Jump to content

miros intepator in masina


marlucteo
 Share

Postare recomandată

salut

sunt proprietarul unui vw pssat 1.9 TDI 2003 si am o problema :

am un miros intepator in int. masinii si nush de unde provine

deoarece apare o data cu clima

sitie cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand: bine ai venit pe forum

In al doilea rand :mirosul vine de la "ventilatie'

In al treilea rand: avem in dreapta sus un 'buton" SEARCH ei sa stii ca asta face minuni

toate bune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta pe forum, o sa gasesti . Exista in Metro sau Selgros un spray special pt. clima In tuburile de ventilatie apar bacterii si de le ele apare si mirosul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bun spray decuratat ventilatia din experienta este behr de la autototal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum 3 zile am fost la NURVIL RM VALCEA - dealer vw

i-am facut revizia si le-am semnalat problema cu mirosul intepator

ei mi-au aratat filtrele de aer si polen inbacsite si si mi-au zis ca asta

a fost cauza .....

dar, se pare ca s-au inselat , inapoi pana la slatina acelasi miros :offtopic:

nush care e cauza .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum au spus si ceilalti colegi; :D mama lor de bacterii! Se depun pe tubulatura de ventilatie. Schimbarea filtrului de polen nu este suficienta. :D

Modificat de xxleeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok , ... ms

acum stiu ce am de facut :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

In weekend am fost la cumparaturi si cand am ajuns acasa am vazut ca jumatate de kg de lapte s-a varsat in portbagaj.

Dupa multi nervi am incercat sa curat cu servetele, si am lasat si peste noapte un teanc pe carpeta ca sa mai absoarba.

Toate bune si frumnoasa dar ......... incepand de aseara am un miros de branza stricata in toata masina. HELP ME.....am cumparat deja 5 braduti.

Ce pot face? Se scoate oare carpeta din portbagaj la masina mea? Exista vreo spalatorie mai desteapta unde sa imi spele in interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

In weekend am fost la cumparaturi si cand am ajuns acasa am vazut ca jumatate de kg de lapte s-a varsat in portbagaj.

Dupa multi nervi am incercat sa curat cu servetele, si am lasat si peste noapte un teanc pe carpeta ca sa mai absoarba.

Toate bune si frumnoasa dar ......... incepand de aseara am un miros de branza stricata in toata masina. HELP ME.....am cumparat deja 5 braduti.

Ce pot face? Se scoate oare carpeta din portbagaj la masina mea? Exista vreo spalatorie mai desteapta unde sa imi spele in interior.

Salut ,

pt rezultate optime mergi la o spalatorie auto care spala si tapiteria :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

salutare tuturor !

am rezolvat cu mirosul de acreala din clima , acum miroase a spray cu care am bagat dar sper ca in cateva zile sa treaca cum am citit mai sus .

sper sa mai gasesc sfaturi pe care sa le pun in aplicare . va multumesc !

p.s. o zi cat mai racoroasa !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Pentru ca a inceput deja sezonul de folosire a ac-ului,vreau sa va recomand o solutie extraordinara cu care am scapat de mirosul acru din masina provenit odata cu pornirea climei:Bionet A15.Se gaseste pe net(dar trebuie cumparata cantitate mai mare),sau pentru cei din Bucuresti au magazin de desfacere(unde se si produce);de aici se pot cumpara sticlute de 100 ml la un pret modic-cam 10 ron bucata.Bionet este un bactericid cu miros de mar,cu actiune pe termen relativ lung;se face dilutie cu apa si se da pe filtrul de polen pana se umezeste(inclusiv in locasul in care se afla acesta) si cu ajutorul unui pulverizator prin toate gurile de ventilatie,inclusiv prin cele de la parbriz.Dupa asta se porneste masina,se seteaza AC la temperatura minima si ventilatorul la viteza maxima timp de 5-10 minute.Cam asta ar fi tot,eu procedez asa de 2 ani si functioneaza de minune.Saptamana trecuta am schimbat filtrul de polen si am dat cu bionet,acum nu mai miroase in masina decat odorizantul :banghead:

Modificat de cata5maj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua,

Am inceput acest topic deoarece am patit-o. Masina fiind noua si dupa un timp a inceput sa bage miros urat in masina cand porneam masina in primul minut. Dupa ce pornea aerul conditionat am observat ca nu mai venea asa urat mirosul. Inainte cand ajungeam acasa fiind vara opream direct masina, aerul conditionat functionand se oprea si el. Se pare ca sistemul de scurgere nu e foarte bine gandit cel putin pentru GOLF 6. Am fost la un service unde iti curata sistemul de aer conditionat cu ceata(din cate am citit ar fi cel mai eficient). Se porneste masina cu ventilatia pe recirculare si se monteaza un aparat in masina la picioarele pasagerului pentru ca pe acolo trage recircularea. Se lasa pana aparatul indica ca trebuie oprit(adica si-a facut ciclu). In masina se formeaza o ceata de abia mai vezi inauntru. Rezultatele s-au vazut cam in proportie de 60% insa mirosul tot persista. Am cautat pe net si am gasit ca la golf 6 teava de scurgere de la aerul conditionat se afla la picioarele pasagerului pe langa calul de la schimbatorul de viteze. Am desfacut toate plasticele de acolo in ideea ca o fi teava infundata insa nu a fost asa. Am observat ca daca masina nu e pe loc drept apa poate sa ramana in tava si astfel se formeaza bacterii care miros destul de urat. Ca sa se evite acest inconvenient trebuie sa lasi cam 1-2 minute dupa ce ajungi la destinatie ventilatia la maxim, aerul conditionat oprit si astfel se creaza curenti de aer in tavita unde este apa si se va elimina pe acea tevusca care da afara(de fapt e prinsa in caroserie si da afara chiar langa evacuare gaze arse, insa se mai vede o tabla care protejeaza caroseria si de fapt apa acolo se scurge intre caroserie si tabla aceia). Se va vede ca dupa ce tii cam 1-2 min ventilatia la maxim cu aerul conditionat oprit se va face o balta sub masina care nu se face daca nu faci aceasta operatiune cu ventilatia la maxim, deci apa ramane in tavita. Dupa o perioada de 2 saptamani dupa aceasta opratiune nu am mai avut probleme cu mirosul urat la pornire. Recomand aceasta operatiune la toti posesorii de Golf 6 acum nu stiu la celelalte modele cum e sistemul de scurgere din acea tavita si din acest motiv am postat la Golf 6 aceasta problema.

Modificat de blordc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum zici tu ar insemna ca e un defect de proiectare. In 2 ani de zile eu nu am sesizat asa ceva.

Tii masina parcata sub vreun pom? Prima data verifica filtrul de polen si zona de sub grila sa nu fie frunze acolo. Alea creeaza un miros urat in timp.

Apoi sa te gandesti la alte variante pe traseul galeriilor instalatiei, daca mirosul persista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca tu ai problema care exista la toate masinile cu AC si anume se dezvolta niste bacterii in sistemul de AC pentru ca, inainte cu cateva minute de a opri masina, nu opresti AC-ul ca sa lasi pe ventilatie simpla. Eu am avut problema asta si la Clio si observ ca am inceput sa o am si aici, desi nu are 2 ani masina. Momentan e mica, si apare asa: plec, dau drumul la ventilatie simpla (nu AC sau clima) si pt 3-4 secunde se simte un usor iz neplacut. Dupa alea cateva secunde nu se mai simte. Iar la AC sau clima nu se simte deloc.

Initial, la clio nu am stiu ce si cum si m-am interesat si se pare ca la orice masina se intampla asta daca nu prevezi cum ziceam mai sus. insa e imposibil sa iti aduci aminte mereu sa pui ventilatie cu cateva minute (asta ca sa se usuce acolo in mod natural). Precizez ca nu are absolut nicio legatura cu filtrul de polen, la clio am schimbat de 2 ori ala in timpul problemei si mirosul a fost mereu. DEci e clar ca nu are legatura, cel putin pt mine.

Eu nu am gasit sa aiba vreo legatura cu tevile in sine, pur si simplu e un fenomen relativ natural. se intampla de la folosirea AC/clima. Pe de alta parte, nu il simti la AC.

Te rog sa mai expui o data mecanismul, mai clar si concis insa pt ca nu l-am inteles prea bine, ai scris prea fara alineate si pauze. Plus ca la mine, din ce am observat, ramane o balta dupa folosirea AC undeva spre roata dreapta fata, nicidecum pe langa evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Dupa cum am zis mirosul a disparut dupa ce am folosit ventilatia la maxim inainte de stationare cu aerul conditionat oprit. In prima vara nu am avut nici eu nici o problema. Insa vara asta am patit-o. Crede-ma ca am verificat tot ce am putut. Filtru de polen era nou si e cu carbon deci nu are nici o problema.

Problema este ca ramane apa in tavita(nu o poti vedea) de sub evaporator care se afla in bordul masinii. Apa care se scurge de acolo se scurge printr-o teava care se contecteaza la caroserie. Daca dai ventilatorul la maxim dupa ce vrei sa stationezi, cu aerul conditionat oprit o sa vezi ca iti va iesii o gramada de apa care este din tavita din cauza curentului puternic format de ventilator se creaza presiune si aerul trebuie sa iasa pe undeva si o parte iese chiar prin teava de scurgere o data cu apa. Doar uitate sub masina dupa 2 minute cu ventilatorul la maxim si aerul conditionat oprit si o sa vezi apa despre care vorbeam.

Bacteriile se formeaza in mediu umed deci nu ai apa nu ai bacterii urat mirositoare.

Sper ca m-am facut inteles acum. Explicatia este logica si chiar la mine a mers, sper sa mearga si la voi sau mai bine sa evitati prin folosirea metodei.

Intradevar si mie mi se pare o chestie de proiectare ca ar fi trebuit sa ai scurgerea pe mijloc cu inclinare proeminenta spre mijloc, nu pe lateral (partea pasageruli) cum este la Golf 6.

:offtopic: Am avut inainte un golf 3 gti si ii stiam fiecare teava unde vine. La ala mi-am permis si am schimbat singur caloriferul care e durere mare ca trebuie sa dai tot bordul jos.

Modificat de blordc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, deci tot ce e de facut e sa dai drumul la ventilatie la maxim (ca e in miscare sau pe loc nu vad ce importanta are) pt cateva minute si abia apoi sa opresti masina (evident, intre timp nu mai dai drumul la AC). Ar fi bine sa fie asa, eu din ce am citit rezulta ca bacteriile alea le ai in instalatie, nu doar in apa aia care ramane in tavita. Adica se dezvoltau niste microorganisme in instalatia de ventilatie si acolo ramaneau. Dar daca e vb doar de eliminarea apei nu e mare scofala, se rezolva usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine e prezenta problema cu mirosul,insa cred ca a fost o greseala de a mea si a celor de la reprezentanta pentru ca la revizia de 1 an mi-au spus ca nu este nevoie sa schimb filtrul de polen,si cred ca s-au adunat acolo timp de 2 ani tot felul de frunze,petale,praf,polen etc.acum am schimbat filtrul la revizia din ianuarie si l-am mai schimbat inca o data personal in iunie(ambele cu carbon activ) si mirosul tot persista,insa tot asa,daca dau drumul la AC nu se mai simte.am sa incerc metoda sugerata de blordc si am sa vin cu un raspuns peste cateva zile.

sfatul meu este sa schimbati cat de des aveti ocazia filtrul de polen,eu am luat filtru mann cu carbon cu 35 ron,deci nu e o avere.dupa treaba asta cu mirosul am decis sa-l schimb de 3 ori pe an,nu o data la 2 ani cum mi-au spus cei de la reprezentanta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar mai fi o metoda pe care am incercat-o insa nu e decat pe o parte din ventilatie. Zic ca e doar pe o parte din ventilatie pentru ca are alt traseu cand dai drumu la caldura si aerul trece prin spirele caloriferului. Sa dai drumu la caldura la maxim si ventilatia la inceput la jumate iar dupa 5 minute sa o dai la tare cu temperatura la maxim. Teoretic tot ce e bacterie la temperaturi ridicate se vor distruge.

Iarna deci acesta problema nu ar fi pentru ca e frig si folosesti tot timpu caldura si deci caloriferul in loc de aerul conditionat. Ar mai fi caldura bagata de aerul conditionat care poate merge si invers adica sa faca caldura in loc de frig, insa doar pana la o anumita temperatura afara plus ca temperatura nu e prea mare data de aerul conditionat in comparatie cu caldura data de calorifer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa opresti motorul opreste ac ca sa ventilezi sistemul de umezeala o sa afli apoi ca aici era greseala si ca mirosul nu o sa mai apara.Spor!

Modificat de colin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!