Jump to content

Zgomot motor


CLAUDIUF
 Share

Postare recomandată

Am un golf 4 motor 1.4 si, poate doar mi se pare mie, dar am senzatia ca suna cam ca un diesel. E normal sau? Suna ca si cum ar avea o bataie permanenta, un sunet metalic.E mai puternic cand pornesc la rece se atenueaza dar nu dispare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru mi se intimpla si mie dar dureaza in schimb doar citeva secunde ca mai apoi motorul sa mearga rotund. Se pare ca asa este normal avind in vedere ca a mai fost semnalat acest lucru si la alti posesori. S-ar putea sa ma insel totusi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema nu e chiar asa de greu de rezolvat.

Se da curezua de distributie jos, apoi se scoate axa(le) cu came , apoi se scot tachetii ( atentie sa nu ii inversati deoarece sunt diferiti cei de admisie cu cei de evacuare. (se paote scoate pe rand cate unul.)) .

Se ia fiecare tachet , se desface ca in linkul asta http://www.clubgti.com/forum/showthread.php?t=76499

Si al fina dupa ce e asamblat se umple cu ulei inainte de a fi pus la loc . Si cam asta e. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru explicatii dar e prea complicat.

cred ca un service ma aranjeaza mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are idee careva din voi cam ce costuri implica curatarea tachetilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La servici nu cred ca se chinuie aia sa ii curete. Sigur vor spune ca trebuie pusi noi. Asa ca apeleaza la service-ul mobil al baietilor cu GOlf 2. Vorbeste cu BIZONUL. Bafta!

Si cred ca si manopera va fi mai mica ;)

Modificat de ManiacuV6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Idee: daca zgomotul e metalic, dar mai putin puternic ca cel ce il fac tachetii (doar ca ar trebui sa fi auzit cele 2 sunete inainte ca sa stii), poate fi de la N80 - supapa pentru vaporii de benzina (prin functionarea ei normala).

Verifica cu Search ce s-a scris despre subiectul asta si poate te ajuta...

Si eu imi faceam griji despre un sunet cam ca cel descris de tine, ca sa descopar ca este functionarea fireasca a "canistrei de carbon" (notiune aflata de aici, de pe forum!).

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi cumva la chestia neagra dintre vasul cu lichid de racire si cel cu lichid de spalare?

Daca da, stiu de el si de tzacaneala lui si nu e de acolo....

istef edit: Te rog nu mai folosi quote la mesajul anterior. Citeste regulamentul aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact! E, daca nu-i sunetul de acolo, ar putea fi tachetii...

Si eu vreau sa-i fac o verificare a tachetilor la urmatoarea revizie - are 144k km acum si nu prea m-am gandit la ei pana acum.

Daca afli ceva interesant despre tacheti pana ajung eu la service, spune-ne si noua! :D

istef edit: Te rog nu mai folosi quote la mesajul anterior. Citeste regulamentul aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai am fost la un service si nu si-au prea dat seama de la ce e.Ideea e ca la 40 k li s-a parut ciudat sa bata tachetii.

Probabil ca o sa astept pana schimb si distributia si cu ocazia asta o sa desfaca si axele cu came.

Nici eu nu stiu ce sa zic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca veneati la intalnirea de sambata si aia de duminica ne putea da mai multi cu parerea.

Scuze dar BIzonul e din Bucuresti. Nu stiu de ce aveam impresia ca esti din Bucuresti.

Eu pot spune ca stiu cum fac tachetii ( ca si la mine unu se mai trezeste cateodata sa faca zgomot). Asa ca daca vrei poti sa ma suni si sa ne intalnim .

Bafta!

Modificat de ManiacuV6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De intalnire zau ca nu am avut timp, dar...

Tocmai vin de la service - Sandra Trading(din pacate au fost singurii care au localizat sursa zgomotului, zic din pacate pentru ca m-au ucis cu finantele :D )

E distributia : una din role are o camasa dintr-un material ceva plastic.Era crapata- crapata adica sectionata total.cred ca am ajuns la ei la limita.Urmarea - schimb distributia....rezulta buzunare goaleeeee :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa schimbi distributia in alta parte, nu la Sandra; spre exemplu la Open Service. Se pricep foarte bine (si eu am schimbat distributia tot la ei) si sunt mai ieftini decat Sandra. Daca vrei sa mergi la Open Service sa-mi spui sa-ti recomand un mecanic bun. Pentru restul nu bag mana in foc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Stef,

din pacate am schimbat-o la |Sandra, mi-a fost frica sa mai merg cu rola sparta fie si 2 km.

dar un mecanic bun de VW vreau.Vreau o diagnoza la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Masina este un VW Polo 6n2 cu motor pe benzina de 999 cm3 (1L). Cod motor = ALD. Are 51000 km reali.

Daca merg aprox 10 min. mi se aprinde becul rosu de ulei cu cele 3 bipuri (semnale sonore) de rigoare. La motor se aude undeva in in partea dreapta (dreapta cum stau eu la volan) un zgomot - ceva ca o haraiala. Zgomotul se aude si cand masina se deplaseaza (si cand este si cand nu este in viteza) si cand masina sta pe loc cu motorul pornit. Se aude mai tare cand accelerez. Nu este de la rola de intindere a curelei. Ar putea sa fie ceva de la pompa de apa (sa se invarta cureaua de distributie cu tot cu capac)? Mentionez ca temperatura apei nu trece de 90 de grade. Poate nu are cand sa treaca de 90 grade pt. ca becul de ulei se aprinde in max 10 minute. Altfel masina merge bine. Normal ca dupa ce se aprinde becul o opresc. Stau cateva minute dupa care o pornesc - becul stins. Mai merg 3-5 minute se aprinde iar becul. Uleiul e 5W30 Mobil1. Am cam 6000 Km cu el si nu pare sa aiba benzina in el. Zgomotul nu se aude de la roti, rulmenti, placute...

Daca aveti cea mai mica idee va rog dati un semn :lol: .

Drumuri multe fara evenimente,

Dan MIHORDEA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de ulei. Ai masurat presiunea de ulei in momentul in care uleiul este cald, eventual cu becul aprins?

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vw_polo_6N - mergi tata in continuare; ce mare lucru poate sa pateasca inafara de o posibila gripare a motorului ?! :blink: :blink:

MERGI DE URGENTA in service!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt. xxleus - Am explicat simptomele. Asta nu inseamna ca mai merg cu ea. Dar vreau sa stiu la ce sa ma astept cand ajung la service. Oricum ma batea gandul sa-i schimb kitul distributie.

Pt r&d - Nu am masurat presiunea. O voi masura. Si totusi - se poate strica pompa de ulei dupa 51000 km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de ulei. Ai masurat presiunea de ulei in momentul in care uleiul este cald, eventual cu becul aprins?

Sper sa ajung intr-un service cat de curand. Cam cat ar trebui sa fie presiunea de ulei in momentul cand uleiul este cald?

DAN

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

~0.8 1 bar la ralanti

la turatii mai mari trebuie sa ajunga pe la 3-4 bari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!