Jump to content

Probleme martor / nivel lichid racire / apa / antigel


lory_mika
 Share

Postare recomandată

florin cred ca tu te referi la tabelul acela in care scrie

ANTIGEL 50% + APA 50% = PROTECTIE -40 GRADE

ANTIGEL 40% + APA 60% = PROTECTIE - 27 GRADE

ANTIGEL 35% + APA 65% = PROTECTIE -22 GRADE

Dar se amesteca cu apa ptr ca el contine nu stiu ce dizolvant. dar asta depinde de la antigel la antigel. nu stiu daca e nevoie sa il amesteci cu apa distilata

Modificat de gbrgeorge
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 292
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    18

  • F l o r i n

    17

  • gHapciu

    10

  • eugend

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

antigelul nediluat nu ingheata, se face ca mucii dar nu ingheata sa se dilate sa sparga furtune sau altceva, apa ingheata si un antigel diluat prost ingheata apa din el si aia e, sparge ce prinde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

drilling engineer

Deci dupa tabelul de amestec dat de George deducem ca cu cat pui mai multa apa cu atat il faci apa chioara si nu e rezistent la temperaturi prea joase. ;) cu ciuica fiarta sa se incinda si instalatia proprietarului.

Apropo Woozie ce spui tu inseamna ca antigelul cu apa au tensiuni interfaciale adik nu se amesteca si nu e deloc asa. Ingheata tot.

Modificat de drilling engineer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti sa ne rezumam la ceea ce recomanda producatorul si sa lasam deoparte comentariile suplimentare.

Aveti atasata o poza din manual (uneori e chiar folositor sa fie citit) ce va va lamuri problemele.

"Sistemul de racire trebuie sa fie alimentat cu un amestec de apa si cel putin 40% aditiv G12. [...]Daca din motive determinate de clima este nevoie de o concentratie mai mare, procentul aditivului poate fi ridicat. Totusi, acest procent nu trebuie sa fie mai mare de 60% deoarece protectia la inghet se va diminua din nou."

post-19163-1256325117_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bine de stiut acest lucru Ioana. cel putin, pana acum am turnat numai antigel. de acum voi face acel amestec de apa si antigel pana voi rezolva problema care imi evapora lichidul de racire.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema; m-am trezit cu mesajul asta "please check cooler colant " ...

sigur e antigelul ? conteaza ce antigel bag in masina !?

Merci anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti ridica capota si in stanga cum te uiti la motor este un bidon rotund cu capac albastru care trebuie sa aiba in el un lichid roz, uite-te daca este sub minim si completeaza cu antigel G12 preparat, toate astea cu motorul rece, completezi pana la limita intre minim si maxim. Au mai fost cazuri in care senzorul de pe bidon a facut figuri sper sa nu fie si la tine cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca nivelul e OK, curata electrozii care intra in vas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi ... am rezolvat problema (era nivelul scazut la antigel) :icon_thumright:

stiu ca sunt offtopic dar vroiam sa stiu daca a mai avut cineva problema cu airbag-ul din scaunul soferului ... s-a aprins becul pe bord, am fost la cineva si i-a dat un delete dar mi-a spus ca tre sa desfaca tapiteria si sa vada ce si cum ... ati mai intalnit problema asta !

merci

Modificat de WVWZZZ
Nu mai da Quote la postul anterior. Foloseste Add Reply sau Fast Reply. Citeste Regulamentul. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In manualul de la golf scrie "Atentie sa nu depasiti marginea superioara a marcajului". La ce marcaj se refere? E vorba de linia suparioara a marcajuuil hasurat pe care scrie min?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

^

^

Lichidul nu trebuie sa depaseasca linia de sus, ai 2 liniute , intre ele ....e hasurat...linia de sus reprezinta MAX si nu trebuie sa o depasesti, acum ca e cu putin peste nu are nimic !

Vasul se umple in mers, de accea se numeste vas de expansiune cunoasc "poame", o colega de servici care a pus pana sus, ca ea ..asa credea :salut:.

Modificat de gtigabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. Din moment ce este o marcatie de min ma asteptam sa fie si o marcatie max.

Avertisment

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.Am si eu o mica nelamurire.Eu am nivelul antigelului la rece pana in dreptul liniei triunghiului acela cu varful in jos.Voi spuneti ca nivelul maxim e pana la linia de sus.La mine cand se incalzeste motorul, in mers, forja, etc. nivelul se duce putin peste maxim(peste linia de sus).Daca as completa pana la maxim,linia de sus, nivelul s-ar duce mult peste maxim la cald.Sa inteleg ca nu sunt probleme daca depaseste linia de sus la cald?Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata vreme cat nivelul antigelului nu este peste furtunasul de retur din vas, totul e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am si eu urmatoarea problema pe vremea asta:

Cand pornesc motorul, imi apare eroare cu STOP - CHECK COOLANT. Il las sa mearga foarte putin, il opresc si apoi iara dau drumul motorului si mesajul dispare. De ce oare?

Tin sa zic ca antigelul este ok, foarte aproape de marginea de sus (MAX) inainte sa pornesc motorul si trece foarte putin de linia de sus (MAX) dupa ce motorul este pornit de putin timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DE ce nu cautati si voi si dupa aia sa intrebati? :ceuameni:

Curatati cele 2 tije din vasul de expansiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am curatat si eu cele 2 tije din vasul cu antigel si nu mi mai apare eroaorea cu STOP - CHECK COOLANT. :( Numai ca imediat dupa ce am pornit masina mi a aparut un semn mic de exclamare inainte de numarul de km,deasupra.Doar o singura data,atunci.Are idee cineva?Am cautat si in manualul de utilizare si nimic.Masina merge normal de atunci ~1 saptamana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai curatat tijele alea si cu ce, ai bagat degetul in borcan sau ai reusit sa scoti senzorul afara si daca da, cum se scoate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se scoate senzorul ăla... Este "built in" :)

Poți să bagi o c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am curatat cele 2 tije din vas cu o surubelnita.Am "zgandarit" pur si simplu tijele alea.Asa am citit pe forum ca a facut cineva si a mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi sa nu uitam subiectul discutiei !!!

Care estre cauza pentru care se pierde antigel si cum poate fi remediata, atunci cand nu sunt furtunase fisurate, capacele lipsa sau radiatoare fisurate ?

De ex eu am un G5 2.0 TDI 140 CP si la 1000- 1200 km trebuie sa pun aprox 250 -300 ml de antigel, asta cam de 6 luni de zile !!! Masina o am de 1 an si 5 luni si pana in august 2009 nu am observat sa-mi scada antigelul, dar dupa ce m-am intors dintr-o excursie mai lunga 2.500 km din care aprox 2000 pe autostrada cu turatie intre 2500 - 3000, am observat problema. An fost la mai multi mesteri care s-au tot uitat dupa urme de antigel ( cica G12 lasa urme roz pe unde se scurge) si nimic. Am primit doua verdicte:

a) pesimist - e o gaura in "motor" si trebuie schimbat ( Of la naiba)

b) optimist - mergi asa si completeaza pana cand se agraveaza problema si in cel mai rau caz trebuie schimbata "garnitura de chiulasa" !!!

Concluzia: din august pana in prezent completez cu aceeasi cantitate de antigel la acelasi interval de km ( aprox.)

Intrebare: UNDE-I BUBA ??? Rog pe cei intersati sa faca un profit pe seama acestei probleme sa se abtina de la sfaturi.

10Q

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Deschide capota si vezi ca in dreapta la nivel cu farul e un furtun care iese din radiator si are o garnitura exact acolo la cot. Verifica si poate pierzi pe acolo. Acea garnitura merge inlocuita. Eu pe acolo pierdeam dar dupa un timp nu a mai picurat. Tin sa precizez ca si eu completez cam 100-200ml cam la 5000km. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee daca pot sa completez nivelul la antigel cu Texaco care este tot rosu? Stiu ca trebuie G12 sau G12+ dar ce au astea asa diferit? Intreb deoarece am 2 litri de Texaco si parca nu as cumpara un bidon de 1.5 litri de G12+ pentru cateva sute de grame de completat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!