Jump to content

Consum Lupo!


doru LUPO
 Share

Postare recomandată

eu cand aveam luposuorul, nu treceam de 10% in oras ( bucuresti) mers sportiv si 6% in afara, mergeam fara mila cu ea si aveam un comsum excelent . ce e drept ar merita un TDI de 1.4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 226
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    22

  • doru LUPO

    13

  • Polifem

    10

  • andreea22

    10

problema e k am prelungiri de bari, praguri si nebunii d.astea, dar am faqt un efort si am intrat sub ea...ulei e peste tot...pe la baie si km pe toate alea,nu prea ma pricep dar eu zic k e ulei de motor.mi.a spus cnv k s.ar putea sa fie de la nush ce semering de la distrubutie pt k de knd am schimbat distrubutia imi pierde ulei...ms mult...respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul de motor este mai negru si are un usor miros de benzina. Ia vezi nu scapa pe la capacul de la culbutori (intre capacul ala si blocul motor este o garnitura care cam cedeaza in timp). Am vazut la cineva la golf 3 ca ii scapa ulei ca la balamuc prin senzorul de ulei, deci pot fi mai multe locuri pe unde lacrimeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha, ms lupo_bv, o sa incerc si varianta asta.sunt sigur k e ulei de motor pt k imi scade nivelu din baie,la vreo 5-6000 mai am doar pe varful la joja:(((o s.o bag pe tester si o s.o urc si p o rampa la un service...sa vdm.ms ms...respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!daca e ulei de motor si-ti curge in zona dintre motor si cutia de viteze s-ar putea sa fie si simeringul de palier. ambreiajul cum e ?simti ca iti patineaza ? daca da e simeringul de palier si ai si un pic de ulei pe volant placa de presiune si discul de ambreiaj.

numai bine respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dupa schimbarea distributiei am observat pe langa o schimbare a sunetului (un usor sunet metalic destul de discret care se aude doar daca bagi capul sub capota sau din habitaclu dar numai daca esti foarte atent) si o crestere a consumului, cam cu 1 l /100km, mai ales in localitate.

Concret:

- in oras dupa 170 km am alimentat cu 10.9l (plin la plin), deci 6,4 l / 100km. Regim de mers normal cu unele sprinturi pe unde se poate, schimbat vitezele la aprox. 2500, mers la 2000-2500 ture

- in afara dupa un drum dus-intors Brasov-Ploiesti-Calugareni si retur dupa 331 km am alimentat cu 16,5 l, deci 4,9l/100km (tot plin la plin). Regim de mers in localitati cu 80 kmh in treapta a 4-a mai rar in a 5-a, in afara i-am dat si 140-150 pentru perioade scurte sa vad cum mai merge, in rest cam 110-130.

Poate nu pare un consum mare pentru unii, dar eu cunosc masina si de cand o am de 3 ani am alimentat numai de la plin la plin si am facut consumul de fiecare data, 80% din situatii am alimentat cu Alto 55.

Din cate imi dau seama este din cauza avansului putin dereglat in urma schimbarii distributiei, nu mult dar este ceva.

Am facut niste capturi din vag-com, poate stie cineva sa-si dea cu parerea, pe mine ma cam depaseste momentan, mai ales ca nu am avut o interfeta inregistrata si nu m-a lasat sa folosesc TDI-graph, ca ala da mura in gura.

post-40889-0-74375600-1319643090_thumb.j

post-40889-0-03597800-1319643096_thumb.j

post-40889-0-06176600-1319643101_thumb.j

post-40889-0-74144200-1319643106_thumb.j

post-40889-0-24368500-1319643111_thumb.j

post-40889-0-86064100-1319643115_thumb.j

post-40889-0-18384100-1319643124_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

am achizitionat un lupo de curand motor 1.4 16V 75HP

i-am facut consumul in oras si mai jos de 8.5 % nu scade?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e super OK, in carte la motorizarea ta zice asa: 8.6 in oras, 4.8 in afara si 6.2 mixt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci frumos pt informatie acum pot sa stau linistit

dar pot sa fac ceva sa consume mai putin?

exemplu: bujii, fise, curatat debit metru si clapeta de acceleratie, reglat culbutorii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujii si fise se schimba doar daca este cazul, adica nu functioneaza corect, mai ales bujiile se schimba cam la 50 000 km (se "mananca" electrozii si nu mai este scanteia cum trebuie, de aici rezulta ardere deficitara)

Debit metrul nu stiu daca se curata, sa spuna eventual cei care au benzina.

Clapeta este bine sa fie curata, dar daca este murdara nu stiu daca consumul este principalul simptom, din cauza ei ai probleme cu ralantiul, accelerarea etc.

Culbutorii nu are rost sa umbli la ei daca nu clantane ca toate alea.

In concluzie: daca masina merge bine, are ralantiul constant, se infige cand accelerezi, nu are zgomote suspecte las-o asa. Tu deja consumi mai putin decat este prevazut in carte (asta daca ai calculat bine) ceea ce este o chestie destul de rara.

De obicei (daca nu sunt probleme tehnice) cauzele unui consum marit se gasesc nu sub capota ci intre volan si scaun :lol: (mai ales la benzinare), asa ca mai poti scadea consumul prin conduita de condus.

Dar atentie este important sa conduci astfel incat sa nu o tii in regimuri subturate pentru ca dupa aia ce iei pe mere, mai pui destul de mult si dai pe pere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Consum dupa ce am curatat galeria de admisie si EGR:

- oras (Brasov)+naveta Brasov-Rasnov cu 1-2 persoane: 4.9

- Brasov-Bucuresti-Calugareni (PH)-Bucuresti-Brasov cu bagaje si jumatate din drum cu o persoana, regim de mers 80kmh in localitate si 120-130 kmh in afara: 4.2

Azi am facut un log in mers si in viteza a 3-a cu acceleratia calcata la podea de pe la 1700 ture evolutia consumului este asta

LE scuze ca s-au imprastiat valorile dupa postare :vaidecapulmeu: , asa ca le-am pus in atasament

consum lupo 1.7sdi.doc

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

eu am un lupo tdi 3 l diesel cutie automata. de la pitesti la slatina am avut un consum de 2.7 l/100 km, mergand prin localitati cu 60 km iar in afara cu 120 km.

dupa ce am fost la service cu masina ( probleme la servo) imi consuma 3.5 l. nu imi explic de ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa fie numai o coincidenta cu service-ul, aparent nu prea ar avea legatura cu consumul, asta daca nu au umblat si la altceva.

Sunt multi factori care influenteaza consumul: temperatura de afara, gradul de umflare al pneurilor, conditiile de trafic, carburantul etc.

Ar trebui sa te gandesti ca afara s-a mai racit (si la a mea se cunoaste putin la consum), oamenii s-au mai intors din concediu si traficul este mai aglomerat, poate ai alimentat de la alt peco si apoi nici tu nu poti conduce tot timpul la fel.

Daca iti arata pe bord consumul instant, dupa graficul din atasament poti verifica cat de cat consumul.

Adica ar trebui sa consume in jur de 3l daca mergi pe drum drept constat cu 50kmh in treapta a 3-a, sau cu aproape 90kmh in treapta a 4-a sau cu 100 kmh in treapta a 5-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lupo 1.2 tdi. Mers cu el la 110 km/h 2.5, 130 km/h 2.9, 190 km/h pe autostrada timisoara arad, a crescut de la 2.9 la 4 si acolo a ramas. In oras, Cluj, condus normal 4.1%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cine vrea sa stie cat combustibil are in rezervor (pentru calculul consumului bineinteles :icon_bounce: ) si are un vagcom la indemana sa se uite in Instruments-Measuring blocks, grupul 002

post-40889-0-96558000-1348767073_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna ziua,am achizitionat si eu de curand un vw lupo..si as avea o intrebare.busonul acela de la rezervor nu are niciun sistem de siguranta?nu se incuie.?sau macar capacu de plastic care vine peste buson?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Busonul se incuie cu cheia masinii, dar poate nu mai merge, nici al meu nu mai merge si am cumparat unul nou aftermarket, problema este ca mai am o cheie in plus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha...inseamna ca nu e original...ca a meu nici nu are loc de cheie ..nu poate fi incuiat..mersi de informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

lupo 3l consuma in mod normal 5.5 rupta in bucuresti cu ore de varf.

de cand a dat frigul si de la zapada de saptamana trecuta imi consuma intre 8 si 9.

Si la voi e la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum naiba sa consume atat un 3l. De cand cu gerurile astea, plus ca a pornit cam prost cateva dimineti din cauza bateriei, consumul la mine a fost maxim 5.9 in oras (masurat prin metoda plin-plin). In mod obisnuit in oras consuma cum am zis mai sus in jur de 5, hai un 5,2. Bine Brasovul nu este Bucuresti din punct de vedere al aglomeratiei, dar totusi este foarte mult pentru un 3l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, asta am zis si eu. o sa masor cu plin - plin. asta a fost consumul pe bord.

revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

facut azi consumul real la pompa. pe bord consumul a variat intre 8 si 8.6 in functie de cum am prins bara la bara.

Surpriza - consumul la pompa a fost de 9.6...sunt foarte dezamagit, sincer.

in vcds nu am nicio eroare pe motor. la ce parametrii ar trebui sa ma uit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand ar trebui sa verifici daca temperatura lichidului de racire din vcds este in concordanta cu temperatura aratata in bord. Dupa aia la temperatura aerului si temperatura combustibilului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai ca m-ai pierdut un pic. pentru temperatura apei nu am in bord decat un bec care se aprinde albastru cand masina e rece si in cateva minute se stinge. ar trebui sa-mi indice undeva temperatura?

apoi, cu celelalte 2 temperaturi - trebuie verificate cand motorul e cald, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca la majoritatea masinilor din grupul VAG, senzorul de temperatura lichid racire are de fapt 2 senzori incorporati: unul trimite informatii la bord si altul la ECU. De multe ori se defecteaza cel din urma si desi in bord arata temperatura ok pe vcds arata cu totul altceva. Toate temperaturile trebuie verificate atat cu motoru rece cat si cu motorul cald.

Mai pot fi si alte cauze dar astea sunt cel mai usor de verificat prima data. Alte manifestari mai are masina, ceva gen fum mai mult alb, albastru sau negru, trepidatii la ralanti sau in mers, etc.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!