Jump to content

Curea de distributie Golf 3


Turbocip
 Share

Postare recomandată

Daca masina e luata de la cineva de incredere si e garantata cureaua atunci nu o schimbati dar daca nu sunteti siguri mai bine o schimbati pt ca sticaciunile daca se rupe o curea de distributie sunt mari si te vor costa destul de mult. Nu cred ca merita sa risti. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 227
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GABIVVX

    15

  • untouchablle

    10

  • Turbocip

    6

  • HomeStek

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut,

am vb cu un dealer de piese auto pt distributie (masina din semnatura) dar a gasit 2 modele neputind sa citeasca seria motorului....daca stie cineva codul exact pt acest motor si ce cuprinde distributia va rog sa-mi spuneti si mie ca as vrea sa o schimb week-endul asta !!!

va salut si numai bine

:beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat eu de curand la motor cod AAZ distributia. A fost nevoie doar de rola intinzatoare si de curea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat eu de curand la motor cod AAZ distributia. A fost nevoie doar de rola intinzatoare si de curea.

pai am vazut asta

dar tipul a gasit 2 tipuri de rola

una din ele are un cirlig pe o parte a ei si cealalta nu are !!!!

deci astept raspuns....de la cunoscatori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr-adevar la motoarele AAZ(cel putin ) sunt doua modele , cred ca pana prin 94 e un model si celalalt dupa 94 (dar nu stiu sigur).

daca nu poti citi numarul de pe motor , o varianta ar fi sa o lasi la un service care are si piese de schimb si (teoretic) ar trebui sa isi dea ei seama ce model iti trebuie tie...

altfel nu cred ca iti poate spune cineva ce numar ai tu pe motor exact.... :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am vazut asta

dar tipul a gasit 2 tipuri de rola

una din ele are un cirlig pe o parte a ei si cealalta nu are !!!!

deci astept raspuns....de la cunoscatori

Trimite-mi pe MP codul VIN si incerc sa-ti dau codul curelei

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trimite-mi pe MP codul VIN si incerc sa-ti dau codul curelei

nu stiu daca este sigur dar am gasit p autokarma cele doua tipuri de role si am vazut ca una este pentru modelele facute pina in 07/94(rola simpla) iar rola cu cirlig pe-o parte este pentru masinile facute dupa 07/94....poate ajuta pe cineva

p.s ce este codul vin !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
daca in cartea masinii scrie ca a fost schimbata la 120.000 km, acum are 155.000 km .... ar trebui sa o schimb? cat ma mai duce asta?

arata bine cureaua ... din ce mi-a spus un tip care s-a uitat la ea

sunt detinatorul unui vW golf 3 1.9 TDI 1Z, mai am si un kadett 1.6 D la care schimbarea distributiei nu este o problema, chiar daca se rupe si cureaua, nu se rupe altceva decat culbutorii(nu da in supape)..., in fine, golful il am de vreo 1 luna de zile

propietaru a jurat ca ii schimbase cureaua in urma cu 30 000 de Km, eu nu l-am crezut pe cuvant dar am zis sa treaca sarbatorile si apoi urmeaza sa o schimb, dar surpriza a fost cand am plecat sa tai porcul, cred ca s-a slabit rola de la vilbrochen sau nu stiu ce altceva sa fi sarit ca cureaua nu s-a rupt, am dus-o la service si cei deacolo au zis ca s-a rupt vibrochenul, chiulasa sa spart :icon_thumright: ....credeau ca nu mai vazusem o chiulasa pana atunci :D , am luat masina deacolo cand am vazut ca vor sa ma rupa de bani si am sa imi bag io nasul in ea,......rog pe cei care au experienta sau stiu cat de cat, e posibil sa se rupa vibrochenul???? :salut: :( ,la kadett mi s-a rupt de 3 ori cureaua si nu a patit nimic vibrochenul.........astept raspun id: gabytzu_for_all

Modificat de litoiuradu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa pui distributia la punct si sa rotesti de cateva ori motorul cu ajutorul unei chei. Dupa fiecare rotatie semnele trebuie sa coincida.De obicei se sparg culbutorii, se indoaie supapele, poate fi afectata chiulasa si pistoanele. Mai departe nu cred ca se poate ajunge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca in cartea masinii scrie ca a fost schimbata la 120.000 km, acum are 155.000 km .... ar trebui sa o schimb? cat ma mai duce asta?

arata bine cureaua ... din ce mi-a spus un tip care s-a uitat la ea

salut , la benzinare cureaua se schimba la 60000 km , poti verifica cat de buna e cea pe care o ai decat daca o dai jos , se intoarce cu dintii in afara si o presezi din loc in loc ca sa vezi daca are fisuri pe interior , daca are trebuie schimbata dar zic ca daca tot o dai jos sa o verifici mai bn o schimbi , eu am luat de pe autokarma si era 75 de lei (contitech, era cea mai scumpa pe care o aveau ), in toamna anu asta .

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina tatalui meu s-a schimbat distributia acum 3saptamani...si la el nu s-a rupt cureaua,dar inainte sa o schimbe,un prieten,a invartit de pinioane cureaua sarind cativa dinti...nedandusi seama...au continuat operatiunea...precizez cureaua care era pe masina era noua nouta impreuna cu celelate componente intinzator,pompa de apa etc.doar ca s-a invartit de pinion pentru a ajunge cureaua intr-o pozitie pe care sa se vada semnele dp ea(data fabricatiei sau nu stiu ce au vrut sa vada pe ea).In fine cumparasera piesele,asa ca au hotarat sa le si schimbe,au dat jos totul...inafara de pompa de apa...le-au schimbat si cand au vrut sa porneasca masina:PAUZA,nu mai vrea de nici un chip....fumalau scotea de nu aveai treaba...si au mai incercat ce au incercat...si eu cum citisem manualul de la benzinare(ce e drept)insa am considerat ca nu trebuie sa fie diferit de diesel,asa ca mi-am adus aminte ca nu e bine sa invarti de pinioane...fix din motivul pe care l-am spus...venindu-mi in minte asta,le-am zis sa nu mai incerce,pentru ca atunci cand au invartit de pinioane au pierdut semnele...incercand sa porneasca si masina,eu le spuneam asta iei vazand ca dadea sa porneasca au mai tot incercat.La un momentdat au inteles si au lasat masina asa,si a 2a zi au chemat un mecanic...care a lucrat 5-6 ore in frig pana cand a puso la semn.Dupa ce a pornit masina am sesizat un zgomot,care venea de sub capacul de la culbutori,el a zis ca e posibil sa bata un tachet,insa mecanicul pentru a mai reduce din zgomot i-a dat avasul putin mai mic.a 2a zi dupa ce venise mecanicul,a duso la el la atelier,a desfacut capacul...si a zis ca sunt praf toti tachetii(8la nr).S-a dus a cumparat tachetii i-a montat si nu se mai auzea zgomotul.

Fericit ca nu se mai auzea zgomotul,a venit acasa cu ea.Dupa 2-3 zile cand frigul se intetise,constata ca atunci cand motorul este rece pleaca foarte greu la inceput 3-4 chei si dupa se agravase pleca la 7-8 chei(statea si sa nu i se descarce bateria)

Am stat si am clocit problema...si ne-am adus aminte ca dupa ce a pornit motorul,batand tachetii,i-a micsorat avansul.Dupa ceva vreme a venit mecanicul cu motorul rece,a reglat avasul,si pleaca la sfert.

Ca o referire la ceea ce a patit litoiuradu eu pot sa zic ca am avut noroc,si s-au dus doar tachetii!

Succes,si aveti grija cu distributia ca nu e de joaca :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cojocariu.marian

salut la toata lumea. am inteles ca la motoarele pe benzina distributia se schimba la 60.000 km. la motorina e la fel? ca eu am deja 65.000 km de cand nu s-a mai facut aceasta operatiune. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intervin si eu in discutie, nu va luati dupa ce scrie in cartea tehnica (legat de distributie), eu cand mi-am cumparat masina, dupa cartea tehnica, as mai fi putut face inca vreo 10.000 km cu distributia aia, dar am preferat sa o schimb in prima saptamana de cand am cumparat masina ca sa fiu eu sigur.

Mai am un prieten care si-a luat masina (golf 3 din 1993 cu 145.000km "reali" in bord) cu vreo 2-3 sapamani inaintea mea (august-septembrie 2008), si abia acum 2 luni si-a schimbat distributia, a amanat schimbarea ei pe motiv ca: mecanicul (cu ani grei de experienta in spate ) s-a uitat la curea si e buna. Ce nu stie mecanicul ala "experimentat" e ca, distributia nu consta doar in curea, mai are si intinzator/intinzatoare care se pot slabi in timp, cureaua poate sa fie "ca noua" dupa 50-60.000km, si sa cedeze intinzatorul...

Sfatul meu: nu bagati in seama cartea tehnica de germania sau alte tari (inclusiv RO), pentru 100-150 lei care ii poti da pe o distributie noua, risti sa mai dai si alte cateva pt supape, pistoane si alte cele ce se po strica din cauza distributiei.

Bafa si scuze pt. "romanul meu".

PS: Cineva mi-a zis ca o distributie noua e garantata 90.000 km, dar cel mai sigur e sa o schimbi la 60.000 km.

Modificat de f@ne_tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

f@ne_tm ai drepate insa eu am schimbat distributia dupa 1 an si umpic decand am luat masina...si nu am avut probleme,doar ca am reusit sa le creez singur dupa cum spuneam mai sus.

Si am schimbato dupa un an ca am tot amanat,si cand vream sa o i-au nuprea aveam finante si tot asa.Cel mai sigur e sa o schimbi atunci pentru siguranta,insa daca o iei de la cineva de incredere eu zic ca se schimba lucrurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
salutare . Sunt noul proprietar al unui golf 3 1.6 ABU 55kw din '94 si as vrea sa stiu daca este cazul sa schimb cureaua de distributie :

Cureaua arata asa :

07112009005.th.jpg07112009007.th.jpg07112009006.th.jpg07112009004.th.jpg

imi cer scuze pentru calitatea pozelor au fost facute la repezeala cu telefonul :icon_thumright:

sal ...am si eu aceeasi masina ... aceeasi motorizare si an .. o intrebare ... la modelul asta nu ai cumva doar curea si pompa de apa ... bineinteles pompa de apa tinand loc la rola intinzatoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oks ... ms mult .. nu stiam sigur .. vreau sa schimb distributia si intr`un magazin mi`a zis k are intinzator iar in altul mi-a zis k nu are .. si nu stiam ce sa fac .... sa nu ma apuc sa o demontez si sa stau cu ea demontat pana a 2 zi cand vine pompa de apa si cureaua . Ms inca o data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HomeStek, tot motorul asta il am si eu, nu am facut nici eu operatiunea asta, sa imi spui ce ai facut si cat te-a costat, mai mult piesele ma intereseaza, mana de lucru difera. MS

Amedeo, poti sa-mi spui te rog cat te-au costat toti tachetii? Am inteles ca masina in cauza e diesel, dar sa-mi fac o idee, si la mine se aude un tzac tzac tzac, dar numai cand vrea, cred ca tine de ungerea tachetilor si m-ar interesa un pret in caz ca si la mine is dusi. MS

Numai bine :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DEY_tm ... de preturi m-am interesat ...

pompa apa - 125 Ron

curea distributie - 45 Ron

acum ce mai apare cand o desfac ... ramane de vazut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare , azi a inceput sa caraie ceva la motor , am oprit si vad ca este de la rola intinzatoare a curelei de transmisie (cureaua de transmisie e aia de invarte alternatorul nu ?) . Se misca rola aceea , vibreaza si face un carait metalic ? o schimb , o strang ? daca o strang ,cum se strange ? Ca am incercat si cred ca e fixata cu un arc sau ceva ca se misca cu totu cand invart de cheie ...cred ca trebuie neaparat sa o schimb ... dar nu am timp acum si nici bani , banii vin luni si eu maine tre sa ma duc si la munca ... o merge sa merg si maine sau o busesc de tot ....??? sfaturi sfaturi pls

Modificat de alex_abd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea ... nu strange sau fa alte carpiciuri .. du`te si schimb`o e spre binele masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca face galagie schimb-o ... pt ca te va lasa curand :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar oare ma mai tine si maine ? .... am facut programare la service pt luni dar trebuie sa merg maine la serviciu , nu stiu ce sa fac, ce se poate intampla in cel mai rau caz?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred k in cel mai rau caz o duci pe platforma la service :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns :D , ma refeream la ce s-ar putea intampla tehnic vorbind cu masina ! In fine .. momentan vad ca se comporta cat de cat frumos daca si eu ma comport frumos cu ea , ceea ce inseamna ca trebuie sa o tin la o turatie cat mai ok pentru motor si rola se asaza datorita fortei centrifuge (am vazut ca vibreaza rau cand e subturata si supraturata asa ca merg constant la 2200-2400 ), dar asta doar azi pentru ca nu risc , cum spuneam: maine service , cost piesa +mana de lucru mi s-a spus 35 (rola) + 40-50 (mana de lucru ) , asta am zis pentru cine era interesat . Numai bine tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!