Jump to content

Martor Bujii Incandescente Aprins


atti
 Share

Postare recomandată

16 hours ago, Florin AFR said:

Salutare, am și eu probleme la un passat b7, mi se întâmplă ca în mers, să îmi apară martorul de la bujii și Check Engine, și mă lasă accelerația, adică pur și simplu, accelerez in gol. Opresc și pornesc motorul, dispar martorii și mașina merge perfect. Am pus tester ul de 2 ori, și nu apare nici o problemă. Vreo idee, ce ar putea avea ? 

Ori ai dtc off pe engine...ori nu e ok testerul, cum ti-a zis si badgrampa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am un vw caddy din 2010 căruia i se aprinde martorul bujiei incandescente in momentul in care apăs pedala de acceleratie la maxim, o duc la podea adică. Pe de alta parte temperatura din bord îmi oscilează între 90 si 60, se ridica la 90 si peste cateva minute este la 70, 80 după care se ridica iar, iar scade si tot așa. Care credeți ca este problema si ce ar trebui sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru martorul bujiilor incandescente aprins trebuie să faci o scanare de erori. 

Cealaltă problema trebuie sa o postezi pe un topic specific (in nici un caz în aria Mașina mea unde ai postat, trebuie sa folosești funcția Search)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
bogdan.maharascu

Buna ziua.

Am un vw Passat B7 si mi s-a aprins in bord un martor (motorasul galben), am pus-o pe tester si mi s-a spus ca este o bujie. 

Va rog sa ma ajutati cu informatii legate de bujiile invcandescente de la modelul meu de Passat B7 anul 2012, 1.6 TDI, in sensul ca, nu stiu cate bujii imi trebuie: 1 mai sofisticata si 3 normale ?, sau stoate 4 sunt la fel. Nu am ajuns cu masina la service, iar cel care mi-a depistat problema nu mi-a spus.

Multumesc  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cod motor CAYC banuiesc - daca da, toate 4 sunt la fel la motorul asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cayc, toate 4 bujiile normale, nu bujie cu senzor presiune 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut baieti,nu am idee daca asta este topicul potrivit dar detin un Golf 5 2.0 TDi(143cp) si ieri mi s-a aprins din senin martorul de bujii incandescente,urmat de check engine si simt ca nu mai trage masina.Aveti idee de la ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa faci o diagnoza,  posteaza erorile de pe motor, dupa care iti putem preciza mai departe  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut

La masina (Passat B7, 2.0tdi cffb) se aprinde intermitent spirala si motorul nu porneste. Am reconditionat electromotorul, masina a functionat ok 2 zile, dupa care din nou nu mai porneste, in bord aceeasi eroare - spirala intermitenta si se aude un click sincron cu aprinderea/stingerea spiralei.

La scanare inainte de interventie la electromotor avea doar eroare de EGR.

Ar fi tot electromotorul cauza?

Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza acum, sa vedem ce erori ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aprinde intermitent spira in bord la turatii mai mari...de ce?am o eroare pe clapeta accelaratie

Modificat de Edytu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un scan pe Engine și postează aici rezultatul (erorile complete așa cum.le da vcds)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, de 1 saptamana imi licareste in bord martorul de bujii in mers cand masina ajunge la 90 grade apa, 2.0 TDI, 150 CP, am pus tester si am 2 erori, P001600 senzor ax came si P0010 camshaft actuator circuit open.

Senzorul l`am schimbat si nimic, masina porneste la frig, la cald, nu tremura, nu scade in putere, sa fie ceva mai grav de atat?sa ma astept la demontat motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema nu este de la senzor,se poate rezolva daca doresti...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum?am fost la service si au zis ca sa facem distributia....

 

deci un raspuns?desigur ca doresc ca ma dispera

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

ce cod de motor ai pe masina? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DFFA, motorul comun de la VAG de diesel 2.0 TDI

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman
21 hours ago, enimem said:

deci un raspuns?desigur ca doresc ca ma dispera

Doar nu crezi ca se repara wireless de la distanta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt asa prost, voiam un raspuns concret, ca ce raspunsuri dai tu...poti zice clar, fa aia si aia, nu cum ai raspuns tu asa in batjocura 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Mergi la un service de oameni competenti,daca aici pe forum nu esti multumit de rapunsuri!

Problema ta nu se rezolva de la distanta,asta am incercat sa-ti explic...rezolvarea difera de la caz la caz iar pentru aste e nevoie de masina

(in garaj) si teste specifice ptr solutia corecta!

Rezolvarea trebuia sa ti-o dea service-ul unde ai inlocuit senzorul degeaba,cearta-te cu aia nu cu mine!🤫

 

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema ca nu a raspuns nimeni ce trebuie incercat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce senzor ai inlocuit, aici problema nu e de la niciun senzor.

 

prima problema este la actuatorul variatorului de la axul cu came. cablaj interupt sau actuator.... adica eroarea P0010

A doua problema posibil sa dispara dupa ce o rezolvi pe prima, logic este ca daca actuatorul de la variator nu merge, nici axele cu came nu se sincronizeaza cum vrea ECU si de aici apare si P0016

 

si fii mai politicos, colegul are dreptate, trebuie sa mergi la un service competent, nu se poate face in strada sau pe ghicite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, nu am fost nepoliticos, dar raspunsul primit a fost aiurea....motorul nu are actuator variator la ax cu came...senzor de impulsuri si senzor la vilbrochen....

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!