Jump to content

Suspensie "drumuri grele"


godaro
 Share

Postare recomandată

costa 351 EUR. credeti ca merita?

de fapt, ce reprezinta asta ? ceva scuturi metalice, bucse mai bune, suspensie mai moale?

multumiri anticipate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • c6t9

    22

  • rex

    14

  • Devastator

    9

  • So`niroS

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

La Golf IV diferentele constau in alte arcuri si amortizoare pentru o garda la sol marita, si scuturi mai groase (nu metalice). Restul suspensiei era identica, la noua generatie nu cunosc diferentele dar probabil sunt aceleasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Andi TDI spunea ca nici la viteze mari (140 kph ++) nu se simte o inrautatire a stabilitatii.. deci ce alte probleme sa ai din acest pachet ??!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ar fi bine sa incerci sa le scrii celor de la VW Romania. Vor gasi pe cineva in stare sa lamureasca misterul suspensiei pt drumuri grele.

Imi pare rau ca nu pot ajuta mai mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pachet de drumuri grele care consta in : scut metalic fata (destul de gros si rezistent :ok: ), suspensii mai moi decat standard-ul (ceea ce nu este ... prea ... deranjant - e confortul mai mare , dar stabilitatea mai mica), garda la sol mai mare (ceea ce este kiar ok).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca intrebarea se refera la Golf V.. la IV se cam stie ce inseamna pachet de drumuri grele.. problema era daca e cumva ceva mai special

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate un plug pentru zapada :lol:

Mie nu au stiut sa imi explice care e treaba. Ca si la Ahile a cam scaldat-o cand l-am intrebat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cam asta e "natura" oamenilor de vanzari din Romania de peste tot.. te "imbarliga" sa iti cumperi orice, dar nici ei habar nu au ce vand.

( am vazut si exceptii totusi )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT: Cand dai peste o excepti de genul asta discutia devine chiar placuta.

Parerea mea, hac! (copyright free expresion :lol: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

optiunea "drumuri grele" contine :

-scut metalic

-inaltatoare arc fata/spate

-garda la sol inaltata cu 20 mm

....din cate am aflat eu :emthdown:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garda la sol este intradevar marita, dar scutul este din plastic, cu ceva pernute de plastic gen fagure pe interior, care banuiesc ca protejaza motorul. In plus, pe partea de jos a bratelor de sustinere la roti sunt niste placute de cauciuc sau plastic moale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pachetul de drumuri grele presupune la capitolul suspensie:

- amortizoare modificate

- arcuri modificate

- bare stabilizatoare modificate

- garda la sol mai mare cu 20 mm

- scut mai solid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi eu stiam ca scutul e din metal...

daca e plastic e acelasi lucru ca in serie. jenant vw ! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce e clar pt toata lumea e ca optiunea drumuri grele include si marirea gardei la sol cu 2cm. Dupa parerea mea acest lucru da urat cu atat mai mult daca optezi pt un GTI. In rest probabil ca merita dar si fara optiunea asta s-ar putea ca fiabilitatea sa fie aceeasi.Mai vedem peste cativa ani cate golfuri 5 sunt in serviceuri. Cele mai fiabile masini mi se par masinile cu cat mai putina pivotaraie pe roata: ma refer la skoda octavia I care dupa parerea mea e o masina robusta care merita toti banii. In 240 000 km nu s-a schimbat nimic la ea cu exceptia casetei de directie si inca se prezinta bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cat este garda la sol la un Golf Plus permiteti sa intreb aici?

Pe langa suspensie drumuri grele (345E) mai este o alta optiune care depinde de asta

numita Scut Protectie 148E.

Cam ustura la buzunar aceste optiuni la gf+....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat este garda la sol la un Golf V ? Am pus si eu intrebarea unui dealer si mi-a raspuns: "Pai... nu stiu!" :banghead:

Apropo, la Passat garda la sol este de 110 mm.

Optiunea Scut Protectie mi s-a spus de la VW ca este de fapt scutul metalic. Altfel numain cu Suspensia Drumuri Grele ramai cu scutul standard. Cu exceptia Sportline care are scutul metalic din serie.

Si intreb si eu poate stiti careva: Cat este garda la sol la VW Golf V?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles eu, nici Sportline nu are scut metalic in serie. Este ca optiune numai cu pachetul de drumuri grele.

Eu am comandat Sportline si, separat, pe piese de schimb, scutul metalic.

Daca cineva are un Sportline poate ne lamureste exact daca are scut de metal sau scut standard. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am optiunea asta. am ales-o orbeste, nimeni nu stia ce e. chiar doream sa intreb, dar mi s-a parut cam aiurea. am presupus ca este ca la vechiul renault, unde chiar a contat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles eu, nici Sportline nu are scut metalic in serie.

E adevarat, am verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am gasit pe www.vw.com (site-ul vw din USA) ca la Golf 5 GTI "ground clearance" - 143 mm

Din cate stiu eu GTI-ul e mai jos cu 15mm dect Golf 5.

Deci 158 mm garda la sol pt Golf 5. Sportline tot 143 mm ca GTI.

178 mm pt Golf cu Suspensie Drumuru Grele.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar conteaza asa de mult cele 2 degete? cred ca mai importanta este suspensia in sine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum, dupa drive-test iti dau dreptate.

Suspensia de pe G5 Sportline e mai pe gustul meu chiar daca e mai joasa. Interesant ca nu se simt denivelarile din asfalt asa de tare cum imi imaginam eu. (in gropi nu am dat si nici nu am de gand)

Am simtit diferenta intre G5 Sport si Trend.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar un capat de lume suspensia de pe sportline. E mai dura intr-adevar dar isi merita din plin "sacrificiul de a ocoli gropile"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit pe www.vw.com (site-ul vw din USA) ca la Golf 5 GTI "ground clearance" - 143 mm

Din cate stiu eu GTI-ul e mai jos cu 15mm dect Golf 5.

Deci 158 mm garda la sol pt Golf 5. Sportline tot 143 mm ca GTI.

178 mm pt Golf cu Suspensie Drumuru Grele.

:P

Nu stiu ce ai gasit pe un site din US dar nu prea cred in cifrele de acolo. Am intrebat la un dealer si

mi s-a spus ca in general masinile apartinand VAG au 140mm garda la sol.

O2 sigur are 140, probabil ca si altele. Un Logan are 155mm...

Prin urmare: aprox 160mm cu pachetul de drumuri romanesti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!