Jump to content

Cutie de viteze / timonerie Polo 6N(2)


BorisFlokow
 Share

Postare recomandată

La masina din semnatura am constatat ca agata un pic la schimbatul din viteza a I-a in viteza a doua. Aveti idee de la ce poate fi .... am vazut ca s-a mai plans lumea datorita acestei probleme si m-am gandit sa deschid un topic special pentru cei care intampina aceasta problema. De la ce poate fi ... de la cutie (este defecta), kit de ambreiaj, cablu de ambreiaj (mentionez ca la aceasta masina ambreiajul tine cam jos). Cum se comporta polo-urile voastre?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa-i mai strangi cablul de ambreiaj. poate se rezolva.s-ar putea sa fie din articulatiile manetei de viteze. ai joc mare in maneta? nici la mine nu intra in a doua prea bine. trebuie data in stanga mult si sa o tii acolo pana intra. oricum vreau sa mi-o schimb. daca stie cineva de vreo cutie de scirocco/golf 1.8 sa dea un reply

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW Polo 6N2 GTI 1.6 16V nu are cumva ambreiaj hidraulic? Daca da, atunci nu are cablu de ambreiaj. Problema exista si la golf 4, se pare ca este de vina timoneria cutiei de viteze.

Modificat de KLF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are ambreiaj hidraulic, are un cablu cu autoreglare am impresia. Cred ca la masina asta este aceeasi cutie ca la Golf 4. A rezolvat cineva problema asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU calci corect ambreiajul pana la capat sau/si s-a slabit timoneria cutiei de viteze.

Problema clasica la aceste masini este cu ambreiajul, care tinde sa agate in marsarier daca masina nu este perfect oprita sau ambreiajul calcat pana la capat.

La fel de clasica este agatarea uneori din treapta 2 in treapta 3

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@barabas leiba .... mersi mult .... exact asa cum ai povestit tu se comporta. Acum ... :( ... vin intrebarea: Ce se poate face ... tinand cont ca ambreiajul este calcat corect, poate fii de la cablu? Trebuie schimbat cablu? Masina are pedale sport, pot astea fiind mai mari sa ii scurteze cursa la ambreiaj (intelegi la ce ma refer?)? Se poate strica cutia ?

Modificat de BorisFlokow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma voi interesa daca avem cablu de ambreiaj la masinile astea, ceea ce nu prea cred, pentru ca imi aminitesc cand am schimbat kit-ul de ambreiaj ca nu s-a pomenit nimic de nici un cablu, insa oamenii erau stresati sa "aeriseasca". :banghead:

ambreiajul.

Posibil pinioanele in cutia de viteze, daca cine a schimbat treapta a doua nu a calcat corect ambreiajul si este posibil vreun dinte sa fie ciupit.

Referitor la pedelale sport. Verifica daca intr-adevar pedala de ambreiaj face cursa pana la capat (absolut pana in podea) eventual sa nu fie vreun caz stupid (cum am patit eu) ca nu ii permitea covorasul sa fie calcata pana la capat sau intr-adevat vreun surub cu care ai prins pedalele sa nu ii permita sa faca o cursa completa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici de la pedala si pare a nu fi nici de la covoras. Chiar sunt curios daca e cu cablu sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici de la pedala si pare a nu fi nici de la covoras. Chiar sunt curios daca e cu cablu sau nu.

<{POST_SNAPBACK}>

Salut !

La mine (1,4) e cablu. Un tip de la un service, cand am cumparat-o si aveam emotii ca e stricata cutia etc, mi-a strans un pic cablul si acum imi tine mai sus. Eu as vrea sa il mai strang si eu, sa-mi tina si mai sus. Vorba pionierilor : Tot mai sus !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e bine sa tina prea sus :rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

Sus, in limitele decentei si comoditatii !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Io am masinutza noua din octombrie 2005 si de la inceputurile ei a agatat in treapta I-a de viteza. Mai agata si in marsarier din cand in cand....E problema generala la Polo. Cand am fost la service pentru prima revizie mi s-a spus...."Ar fi bine sa va programati special pentru problema asta ....daca mai persista..." ...asa ca am renuntat. Agata cat agata....cand s-o strica mai tare :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am o Seat Cordoba 1.6.i din 2000 . In anumite momente cand i se nazare ei sare din a 5-a . M-a uitat pe site-urile spaniole si franceze si am inteles ca este o problema curenta "boite de vitesse" la generatia asta. Se vehiculeaza ca ar fi identica in repere cu cea de Golf Polo. [ motorul este trecut in carte wolkswagen ALM ] sincer masina este cam nervoasa si se simte nevoie de treapta a 6-a . poate de aici problema . in sfarsit cert este ca sunt in cautarea unei solutii pentru ca altfel masina este extraordinara . Concret : de unde cum cat pot procura o cutie de Polo [ daca informatia se dovedeste corecta ] sincroane . pinioane , tren fix se gaseste asa ceva ? orice replici sunt binevenite .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

eu am o problema la retrogradarea din treapta aIV-a in a IIIa, nu intra mereu, este vorba de o masina care vreau sa o cumpar, polo 6n2 1.4tdi 55kw din 2000,

astept raspunsw urgent, plssss

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mpa@tuninggarage
Am o Seat Cordoba 1.6.i din 2000 . In anumite momente cand i se nazare ei sare din a 5-a . M-a uitat pe site-urile spaniole si franceze si am inteles ca este o problema curenta "boite de vitesse" la generatia asta. Se vehiculeaza ca ar fi identica in repere cu cea de Golf Polo. [ motorul este trecut in carte wolkswagen ALM ] sincer masina este cam nervoasa si se simte nevoie de treapta a 6-a . poate de aici problema . in sfarsit cert este ca sunt in cautarea unei solutii pentru ca altfel masina este extraordinara . Concret : de unde cum cat pot procura o cutie de Polo [ daca informatia se dovedeste corecta ] sincroane . pinioane , tren fix se gaseste asa ceva ? orice replici sunt binevenite .

Am eu o cutie de 1.4 de pe un 6n. Merge la 1.6 fiindca cutia e aceeasi. Daca te intereseaza da Pm si vorbim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cordoba este in proportie foarte mare identic cu Polo Classic. Nu amavut problema asta niciodata, doar eterna problema cu intratul in treapta I.

In ceea ce priveste cutia: mi se pare ca nu merge cutia de 1.4 pentru motorul de 1.6. Ambreiajul la Classic, de exemplu, pentru 1.4 este cu autoreglare pe arc, pentru 1.6 este hidraulic. Verifica toate compatibilitatile inainte sa cumperi alta cutie. Desi, dupa mine, problema poate fi rezolvata mult mai simplu, fiind probabil vorba de mici reglaje la timonerie sau ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Classic 1.4 = ambreiaj cu cablu

Classic 1.6 55kw = ambreiaj cu cablu

Classic 1.6 75kw = ambreiaj hidraulic

:hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zaki este specialist in din-astea. Ma inclin!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
Io am masinutza noua din octombrie 2005 si de la inceputurile ei a agatat in treapta I-a de viteza. Mai agata si in marsarier din cand in cand....E problema generala la Polo. Cand am fost la service pentru prima revizie mi s-a spus...."Ar fi bine sa va programati special pentru problema asta ....daca mai persista..." ...asa ca am renuntat. Agata cat agata....cand s-o strica mai tare :lol:

Eu am un SEAT IBIZA si cam aceeiasi problema o am chiar daca masina a fost la METROTEHNICA cu aceasta problema, se pare ca atat pot nemtii la capitolul asta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca topicul e mai vechi, va spun eu de ce agata:jos,la timonerie , in habitaclu, la baza schimbatorului de viteze se afla mecanismul de selectare ale treptelor de viteze.Acesta este compus dintr-o tija si un surub care o ridica/impinge/trage(in functie de treapta de viteza).Daca acest surub se slabeste atunci treptele din prima grila (treapta I, II si mers inapoi)nu se mai selecteaza corect.Strangeti surubul,puneti niste Loctite pentru filete si problema e rezolvata in max 20 min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca topicul e mai vechi, va spun eu de ce agata:jos,la timonerie , in habitaclu, la baza schimbatorului de viteze se afla mecanismul de selectare ale treptelor de viteze.Acesta este compus dintr-o tija si un surub care o ridica/impinge/trage(in functie de treapta de viteza).Daca acest surub se slabeste atunci treptele din prima grila (treapta I, II si mers inapoi)nu se mai selecteaza corect.Strangeti surubul,puneti niste Loctite pentru filete si problema e rezolvata in max 20 min.

Salutare

Eu am un polo 9n din 2003 si am incercat chestia cu surubul dar din pavate nu il gasesc poti sa imi zici unde mai exact un de se afla el pt ca sub acoperitoarea de piele de pe schimbator si sub cea de burete sunt doua suruburi in stea dar totusi nu cred ca despre alea e vorba. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba,da.Jos,chiar langa nuca de la schimbator exista un surub cu cap Torx(parca) pus orizontal.Maine am sa ma uit pe documentatie si am sa postez o poza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba,da.Jos,chiar langa nuca de la schimbator exista un surub cu cap Torx(parca) pus orizontal.Maine am sa ma uit pe documentatie si am sa postez o poza

Te rog din suflet iti voi ramne profund indatorat eu sunt putin mai obsedat asa de masina imi place sa mearga totul bine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ce sa fac agata cand schimb treptele de viteza? Care ar fi cauza? Niste poze? MS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ce se intampla cu cablul de ambreiaj - poate partea de autoreglare nu-si mai face treaba si debreierea nu se face complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!