Jump to content

Cat incarca alternatorul?


mmneg
 Share

Postare recomandată

pai la alternator nu ma pricep, deocamdata am schimbat bateria cu o varta silver de 63ah, apoi sa vedem daca nu mai face figuri inseamana ca rombatul initial avea defect din fabrica

Modificat de negraruovidiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat alternatorul si am gasit umatoarele valori :15,1 relanty ; 14,5 usor turat motorul;13,9 cu faruri aprinse, dar la relanty nu scade sub 15,1 si martorul din bord se aprinde slab dar numai la relanty . Ce se intampla ? si ce consecinte poate avea ? as dori daca puteti sa ma ajutati si pe mine cu un sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că regulatorul de tensiune s-a dus. Rişti să strici bateria din cauza tensiunii de încărcare prea mari. Ca să o limitezi mergi cu farurile aprinse până  remediezi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, revin si nu stiu ce sa cred.Am scos toate sigurantele+ toate firele de la alternator , masina incuiata consum 0,13 A.

- Repus tot la alternator consum 0,13.A.

- Pus toate sigurantele consum 0,57A.

- De conectat RC- diul consum 0,32 A.

- Scos siguranta de la iluminatul intern consum13 A.

- Fara alarma 13 A cu alarma revine la 13 A insa ii trebuie cam un minut +

Deci sub 0,13 A nu reusesc sa scot ? Iar luminile de interior functioneaza normal?Nu stiu ce sa cred, poate sa aiba ceva bateriea ?Este un bosch de 70 Ah S3 si o am de circa un an iar problemele nu au fost sesizate deoarece zilnic foloseam masina si pana acum nu a stationat mai mult de o zi, insa acum dupa 3 zile stationate nu mai porneste. Sa vedem de acum ca am redus considerabil consumul de la 0,57 la 0,13 A.

Unde am scris 13 A am vrut sa scriu 0,13 A scuze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai scos si sigurantele din cutia de la baterie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cutiea de la baterie nu am vazut nici o siguranta !Bateriea si bornele care vin pe ea in rest nimic in cutie,a, este un surub cu care se fixeaza bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU are cum, fara toate sigurantele sa ai consumatori. Chiar si cele mari de 40 50 si 80A?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am doua sigurante de 20 A in tabloul de langa baterie, cand le scot numai pe ele de la 0,13 Amperi cresc undeva la 0,40 A.Nu am reusit sa indentific de la ce sunt pentru ca pe cartea masinii sunt numerotate numai cele din cabina, astea de la motor scrie ceva marunt dar nu se vede bine am sa vad ca scrie direct in tablou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare: cu motorul pornit (2000/2500 rot/min si temperatura normala de functionare), faza scurta si aeroterma pe trepta 2, este normala o incarcare de 13.7V - 13.9V?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incarcat bateria full la redresor.Dupa ce am deculat redresorul de pe baterie am asteptat un pic si am masurat cu multimetru avea 12,59 V.Am lasato 16 ore fara sa o pun pe masina si am masurat din nou si avea 12,40 V, am montato pe masina si am masurat din nou avea 12,26V, am aprins pozitiea cateva secunde si iar am masurat si avea 12,18V ce sa inteleg ? Am un tabel in care scrie ca bateriea este incarcata suta la suta cand are 12,5 V iar a mea cu 12,18V deja este sub 50% ?Ore este dusa bateria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba nu este chiar asa de simpla, in primul rand depinde cu ce fel de multimetru faci masuratoarea, profesional sau nu, calibrat sau decalibrat, trantit sau scapat pe jos de 1 milion de ori, in al doilea rand depinde ce tensiune scoate redresorul, daca puntea este cu 2 sau cu 4 diode, daca are condensator de filtraj, etc. Redresorul trebuie sa asigure U iesire minim minim minim 13.5 V si maxim 16.5 V si un curent de circa 10% din capacitatea bateriei iar bateria se considera incarcata cand densitatea electrolitului in toate elementele este in jurul valorii de 1.28 grame pe centimetru cub si tensiunea la borne este de 15-16V.

Modificat de forceturbo
Eliminat jignirile...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multimetru este nou nu profesional in schimb ma pot baza pe el, redresorul ( in ghilimele) este cel din poza3d9b5ffb3c64360a8bb55b038c10ed4d.jpg Cu electrolidul chiar este o problema pentru ca bateriea este un bosch capsulata

a6a52fb7bc7554c3a3fc0648476e117a.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pinguin21,cumpara o baterie si nu te mai incurca cu aia.Bateria incarcata full si in mintile ei are peste 12,5 in gol(12,65 sau 12,70).Cit despre 15-16v la sfirsitul incarcarii nici vorba.Eu am redresor home-made si incepe incarcarea cu 14.4-14,7 in functie de descarcarea bateriei,iar pe parcurs,in interval de 3-10 min scade si ramine constant la 14,2,pina la sfirsitul incarcarii,cind,redresorul da cite un puls cind tensiunea scade la 13,8,mentinind aceasta tensiune. Redresorul e cu tiristor si il folosesc de multa vreme,incarc orice baterie cu el,inclusiv a mea,deoarece fac drumuri scurte si am PTC,il las in garaj cuplat pe masina toata noaptea din cind in cind,doar iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi cu ea inapoi sa iti dea alta daca mai ai garantie. Dar totyusi incarcarea cum e ca nu am priceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incarcato cu aparatul de mai sus .Cand bateriea este incarcata full aparatul se opreste automat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti daca pun 2 baterii in paralel oare duce altenatoru meu de 40 amperi . Beteriile sunt de 75 80 amperi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...il las in garaj cuplat pe masina toata noaptea din cind in cind,doar iarna.

 

Nu iti recomand sa faci asta. Banuiesc ca nu deconectezi o borna de la baterie. In acest caz ai toate sansele sa arzi releul de incarcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!