Jump to content


Photo

Pornire motor benzina - probleme pornire la cald


  • Please log in to reply
121 replies to this topic

#1 Mircea I.

Mircea I.
  • Oraş:Turda
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.6 16v 105 CP

Posted 13.11.2006 @ 16:15

Salutare !

Sunt momentan nefericitul posesor al unui G4 1.6 16v AZD ... care face ceva figuri la pornire .
Dimineatza porneste ok , dupa juma de ora de mers in oras si o pauza de 5 minute nu a mai vrut sa porneasca. Invarte sanatos , deci probleme cu bateria exclus . Se aude un zogomot mai ciudat , un carait metalic .
Am patit asta de 3 ori deja . Intr-o zi cred ca am dat de 20 de ori cheie ... in alta zi a pornit la a 3-a.

Daca ati patit ceva de genu ... sau aveti vreo parere despre problema ... pls un reply.

Mersi mult

#2 silver

silver
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf IV 4 1.9 TDI Edition
  • Motorizarea:1.9 TDI

Posted 13.11.2006 @ 16:53

o chestie din asta am patit si eu mai demult, ce-i drept la Supernova, dar la urma urmei toate sunt motoare....cauza a fost injectoare infundate. merci la ultrasunete si le curate si cred ca vei scapa de probleme. btw nu cred ca in solutii minune ca nu rezolvi nimic. bafta.

#3 Lucionix

Lucionix
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:2000 VW Bora
  • Model:AJM
  • Motorizarea:1.9TDI 116CP

Posted 13.11.2006 @ 17:28

Ultrasunete pt curatare injectoare...chiar functioneaza sau e o vrajeala ca sapunul care te slabeste? "Reactii adverse" pot exista?

#4 Gaius Baltar

Gaius Baltar

    Nick anterior: Zazie

  • Oraş:Tăşnad
  • Maşina:Hyundai
  • Model:TUCSON
  • Motorizarea:2.0 DOHC

Posted 13.11.2006 @ 18:04

aceeasi probleme am avut eu la un Matiz :) ,din fericire era in garantie,si a trebuit schimbat senzor de temperatura motor.Cel putin asa mi-a zis baietii de la service.

#5 hiro

hiro
  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia MY 2002
  • Motorizarea:TDI 110 CP

Posted 13.11.2006 @ 18:57

E o problema relativ des discutata pe forum cu pornirea grea al cald. Da si tu un Search si cauta dupa "electromotor". Unii au scapat de asta prin inlocuirea unor perii din electromotor, altii prin inlocuirea senzorului de temepratura motor.

Edited by hyper, 13.11.2006 @ 19:03.


#6 Reed

Reed
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Seat
  • Model:Toledo Signo
  • Motorizarea:1,6 16V 77KW

Posted 13.11.2006 @ 19:07

Daca se aude un "ciriit metalit" atunci nu sunt injectoarele, nici senzorul de turatie ci mai de graba sunt probleme majore la electromotor. Ca sa nu se strice rau bendixul ar fi cazul sa se uite careva pe acolo.

#7 Adi_UZI

Adi_UZI
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4 AGN 1999
  • Motorizarea:1.8 20V 125CP

Posted 13.11.2006 @ 21:37

Salut. Exact aceeasi faza mi s-a intamplat mie la Golful meu 1.8 20V. Dupa multe plimbari prin service-uri am constatat ca era senzorul de temperatura. L-am cumparat cu 700 de mii si dupa aceea totul a fost ok. Bafta.

#8 cristake

cristake
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen Golf IV Coupe
  • Model:2002
  • Motorizarea:1.4 16V 75CP

Posted 13.12.2006 @ 00:45

Probleme gogule???

Azi, am mers ceva cu masina prin oras (bara la bara), am oprit cam 1 sfert de ora motorul sa fac cateva cumparaturi, si la plecare surpriza... nu mai pornea :P :) :P i-am dat cateva chei dar nu a pornit decat cu pedala de acceleratie la "fund".

Mentionez ca am eroare la senzorul de temperatura (trebuie schimbat din cate am inteles).

A mai patit cineva asa ceva?

Care este problema?

Multumesc anticipat.
:D

#9 xxnelu

xxnelu

    Moderator

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:SUPERB
  • Motorizarea:1,8TSI+DSG

Posted 13.12.2006 @ 08:25

Rezolva-ti problema cu senzorul de temperatura si vezi dupa aceea cum se comporta. Nu cred ca o sa mai ai probleme. :lol:

#10 istef

istef

    Membru Senior

  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:VW
  • Model:Golf 5 GT
  • Motorizarea:1.4 TSI 170 CP

Posted 13.12.2006 @ 11:24

@cristake Foloseste search inainte sa deschizi un topic nou. S-a mai discutat problema si am facut merge la topic-uri.

Pornirea greoie se datoreaza senzorului de temperatura. Schimba-l si o sa vezi ce bine porneste.

#11 cristake

cristake
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen Golf IV Coupe
  • Model:2002
  • Motorizarea:1.4 16V 75CP

Posted 13.12.2006 @ 11:54

Scuze pt. noul topic deschis (o sa caut mai mult :study:) si multumesc pt. raspuns.:hainoroc:
O sa merg sa-l schimb si o sa postez rezultatul

Edited by cristake, 13.12.2006 @ 11:54.


#12 Mircea I.

Mircea I.
  • Oraş:Turda
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.6 16v 105 CP

Posted 11.01.2007 @ 15:42

Senzorul schimbat ... nici o problema dupa aceea la pornirea la cald .

#13 chilian

chilian
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf4 1j 2003
  • Motorizarea:1.6 16 v 105cp

Posted 15.04.2008 @ 15:44

si eu o problema am un golf4 1.6 16 valve si cand se incalzeste motorul si opresc si o las 10 15 min si vreau sa o pornesc trebuie sa dau 2 chei sa tin mai mult pe cheie. daca o opresc si o pornesc imediat o ia fara probleme. am fost pe la service si pe tester nu apare nimic totul este ok. am schimbat bujii bobine de inductie electromotorul este demontat si este ok.nu mai stiu caci nici mecanicii pe unde am fost habar nu au. astept un sfat care sa mai lovit de aceste probleme.

#14 dorur

dorur
  • Oraş:Suceava
  • Maşina:vw + audi
  • Model:golf mk3 + 80 B4
  • Motorizarea:1.6ABU+2.0ABK

Posted 16.04.2008 @ 13:32

Senzorul de temperatura care trimite date la ECU este o belea des intalnita.
Cand motorul este cald, mufa de la senzor se poate scoate si puteti observa daca pornirea a devenit mai usoara sau nu.
Cu mufa scoasa, ECU va prelua o valoare default (de rezerva sau de avarie ) si astfel pornirea la cald va fi mai usoara decat atunci cand ECU primeste date complet eronate de la senzorul de temperatura.

#15 chilian

chilian
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf4 1j 2003
  • Motorizarea:1.6 16 v 105cp

Posted 16.04.2008 @ 20:20

deci zici sa scot mufa de la senzor si sa pornesc din nou sa vad daca mai face. sa fac asa o proba nu?

#16 dorur

dorur
  • Oraş:Suceava
  • Maşina:vw + audi
  • Model:golf mk3 + 80 B4
  • Motorizarea:1.6ABU+2.0ABK

Posted 18.04.2008 @ 08:10

deci zici sa scot mufa de la senzor si sa pornesc din nou sa vad daca mai face. sa fac asa o proba nu?


Pai pornesti masina si o lasi sa se incalzeasca. Banuiesc ca la rece iti porneste bine, la sfert de cheie; e important acest amanunt.
Conduci un pic masina astfel incat motorul sa se incalzeasca bine. O opresti, ridici capota, identifici mufa care vine pe senzorul de temperatura si o scoti. Astepti cele 10 minute (de care pomeneai) si incerci sa vezi cum iti porneste cu motorul cald si cu mufa respectiva scoasa. Daca iti porneste usor atunci e clar: senzorul de temperatura defect. Sa ne anunti ce ai rezolvat.

Edited by dorur, 18.04.2008 @ 08:13.


#17 sandd

sandd
  • Oraş:Râmnicu Vâlcea
  • Maşina:skoda
  • Model:fabia 2000
  • Motorizarea:1,4 16v

Posted 07.03.2009 @ 00:30

Skoda fabia, 1,4 16v. Un an de zile am patimit cu pornirea la cald. Am mers pe la toate service-urile din jur, am citit si probat toate recomandarile gasite pe aici, am facut teste vag...degeaba...toate ok, in afara unei erori de carburant sarac. Pornirea era super la -15 grade, in schimb foarte foarte greu cu motorul cald. Foloseam numai benz co100 sau co98. M-am trezit cu erori la servodirectie, motorasul o lua razna si aveam fluctuatii de tensiune iar cu timpul check engine-un era mereu aprins. Am trecut pe benz. co 95 si surpriza...dupa aprox 300 km au disparut problemele. Am asteptat doua luni sa vad daca ce se mai intampla iar ieri i-am facut iar o diagnoza. Totul e ok, inclusiv serodirectia. Nu imi pot explica legatura intre erori.

#18 hd80gti

hd80gti
  • Oraş:Deva
  • Maşina:Volkswagen
  • Model: golf 3 TDI 94 ,golf 3 97
  • Motorizarea: 1.6 101cp aft

Posted 20.03.2009 @ 20:31

La cald daca opresc motorul si il las 10 min nu porneste decat foarte greu dupa ce invarte de vreo 10 ori am facut o diagnoza cu vag si nu are nici o eroare dar am lasat vagul conectat la masina si in monentul cand porneste usor timpul de injectie cu contactul pus e 11,43 si cand porneste mai greu e 14,56 care o fi problema ca nu stiu ce sai ma fac nu am gasit nici unde un manual despre acest motor aft

#19 pef73

pef73
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:Volkswagen Polo
  • Model:9N 2003
  • Motorizarea:1.4i 16V 75CP

Posted 08.04.2009 @ 18:15

Salutare tuturor.De ceva vremema confrunt cu aceiasi problema: pornirea la cald.Am fost la un service si la scanare nu au gasit nici o eroare stocata in memorie.Cei de la service mi-au zis ca atunci cand mai face probleme, (pentru ca nu face mereu), sa tin pe electomotor cca 30 de secunde pentru ca ar trebui sa dea eroare senzorul de la axa cu came. Singurul martor care s-a aprins si a piuit a fost cel de la ulei. Intotdeauna dupa ce reuseam sa pornesc motorul a scos fum negru si mirosea destul de puternic a benzina, asa ca m-am gandit ca nu cumva soda de apa sa trimita la ECU informatii ca motorul ar fi rece si sa intre socul in functiune iar motorul sa se inece. Am demontat sonda de apa si am masurat-o, si se incadreaza in valorile date de manualul de service de 1,5-2 Kohmi la 30 de grade si 275-375 ohmi la 80 de grade. Daca cineva are vreo sugestie este binevenita.

#20 d_t

d_t
  • Oraş:Sinaia
  • Maşina:Audi
  • Model:A4 8E 2001
  • Motorizarea:2.0L 144 CP

Posted 25.04.2009 @ 22:41

Al meu parinte a patit ceva asemanator la un passat 1.8t. Mergea cu masina, oprea motorul si nu mai putea sa il porneasca decat dupa vreo 10-20 minute. Problema era la senzorul de temperatura, situat undeva in spatele motorului, care vedea eronat temperatura si "incerca" sa protejeze motorul (de aia nu vroia sa porneasca).




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users