Jump to content

Favorit 135 LE


andreiu
 Share

Postare recomandată

Salut.As vrea sa intru in legatura cu cei care sunt posesori de Skoda Favorit,sa schimbam impresii ,etc.Astept cu nerabdare reply.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fost posesor de Skoda Favorit. O masina excelenta pe care daca aveam bani de avans pt Fabia nu o dadeam. Chiar imi pare rau ca am dat-o :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fost posesor de Skoda Favorit. O masina excelenta pe care daca aveam bani de avans pt Fabia nu o dadeam. Chiar imi pare rau ca am dat-o :lol:

Legea sau teorema evolutiei :P .As vrea sa te intreb totusi si te-as ruga sa-mi raspunzi in limita timpului tau liber,ce fel de probl ai avut la Skoda Favorit , care a fost rezolvarea, de unde luai piesele de schimb,etc.Multumesc f mult pt timpul acordat.Sa auzim numai de....Skoda :P .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fost posesor de Skoda Favorit 1.3 GLX carburatie (58CP), an fabricatie 1994 (ultimul lot, adusa prin Compexit Cluj - Dl Dir Rota). Draga mi-a fost masina asta...am tinut-o 2 ani. Achizitionata la 11.000km de la Cluj si vanduta cu 28.000km. Am schimbat-o pe o Skoda Felicia Combi pe injectie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actual posesor Skoda Forman, piese de schimb am gasit la gradinariu, cand am avut nevoie am facut comanda si le-am primit prin una din firmele de curierat cu care lucreaza ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legea sau teorema evolutiei :rolleyes: .As vrea sa te intreb totusi si te-as ruga sa-mi raspunzi in limita timpului tau liber,ce fel de probl ai avut la Skoda Favorit , care a fost rezolvarea, de unde luai piesele de schimb,etc.Multumesc f mult pt timpul acordat.Sa auzim numai de....Skoda :D .

Probleme nu prea am avut cu ea, adica nu m-a lasat in drum niciodata, in rest am incercat sa am grija cat mai mult de ea. Au fost in timp cam asa:

- un fir desprins de la modulul de aprindere, si pana i-am dat de cap i-am schimbat capac filtru aer cu tot cu filtru, am curatat carburatorul si am schimbat vaporizatorul, si am curatat pompa de benzina :D . Masina avea momente in care intrerupea si prima chestie care trebuia verificata am verificat-o ultima

- am schimbat un cap planetara pe stanga in 70.000 km

- placute de frana 2 seturi. Primul set schimbat tarziu am ajuns sa sape in discuri care au trebuit rectificate.

- probleme cu caseta. Prima data s-a spart un rulment de la melc dar nu a dus la blocaje ale casetei, si aici nota 10 pt Skoda, iar a doua oara am cumparat tot ce era in caseta, a ramas numai corpul ei.

- pistonase frana spate schimbate.

- amortizoare spate de 2 ori si fata o data.

- bucse brat fata 2 ori chbiar daca a doua oara nu era nevoie.

- bucse silens

- mi s-a spart o conducta de frana pe stanga spate, care am inlocuit-o cu o conducta de cupru facuta de o firma la comanda

- probleme cu incarcarea datorate alternatorului care era de dacie si a fost schimbat de cel care a avut masina inainte

- s-a spart o canducta la circuitul de racire acolo in dreapta fata pe unde se scoate apa din instalatia de racire. Rezolvata prin sudura

- am schimbat de doua ori termocupla, asta e boala veche la Favorit

- rugina la aripile spate rezolvate prin taierea zonei afectate si inlocuirea cu alta tabla.

Astea au cam fost problemela la masina. Am folosit-o 5 ani pana in 2005 masina fiind fabricata in 1991. Eu am facut aproximativ 70.000 cu ea, spun aproximativ deoarece am cumparat-o cu kilometrajul blocat la 36.000 km. Masina a fost adusa de noua in tara in 92 din Cehia.

Piese eu le cumparam din Cluj de la un magazin mic specializat pe Skoda si care avea preturi rezonabile. Orice chestia care nu era pe stoc venea in maxim o saptamana.

Ce sa-ti spun in rest sa te bucuri de masina si sa n-o vinzi ca este o masina foarte buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt reply.Problema pe care o am eu acu este oprirea motorului dupa un regim de mers "incins" , masina nu prea are demaraj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea mea ar trebui sa verifici urmatoarele chestii:

- carburatorul sa fie curat banuiesc ca e pe carburatie daca e cea din poza ta din avatar. Carburatorul nu e foarte greu de dat jos, ar fi bine sa incerci sa-l cureti. Eventual sunt ceva solutii care se pun in benzina pt curatarea carburatorului.

- socul automat ramane deschis, asta ar fi o eplicatie primind prea multa benzina se inneaca si moare motorul.

- verifica de asemenea si vaporizatorul sa nu fie fisurat.

- verifica si cablurile ce vin din circuitul ce comanda aprinderea cu toate ca asta nu cred sa fie deoarece s-ar manifesta si la rece. Incearca totusi sa cureti mufele alea cu un smirghel fin.

Totusi n-ar fi rau sa consulti un mecanic bun pe motoare cu carburatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

stefan, spune-mi unde gasesc un mecanic bun pe motoare pe carburatie?

felicia mea pe carburator (banuiesc ca e acelasi motor si pe favorit) imi papa 15 - 16 la oras.

s-auzim de bine,

roby

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nu prea am umblat la caburator de teama sa nu-l dereglez mai rau dupa ce am vazut in manualul de reparatii cam ce ai nevoie pentru reglaj. Oricum din ce am citit eu acolo nu e usor de reglat si ai nevoie de o gramada de chestii asa ca nu prea m-am jucat la carburator. Mai am reglat relanti-ul si aerul si cam atat :blink:.

Cred ca un reglaj bun il poti face la o reprezentanta Skoda unde au aparatura necesara si stiu valorile ce trebuie setate. Nu stiu cat de buni sunt cei din B.M. dar eventual poti incerca la Cluj la Compexit, din ce am vazut eu service-ul este foarte bine dotat, si au si mecanici buni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Despre reglarea carb pot sa zic ca as incerca sa o fac eu ,mai ales ca am dat peste niste documentatie ,asta dupa ce spal carburatorul, in cei de la reprezentanta nu prea am incredere , unde mai pui ca sunt si f f scumpi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posesor (inca) de Favorit din 94. Unic proprietar, 105000 km, ciupeste putin mai mult prin oras, 10-12 l/100 km, in rest e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o intrebare de 100 de puncte pt toti cei care au ,sau au avut Skoda Favorit.Unde gasesc de cumparat sau de downloadat manualul de utilizare a masinii??Eu am un manual dar este in germana , am inceput sa traduc dar am ajuns la disperare. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Era sa uit : am vazut niste poze pe un site , cu compartimentul motor de la Skoda Favorit , si am observat la 2 masini , o piesa ,din metal cred ,care era pozitionata linga bobina de inductie.Ar putea fi vreun fel de aprindere electronica??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar este o aprindere electronica. Se gaseste pe toate motoarele care nu au delco cu platina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Nici eu nu am platina si se pare,conform schemei electronica ca partea de aprindere se afla in ECU !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja nu mai ai nici delco. Ceea ce numesti delco nu e decat un distribuitor de scanteie = ultimul "etaj" dintr-un delco. Functiile de aprindere, avans vacuumatic, avans centrifugal sunt luate de ECU. Eu vorbeam de acele delcouri in care platina a fost inlocuita de o bobina si niste magneti, care dau un impuls cand unul din pistoane se afla in compresie. De aceea este necesara aprinderea electronica - pentru a "prelucra" informatia de la delco si a comanda bobina de inductie. Acest tip de delco isi pastreaza sistemele de avans vacuumatic si avans centrifugal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Eu vreau sa cumpar o Skoda Favorit si ma intereseaza cat de fiabila este. Motorul e ok? Eu o sa o cumpar cu aprox. 100.000 la bord. Cum trage? E ok la o viteza de croaziera de 120 km/h?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Mie mi se pare destul de fiabila ,confort f bun,usurinta in intretinere ,eventula depanare,piese de schimb noi gaseti usor.Chestia cu viteza la 120 km/h inca nu am incercat-o pt ca mi-am zis sa o iau " usor" pt inceput.Masina mea este din 92 si vreau sa incep sa o verific pt ca nu stiu cum s-a comportat fostul propietar cu ea.Pina acum pot sa zic ca sunt f multumit de ea si ca am facut o afacere buna cand am cumparat-o.Succes !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-mi anul de fabricatie si modelul. In principiu sunt fiabile, probleme apar cu demarorul si cu reglatul anual al culbutorilor (eu am avut modelul cu carburatie).

Fosta mea masina era Favorit LX din 1994 (ultimul an de fabricatie) - 1.3l 58CP cu proiectoare ceata, soc automat, inchidere+alarma. Am fost multumit de ea, am tinut-o 2 ani. N-am avut probleme majore cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma duc saptamana asta s-o vad. Deocamdata stiu ca e din 1991 si are in jur de 100.000 km. Tata are o Skoda 120 L (din '78) si stiu ca motorul ala de Skoda (intre timp i-a pus unul de Dacie) era incredibil de prost, asa ca am niste reticente cu privire la motoarele Skoda. Piese pt Favorit stiu ca sint, am facut deja inventarul pe gradinariu.ro. De aia ma intereseaza cat de fiabila este, daca motorul consuma ulei, daca porneste OK (in principiu, ca cel mai mult depinde de cum a fost ingrijita). Chestia aia cu viteza de 120 km/h am intrebat-o ca n-as prea vrea chiar sa ma tarai pe drum...

As vrea si eu manualul de utilizare, dar linkul postat mai sus nu merge...

Modificat de TheOther
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia aia cu viteza de 120 km/h am intrebat-o ca n-as prea vrea chiar sa ma tarai pe drum...

As vrea si eu manualul de utilizare, dar linkul postat mai sus nu merge...

In privinta vitezei de 120km/h, stai fara grija. Merge brici, daca a fost intretinuta. Eu am atins cu a mea 160km/h pe bord o singura data, dar 120-140km/h sunt relativ usor de atins.

Am verificat link-ul, intr-adevar nu merge. Nu inteleg de ce, cand l-am pus se incarca... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!