Jump to content

Probleme martor / nivel lichid racire / apa / antigel


lory_mika
 Share

Postare recomandată

Daca scrie pe el G12 poti completa, daca nu, NU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 292
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    18

  • F l o r i n

    17

  • gHapciu

    10

  • eugend

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aceeasi problema o am si eu cu antigel-ul,se pierde pe undeva dar nu gasesc nici o urma.Chestia este k mie mi se intampla asta numai in lunile de vara la temperaturi exterioare ridicate.Pana acum am presupus k se evapora,dar.......cine stie.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... pot sa completez nivelul la antigel cu Texaco care este tot rosu? Stiu ca trebuie G12 sau G12+ dar ce au astea asa diferit?

Daca amesteci diferite tipuri de antigel risti sa se formeze depuneri care-ti vor infunda instalatia de racire... Daca este aceeasi culoare nu inseamna ca antigelul este la fel.

Poti utiliza antigelul pe care il ai doar cu conditia sa golesti instalatia de racire, sa o speli, apoi o incarci cu ce antigel doresti... Apoi aerisirea... Dar iti vor trebui mai mult de 2 litri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp am citit pe bidon scrie ca indeplineste norma G12 asa ca este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu in diminetile mai reci imi apare STOP, dar m`am interesat si nu este nici`o problema ( lichidul este in parametri ) trebuie doar sa curat cele 2 sarme !

ondin mesajul iti apare in prima faza, dar daca opresti motorul dupa 1 min de exemplu si il repornesti ai sa vezi ca nu iti mai apare ( chiar daca acesta este rece ).

Modificat de B32FDY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi aparea si dupa aia, dar numai la cateva opriri si porniri de motor, ca am avut ceva treaba prin oras in ziua aceea, si apoi s-a stins si nu s-a mai aprins veci.

in schimb se aprinde periodic cel galben, cu recircularea gazelor, EGR, si am scanat astazi, a iesit codul de eroare stocat, G62, parca, ceva cu semnal prea mare de la senzorul de la lichidul de racire.

Oare trebuie sa schimb pentru asta senzorul cu totul, afecteaza cu ceva buna functionare a motorului daca se aprinde acel martor galben, dar lichidul este proaspat si la nivelul corect?

Cu multumiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G62 masoara temperatura asa ca trebuie schimbat deoarece are mare influenta in functionarea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul 16502 Signal too high mi-a aparut mie astazi, si asta a cauzat aprinderea martorului galben de cel putin 4-5 ori pana acum, se stinge apoi singur in cateva zile, si o singura data cel rosu cu check engine, care la fel a disparut asa cum a aparut, adica singur.

O sa incerc sa schimb acel senzor G62 sa vad daca se mai aprinde vreodata.

Ciudat este faptul ca pornirea la rece este la sfert, cea cu motorul cald imediat dupa oprire este putin mai greoaie, nu sunt oscilatii la relanti de nici un fel, nici la rece nici la cald, merge rotund, indicatorul din bord urca usor spre 90 si acolo ramane tot timpul deplasarii, nici consumul nu am observat sa se schimbe drastic, etc.

Poate ceva oxidare la vreun pin si de acolo acest semnal prea puternic uneori, insa mereu apare la 5-10 minute de la pornirea motorului si tot timpul numai in mers.

Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornirea greoaie la cald se rezolva din soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am avut si eu aceasta problema cu martorul pentru nivelul lichidului de racire si am rezolvato cu metoda sugerata de Viorel C. Am curatat cele doua sarme cu o surubelnita si problema s-a rezolvat. Sper sa nu se mai aprinda martorul decat atunci cand nivelul chiar a coborat sub minim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat complet de topicul asta... Acum ceva vreme, din lipsa de timp, am aplicat o solutie provizorie :( -> am scos mufa din senzor, si am "legat-o pe direct". O sarma care inchide circuitul. Dar se pare ca asa cum am uitat de topic, am uitat si de problema, si solutia temporara s-a transformat in solutie de lunga durata :)

Sper sa reusesc zilele astea sa revin la normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua am si eu o problema pierd antigel de ceva vreme ce este foarte curios ca apa se scurge in partea din spate a motorului. Are cineva vreo idee ce ar putea sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa ai furtunul crapat dintre radiatorul de racire ulei si T-ul de apa care este pe chiulasa - partea din spate. Si eu am avut aceasi problema. Furtunul a costat in jur de 40 de RON.

cred ca asta ar fi furtunul:

furtun.jpg

Modificat de WVWZZZ
Nu mai da Quote la postul anterior. Foloseste Add Reply sau Fast Reply. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult de tot azi ma duc la service si o sa vad acolo ce are masina :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la service si problema este flansa de etanseizare de la chiulasa :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

Are cineva idee daca exista vreo posibilitate de a inlocui tot lichidul de racire din radiator si motor. Mentionez ca am fost la Augsburg pentru inlocuire completa si am inlocuit doar ce s-a putut scoate din radiator (aproximativ 3 litri) prin scoaterea furtunului din partea de jos a radiatorului. Din cate stiu eu in total ar trebui sa fie cam 6 litri de lichid de racire. Acesti experti mi-au spus ca singura varianta pt a scoate tot lichidul de racire ar fi sa las motorul pornit si sa o scoata el, dar ca ei nu fac treaba asta decat daca eu le semnez ca imi asum distrugerea motorului, asa ca am renuntat la optiunea asta.

Eu as vrea sa scot tot lichidul de racire intrucat am completat mai necontrolat fara a tine cont de proportii si uneori si de tipul de antigel. Completarea sunt nevoit sa o fac la cateva mii de km si inca nu am descoperit cauza pierderilor si pana atunci nu imi ramane decat sa completez.

Astept sfaturi de la voi.

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista o pompa..care se pune pe vasul de expansine si se face presiune...astfel iese cam tot...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kabo, pune-i apa distilata, las-o sa mearga 30 de minute (asa faci spalarea instlatiei), apoi scoate-o las-o sa iasa toata, apoi pune antigel. Daca vrei sa speli instalatia mai insistent poti pune solutie speciala de curatat instalatii de racire (de la WURTH de exemplu -1 flacon / 10l apa) si apoi mai schimbi odata doar cu apa distilata si in felul asta cureti perfect instalatia, apoi pui antigel de care trebuie si pastrezi in portbagaj si pentru completat. Parerea mea ca trebuie sa verifici pe unde pierde, ca sa faci treaba ca la carte. Concentratia antigelului se poate verifica (de ex. cu refractometrul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Martorul de nivel este acelasi cu martorul de temperatura? Mie imi clipeste in bord tot timpul, dar temperatura este buna, nivelul este bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA se aprinde acelasi martor, , ai facut si tu ce scrie mai sus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmeaza sa golesc antigelul din vas si sa curat cu o periuta de dinti cele doua sarme, posibil sa fie oxidate.

Modificat de dudu
Nu mai da Quote mesajului anterior! Foloseste AddReply sau FastReply! Citeste Regulamentul! Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur sunt oxidate sarmele. Asa am patit si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut.

De curand am fost nevoit sa completez cu antigel instalatia de racire din cauza faptului ca imi scazuse sub valoarea de minim.

Cred ca am ceva scapari pe la furtunul din imaginile urmatoare.

As dori sa ma sfatuiti cum as putea remedia aceasta scurgere ?

Multumesc.

post-39034-1286792347_thumb.jpg

post-39034-1286792354_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ma insel eu , ce arati tu acolo e furtunul de la intercooler ceea ce nu are legatura cu circulatia antigelului

Modificat de dudu
Nu mai da Quote la postul anterior. Foloseste Add Reply sau Fast Reply. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!