Jump to content

fum alb


d@n
 Share

Postare recomandată

de cum au scazut temperaturile de afara sub 10 grade am observat ca masina scoate un fum alb gen abur insa nu intotdeauna:

- daca atmosfera e umeda scoate;

- daca e aer uscat nu mai scoate;

Azi a fot 1 grad iar la pornire nu a scos pic de fum. Cam 1-2 minute am curatat geamurile/parbizul/luneta de gheata iar dupa ce am pornit am observat ca iar scoate fum/abur.

Antigelul si uleiul sunt acolo unde le stiam.

Din cite am observat din toba finala ies 2 tevi care sunt taiate la cca. 15cm de spoiler si este sudat elementul din inox specific vRS care, in partea de jos, e ca o tavita.

Ar trebui sa-mi fac probleme sau e vorba de condens pe undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu este ceva normal . Uitati-va si la alte masini pe benzina cand vi se intampla si d-voastra. Cel putin si fostul meu Golf IV 1.6 scotea la fel cand ploua sau era f frig afara. Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-una din diminetzi sotia m-a 'supraveghea' si a spus ca, la un moment dat, fiind paralel cu un A6 a vazut (de la balcon) ca A6-le scotea chiar mai mult ca si a mea. Presupun ca e condens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este cum am presupus. Nu e nici un motiv de ingrijorare, fiind un lucru perfect normal :) A6-le parca are evacuare dubla daca nu ma insel, oricum puteti sta linistit .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca apare doar pe o perioada scurta dupa ce a fost pornita masina, atunci este apa din toba finala datorata condensului, mai ales daca masina are catalizator..

aceeasi problema o aveam si eu de fiecare data cand se facea mai rece putin afara si doar pentru putin timp, cateva minute deci stai linistit.mai grav era daca incepea sa prinda vreo culoare.. :(

Modificat de Bizonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca scoate fum alb la pornire numai , dar si atunci cand este cald afara ? Problema ? :( :rolleyes:

Modificat de P_C_D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca cel mai important e sa nu consume antigel sau ulei. Daca nu consuma ar mai ramine doar condensul (parerea mea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca scoate fum alb la pornire numai , dar si atunci cand este cald afara ? Problema ? ;) :(

daca scoate fum alb si cand este cald atunci ar trebui sa-ti dea de gandit. ori ai garnitura de chiulasa ciupita, ori ai aprinderea dereglata. prima varianta este mai aproape de adevar si tocmai de aceea este mai usor de detectat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea sa fie si din cauza bujiilor neschimbate la timp ??

Si mie mi se intampla la fel .. mai ales cand e motorul rece ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e frig afara ( <10 grade ), e normal; condens only.

Problema apare daca este cald si fumul bate spre albastru ( benzina nearsa) sau e inchis la culoare (comsum ulei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 years later...

Buna ziua , sunt posesorul unei bestii de 1.4, 16v, Golf 4 dupa cum ati intuit..

Problema mea este grava, cred, intrucat in 500 km mersi a consumat circa 2 l ulei motorul acestei bestii.

Da fum ALB la pornire si am constatat ca da fum si la trecerea intr-o treapta inferioara de viteza.

Ma ajutati cu ceva sfaturi daca aveti idei si/sau v-ati confruntat cu o astfel de situatie... Mecanici de calitate in Bucuresti si care sa nu ma jefuiasca aiurea. ...

Cu speranta ca voi ajunge teafar cu ea in Bucuresti astept parerile voastre .

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificata compresia pe fiecare cilindru.

Mai mult ca sigur trebuie facuta si segmentare,verificata chiulasa,planeitate ,semeringuri supape etc

Treaba asta te duce undeva la 3000 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fum alb+consum(6L la 8-12000km) am si eu aleatoriu dar cel mai des apare dupa 6000km de la schimb ulei.Poate ai pierderi petrica22pit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
alonso_first_one

Astazi am patit-o si eu cu noua mea masinuta,ma pregateam sa ma duc sa fac schimbul de ulei si filtre, am mai pus putin ulei la motor ca am vazut nivelul putin scazut si cand am pornit masina am vazut un fum alb,care mi s-a parut normal tinand cont ca temperatura era de -5 grade.Pe drum am observat ca de fiecare data cand turam motorul iesea fum alb.Ajuns la service am gasit ulei pe filtrul de aer,dar mecanicul a spus ca e normal la acest gen de motoare.Cand am intrebat de fum mi s-a spus ca trebuie segmentat motorul sau schimbat cu altul.Doream sa intreb daca fumul poate avea o alta cauza,nu neaparat segmentii?Mentionez ca abia am cumparat masina si am facut cam 200km,si pana acum nu a scos fum.Am mai avut o eroare P0420,la sistemul de evacuare pe care am resetat-o si nu mai a aparut.Mai am si un zgomot la motor,care pare a fi din cauza tachetilor.Am schimbat uleiul cu Castrol Magnatec 10w40.Ce as putea sa fac,tinand cont ca trebuie sa trec RAR-ul?Acum nu as avea bani de segmentare si nici de un alt motor.

Modificat de alonso_first_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pun ulei sintetic pe care-l tin 15.000 Km, neaparat 5W40. 10W40 este prea gros la rece iar la cald la fel cu celalalt. Nici nu cred ca 10W40 este sintetic. Exact la rece cand este mai important si uzurile mai mari nu-si face treaba. In plus, castrolul este cel mai contrafacut ulei. Mai bine cumperi de la Kaufland unul sintetic marca slaba, dar macar cinstita.  Daca mergi distante scurte, in toba finala se poate strange in timp de la condens si 1L de apa care la accelerari da fum alb-abur sau chiar arunca apa. O sa vezi daca motorul tau este complet dus, daca consuma ulei mai mult decat 0,5L/1000 Km. Intre min si max. pe joja este 1L. Consumul de ulei se manifesta prin fum albastru, nu alb. Deci problema segmentarii nu se poate pune din cauza fumului alb.  Vezi ca la capacul de la ulei vei vedea iarna si maioneza-este normal. Daca scoti abur ca o locomotiva, scade antigelul, atunci eventual pui problema garniturii de chiulasa arse. In concluzie, 90% ca masina nu are nimic. Du-te linistit la ITP apoi la RAR. Ce poate sa-ti faca? Te impusca? Eventual te mai cheama inca o data.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alonso_first_one

 Nu ar fi problema ca ma mai cheama odata la RAR,dar imi expira numerele provizorii si nu mai pot scoate inca un set,si asta ar insemna sa o duc pana acolo pe platforma,alti bani alta distractie.Am verificat vasul de antigel si nu se vede ca ar fi disparut din lichid si nu se vad nici urme de ulei.As vrea sa incerc sa ii schimb iar uleiul cu 5W40 de la liqui moly.

Modificat de lupo_bv
QUOTE MESAJ ANTERIOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Lasa-l acuma pe asta, doar nu il arunci asa nou. Daca ai vreo problema, aceasta nu este fumul alb care este condens normal. Daca vrei sa raspunzi la un post precedent, nu mai da quote ca vei fi pedepsit cf. regulamentului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!