Jump to content

Cutie de viteze / timonerie Polo 6N(2)


BorisFlokow
 Share

Postare recomandată

Poate fi un zgomot de rulment. Ăştia cam au obiceiul să facă zgomot în anumite plaje de turaţie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/3/2021 at 9:50 AM, lupo_bv said:

Poate fi un zgomot de rulment. Ăştia cam au obiceiul să facă zgomot în anumite plaje de turaţie. 

Eu ma gandesc sa nu fie distantierul de bronz crenelat(17), pe care l-am gasit spart in doua la fiecare ax . cica ”asa face toate” ,se sparg acele piese. 

inel CV.jpg

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna ziua am un vw polo 6n2 cu motor 1.0 mpi si am o problema cu scurgere al uleiului la cutia de viteza la simeringul unde intra timoniera in cutie, am schimbat sisimeringul si cutia de viteza unul de la dezmembrari si a aparut iaras problema aia . Ce pot face cum se poate rezolva. Multumesc de ajutor

Modificat de szsmbor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aceeiasi problema cu simeringul de la cutie....la un Polo6N1...pentru moment am completat uleiul in cutie, am cumparat 3L de ulei si doua simeringuri si urmeaza sa incerc sa schimb semerigul dupa acest videoclip ..

https://www.youtube.com/watch?v=_HxKWSD0xNg

 

 

CV-simering cautator viteze.JPGCV-Simering Corteco.png

 

Modificat de asterix 68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este puţin incomplet filmuleţul. Vezi mai exact în ataşament

Inlocuire simering.pdf

Pe scurt:

- atenţie la scoaterea simeringului să nu zgîrii arborele că ai pus-o, va pierde mereu ulei. Pentru asta înfăşoară arborele cu bandă până disloci simeringul de la locul lui. Va ieşi greu. Trebuie perforat, aşa cum arată şi în videoclip, inelul din interiorul simeringului. Eu parcă îmi amintesc că l-am perforat în două locuri diametral opuse şi m-am folosit apoi de două şurubelniţe foarte subţiri, dar din oţel de calitate

- să ai o vaselină de calitate cu care să umpli simeringul înainte de montare

- montarea nu este nici ea lipsită de riscuri pentru că dacă îl pui puţin strâmb va scăpa ulei destul de repede şi n-ai făcut nimic. Ăla în videoclip a folosit o cheie, dar eu îţi recomad să ai o ţeavă de dimensiune potrivită aşa cum este precizat în ataşament

- pentru detaşarea timoneriei să nu umbli la alte şuruburi în afară de cel indicat în film pentru că s-ar putea să  fii pus în situaţia de a regla timoneria şi este puţin mai dificil

- dacă tot umbli acolo schimbă şi uleiul. Îţi recomand să pui original. Eu am înlocuit de fiecare dată cu G50 (uleiul de primă umplere, este şi scump în acelaşi timp, în jur  de 100 lei/l) chiar dacă părerile sunt împărţite şi Etka recomandă altceva. Mi-am asumat acest risc şi maşina a trecut de 400k km fără probleme la cutie. Cred că nu este nici un risc să pui şi ce recomandă Etka şi cred că o să ieşi şi mai ieftin.

 

LE Nu văzusem că ai cumpărat deja uleiul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!