Jump to content

Vw LT - probleme, rezolvari


zep27
 Share

Postare recomandată

Este imobilizatorul. De regula se aprinde cand e bateria pe duca. Se poate sterge eroarea si nu se mai aprinde. La fratele meu clipeste de iarna trecuta(2016-2017).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns. I-am pus baterie noua de o luna si tot asa face. Deci sa inteleg ca nu este ceva grav.

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu stergi eroarea, va clipi in continuare. Doar optic e deranjant, in rest nu afecteata cu nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie de putin ajutor. Am gasit un furtun rupt si nu imi dau seama de unde este, vad ca din stanga aerotermei si de sub ea ar parea ca lipseste. Ce parere aveti ?

20180224_195832_576x768.jpg

20180224_195844_576x768.jpg

20180224_195916_576x768.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo unde arati ,nu este furtun(posibil sa fi fost pus acolo de fostul propietar),pe acolo se scurge apa in caz ,ca ajunge la aeroterma.

Pe stergatoare ai lichid de parbriz,adica merg ambele?

O varianta ar fi sa fie inlocuit  un segment de furtun la stergatoare si sa-l fi lasat pe acolo sau sa il fi pus  pe  in pozitia din foto 2.

:)

P.S.Culege frunzele alea din coltul din stanga,pe acolo ai o gaura de evacuare a apei de la ploaie si stergator.Tocmai din acesta cauza poate ajunge apa la aeroterma.Fa acelasi lucru si in dreapta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua dragi colegi , sunt nou pe aici

Am un LT35 de cativa ani , foarte multumit de masina dar am intampinat o problema care ma depaseste . Acum vreo doua saptamani mi s-a oprit masina in mers , iar cand dadeam la automat pornea si se oprea imediat  si venind cu un baiat cu tester am constatat faptul ca era de vina un vacuum de la clapeta de admisie din EGR ( cea care inchide aerul )  ei bine atunci am scos mufa si a pornit masina si a mers cat sa o pot duce acasa, azi de dimineata cand am vrut sa plec cu ea din nefericire nu a mai pornit si face exact la fel porneste si se opreste imediat iar  cand am venit cu un tester ceva nu lasa sa intre in calculator sa citeasca erorile de pe motor si tin sa precizez ca clipeste becul de tip spirala . ( tin sa precizez ca acum vreo doua seri fiind plecat din oras mi s-a furat catalizatorul de sub ea , o avea cumva de a face ? ) a mai intampinat cineva problema asta ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir_galahad61

Daca ai timp ,suna-ma ,ai numarul la profil.

Modificat de sir_galahad61
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am pe lt 46 pe spate arcuri cu 3 foi/standard care se cam lasa la greutate fata de anii trecuti. A mai montat careva o foaie suplimentara in plus sau trebuie springuite ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

spriguitul e frectie la picior de lemn

o foarte scurta perioada vei avea impresia ca s-a rezolvat problema dar vor reveni la faza de dinainte.

trebuie alte foi de arc ''odihnite''

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

va salut ! ce kit de distributie recomandati la un lt 35 din 2005 2.5 tdi cod bbf?

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am optat pentru Inna la 2x AVF si 1xAHY.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!

La.lt.ul meu 2.5 tdi anj, apa,  cand este intre linia de 90 ( cea groasa) si linia de sub aceasta , pe vcds imi arata 88 grade.

Stiti cumva daca asa trebuie sa arate sau este devina vre.o sonda. Am vazut in spatele alternatorului acolo 2 sonde, cea de sus cu 2 fire si cea de jos cu

mai multe. ( sau invers). 

Sa fie vre.una defecta? Daca da, care din ele indica temperatura la bord.

De ce are 2 sonde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 09.01.2007 at 22:38, sinucigasu a scris:

Am un tov care si-a luat un lt 45...are 1mil 300 k km si motorul refacut la 1 milion ..nu ii merge turbo si servodir in rest tapana duba...ai idee cam cat costa astea?

Salut am si eu o problema la un vw lt 2.5 la rece scoate fum alb albastru 30 min pana se incalzeste Dar scoate mult daca o turez ast rasp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 04.01.2007 at 13:54, zep27 a scris:

ce liniste pe aici.... :)

nimeni interesat de subiect?

untitllt_46n.bmp

Se poate monta punte dubla la lt 35? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar punte dubla nu cred ca-ti va omologa vreodata, undeva, cineva.

Nu au acelasi sasiu.

Sa transformi un 28/35 in 46 nu cred sa merite din punct de vedere financiar.

Modificat de dydu_kuf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Salutare!Sunt posesorul unui VW  LT46 cod motor APA 90 CP si as dori sa aflu ce modificari(daca sunt necesare) trebuie facute pentru a monta un ANJ de 109 CP.Mentionez ca motorul existent,APA 90 CP, l am spart si daca tot fac o investitie as dori sa montez unul putin mai puternic.Singura informatie pe care o am este aceea ca diferenta dintre cele doua coduri motor o reprezinta injectia ,fiind marita la cel de 109 CP dar nu pot fi convins in totalitate de ea fiindca am primit o de la o persoana de unde vreau sa cumpar acest motor de 109 CP,ANJ.Va multumesc si astept cu mare interes parerile voastre!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
claudiu2222

Salutare,colegii!!! Sunt posesorul unui lt motor 2.8 si am urmatoarea problema: imi topeste pistonul 1 si cateodata si 2,spun cateodata deoarece sunt deja la al 4-lea motor,toate aceeasi problema. De curand m-am hotarat sa nu mai cumpar motor second,si am investi o gramada de bani pt a repara unul din ele,iar cand spun repara ma refer la pistoane+biele noi,chiulasa noua,camasi bloc noi,efectiv era nou tot,dupa 50km s-a oprit din mers iar cand l-am desfacut din nou aceeasi problema pistonul nr 1 topit. Mentionez ca toate motoarele au fost cumparate complecte cu injectoarele pe ele,deci nu e problema de injector. Daca ma puteti ajuta cu o parere. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut. cate puncte de gresoare avem  ?... nu stiu daca m-am exprimat corect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna ziua.Sunt nou pe aici si nou posesor al unui lt 35 basculanta de 95cp.A-si avea o intrebare pt colegi.Este posibil sa se intrerupa serpentina de la rotor, la alternator asa dintr-o data mi s-a aprins dintr-o data bateria,semnul exclamari si un semn dreptunghiular pe galben.Am dat jos alternatorul l-am dus la electrician si mi-a spus ca este intrerupt rotorul.Imi pare tare ciudat pt.ca dandu-l jos am constatat ca era reconditionat in totalitate.Va multumesc de raspunsuri si va doresc numai drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca prin reconditionat inseamna doar curatat si schimbat carbuni, atunci e foarte probabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, stie cineva unde se afla releul de bujii incandescente pe lt 46? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/17/2017 at 10:23 PM, Andrei6000 said:

Buna seara

Vin cu întrebare în fata dumneavoastră poate cineva s-a mai lovit de problema. Indicatorul de temperatura nu reușesc sa il fac sa funcționeze. Au fost înlocuiţi  cei 2 senzori , a fost pus pe tester, s-au verificat legăturile spun cei de la service. Nimic spun ei. Acul se mișca un pic când pun contactul dar în rest nimic , nu se ridica deloc. Voi încerca si la alt service, poate or fi mai pricepuți. A spus cineva  ca nu ar funcționa decât cu senzori originali, este posibil, știe cineva? Nu știu ce au pus cei din service. Precizez ca este un  Lt 35-2002 /AVR/2.5

Schimba bordul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Bine v.am gasit detin si eu un lt 35 2.5tdi anj, masina tragea foarte bine dar din cand in cand trebuia sa repornesc motorul un fel de restart, recent mi.a luat foc instalatia electrica, am reparat.o dar masina numai trage. Masina tragea extrem de tare, acum abia mai prind suta, erori nu am si nu stiu ce ar trebui sa fac.Cred ca motorul acum e in lime mode sau ceva, este extrem de puturoasa.Am uitat sa mentionez ca nu imi mai i dica temperatura la apa, dar motorul nu fierbe merge in parametrii.

Modificat de Monocromo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica vacumul sa functioneze  in parametri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!