Jump to content

Cat incarca alternatorul?


mmneg
 Share

Postare recomandată

Daca ii pun alternator mai mare pot intampina probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu aiba incarcare inteligenta masina.Nevasta are un A-klasse W169 A150 benzina si atunci cand bateria e incarcata,tensiunea de incarcare sta tot pe la 12.8-12.9V.Daca o turez,creste instant la 13.8V sau peste.Asa e conceput sistemul,ca sa nu puna sarcina mare pe alternator la relanti.Si eu m-am impacientat cand am vazut valorile alea la relanti,dar daca pornesc ac,faruri sau alt consumator,creste tensiunea la peste 13.5V.Releul regulator al alternatorului e comandat de ecu,in cazul asta.Poate si la tine e la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu exista "încărcare" sub valoarea de 12.6V. Sub aceasta valoare, procesul se cheama "descărcare". (vorbim despre acumulatori plimb/acid, pentru care a fost proiectata masina in cauza)

Aici trebuie totusi sa avem in vedere si aparatul de masura cu care se determina aceste valori. Nu orice valoare scrisa pe un display, este si reala.

Pur teoretic, un astfel de fenomen ar putea fi generat si (dar nu doar) de un acumulator cu un element defect (pasta cazuta) sau o dioda din puntea redresoare, cu probleme. Fiind un element semiconductor (dioda), problema poate fi in functie de temperatura si deci, se poate amplifica odata cu incalzirea alternatorului (si astfel fenomenul se amplifica in avalansa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Caut si eu codul pentru puntea de diode de la un alternator bosch 03G 903 016e (0124525114)de 140 A, codul de la regulatorul de incarcare este F00m144 197, se incalzesc foarte tare cand sunt porniti multi consumatori si fac zgomot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am intalnit manifestarea asta. Sigur, poti incerca sa schimbi puntea, dar vezi ca e treaba migaloasa.

 

F00M133259

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

va salut, ma confrunt cu urmatoarea problema de incarcare:

 

passat b6 bkp , alternator valeo 180a , dsg.

 

alternatorul numai incarca decat 12,4-13 cateodata, asa ca am dat jos alternatorul , l-am curatat, verificat rulmenti , si schimbat releul de incarcare pus tot pe Valeo.

 

acum incarca pe baterie 13.8-14,2 dar oscileaza foarte mult pe baterie.

daca masor pe alternator cu masa pe caroserie am 14,4 - 14,6 constat.

 

din cate am inteles trebuie urmarite punctele de masa dupa caroserie si curatete?

 

ar trebui sa curat intr-un loc anume? sau sa le iau pe toate la rand?

 

multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie curatate legaturile de masa de pe caroserie si motor si verificat calul dintre alternator si baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Măsoară căderea de tensiune între borna alternatorului și borna + a bateriei și între carcasa alternatorului și borna - a bateriei. Unde apare diferența de tensiune acolo este problema. Posibil in locul unde nu face contact posibil sa se și încălzească.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, lupo_bv said:

Măsoară căderea de tensiune între borna alternatorului și borna + a bateriei și între carcasa alternatorului și borna - a bateriei. Unde apare diferența de tensiune acolo este problema. Posibil in locul unde nu face contact com trebuie sa se și încălzească.

 

10 hours ago, Al Bundy said:

Trebuie curatate legaturile de masa de pe caroserie si motor si verificat calul dintre alternator si baterie.

Multumesc de sfaturi,

am decis sa curat toate punctele de masa de pe caroserie.

Cand am ajuns la cablu de sub filtrul de are( cablu de masa care este prins de cutie de viteze si caroserie) un capat bineinteles ca era slab.

Acum 2 saptamani am dus masina la cineva sa schimbe volantul, si de atunci numai probleme.

Am curatat totusi totul ca la carte, stranse toate legaturile si acum am 13,3-13,4 constant pe navigatia masini.

Maine voi masura si la electrician , dar tind sa cred ca am schimbat degeaba acel releu de incarcare.

multumesc,

o seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Vă salut!
Passat B7 an 2012 cv manuală. Cu start stop ... care nu merge 😉
Problema : masina a fost cumpărată având schimbat alternatorul cu unul A M (METZGER). Mufa regulatofului a fost pusa fortat. Pe masina e mufa COM iar regulatorul avea mufa L DFM .Acesta dă eroare pe tester , nu comunică cu CAN. Am încercat cu 2 alternatoare Valeo dar fără succes. Primul a fost tot cu mufa L DMF. Al doilea deși are mufă COM tot dă eroare.
Chestia cu mufele am descoperit-o după săpături adânci....(regulatoarele au forma identică) la mine e un singur fir care intră în mufa regulatorului deși are 2 pini unul e gol.
Vă las aici o poza cu mufa de la regulator care trebuie.
Dacă cineva a schimbat regulatorul de pe alternator și mă poare ajuta cu un cod...
Sau
 Cum ași putea afla ce cod alternator a avut mașina și ce cod de regulator de tensiune...😭😭😭
Stima!

20230925_110320.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putem incerca identificarea dupa seria sasiu, chiar daca o sa ne genereze mai multi producatori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!