitul sigurantei 15, asa nu mai schimbati ceasuri, nu mai recodati cheie si nu mai demontati nici ceasurile din bord, doar plasticul din stanga cel cu sigurantele.

pe 30 si 87a, si cand pui contactul, se decupleaza astfel fiind intrerupt circuitul care trece prin siguranta.

Poate te ajuta!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum, nu e garantat ca toate ceasurile care nu functioneaza au aceasta problema - intai sa scoata sig si sa vada daca isi revin sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar daca scoate siguranta ceasurile functioneaza normal.Problema este ca nu stiu care cablu de la contact trebuie sectionat ca sa leg plusul care vine la releu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit postul vreau doar sa stiu care este firul din instalatia electrica originala a masinii care vine in mufa de la contact si pe care ar trebui sa leg firul + care alimenteaza releul. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru cei interesati cum pot repara ceasurile de bord aveti aici un video:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexBAR metoda cu releu este mai mult o "pacalire" a bordului , nu o reparatie  a lui. Daca te descurci sa-l desfaci si ai un letcon iti pot arata care rezistente trebuie sa le relipesti si ai rezolvat problema  fara circuite suplimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate terrabit poti posta ce rezistente trebuie lipite poate ajuta pe altii .

Eu mai acu 10 ani am rezolvat aceasta problema la O1 din99 di prostie am scos siguranta respectiva si binenteles am rezolvat cu un releu Am dat si clusteru jos si n-am vazut nici o lipitura rece ....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu am o poza a bordului, dar daca ai tu una posteaza si iti arat zona. Ideea este ca bordul vede o tensiunea prea mare la baterie si de aceea intra intr-un mod de avarie si decupleaza acele. Circuitul de detectie a tensiunii bateriei este pus direct de pe pinul 23 al mufei albastre, de aceea cand il decuplezi cu acel releu, procesorul considera o tensiune 0 a bateriei si nu mai ramne in avarie. Ghinionul face ca acel circuit de "citire" a tensiunii sa fie amplasat sub sursa bordului care se incalzeste in functionare si impreuna cu vibratiile din masina apare fenomenul de lipitura rece. Aceeasi problema si la octavia 2, dar acolo iti apare si eroare pe vcds de tensiune prea mare ( care daca te uiti in measuring block indica o tensiune la baterie care ajunge si la  25-28 V:biggrin:).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cumva sunt rezistentele din imagine? imaginea este luata de pe un forum strain

 

dash2.jpg

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, cele din dreapta formeaza un divizor rezistiv. Cand nu mai fac contact, apare un raport care genereaza o tensiune mai mare vazuta de microprocesorul bordului.

Se mai  poate taia traseul de la rezistenta conectata la pinul 23 si astfel avem exact efectul montajului cu releu, ceasul de bord intra in protectie cand vede o tensiune mai mare la baterie, cand tensiunea  tinde spre 0, nu se mai agita :). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna,am o octavia 1 din 2002 1.9.Am vrut sa schimb ledurile verzi sa pun albastre si pentru ca nu am un pistol de lipit bun...si nici mana sigura incet incet am distrus ceasurile si nu mai imi afiseaza  nimic plus nici becurile nu mai ard.cred ca e in scurt...Acum as vrea sa il schimb cu unul second si imi puteti spune ce trebuie sa fac in continuare sa imi porneasca masina?acum nu mai porneste sin cauza ceasurilor stricate.ceasul nou am inteles ca trebuie adaptat si dupa cheile.daca nu am pinul cum il pot afla? multumesc

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. du ceasurile tale la un electronist priceput, poate le salveaza.  Sau trimite-le la unul din colegii de forum care se ocupa cu asa ceva

2. pentru adaptare trebuie minim un Vag K, dar mai bine apelezi la cineva care se ocupa cu asa ceva... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna,problema e ca nu sunt in tara si aici costa f mult sa le duc la un service

cu ce interfata se poate citi pin ul sau daca e mai usor sa fac imo off pana vin in tara.sau daca gasesc o octavia sa ii iau ceasul si ecu si cheia si le montez la mine va porni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca schimbi ceas, ECu si cheie ( doar cipul din ea e necesar ) va porni. Cu o interfata e mai greu, avand in vedere ca nu te pricepi la asa ceva si poti sa faci si mai mari belele

 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am nevoie si de modulul de confort?cutia neagra

 

era sa uit,merge ECU de la alt diesel de 1.9 sau trebuie exact dupa seria de motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,referitor la problema mea,am rezolvat o  partial sa zic asa,am facut imo off pana saptamana viitoare cand imi vine un kit ecu ceasuri si cheie.un prieten avea o skoda asemanatoare care a fost implicata intr un accident si vroia sa o dea la dezmembrari asa k am rezolvat problema gratis:)!Multumesc pentru ajutor!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!