davos

Touran

16 postări în acest subiect de discuţie

Am avut o intimplare de zona crepusculare: dupa mai multe ore de stationat in zona Herastrau, pornesc si apare mesaj-bec pozitie fata stg defect.;ajung in aeroport, stau 10 min. apare -bec stop stg spate defect; plec, dupa 100 metrii mi se sting toate becurile din bord mai putin cele de pe minere, opresc, repornesc motorul mesaj-bec dreapta stop defect; la plecarea de pe loc iar se sting becurile din bord toate de nu vedeam nimic si merg asa pina acasa. Dimineata merg la masina hotarat sa merg la un service, pornesc, plec si totul perfect.A trecut o saptamina si totul perfect. Sa fi fost din cauza umezelii sau altceva ce...? :blink:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

A fost un contact imperfect. Eu patesc asa la un bec de la stopul dreapta spate, asta deoarece am schimbat becul si nu am gasit original. Deschide totusi capota si ar tebui sa fie niste fire in apropierea farurilor incearca sa le misti usor sa vezi daca nu e un contact imperfect. Si incearca pe cat posibil sa nu mai speli motorul cu presiune (daca il speli).

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu am spalat niciodata motorul, ciudat e ca practic nu am intervenit cu nimic si si-a revenit.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit ceva asemenator. Dupa ce am ingnorat problema de cateva ori, nu si-a mai revenit. Aveam 2 becuri arese (pozitie spate si fata dreapta). De unul din ele stiam. Martorl de bec ars din bord indica, dar l-am ignoorat.

La un moment dat nu mai ramanea bordul aprins.

Am facut o diagnoza si mi-au spus ca daca schimb becurile arse totul va fi ok (in momentul cand stergea erorile bordul se aprindea). Am schimbat becurile si acum e OK. Deci nu ignorati becurile arse. Am impresia ca ele dau semne ca se vor arde dinainte.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ei nah ! Insemna ca si pe mine ma paste un bec ars in curind. Am pornit-o intr-o seara mai din scurt si mi s-a aprins ledul de bec ars. Am verificat la urmatoarea oprire si totul era ok. Si ledul se stinsese. Poate prind pe cineva sa se uite sa vada de erori stocate.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Mai nou pe, bordcomputer, imi arata ca becul de pozitie stinga spate este defect si cu toate acestea ele functioneaza.Citeam undeva ca exista posibilitatea sa dea mesaj cu ceva timp inainte de a se intimpla propriuzis, dar personal nu cred.Mai vedem. ;)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

la tester cu voi :icon_santa: ...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Citeam undeva ca exista posibilitatea sa dea mesaj cu ceva timp inainte de a se intimpla propriuzis, dar personal nu cred.Mai vedem. ;)

Adica? :) personal nici eu nu cred :) :icon_santa:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Daca BC-ul vede rezistenta in circuitul de iluminare si vede variatii, posibil sa "simta" mai devreme de a se arde becul respectiv.

Tine acum si de contacte. Si de cum speli masina. La mine, de cate ori o spal, e cate un bec care face probleme, mai ales la stopuri, dar vad ca unul care vreo 3 zile nu a mers si-a revenit.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ajutati-ma si pe mine va rog. (Scuze ca am postat aici dar nu pto face topic nou)

De ceva vreme , de cate ori spal masina are probleme la pornire. Nu vrea deloc pana nu ii desfac bornele de cateva ori . A patit cineva asta si stie cum se poate remedia? Sa fie de la senzori ceva sau cabluri neizolate bine?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie de la senzori ceva sau cabluri neizolate bine?

Tu vrei pareri sau un raspuns exact asupra defectului?

Fa-i o scanare si iti spune singura unde e problema. :D

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am pus-o pe tester. Si nu imi arata nimic . Vroiam sa stiu daca a patit cineva asta , sa stiu la ce sa ma astept.

As vrea un raspuns clar bineinteles daca il detineti

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Tot cu o problema asemanatoare intervin si eu. Pornesc linistit la munca si imi apare pe bord "check front right high beam light" ma uit si faza scurta nu mergea. Ulterior fac rost de un bec H7 faza scurta si ma pun sa-l inlocuiesc pe cel defect dar nu mergea. Trec cu vederea si circul inca vreo 2 zile fara faza scurta iar intr-o zi imi apar in bord rand pe rand vreo 7 mesaje pentru becuri nefunctionale (fog light, side, break etc). Ma programez la reprezentata VW sa mi-o verifice si sa-mi inlocuiasca becurile defecte. Imi schimba becurile si imi spun ca au descoperit o siguranta topita de 30A din E-box compartiment motor si soclul ei topit si ca trebuie schimbat tot panoul de sigurante 948 lei + manopera.. Am zis imi pare rau si sa-mi predea masina ma descurc eu in alta parte. Binenteles mi-au facut proces verbal de predare pe proprie raspundere, pt ca ziceau ca poate fi pericol chiar de incendiu etc... am zis ok accept. Binenteles un bec de stop nu au putut sa-l inlocuiasca cel de sus orizontal din eleron cum ar veni pt ca necesita desfacere completa nustiu mai ce.

Circul de o saptamana si intr-o zi imi apare iar in bord "check right side light"..imi zic dam it !! ..ajung acasa si semnalizarea mergea ok.

Verific in panoul de sigurante ce trebuia schimbat si intr-adevar soclul sigurantei mentionate este putin alterata de un fel de uzura / topire.

 

Ce-mi recomandati in acest caz? Profit de ocazie si solicit daca stiti de vreun manual cu circuitele electrice la modelele mai noi 2011->.

 

Multumesc.

 

Am atasat si scanarea facturii cu pricina.

post-145946-0-26169800-1418913461_thumb.

Modificat de mihuzwei
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

In prima faza cauta si verifica toate becurile care au avut eroare sa nu aiba contacte imperfecte sau sa se fi scurtcircuitat vreun bec. Siguranta aia nu s-a topit degeaba e un contact imperfect pe circuit posibil chiar soclul ei sa fie slabit. Ori cumperi papuci noi si inlocuiesti papucii de la siguranta respectiva ori cumperi de la dezmembrari un panou nou si te duci la un electrician sa il inlocuiasca. Mai poti sa pui circuitul respectiv intr-un alt soclu liber ca nu le ai pe toate  folosite dat la fel trebuie sa te duci la cineva care stie ce face . La reprezenanta normal ca vor sa iti ia cat mai multi bani pe piese si manopera  si spaga de rigoare... ca apoi din ce mai traiesc bine...!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

:) mersi de raspuns... asa m-am gandit clar sa fac....daar intamplarea face ca cei de la repr sa ma sune dupa o luna si ceva sa-mi spuna ca au vb cu fabricantul Porsche nustiu cum ca isi asuma ei costul la piesa si daca accept comanda panoul si imi inlocuiesc gratis. Am confirmat dupa verificari cu alti specialisti daca se poate asa ceva si acum astept sa ma programeze pentru aceasta operatiune. interesant, nu?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Interesant dar lasa bine ca iti rezolva ei problema.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.