Jump to content

Se aprinde martor ulei !


LuckyCyber
 Share

Postare recomandată

Salut , am si eu o intrebare , am facut motorul de curand si de atunci cand pun contactul se aprinde martorul de la ulei si stinge in continuu. mentionez ca se intampla numai cand motorul este cald. are cineva vreao idee ce ar putea fi!!! mersic! (G3 / motor 1.8 90 cp )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mihai15mai

    14

  • DRX

    6

  • paul-vw

    6

  • omu_negru84

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

1.vezi daca nu au fost inversate firele de la cei doi senzori de ulei(pe soclul sub care se prinde filtru de ulei.)

2.calitatea uleiului poate fi slaba daca dupa ce se incalzest motorul nu mai ai presiune

3.ca sa fii sigur ca e o problema de senzori sau electrica mergi la un service si masoara presiunea uleiului cu un manometru . daca e ok atunci nu e nimic grav si se remediaza din: senzori, filtru, schimb ulei,parte electrica, calamina de pe sorb pompa ulei data jos.

incepe cu ce e mai simplu. la o masina similara amj avut aceiasi problema si a fost de la senzori pe care i-am schimbat. dupa inlocuire am inversat din greseala firele si semnaliza martorul. un senzor costa cam 200 000. bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a fost deschise cred ca APROX 5 threduri pe tema asta in ultimele 2 luni .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din proprie experienta innafara de cele descrise mai sus si in mod logic un nivel scazut al uleiului mai pot fi:

1. senzor ulei (deasupra filtrului de ulei)

2. pompa ulei

3. chiar si tacheti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ieri am mai citit 1 topic cu asha ceva dati si voi search....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

aceeasi problema cu martoru de ulei! in partea de sus a motorului intre bujii sunt 2 senzori,habar nam care pt ce sunt...cel din dreapta e defapt problema,daca il conectez palpaie martorul de ulei dar nu tot timpu, cand este rece motorul tare (in anotimpul mai rece) nu palpaie doar dupa ce se incalzeste putin motorul, dupa ce se incalzeste nu mai mai palpaie daca o accelerez insa cand o mai las din turatii mari iar incepe...am facut pana acuma vreo 17.000km si 2 schimburi de ulei cu "defectu" asta dar nu sa intamplat nimic. ca sa nu ma streseze beculetu ala tin deconectat senzoru respectiv,dar totusi as vrea sa rezolv problema asta daca poate cineva sa ma lamureasca...sau macar sa stiu pt ce este senzoru ala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut o problema asemanatoare, in sensul ca imi palpaia senzorul de ulei cand o lasam mai moale dupa o tura de mers in turatii mari. si s-a remediat in urmatorul mod: de ceva vreme, capatul de plastic al tubului in care sta joja de ulei este spart si era lipit cu banda. in timp, s-a dezlipit si ma gandesc ca dupa sesiunile astea de mers in turatii mari, cand reveneam la mers mai normal, pierdea presiunea la ulei, pentru ca joja se ridica foarte foarte usor. dupa ce am lipit din nou plasticul acela, si joja intra cum trebuie, nu am mai avut problema asta. mentionez ca nu am facut absolut nimic altceva.

deci, intuiesc ca, in termeni mari, se poate justifica si prin pierderea presiunii la ulei, intr-un mod sau altul.

Modificat de Alex.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai am verificat si asta si din cate observ nu este nici o crapatura, nimic. totul este in regula cu joja.dintr-un alt topic am inteles ca atunci cand este doar contactul pus trebuie sa stea tot timpul aprins beculetu? ca la mine palpaie si cu acel senzor problema conectat si deconectat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sondele de presiune ulei sunt doua, una presiune joasa la relanti si una presiune mare la mers. Daca palpaie tot timpul e posibil sa fie cea de presiune mare. Scoate firul la ambele si pune-le la loc pe rand sa vezi de unde provine defectul. Cel mai probabil este sonda defecta, iti recomand sa o schimbi (in jur de35 lei ) inainte de a trece la alte masuri mai radicale. Daca si atunci persista la un mecanic masori presiunea de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la asta ma gandeam si eu, oricum multumesc mult de sfat.azi am facut cateva ture cu acea sonda conectata,de doru de a vedea becu palpaind...acuma constat ca dupa ce se incalzeste bine motoru, cand il las la relanti se stinge...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

am observat cand ii mai rece afara si trec de 2000 de turatii pana nu ajunge apa sa se incalzeasca se aprinde in bord beculetzu de ulei si suna pana cand repornesc masina ce ar trebui sa fac?

Foloseste functia Search Inainte de deschide topic nou.

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

poate si sa fie uleiul prea subtire, si atunci se aprinde becul.daca o turezi putin se stinge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e filtru de ulei. Teoretic cand este mai rece uleiul este mai vascos deci ar trebui sa faca o presiune mai mare, cel putin asa era la Dacie pe timpuri. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am facut schimbu la timp am schimbat tot afara de filtru de benzina dar doar in cazul cand ii rece afara si nu se incalzeste apa nu stiu ce sa fac astept pana la urmatoru schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
raducutzu91

salut.am si eu o problema la un golf 3 motor 1.4 60cp. am mers cam 600 km Buzau Miercurea-ciuc dus-intors si cand am ajuns acasa am bagat masina in curte si dimineata era o pata de ulei pe ciment sub ea.baia de ulei nu am atins-o si nu stiu care ar putea fi cauza.mi-a aratat la un moment dat apa la 110 grade cand am urcat o panta mai mare dar dupa aia a revenit la 90 g.e murdar si motorul de ulei dar nivelul uleiului nu mi sa parut ca a scazut.ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat?mersi anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vezi pe unde scapa ulei .. posibilitatile pot fi multiple.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut, am si eu de ceva vreme aceias problema. Dupa ce am facut schimbul de ulei a inecput sa imi bazaie alarma de presiune.Am masurat presiunea si e cam mica 0.5 la ralanti cu motorul cald. Cand o turez creste foarte greu.Inainte sa ii fac schimbul nu mi-a facut probleme mai ales ca acum a inceput sa scape ulei pe la capacul de la culbutori.Sa fie oare uleiul de vina ? Am pus 10w40 Castol Magnatec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai schimbat si filtrul de ulei el ar putea fii una din cauze , cea mai simplu de rezolvat. Cel putin asa am patit eu .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca la tine a fost de vina filtrul de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , filtrul de ulei a fost cauza la mine, l-am schimbat si nu am mai avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

si la mine s-a aprins in mers, am completat cu ulei si nu mai am probleme. nivelul acum e la maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare,

Dupa schimbul uleiului(si filtru) la fiecare pornire se aprinde becul de la ulei de doua ori. Tot timpul e la fel: la pornire, de doua ori.

Pe VAG-COM nu apare nicio eroare, dar cu siguranta becul ala vrea sa-mi trensmita ceva :) doar ca nu am gasit o corespondenta intre semnalele becului si probleme.

Daca cineva a mai avut aceasi situatie, astept cu interes o sugestie. Sau mai mult, poate are cineva corespondenta bec-eroare si atunci vom sti toti pe viitor ce e de facut.

Thanks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la filtru de ulei e problema. Ori nu e de calitate ori nu e cel care trebuie. Pentru motorul de 1.4 sunt 2 modele diferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Si la mine se intampla exact la fel,doar ca atunci cand a inceput sa clipeasca o facea doar o data.Acum a inceput sa clipeasca de doua ori si nu am reusit sa-i dau de cap.Am facut schimbul de ulei + filtru si am mers cam 4000 de km pana a inceput sa faca asa.Am desfacut amandoua sondele,le-am curatat cu spray de contact si doua zile nu mi-a mai facut,dar acum a reinceput iarasi.Teoretic ar putea fi multe,deoarece eu nu cred ca neamtul ar fi pus acest gen de atentionare doar de drag.Am cautat in mai multe parti dar nu am reusit sa gasesc nici un raspuns si nici nu vreau sa incep sa schimb pe masina una,alta doar asa.Oare se poate intampla si altceva cu masinal,daca continua sa faca asa?Va incepe si la mine buzzer-ul sa sune?Sunt intrebari fara raspuns,deocamdata!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!