cpaulro

Sistem de incalzire interior B3

41 postări în acest subiect de discuţie

Salut Am un B3 din 89 si am probleme cu incalzirea. pana nu urca temperatura peste 50 nu sufla aer cald, dar si dupa 1 minut se raceste. Turul si returul de la radiatorul din interior sunt fierbinti. Aveti careva un manual sau sa ma ajutati cu idei cum sa deschid bordul sau cum e instalatia de aer? Sunt din Timisoara si daca stiti ceva dezmembrari unde pot gasi piese de schimb sau magazine mai ieftine va ascult

Multumesc

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Daca furtunele ce intra si iese din radiator sint fierbinti,probabil ti s-a blocat maneta care dirijeaza aer cald-aer rece.

Este cu comanda pe bowden.tre desfacut comenzille de pe bord si vazut daca nu e rupt vreun fir.Daca firele nu sint rupte sau sarite tre sa cauti sub bord unde se duc cablurile de actionare din butoane si vazut daca sint la loc sau nu sint rupte.

Bafta,daca mai ai intrebari spune linistit,te ajutam

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

salut

si eu am avut o problema asemanatoare si am rezolvato oareacum , ca sa zic asa

am desfacut plansa centrala a bordului si sa vezi distractie , rotita care deschide si inchide trapa de aer rece i sa bulit dintisori si dupa cum urmeaza :

pot sa dau pe aer rece , dar numi mai trage clapa inapoi asa ca am scos (sarma ) aia si am traso pe aer cad si am lasato separat de buton , si in momentul de fata da doar are cald

am mai intalnit la nite prieteni care au GPL nu le incalzeste aproape de loc

acum mai poti avea o problema , ca radiatorul de caldura sa fie infundat

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Bate-te peste gura "americane", ce ai cu prietenii cu GPL?

Anul trecut am avut caloriferul fisurat si imi baga aburi in interior, dar s-a rezolvat foarte simplu, iar acum merge foarte bine instalatia de incalzire. Primesc aer cald chiar inainte ca acul de la temperatura sa se miste.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Radiator infundat 100%(de incalzire desigur)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi-a fost spart radioatorul secundar('caloriferu') si-mi baga niste aburi in masina...m-am si speriat prima data dar dupa aia am observat lichidul de racire de pe covorasul de la locul pasagerului... si mi-am dat seama care e problema...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

e simplu radiatorul nu are cumva si sitem de incalzire electric?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am o mare dilema!

Cand stationez cu morul cald si dau drumul la caldura, in masina intra un miros puternic de motorina. Am schimbat filtrul de aer, filtru de polen, aceeasi miros neplacut. In momentul in care plec de loc si sunt in miscare, mirosul dispare. Cum opresc, reapare mirosul de motorina.

Zilele trecute am schimbat furtunasele de motorina dintre injectoare si cele care duc spre pompa de injectie. Mi s-a parut ca se scurge motorina pe langa unul dintre ele. Le-am schimbat la timp, erau putrede!

Insa in masina nu s-a schimbat nimic, mirosul persista in continuare cand stationez.

Ce ma sfatuiti sa fac?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

o spalare de motor.au ramas urme de motorina in compartimentul motor,

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am spalat blocul motor pe exterior si inca nu am scapat de mirosul neplacut.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema. Am un Passat B4 si nu mai sufla aer cum trebuie pe dezaburire parbriz. Are filtru de polen ? Si daca da , unde se afla ?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

In apropierea ECU, stergator dreapta, sub protectia din plastic.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Dupa schimbarea radiatorului, nu mai am caldura in masina. Lichidul de racire este la nivel maxim, temperatura apei ajunge la 80 grade, dar aeroterma baga aer doar dezmortit in habitaclu. Furtunele care intra si ies sunt fierbinti. Cel care iese nu e chiar asa fierbinte. Ce poate fi? Clapeta selectoare de aer cald/rece? Radiatorul de incalzire infundat? Trebuie facuta aerisire? Cum se face asta?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Dupa schimbarea radiatorului, nu mai am caldura in masina. Lichidul de racire este la nivel maxim, temperatura apei ajunge la 80 grade, dar aeroterma baga aer doar dezmortit in habitaclu. Furtunele care intra si ies sunt fierbinti. Cel care iese nu e chiar asa fierbinte. Ce poate fi? Clapeta selectoare de aer cald/rece? Radiatorul de incalzire infundat? Trebuie facuta aerisire? Cum se face asta?

problema e la radiatorul de bord! Si cu siguranta e infundat, daca zici ca turul e fierbinte si returul e dezmortit! Habar nu am cum sa il cureti, cred ca trebuie dat jos! Eu l-am avut fisurat, a trebuit sa il schimb, unul nou costa in jur de 60-70 RON, daca tot il dai jos, schimba-l!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

salut.am si eu o intrebare pt voi radiatorul de incalzire habitaclul ar fi infundat, trebuie dat jos bordul?cat dureaza in timp aceasta lucrare (dat jos bordul,desfundat radiatorul,pus la loc bordul). si bani?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

cam o jumatate de zi.... iar in cost nu stiu sa iti zic, iar nu iti recomand sa il desfunzi, mai bine iti cumperi altu nou

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

mrs de imformatii

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

@RobiD. iar daca vrei te pot ajuta cu sfaturi si indicatii ca sa scoti u bordul de la loc si caloriferul .....

Modificat de DjMc
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

nu miar strica niste sfaturi, ca nici mecanicii nu prea stiu unde sa puna mana prima data .adica sa schimbe caloriferul sau sa se uite la comutator de inchidere/deschidere al caloriferului,ca apa sta la temperatura ridicata,furtunul tur e fierbinte ,ala de retur e cald (nu calduta) dar nu e fierbinte,si se incalzeste (la aer ma refer) cam incet (in timp).in acelas atelier mecanic 2 zic de calorifer(spalat sau schimbat) si 2 de comutator ca nar deschide complect robinetul,si circulatia apei calde este mai lenta

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu este robinet,numai clapete de dirijare aer.E clar ca ai radiator infundat,scote bordul si pune radiator nou.Bafta.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

veizi ca sar putea sa nu fie dirijat tot fluxul de aer prin fata caloriferului. pe timpul verii ai vazut prin fantele de la aeratoare bucati de burete cauciucat ????

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

da am vazut burete dar asta vine de la clapa de separare circuit exterior circuit interior, sau nu? si pt.kovacs cum nu exista robinet?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

In radiatorul de incalzire circula apa tot timpul.Aerul din exterior(sau recirculat)este dirijat pe linga radiator vara(aer rece)sau prin radiator,aercald.Clapetele de dirijare aer sint niste table gaurite invelite cu folie din burete.Daca buretele se dezlipeste de pe clapeta,se amesteca aerul rece cu aerul cald.Ca sa ajungi la clapete,tot trebuie sa dai jos bordul.Daca desfaci,merita schimbat si radiatorul.Munca de o zi,daca sti unde sa pui mina.Pun o poza cu un Passat b5.5 sa vezi ce te asteapta.

post-1847-0-26922600-1323498874_thumb.jp

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

la asta trebuie un expert dupa cate se vede din poza

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit, nu trebuie doar utine cunostinte de mecanica si electricitate. si tiam zis ca te ajut cu sfaturi si indicatii, (daca mergi la service sa faca lucru asta iti ial cel putin 100 lei electricianul sa iti dea bordul jos si plus cat iti mai ia mecanicul sa iti inlocueasca si sa verifice caloriferul de incalzire, banuiesca ca o sa se aropie de suma de 500 lei pe putin, pus alt antigel, apa distilata, calorifer (daca ii nevoie), posibil si termostat)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Text publicitar

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.