Jump to content

Problema electromotor


UPO
 Share

Postare recomandată

esti sigur ca invarte bendixul? sau face doar tac?...(decat il arunca fara invartit)

din cate stiu cand dai la contact vine + la startet care trage furca si arunca bendixul pe coroana. dupa ce s-a atras prin contactele lui de forta da drumul la + si invarte. nu cred ca se poate atrage , sa stabileasca contactele de forta , sa invarta fara a trage furca si a arunca bendixul pe coroana.... (aaaa numai daca scoti furca...atunci da)

 

cel putin asa stiu ca lucreaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

salutare....as vrea sa va intreb care ar fi motivul ca se tot rupe reductorul din electromotor,intru-un post mai vechi am intrebat de acel piesa cum se numea (piesa atasata din poza).

 

cumparat piesa noua cica made in germany am montato dar dupa cateva saptamani iarasi se rupe din mijlocul piesei e foarte ciudat ,poate fii problema ca se blocheaza cumva pe volant ca uneori se aude cand dai la automat sa pornesti motorul si lasi contactu dupa pornire sa mai mearga parca 2 - 3 secunde.

 

orice sfat este bine venit,va multumesc

post-58999-0-94306400-1424415699.jpg

Modificat de ferib
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, care parte din electromotor este? La mine imi face probleme solenoidu, adica imi mai merge 2-3 sec dupa pornire. Uite un site cu functionarea electromotorului 

                                                                                                          Iar videoclipu asta in franceza"diagnostic demarreur"https://www.youtube.com/watch?v=5lFNukBnDEQ Modificat de baltaretu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ ferib - Posteaza problema ta in topicurile dedicate, nu deschide aiurea topic-uri.

Data viitoare foloseste cu incredere functia Search!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mii de scuze ( moderator  ) ,am sa incerc pe viitor sa fiu mai atent.....multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti va rog frumos ajutati-ma si pe mn cu cateva raspunsuri si eventual poze :) eu m-am apucat serios de lucrat la un motor 1.8 gt abs -adz de 66 kw schimbat tot ce aveam de schimbat numai ca pe partea electrica sunt putin cam depasit de situatie .... in fine revin la una dintre probbleme electromotorul la mine are 2 suruburi din pacate nu stiu care e plusul nu stiu care e minusul la el :) va rog frumos sa ma ajutati sa montez corect firele de la baterie la electromotor eu vad pe vechile poze ca si plus si minus as lua dupa baterie .... dar as vrea sa fiu sigur si daia va intreb pe voi :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai + vine pe electromotor,minus il ia de pe masa,ai un fir gros care vine de la baterie(+) si vine prins intr-un surub la bobuna de start si mai ai o mufa cu un fir mai subtire care intra tot in acea bobina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms sunt recunoscator pt explicatie , la mine pe electromotor sunt 2 suruburi cu piulite aia de jos are un cablu care intra in interior si deasupra unde se leaga alternatorul ... ppresupun ca leg plusul de la baterie unde leg si alternatorul asa-i ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,plusul se leaga pe borna libera de la bobina,nu pe cea care are firul care intra in electromotor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms asa am facut doar ca atunci cand am dat cheie nu se aude nici un tacanit nimic ca si cum dauc cheie in gol in interior am luminile de bord intradevar am 3 becuri aprinse in bord sonda de ulei bateria si frana de mana dar in schimb aud si pompa de benzina din rezervor si un zgomot pe la injector doar ca in zona de electromotor nimic ... :( si am un papuc liber daca ala ar fi problema de unde ii iau firul si-l alimentez te rog daca ma ajuti pune-mi si o poza ceva ca sincer asa inteleg mai bine , sar`na si sa traiesti 1000 de ani :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bobina mai are un papuc in care vine o mufa cu un fir care fir vine din contact iar in momentul cand invarti cheia la maxim da + pe acel fir si actioneaza bobina care la randul ei actioneaza electromotorul.

Ai un video mai jos care iti arata exact cum functioneaza.

post-24154-0-80043500-1424617044_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai acel papuc sal bagi in mufa aia de tia incercuito colegu , lasa contactul pus sa stea becurile aprinse si trage un fir de la plus baterie la acel papuc incercuit.Ar trebuit sa invarta sau macar sa caraie ceva ( pentru ca nu face masa fixa) . Vezi sa fie masina pe liber sa nu dea peste tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc baieti eu p sa pun o poza cu electromotorul meu si sa incercati voi a traduce-ti imaginea si cum vin firele :) v-amscriscum am alimentat eu electromotorul in momentul de fata si e un papuc in josul paginii care nu stiu ce sa ii pun

post-149387-0-80932900-1424626985_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre papuc si ala liber trebue sa pui un fir scurt si gros.adica sa le unesti.ceva de genu e la mn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai incerdcat sa pornesti cu combinatia de legaturi din poza si bobina a cuplat sigur ai busit-o.

La mine are doar acea mufa,incearca si cum a spus @sonnic53 si pune un fir intre acea mufa si acel papuc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat sa o pornesc fara firul ala de jos prins in piulita

daca scot electromotorul si incerc sa cuplez pe bateriie ? direct ce ziceti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit acum pe net ceva de genu ca periile ar fi ramas blocate si ar trebui sa incerc sa dau 2-3 impulsuri cu un ciocan dar si sa verific releul ,dar mentionez ca masina e nepornita de ceva timp pt ca am scos motorul dupa sasiu si a fost masina la un tinichigiu .... in tot acest timp m-am ocupat de motor .... pana in mom de fata .... ce stiti de releul de la electromotor ? ce initiale are la voi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge si asa 

e acelasi lucru

pui plus de la baterie acolo unde e si acuma( unde vine si cel de la alternator)

unesti alea 2 care tiam zis eu

si masa o iei dupa el( printro gaura  de surub de la el) si o duci la minus la baterie.vezi sa fie firele stranse bine( sa faca contact) ca daca nu doar o sa caraie,sau sa faca scanteie si atat. spor


ai acest fir care face legatura intre cele 2 componente? daca nu , vezi ca ori nu este de golf 3  ori nustiu ce sa zic.Cautati un electromotor pentru masina ta. nu mai incerca sal pornesti pe masina ca poate iei foc si nu stii de ce. Joacate cu el dar dat jos.si vezi ce se intampla.Is combinatii de legaturi acolo. punei masa si plusul principal.si apoi fa masa intre celelalte , unestele combinale.spor

post-60828-0-96297900-1424634125_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc la am2 ca incercati sa ma ajutati si maine revin cu rezultatul ! sper sa ii dau de cap :)


sonnic53 am acel fir intre cele 2 comp dar firul ala e prins in al 2 lea surub acolo unde imi zici tu sa prind firul de la papuc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, mai intai sa ai bateria incarcata undeva peste 12,5 apoi dai cu o perie de sarma pe filete si piulite"si papucii aia ca s-au coclit" ca sa faca masa mai bine apoi incerci releu si sigurantele. Am vazut ca in poza este ulei la capatu de la perii"carbuni"' sa nu fie ambibati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da intradevar cred ca sunt intepeniti carbunii

baltaretu  , releul si restul contactelor sunt in ordine, le-am verificat si cu aparatul de masura si la pix cu lampa de control si imi da curent am desfacut electromotorul si am observat ca plasticul ala negru unde sunt suruburile ( bornele ) este crapat :( dar nu-i problema ca se poate lipi dar la carbunii aia ce le fac ? am vreo sansa sa bat pe carcasa cu ceva poate isi da drumul ? sau desfac tot electromotorul ?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat te complici cu astea.dai un milion siti iei unu direct bun pentru masina ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electromotoru eu nu l-am gasit sub 250 ron. Mai antai sa ai bateria incarcata apoi lovesti mai incet electromotoru"partea de pe capat si vezi daca se intampla ceva!!  Am postat ceva mai in urma postu #103 daca nu ma insel al 2-lea video cum functioneaza electromotoru care are 3 variante"in franceza" Ma repet sa ai bateria incarcata peste 12,5,apoi desfaci papuci aia de pe electromotor si ai dai cu o perie de sarma. Daca nu functioneaza nici atunci, dupaia dai electromotoru jos,poti cauta pe youtube cum se demonteaza un electromotor pe bucati"foarte folositor", apoi sa ai grija cand dai electromotoru jos ,ca unu din suruburile care al tine este prins in suportu din fata al masinii. Citeste mai in urma ca se vb de asa ceva.

Modificat de baltaretu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plasticu ala negru care este crapat unde sunt bornele trebuie schimbat, este "solenoidu"daca nu ma insel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!