Jump to content

Cat incarca alternatorul?


mmneg
 Share

Postare recomandată

pinguin21 , este foarte mult consumul acela.

cred ca ai interpretat gresit o virgula legat de ce este normal.

0,04 este ok , 0,07 ar fi cam la limita . Tu ai 0,5 A consum. Este f mult.

 

0,5 A iti consuma din baterie 1 Ah in 2 ore de stationare. In 24h iti consuma 12Ah . In 3 zile 36 Ah . si in 4 zile 48 Ah .

Este logic ca ramai fara curent in baterie in 3-4 zile (tinand cont ca ea nu apuca niciodata sa se incarce full -> 70 Ah, plecand mereu de la o stare descarcata).

Masina trebuie sa poata sa stea lejer si 1 luna nepornita, fie chiar si iarna, daca incarcarea si bateria sunt ok. (a stat golful meu 5 o luna nepornit, pe timp de iarna, si a pornit dupa asta, fara redresare, cu baterie veche de cativa ani buni)

 

Bateriile auto uzuale cu acid lichid nu sunt gandite sa stea descarcate, si chiar si daca stau la 50% tot este daunator pentru ele.

Din cele relatate de tine bateria ta sta mereu sub 50%. Nu te "acomoda" cu acest consum ! Altfel nu va mai trece mult si va trebui sa iei alta baterie.

Asta pe langa inconvenientul de a sta pe langa o priza, si/sau de a porni masina la maxim 3 zile.

 

Acomodeaza-te cu ideea de a da 50-100 lei pe o verificare a instalatiei si identificare a mancatorului de curent, si de a sta linistit cu masina in parcare 2 saptamani, stiind ca va porni si dupa timpul asta.

 

Consumul becurilor de semnalizare pt cateva secunde e o gluma, mersul cu faza scurta e inclus in calcul, tu ai tensiune de incarcare optima si cu toti consumatorii descrisi de tine.

Eu fac un drum urban (scurt) la cateva zile in rest masina sta, si am peste consumatorii care i descrii scaune incalzite, si incalzire aux (nu webasto) care consuma doar aia ~ 100 A in primele minute de la pornite.

 

Deci nu are rost sa te resemnezi cu consumul asta si sa cauti tot felul de inventii sa sustii consumul asta mare de repaus. Du-te la un atelier auto, e o procedure simpla si neinvaziva.

Se scot sigurante pe rand pana se identifica consumatorul parazit. De acolo e decizia ta. Poate fi casetofonul (rns 510 fara un update de CAN are simptomul asta), poate fi alarma, poate fi altceva.

 

Succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar imi pare rau ca sunt incuiat, dar intreb caut si nici pana acum nu inteleg cum sa aflu cati amperi am in baterie in orce moment, cu cati amperi imi goleste bateria un electromotor de 2 Kw la o pornire de 2-3 secunde ,adica o formula de transformare a W in A la curent continuu.Pentru curentul alternativ ( cel de casa) am formula insa nu stiu daca este valabila si pentru DC. Vas fi recunoscator multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

W=V*A

2000/12=166A  Atat consuma electromotorul.

Ca sa afli cati amperi ai in baterie adica curentul maxim de scurt e foarte complicat pentru tine si foarte daunator pentru baterie, bateria poate chiar sa explodeze la aceasta masuratoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat consuma daca e instare buna, ca poate lua chiar si dublu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un electromotor bun, cu bucse ok, la mers in gol, testat pe banc ia un curent de 55-60A. In sarcina probabil ia undeva in jur de 200A dar aici depinde de mai multi factori, vascozitatea uleouli, temp etc.

Nu cred ca se poate face o masuratoare exacta pt cati A mâine ai baterie. Testerele moderne iti arata dar nici alea nu sint f precise, cati A mai ai la scurt fata de cati A declara producatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testerele astea moderne sunt pistol cu apa si o mare teapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca se foloseste aceiasi formula ca la AC,insa daca bateria are 70 Ah si el consuma 200 A ! Astia 200 A sunt tot pe ora ? Ma interesa cat consuma (cat mananca din baterie la o pornire de 3 - 4 secunde) ca pentru 200 A din 70 Ah cat are bateria ar trebui sa am 3 bateri.Scuzatima dar eu am inteles ca cei 200 A ii trebuie la pornire dar cati amperi imi consuma la o pornire de sa zicem 3 secunde cat invarte !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In conditii normale. baterie buna, temperatura, la un consum de 70A bateria se consuma intr-o ora. Cu cat temperatura scade, scade si capacitatea bateriei. Deci cu un consum de 200A bateria se descarca ( teoretic) in 21 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi,scuze , ma intereseaza formula cum ai facut tu de tia dat 21 de minute ?Cam asta vreau eu sa inteleg cu cati amperi mai ramane bateria dupa o pornire din 70 A ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru astfel de nelamuriri, exista forumuri dedicate:

 

Capacitatea şi energia unei baterii. Kilowaţi oră(NU pe oră)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BAteria are 70Ah si 640 A curent la pornire pentru perioada scurta, sau o alta valoare mai mica masurata dupa alte norme ( DIN sau ENA).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o problemuta, la masina din semnatura, adica am alternator pe ea de 70A care baga testat si azi 14.37V constant la relanti, daca pornesc toti consumatorii baga 13.6V, ideea este ca vara nu am probleme dar iarna ma lasa bateria pe care o am de 3 ani, Rombat de 55Ah, aveti idee de ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masuratoarea o faci pe baterie sau pe alternator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am masurat si pe alternator si scoate 14.50...14.51 la relanti si 14.26......14.40 cu consumatori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta inseamna ca iti trebuie un set de cabluri dintre alternator si baterie noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ideea aia ar fi ca alternatorul scoate dar bateria nu primeste, acum intrebarea este alea nu se pot curata? sau ce ar fi uzat la ele si cum gasesc sa le cumpar ca si denumire la magazin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista ca alternatorul scoate si bateria nu primeste, eventual bateria trage foarte mult si este cadere de tensiune pe fire fiind foarte solicitate doar ca acest lucru se intampla la bateriile moarte care au pasta cazuta pe fundul cutiei si face scurt. Problema firelor apare la sertizarea papucului unde nu este protejat in nici un fel si dupa 15 ani cuprul are voie sa fie corodat, oxidat, mancat, coclit si nu mai face contact perfect. Cablurile ori se comanda pe original ori sa fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci le facem ca pe original sigur costa cat jumate din masina:DD, dar sigur le verific si sa verific si bateria in sine ca poate e necajita ea insasichiar daca e "noua"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa mai verific ca m-a lasat bateria, am fost la testat cu ea doar 131A din 450A mai are si mi s-a recomandat sa iau alta, ideea este ca de cat sa iau avand in vedere ca la vara vreau sa pun climatronic pe masina si sa duca si consumul ala si banuiesc ca trebuie modificat si altwrnatorul care acum este de 70A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca trebuie sa il schimbi. Nu vad de ce ar consuma cu mult mai mult un climatronic fata de un ac manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu am nici Ac manual masina e basic are doar trapa si fara geamuri electrice, voi cei care aveti ac de cat aveti alternatorul si bateria? Pe benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e sa stii cam cat consuma AC-ul, desi nu cred ca-ti ingenuncheaza alternatorul, doar nu ai alternator de 1310.

Modificat de Mishutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!