Turbocip

Curea de distributie Golf 3

228 posts in this topic

Salutare tuturor !

:))

As vrea sa-mi schimb si eu cureaua de distributie la masina .Aveti cumva ceva detaliat despre cum se schimba?(ma intereseaza daca trebuie sa dau jos fulia...etc,si daca sunt ceva marcaje pentru a fi bine pus la punct motorul) sa nu cumva sa fac vreo greseala sa {{bulesc}} ceva pe acolo.

Stiti cati dinti are cureaua de golf 3 1.8AAM 55KW?(eu am luat una Bosch dar cineva mi-a spus ca trebuie sa aiba un nr. de dinti).

Ma mai intereseaza sa cumpar si semeringul{rile} de la axa cu came ca m-i se prelinge ceva ulei pe acolo de mi-a murdarit un pic cureaua . Stie cineva ce cod au sau cum sa cer la vanzator (il au ei in catalog?).

Cam atat .

Daca ma puteti ajuta sunteti niste draguti.... :bounce:

Sorin Golf 3 GL 1.8 AAM 55 KW Variant 94

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

zzz

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

As vrea sa-mi schimb si eu cureaua de distributie la masina .Aveti cumva ceva detaliat despre cum se schimba?(ma intereseaza daca trebuie sa dau jos fulia...etc,si daca sunt ceva marcaje pentru a fi bine pus la punct motorul) sa nu cumva sa fac vreo greseala sa bulesc ceva pe acolo.
Ai mai jos procedura...
Stiti cati dinti are cureaua de golf 3 1.8AAM 55KW?(eu am luat una Bosch dar cineva mi-a spus ca trebuie sa aiba un nr. de dinti).

Codul este: 056 109 119 A - nr. de dinti cred ca este 121 (nu sunt sigur)

Ma mai intereseaza sa cumpar si semeringul{rile} de la axa cu came
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D Esti un temerar! Schimbarea curelei de distributie ( numai cu vointa

si documentatie ) presupune un mare risc. Aceasta operatiune facuta gresit, poate genera pagube fff mari :12: Daca totusi vrei sa faci singur

( vrei sa inveti , motive economice ) , gaseste pe cineva care stie despre ce este vorba sa te asiste.

Referitor la piesele necesare, este bine de schimbat si rola intizatoare.

Cind se demonteaza, se mai descopera si alte probleme ( alte nevoi).

Deci sa fii pregatit pentru cheltuieli suplimentare, ca sa nu ramana masina demontata !?! :colors:

Bafta!!! :shock: :))

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

intinzatorul l-am cumparat deja .

ma interesa sa stiu ceva amanunte despre pozitia in care trebuie sa lasi motorul pentru demontarea curelei :semne etc....

8)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
ma interesa sa stiu ceva amanunte despre pozitia in care trebuie sa lasi motorul pentru demontarea curelei :semne etc....

8)

Eram cam obostit cand am atasat procedura si ti-am dat altceva... Am modificat unul din linkuri...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks , dar nu vrea sa se deschida nimic din ce ai modificat acolo.

Te-as ruga,daca poti sa-mi mai trimiti inca o data procedura pe mail :

Juliano_2005@adisys.ro

Mii de multumiri.

Sorin

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo , este Golf 3 GL Variant 1.8 AAM 55 KW

:lol:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thanks , dar nu vrea sa se deschida nimic din ce ai modificat acolo.

Te-as ruga,daca poti sa-mi mai trimiti inca o data procedura pe mail

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mers sa salvez PDF -urile . Thanks

Daca mai are cineva ceva in plus si vrea sa posteze aici este binevenit.

Numai bine :lol:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obligatoriu la schimbarea curelei de distributie se vor schimba si rolele aferente. De unde stii care este starea rulmentilor in acele role?? Altfel nu garanteaza nimeni buna functionare. Iti recomand sa faci aceasta la un service specializat.

Numai bine..

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am schimbat cureaua de distributie la masinuta mea dar nu m-am incumetat sa o fac "pe genunchi" ca la Dacie, daca te bazezi ca poti sa o faci fara sa faci motorul praf eu iti doresc succese. Parerea mea e ca mai bine te duci la un service specializat. Eu am schimbat cureaua si mecanismul de intindere la (fara nici un fel de reclama) Midocar si vad ca nu am nici un fel de probleme de vreo 10-12.000 km de cind am facut-o. Daca esti de meserie (mecanic auto) si crezi ca te poti baza doar pe carte tehnica inca odata multa bafta si sa auzim de bine si ca iti merge masinuta. :Driver:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am schimbat distributia in garaj, acasa(gratis), si merge brici. nu sunt mecanic, dar cu carte tehnica in fata, sculele de rigoare , piesele de schimb si putin interes si pasiune, se poate f usor. trebuie putina atentie la pozitia rotilor cu dinti, acestea fiind recomandat sa nu fie miscate deloc in timpul operatiunii, dar , ca sa fiu sigur, eu am marcat poz lor inaintea demontarii curelei, punandu-mi repere, atat pe roti cat si pe motor. si a iesit brici totul. singura chestie pe care "am gresit-o, a fost intinderea curelei; din cauza ca am intis-o prea tare, avea un suierat. dupa intindere, cureaua trebuie SA POATA FI ROTITA CU 90 grade DOAR CU DOUA DEGETE.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

n-o schimba tu!! am aceeasi masina ca tine si am schimbat acum3 luni la service vw cu curea ,,geitz"cumparata de mine de la un mag de piese. 600 . 000 cureaua. 200 000 manopera. 400 00 rala intinz, 2 ore de lucru. ridicata pe rampa, 3 pct de control de verificat plus o anumita forta de strangere. nu merita pentru 200 000 sa risti ,,sanatatea" motorului.

bafta :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inainte de a scrie pe aici s-a uitat vreunul din voi la varsta topicului? Probabil si-a rezolvat demult nehotararea...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe langa faptul ca e expirat deja ma supara ca oamenii ii descalifica pe altii din start doar pentru ca ei ar fi depasiti de operatiune. Si cei care schimba curele de distributie la "service-uri specializate" tot oameni sunt. Nu sunt zei.

In principal la un motor cu interferenta cursa piston/cursa supape o rupere de curea si / sau gresire a procedurii de schimbare poate cauza defecte grave dar nu inseamna ca nu poate fi facuta bine operatiunea. Un manual de reparatie cat de cat va descrie suficient de clar operatiunea.

Se pune motorul intr-o anumita pozitie (de obicei vezi pe volant - pe la capacul de vizitare) si blochezi motorul si accesoriile cu scule potrivite. Apoi detensionezi cureaua, schimbi alte chestii (de ex. intinzator, role etc.) pui noua curea, pui noul intinzator, reglezi intinzatorul, reverifici semnele, mai faci eventuale reglaje (de ex. la TDI faci reglajul avansului la injectie cu VAG-COM) strangi totul la loc si gata!

Sincer m-as teme mai mult de o nastere decat de o schimbare de curea de distrib. Noroc ca noi barbatii nu nastem.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

:blink: ca bine mai graiesti tu, mai andrei :blink:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

andREI are dreptate. Totusi eu zic ca este de evitat sa faci astfel de lucrari "in premiera" la propria masina, fara documentatie corespunzatoare si inca cineva care stie ceea ce este de facut. Eu imi schimb cureaua de distributie singur, cu toate ca nu sunt mecanic, dar, desi procedura este relativ simpla, stau cu cartea langa mine. Daca nu esti sigur ca ceea ce faci este corect, ar fi mai bine sa apelezi la cineva care stie (si pe care poti apoi sa dai vina daca se intampla ceva rau :P )

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce parere aveti ? sa pun curea contitech sau gates pe passatul din semnatura ? care e mai buna din astea 2 , ca vad ca la pret sunt la fel aprox . multumesc .

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

curind tre sa schimb si eu distributia la masina din semnatura....am inteles ca motorul asta (AAZ) are o deficienta la felul cum a fost coceput,si ca pe linga faptul ca se schimba toate cele legate de distributie,un factor major il are si surubul din capul vibrochenului care si el trebuie schimbat cu unul nou????

sper sa nu fabulez....pentru ca asa am citit pe aici (ma documentez inainte sa fac ceva...si pun si de 2x intrebari sa fiu sigur)

merci ;)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu trebuie scos. Daca se scoate se schimba obligatoriu.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pai nu trebuie scos. Daca se scoate se schimba obligatoriu.

La AAM ii curea+rola=120ron

Eu am avut de ales intre (ABS SI AAM despre care nu stiam ca are 75cp insa mult mai tare si mult mai multe optiuni si culmea consum mai redus)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare . Sunt noul proprietar al unui golf 3 1.6 ABU 55kw din '94 si as vrea sa stiu daca este cazul sa schimb cureaua de distributie :

Cureaua arata asa :

07112009005.th.jpg07112009007.th.jpg07112009006.th.jpg07112009004.th.jpg

imi cer scuze pentru calitatea pozelor au fost facute la repezeala cu telefonul :salut:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu poti sa-ti dai seama din niste poze in ce stare e cureaua asa ca eu unul nu ma pot pronunta. o actiune inteleapta ar fi sa o schimbi pt ca nu ai idee cati km are. asta zic eu;)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca in cartea masinii scrie ca a fost schimbata la 120.000 km, acum are 155.000 km .... ar trebui sa o schimb? cat ma mai duce asta?

arata bine cureaua ... din ce mi-a spus un tip care s-a uitat la ea

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.