Jump to content

Autoworld


voinageo
 Share

Postare recomandată

Am comandat saptamana trecuta (Marti mai precis) o prelungire bara spate de la Autoworld, am platit binenteles 50% avans din valoare, si am asteptat ca pe Joi, dupa promisiunile lor, sa o aduca. Joi, m-a sunat un domn foarte amabil (nu am ce sa ii reprosez) sa imi spuna ca a sosit piesa, dar...a fost "deteriorata la transport" si ca o comanda din nou, urmand ca astazi sa o pot ridica.

Astazi, sun pe la amiaza sa ma interesez de piesa si,..."colegii inca inventariaza piesele". Revin mai tarziu cu un telefon..."a sosit transportul in doua etape si colegii inca catalogheaza piesele".

Iar pana la urma..., "piesa nu a venit inca, multumesc, va sunam noi " :vaidecapulmeu:

Deci, pt o nenorocita de prelungire bara astept o saptamana.

Oare asa mutra de prost sa am, sau chiar sunt!?

Cum imi pot permite sa ii deranjez!?

A fost ultima mea comanda de la Autoworld. Promit ca ma duc la Alba sau Oradea pentrru orice alta piesa de origine am nevoie.

Toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 123
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rex

    18

  • jmf

    9

  • Eto

    6

  • Sookie

    6

Top Posters In This Topic

Ei, astăzi s-au revanşat si mi-au oferit un discount de 20%pentru piesa comandata.

Poate ca totusi am sa mai comand de la ei. :mop:

Toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stefane, usor te lasi induplecat

pai pentru neplacerile provocate, minim 50% trebuia sa iti faca discount, la ce adaos au fata de altii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hahaha, pai normal ca ti-au dat discount de 20%. Masinile noastre asta gen golf 4 passat b5.5 intra deja la categoria masini vechi si ai discount de 20% la toate piese comandate de la ei, si eu am primit la fel de mai multe ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hahaha, pai normal ca ti-au dat discount de 20%. Masinile noastre asta gen golf 4 passat b5.5 intra deja la categoria masini vechi si ai discount de 20% la toate piese comandate de la ei, si eu am primit la fel de mai multe ori.

Va rog sa stergeti dublarea asta... internetul e de vina.

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe mine ma deranjaza faptul ca nu te lasa sa stai langa masina in service,suntem in ROMANICA si nu poti avea incredere in nimeni.eu vreau sa vad ce imi face acel mecanic la masina.daca a-r fi cinstiti te lasa sa stai langa masina,dar asa nu mai poate imbogati factura ca o verificat una alta sau o schimbat anumite piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Vreau sa stiu daca a mai fost cineva in situatia mea. Am de primit un Glof V GT prin AUTOWORLD CLUJ NAPOCA.

Comanda e facuta din 18 august.

Dupa ce eu am sunat de fiecare data sa intreb care e starea comenzii, pe 9 noiembrie aflu ca masina a ajuns in Curtici.

Dupa o saptamana ma duc la AUTOWORLD si intreb cum stam. Imi zice un tip de la vanzari dupa ce verifica pe sitemul lor ca doar pe 13 a intrat masina in vama si ca in 4-5 zile vine.

Marti 21 intreb cum stam din nou. Raspunsul e de genul a pai sti ca numai luni (20 nov) a iesit masina din vama si ca o pune pe trailer si in 4 zile e in Cluj.

Azi (24 nov) dupa ce din nou nu ma suna nimeni sun eu. Ce aflu : Pai stiti ca trebuia sa fie pusa pe trailer joi dar nu au pus-o ca aveam prea multe masini, da saptamana viitoare luni marti o sa o puna pe trailer si in 2 zile vine.

Deja nu mai suport. In modul asta parca vad ca ajunge pe 1 dec cand e liber deci poate vad masina in 4-5 dec.

E posibil ca masina sa faca o luna de cand intra in vama pana la dealer ? E cumava cazul sa incep sa ma intreb daca nu cumva am fost suntat de ceva smecher cu spaga ?

Un client VW care nu recomanda AUTOWORLD CLUJ.

stai linistit am aceeasi problema si cred ca ma duc cu toporu la ei...~x(~x(~x(~x(~x( iar m-au amanat cu 2 zile cica poate o punem vb peste 2 zile sa vedem daca au puso ~x(~x(~x(~x(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hahaha, pai normal ca ti-au dat discount de 20%. Masinile noastre asta gen golf 4 passat b5.5 intra deja la categoria masini vechi si ai discount de 20% la toate piese comandate de la ei, si eu am primit la fel de mai multe ori.

Va rog sa stergeti dublarea asta... internetul e de vina.

Stimate domn, uite ca nu dau 20% la toate piesele. Am incercat sa cumpar de la Autoworld 2 butoane incalzire scaune, si nu au vrut sa imi dea discount, pe motiv ca masina mea nu are in echiparea de fabrica incalzire in scaune. Ori asta e regula, ori dau discount la cine vor ei.

Si... binenteles ca nu am cumparat de la ei.

Multumesc.

Toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ei introduc seria ta de sasiu si vad ce optiuni ai. Adu seria de sasiu a unui prieten care are incalzire in scaune si cumpara asa, mare branza. Poate sa fie golf 4 sau bora.

Vad ca sunt tare caposi cei de la VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

http://www.autoworld.ro/Haendler/R10133/ro/hdlr/eigeneseiten/R10133_1265182435155.htm

joi am programare de la ora 13

mi-au zis la telefon ca pana in max 300 lei si include si scanare si test frane si restare service interval pe langa ulei, filtru, manopera si buson baie ulei

ati fost careva?

impresii?

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Impresii:

au fost deosebit de amabili, mai ales consultantul de la service Mihai Ploscar

au primit masina in service dupa intocmirea actelor si fotografiile de rigoare asa cum era programata la ora 13, plus ca mi-au oferit clauza de mobilitate

la 14.50 m-au sunat ca e gata

cost total 269.5 lei, pachetul economic

schimbat ulei, filtru ulei, buson baie ulei, resetare service interval, scanare, test frane

am fost multumit de prestatia lor

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

De curiozitate, de ce ai ales sa mergi la Autoworld?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a parut destul de ok pretul la schimb ulei

Mai ales si pentru faptul ca demontau scutu care e subred si la remontare daca era nevoie de una alta aveau pe original ce trebuie

Langa stadion am fost inainte si nu a vrut nenea ala nici cum sa imi schimbe uleiu cu aspiratoru, doar cu demontat de scut

pe care evident l-am platit, si mi-a creat o caruta de nervi deoarece scutu fiind subred l-a legat nenea cu sarma, iar dupa 2 zile am intrat de nevoie la autodoc sa il lege baietii cumva ca il trageam dupa mine

inainte schimbam uleiu la niklas pe colt cu corneliu coposu prin aspirare,dar au preturi cam piperate

si in plus de asta vroiam sa treaca prin filtrul lor din baza de date

la o saptamana am fost sunat de ei si intrebat daca am fost multumit de serviciile oferite

Cand sa mai aiba promotii mai merg

toate cele bune

Modificat de joky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Astăzi am cerut de la ei o hârtie care atesta faptul ca pe Bora se pot monta jante de 17", necesara la RAR.

Foarte amabili, mi-au oferit-o gratuit.

Modificat de steffan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Azi am primit de la cei de la Autoworld un "Carnet vouchere service".Are in ele niste file cu anumite reduceri la unele piese.O mai primit careva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
szaszdaniel1988

 Salutari. Stie cineva , daca acuma in anul 2013 Autoworld Cluj s-a schimbat in bine ? Intreb asta deoarece am citit postarile si in proportie foarte mare , de 90 % isi exprimau nemultumirea fata de serviciile oferite. Eu personal nu am fost cu masina mea(cea din semnatura) la ei.  De exemplu masina care o am in momentul de fata (cea din semnatura) a fost cumparata nou-nouta de la ei si pana in luna a 7-a 2011 a facut reviziile , service-urile la ei.  Am sunat la autoworld sa aflu istoricul de service , au fost foarte amabili , m-au pus sa le trimit o scanare dupa cartea de identitate (CI) si certificatul de inmatriculare a masinii pt a putea trimite istoricul . Am trimis documentele si in scurt timp mi-au trimis istoricul si mi-am dat seama ca cei de la autoworld au avut grija de masina si functioneaza perfect si in zi de azi datorita si lor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul scrie despre un comerciant/furnizor de servicii cand este suparat sau mai bine zis cand se intampla ceva ce iese din mersul normal al lucrurilor in relatia cu respectiva societate.

Eu personal sunt clientul lor din 2005 cu diverse masini atat vw cat si audi.

Concluzia mea dupa 7-8 ani de colaborare este ca autoworld este peste nivelul mediu al furnizorilor de servicii de service auto de la noi.

Undeva intr-un topic se discuta ca la noi tarifele de service sunt mai mari decat in Germania, Ungaria, Austria.

Eu am verificat si in Austria la orevizie de 30.000 la un Touareg am platit 700 euro iar in la Autoworld nu a fost niciodata peste 1500 lei.

Intradevar preturile sunt mai mari decat la un service de cartier si inginerii de vanzari incearca sa te momeasca sa mai schimbi una alta care nu sunt necesare in acel moment dar trebuie sa nu cedezi tentatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar preturile sunt mai mari decat la un service de cartier si inginerii de vanzari incearca sa te momeasca sa mai schimbi una alta care nu sunt necesare in acel moment dar trebuie sa nu cedezi tentatiei.

Ei, asta are si alte conotatii. De exemplu Audi AG vrea ca clientul de Audi sa plece din service, daca se poate, extrem de multumit de vizita (indiferent pentru ce motiv) si cu masina 100% functionala. 

In aceste conditii consilierul de service clienti are obligatia sa ofere clientului variante pentru remedierea unor situatii. Adica: mergi cu masina in service pentru inspectie si ei constata, printre altele, ca stergatoarele sunt obosite, ca nu mai ai lichid in vasul de spalator, ca plăcuţele de frână sunt aproape de limita maxima de uzura (chiar daca nu s-a aprins inca in bord lampa de control) etc. Consilierul trebuie sa iti aduca la cunostinta toate aceste lucruri, aparent banale, si sa iti ofere si solutii pentru remediere. Repet, este obligat de catre standardul de calitate aftersales Audi sa faca lucrul asta si este verificat in mai multe feluri daca a facut sau nu si CUM a facut.

Acum, judecand lucrurile d.p.d.v. al clientului mie personal mi se pare absolut normal sa fiu informat despre ce-ar fi de lucru la masina mea si ce COSTURI implica. Daca din diverse motive (ca mi-e lene sa mai caut si alte oferte, ca nu am timp, chef etc) consider ca costurile sunt ok, merg mai departe si-atunci castiga si prestatorul de servicii, poate ca castig si eu.

Cam asta ar fi... discutia este lunga, daca vreti o putem continua.. sau nu.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Blitz

 

Deci incercari de a vinde anumite consumabile inainte de termen au fost si probabil vor mai fi. Nu e ok la revizia de 30.000 sa te sune pentru schimbarea placutelor de frana deoarece in putini km se vor aprinde senzorii si sa mergi cu ele pana la  54.000 cand s-a aprins senzorul. Prin 2007-2008 la revizia de 15.000 care include doar ulei si filtru ulei ei imi schimbau si filtrele de aer, polen, motorina. Aceste filter se schimba conform cartii la 30.000 km.

 

Aceste aspecte nu sunt deranjante si pe mine nu m-au facut sa am o parere proasta despre Autoworld deoarece au fost punctuale si in ultimii patru ani nu le-am mai intalnit iar in cazul in care au fost mentionate de inginerii de service au fost de genul: ca sa nu aveti diverse mirosuri noi sugeram sa schimbati filtrul de polen si la 15.000 km.

 

Daca insa ii compar cu alte marci (Renault, Peugeot, Land Rover) unde am avut masini la service sunt peste ei la diferenta vizibila chiar si peste cateva service-uri din grupul lor.

 

Experienta mea la Autoworld a fost similara cu cea din Austria doar ca mai ieftina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur, discutia noastra pana la urma ar trebui sa se rezume la profesionalismul consilierului service. La felul CUM prezinta clientului lucrurile. Foarte bine ai punctat comparatia cu filtrele: prima oara ti le-au schimbat fara sa intrebe, apoi ti-au explicat (au fost cazuri cand am si demontat cu clientii filtrele pentru a le inspecta si a motiva inlocuirea) de ce RECOMANDA inlocuirea. Carevasazica ai plecat de la service cu sentimentul ca AI DECIS pentru banii tai, ceea ce dealtfel ar fi normal sa se intample peste tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am citit topicul asta pt ca sunt din Cluj si urmeaza sa devin posesor de VW. Inainte aveam Opel si vreau sa va spun ca am avut probleme destul de urate cu dealerul/service-ul Opel din Cluj, primul. EcoMax se numeste (cunoscatorii ii spuneau EcoPraf). Am fost la ei cu masina la garantie. S-au purtat de cele mai multe ori in regula, dar au avut si momente in care m-au enervat, au fost neseriosi. Am aflat mai tarziu (de la alt mecanic) ca imi rupsesera o clema de la filtrul de polen si ala nu mai statea bine la loc, si nu stiam de ce aerul conditionat nu functiona asa cum m-as fi asteptat. Intra aer cald pe langa el. Apoi mi s-a zis ca filtrele pareau ca nu au fost schimbate de 2 revizii, si m-am gandit ca poate mi-au luat banii fara sa-mi schimbe filtrele. In fine ... tot felul de mici mizerii de-astea. Partea buna e ca m-au sunat sa-mi ceara parerea despre lucrarile efectuate si am putut sa-mi spun oful.

 

Pe de o parte noi avem asteptari prea mari: oamenii astia de cele mai multe ori nu stiu sa se comporte cu clientii. Nu prea aveau de unde sti. Ca sa stii, trebuie sa te invete cineva asta. Ma astept ca cei de la vanzari sa primeasca ceva cursuri de comunicare. Aia de la service, probabil ca nu sunt invatati.

Pe de alta parte, ei ar trebui sa se preocupe de comunicarea cu clientii. Cum bine spunea cineva aici, ar trebui sa ia foarte in serios asemenea topic-uri de forum. Transparenta e de natura sa dea incredere potentialilor clienti. E una cand ai gresit si bagi capul in nisip, sau mai rau, esti arogant, si cu totul altceva cand recunosti asta si incerci sa remediezi prejudiciul.

 

Am incercat sa iau si eu masina de la ei. Nu mi-a placut cum s-au comportat. Nu am simtit nicio clipa ca vor sa le devin client. Pana la urma m-am indreptat spre alt dealer si am reusit sa ajung la o intelegere.

 

Cred ca toate problemele astea se datoreaza lipsei concurentei reale in Cluj. Spuneam mai sus de Opel. In cazul lor, in CLuj a aparut un concurent. N-am mai fost pe la EcoMax, dar sunt aproape sigur ca lucrurile s-au schimbat, mai ales ca li se retrasese la un moment dat licenta de dealer Opel si apoi am vazut ca au primit-o inapoi. Asa e si la VW. Daca ar exista un concurent pe masura, preturile nesimtite si aroganta ar disparea "ca prin minune". Oricum, ma astept ca lucrurile sa se indrepte pe parcurs si sa se fi indreptat de cand a fost pornit topicul asta. :)

 

PS: aia de la VW din Cluj, de la vanzari, nu-si cunosc produsele. Nu stiau ce tip de transmisie e la motoarele TSI. La cele noi, de pe G7. :) Nu stiau nici la service, nici la vanzari. Am sapat eu pe net si au recunoscut ca informatia lor nu era corecta. Cred ca mai am mailurile. Oricum, nu mai conteaza :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit. Topicul asta a inceput in 2006 si azi, 9 ani mai tarziu, aia de la Autoworld au senzatia ca ei iti fac tie un favor ca iti vand o masina, care oricum se vinde singura si si-asa au destui cumparatori si fara tine, asa ca, daca vrei sa pricepi ca nu ti se pot da reduceri, bine, daca nu, sa fii sanatos.

Pe partea de leasing/creditare e o domnisorica destul de competenta si cooperativa, insa la vanzari, praf si pulbere si ca atitudine de o aroganta maxima, si ca informatii care nu depasesc cu mult superficialitatea. Cum ceri detalii unpic (nu mult, unpic) mai amanuntite, "...ăăăăă."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Cu toate ca nu s-a mai discutat din 2015 despre ei o sa-mi zic si eu oful.

Ne gandim serios sa schimbam masina sotiei cu una electrica gen eup, citigo iv, mii si am zis sa facem un test drive inainte de a face comanda, sa vedem cum se misca masina.
Am trimis mail de pe site-ul lor spunandu-le ca suntem interesati de un test drive cu eup, dar nu am primit raspuns pana acum si a trecut o saptamana. 
Zilele trecute am pus mana pe telefon si i-am sunat, dar am primit un raspuns sec ca "nu avem".
Eu: Bine, dar chiar sunt interesat, cand o sa aveti masina pentru testdrive?
Ea: "Undeva prin primavara".
Nu mai zic, ca nici macar nu a intrebat de numarul de telefon sau o adresa de email.
De ce sa se oboseasca sa sune sau sa vanda ceva?!

Vi se pare normal ca un dealer VW dintr-un oras ca si Clujul sa nu aiba masina mica pentru test drive? Asa multa lume cumpara masini fara a le testa inainte? Nu ma asteptam sa aiba varianta cu facelift, ci precedenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Eu am fost servit prompt de ei. Am mers totusi sa ii vad, ca prin telefon e usor sa se dea ocupati :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!