Sign in to follow this  
Followers 0
davos

Touran

16 posts in this topic

Am avut o intimplare de zona crepusculare: dupa mai multe ore de stationat in zona Herastrau, pornesc si apare mesaj-bec pozitie fata stg defect.;ajung in aeroport, stau 10 min. apare -bec stop stg spate defect; plec, dupa 100 metrii mi se sting toate becurile din bord mai putin cele de pe minere, opresc, repornesc motorul mesaj-bec dreapta stop defect; la plecarea de pe loc iar se sting becurile din bord toate de nu vedeam nimic si merg asa pina acasa. Dimineata merg la masina hotarat sa merg la un service, pornesc, plec si totul perfect.A trecut o saptamina si totul perfect. Sa fi fost din cauza umezelii sau altceva ce...? :blink:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

A fost un contact imperfect. Eu patesc asa la un bec de la stopul dreapta spate, asta deoarece am schimbat becul si nu am gasit original. Deschide totusi capota si ar tebui sa fie niste fire in apropierea farurilor incearca sa le misti usor sa vezi daca nu e un contact imperfect. Si incearca pe cat posibil sa nu mai speli motorul cu presiune (daca il speli).

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am spalat niciodata motorul, ciudat e ca practic nu am intervenit cu nimic si si-a revenit.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am patit ceva asemenator. Dupa ce am ingnorat problema de cateva ori, nu si-a mai revenit. Aveam 2 becuri arese (pozitie spate si fata dreapta). De unul din ele stiam. Martorl de bec ars din bord indica, dar l-am ignoorat.

La un moment dat nu mai ramanea bordul aprins.

Am facut o diagnoza si mi-au spus ca daca schimb becurile arse totul va fi ok (in momentul cand stergea erorile bordul se aprindea). Am schimbat becurile si acum e OK. Deci nu ignorati becurile arse. Am impresia ca ele dau semne ca se vor arde dinainte.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei nah ! Insemna ca si pe mine ma paste un bec ars in curind. Am pornit-o intr-o seara mai din scurt si mi s-a aprins ledul de bec ars. Am verificat la urmatoarea oprire si totul era ok. Si ledul se stinsese. Poate prind pe cineva sa se uite sa vada de erori stocate.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai nou pe, bordcomputer, imi arata ca becul de pozitie stinga spate este defect si cu toate acestea ele functioneaza.Citeam undeva ca exista posibilitatea sa dea mesaj cu ceva timp inainte de a se intimpla propriuzis, dar personal nu cred.Mai vedem. ;)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

la tester cu voi :icon_santa: ...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Citeam undeva ca exista posibilitatea sa dea mesaj cu ceva timp inainte de a se intimpla propriuzis, dar personal nu cred.Mai vedem. ;)

Adica? :) personal nici eu nu cred :) :icon_santa:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca BC-ul vede rezistenta in circuitul de iluminare si vede variatii, posibil sa "simta" mai devreme de a se arde becul respectiv.

Tine acum si de contacte. Si de cum speli masina. La mine, de cate ori o spal, e cate un bec care face probleme, mai ales la stopuri, dar vad ca unul care vreo 3 zile nu a mers si-a revenit.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajutati-ma si pe mine va rog. (Scuze ca am postat aici dar nu pto face topic nou)

De ceva vreme , de cate ori spal masina are probleme la pornire. Nu vrea deloc pana nu ii desfac bornele de cateva ori . A patit cineva asta si stie cum se poate remedia? Sa fie de la senzori ceva sau cabluri neizolate bine?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa fie de la senzori ceva sau cabluri neizolate bine?

Tu vrei pareri sau un raspuns exact asupra defectului?

Fa-i o scanare si iti spune singura unde e problema. :D

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am pus-o pe tester. Si nu imi arata nimic . Vroiam sa stiu daca a patit cineva asta , sa stiu la ce sa ma astept.

As vrea un raspuns clar bineinteles daca il detineti

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Tot cu o problema asemanatoare intervin si eu. Pornesc linistit la munca si imi apare pe bord "check front right high beam light" ma uit si faza scurta nu mergea. Ulterior fac rost de un bec H7 faza scurta si ma pun sa-l inlocuiesc pe cel defect dar nu mergea. Trec cu vederea si circul inca vreo 2 zile fara faza scurta iar intr-o zi imi apar in bord rand pe rand vreo 7 mesaje pentru becuri nefunctionale (fog light, side, break etc). Ma programez la reprezentata VW sa mi-o verifice si sa-mi inlocuiasca becurile defecte. Imi schimba becurile si imi spun ca au descoperit o siguranta topita de 30A din E-box compartiment motor si soclul ei topit si ca trebuie schimbat tot panoul de sigurante 948 lei + manopera.. Am zis imi pare rau si sa-mi predea masina ma descurc eu in alta parte. Binenteles mi-au facut proces verbal de predare pe proprie raspundere, pt ca ziceau ca poate fi pericol chiar de incendiu etc... am zis ok accept. Binenteles un bec de stop nu au putut sa-l inlocuiasca cel de sus orizontal din eleron cum ar veni pt ca necesita desfacere completa nustiu mai ce.

Circul de o saptamana si intr-o zi imi apare iar in bord "check right side light"..imi zic dam it !! ..ajung acasa si semnalizarea mergea ok.

Verific in panoul de sigurante ce trebuia schimbat si intr-adevar soclul sigurantei mentionate este putin alterata de un fel de uzura / topire.

 

Ce-mi recomandati in acest caz? Profit de ocazie si solicit daca stiti de vreun manual cu circuitele electrice la modelele mai noi 2011->.

 

Multumesc.

 

Am atasat si scanarea facturii cu pricina.

post-145946-0-26169800-1418913461_thumb.

Edited by mihuzwei
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

In prima faza cauta si verifica toate becurile care au avut eroare sa nu aiba contacte imperfecte sau sa se fi scurtcircuitat vreun bec. Siguranta aia nu s-a topit degeaba e un contact imperfect pe circuit posibil chiar soclul ei sa fie slabit. Ori cumperi papuci noi si inlocuiesti papucii de la siguranta respectiva ori cumperi de la dezmembrari un panou nou si te duci la un electrician sa il inlocuiasca. Mai poti sa pui circuitul respectiv intr-un alt soclu liber ca nu le ai pe toate  folosite dat la fel trebuie sa te duci la cineva care stie ce face . La reprezenanta normal ca vor sa iti ia cat mai multi bani pe piese si manopera  si spaga de rigoare... ca apoi din ce mai traiesc bine...!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) mersi de raspuns... asa m-am gandit clar sa fac....daar intamplarea face ca cei de la repr sa ma sune dupa o luna si ceva sa-mi spuna ca au vb cu fabricantul Porsche nustiu cum ca isi asuma ei costul la piesa si daca accept comanda panoul si imi inlocuiesc gratis. Am confirmat dupa verificari cu alti specialisti daca se poate asa ceva si acum astept sa ma programeze pentru aceasta operatiune. interesant, nu?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesant dar lasa bine ca iti rezolva ei problema.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.