tzucul

Scaune Incalzite

425 postări în acest subiect de discuţie

aseara am sesizat ca nu mai imi merge incalzirea din scaunul de la sofer dar cel de la pasagerul din dreapta merge.M-am uitat sa vad de sigurante si am constatat ca nu are decat 1 singura care e ok.daca stie cineva ce ar putea avea ar fi extraordinar nu de alta dar deja am intrat in iarna si eu mai am si probleme cu spatele.Din nou multumesc anticipat

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

am verificat comutatorul si e in regula . se pare ca e dusa rezistenta din spatar si sezut sau e intrerupt circuitul undeva de la intrarea cablurilor in scaun.pretul pentru circuitul din scaun la reprezentanta e de 3.000.000+TVA.Oricum inainte de al schimba o sa desfac scaunul sa vad poate se poate lipii unde e intrerupt cablajul.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca un set aftermarket pentru ambele scaune este undeva pe la 90 EUR + TVA. Poate gasesti totusi un pret mai bun ....

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca nu imi vine tensiune la mufa care intra in scaun.Se poate sa mai aiba un releu sau un modul de comanda ptr fiecare scaun in parte?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Modulul "de comanda" este integrat in reostatul din bord, dar in afara de tensiunea de comanda, fiecare modul primeste informatie de temperatura de la un thermistor. Daca acesta furnizeaza eronat informatia de temperatura, modulul poate sa intrerupa alimentarea pentru a nu supraincalzii elementele din scaune.

Bonus la acest post: schema electrica.

1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Andi.Cu o scanare cu Vag-ul se poate vedea ce e defect mai exact?comutatorul din bord,thermistorul sau efectiv elementele de incalzire din scaun?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

pe schema care mi-ai dat-o apar doua sigurante una de 30Ah (S244) si una de 10Ah (S5) care nu stiu unde se afla ca pe aia de 30 am gasit-o.Imi poti spune te rog unde se mai afla localizate siguranta (S5) si releele.Multam

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

si la mine exact aceiasi treaba doar ca la un GOLF

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
am verificat comutatorul si e in regula . se pare ca e dusa rezistenta din spatar si sezut sau e intrerupt circuitul undeva de la intrarea cablurilor in scaun.pretul pentru circuitul din scaun la reprezentanta e de 3.000.000+TVA.Oricum inainte de al schimba o sa desfac scaunul sa vad poate se poate lipii unde e intrerupt cablajul.

Salut, si eu am aceeasi problema. poti sa-mi spui si mie cum se da jos husa de pe scaun si unde se afla rezistentele? multumesc.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pai husele se dau jos individual,una e la spatar si una la sezut si se desfac de la imbinarea spatarului cu sezutul si sunt imbinate cu o sina de plastic.Rezistentele sunt 2 la numar una la sezut si una la spatar,eu am avut probleme cu cea de la sezut si ajungi la ele imediat ce ai dat husa scaunului la o parte.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am scos sina din spatele scaunului care tine husa de pe sezut si am ridicat putin husa. am gasit 3 fire care intra in husa fara mufe iar rezistenta este cusuta in husa. am mai descoperit 2 mufe mari sub scaun. deci trebuie schimbata husa cu totul daca vrei sa-ti mearga incalzirea? rezistentele se alimenteaza cu curent de la cele 2 mufe de sub scaun?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Eu am o alta problema cu incalzirea din scaune, mai precis se simte mai tare incalzirea atata la sezut cat si la spatar dup

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ai ajuns la rezistentele din scaun vezi la rezistenta de la sezut ca acolo se poate sa fie intrerupt firul din rezistenta mai precis in locul din margine (locul cel mai apropiat de usa),cel putin la mine acolo a fot buba din cauza ca acel loc e cel mai uzat.Ar trebuii sa se vada daca e rupt firul pentru ca de obicei se carbonizeaza izolatia care acopera firul iar locul se inegreste.Atentie firul (rezistenta) este intr-o bucata de textil.Probleme nu ar trebuii sa ai decat in rezistenta din sezut pentru ca aceea este cea mai uzara.Costa cam 3 milioane+TVA la reprezentanta dar eu am reusit sa o repar pe a mea deja de 2 ori (2 ierni).

nikolas vezi ca rezistenta din scaun are un termostat care in momentul in care se incalzeste opreste curentul din scaun iar dupa un timp reporneste incalzirea automat deci cred ca ce simti tu e normal atat timp cat incalzirea merge.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ceea ce spui tu, dar de ce la inceput se simte mai putin incalzirea in scaune, iar dupa un timp f

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul e in sezut la mijlocul scaunului dar nu stiu cum poti sa il verifici,oricum ciudata chestie ce spui tu.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

comutatorul cum il verificam?

si eu am problema asta cu scaunul soferului, dar scaunul cred ca e mai greu de desfacut, tapiteria masinii fiind din piele...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Comutatorul nu se strica,problema e 99% din cazuri la rezistenta din sezut.De verificat il verifici simplu daca iti merge incalzirea pe scaunul din dreapata atunci muta comutatorul de la sofer la cel din dreapta si vezi daca functioneaza dar o sa vezi ca problema e in scaun.

Modificat de tzucul
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

treaba ca ca cel care a folosit masina pana acum, si a fost cinjeva din familie, cred ca nu a folosit incalzirea mai mult de 5 minute!

nu suferea decat de caldura!

cum ajung la mufa?

ce trebuie sa demontez?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza cat a folosit incalzirea din scaun,problema e cat a stat pe scaun ptr ca rezistenta din scaun se uzeaza din cauza folosirii scaunului.Rezistenta se rupe pe marginea scaunului (in sezut) acolo unde e uzat cel mai tare.O rezistenta noua costa cam 3 milio +TVA la reprezentanta.Scaunul se desface acolo unde se imbina sezutul cu spatarul si husa scaunului este prinsa in ceva sina de plastic.Eu comutatorul l-am scos din bord cand aveam casetofonul scos asa ca am putut impinge de el ca sa iasa afara dar problema ta nu este acolo si in scaun.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

la banii astia ma lipsesc de incalzire:(

de stat pe scaun s a cam stat, 90% din timp a mers cu ea doar soferul, si masina are cam 90000 km...

pielea de pe scaun e putin, f putin uzata, a facut asa, niste "pufisori"!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

La banii astia merita reparata mai ales daca ai piele,iarna e super si se incalzesc repede.Eu nu am schimbat rezistenta ci doar am lipit-o si merge super.Trebuie doar sa desfaci tapiseria de pe scaun.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

deci, ce trebuie sa fac exact?

cum se desface tapiteria de piele?

care sunt pasi dupa aia?

nu ar fi mai bine sa verific comutatorul intai?

pe sub scaun, mufa poate fi masurata cumva?

de incalzit stiu ca se incalzesc repede, pasagera din dreapta e foarte multumita :exclaim: !

p.s. la scaunul soferului nu se incalzeste absolut nimic!nici scaunul nici spatarul!!!

Modificat de doctorul
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu se incalzeste ptr ca e intrerupt circuitul din scaun iar de desfacut il desfaci din spatele scaunului acolo unde se imbina spatarul cu sezutul,materialul care la tine e piele se prinde de scaun cu o sina de plastic pe care trebuie sa o desfaci si care e situata acolo unde isi tine pasagerul din spate picioarele (jos).

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

poti sa faci o schema/poza?

mi-e teama ca dupa aia nu mai sta ca lumea tapiteria pe scaun...

si de ce se intrerupe circuitul asta?

esti asa de sigur ca din scaun e buba?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Daca citesti pe forum unde sa mai discutat si in alte topic-uri ai sa vezi ca majoritatea au avut problema in scaun.Poze nu am cum sa fac doar daca mai desfac scaunul si este ceva de munca.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.