Sign in to follow this  
Followers 0
CLAUDIUF

Zgomot motor

23 posts in this topic

Am un golf 4 motor 1.4 si, poate doar mi se pare mie, dar am senzatia ca suna cam ca un diesel. E normal sau? Suna ca si cum ar avea o bataie permanenta, un sunet metalic.E mai puternic cand pornesc la rece se atenueaza dar nu dispare.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acelasi lucru mi se intimpla si mie dar dureaza in schimb doar citeva secunde ca mai apoi motorul sa mearga rotund. Se pare ca asa este normal avind in vedere ca a mai fost semnalat acest lucru si la alti posesori. S-ar putea sa ma insel totusi :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bat cumva tachetii hidraulici ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact. E vorba de tachetii hidraulici.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema nu e chiar asa de greu de rezolvat.

Se da curezua de distributie jos, apoi se scoate axa(le) cu came , apoi se scot tachetii ( atentie sa nu ii inversati deoarece sunt diferiti cei de admisie cu cei de evacuare. (se paote scoate pe rand cate unul.)) .

Se ia fiecare tachet , se desface ca in linkul asta http://www.clubgti.com/forum/showthread.php?t=76499

Si al fina dupa ce e asamblat se umple cu ulei inainte de a fi pus la loc . Si cam asta e. :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc pentru explicatii dar e prea complicat.

cred ca un service ma aranjeaza mai bine.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

are idee careva din voi cam ce costuri implica curatarea tachetilor?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

La servici nu cred ca se chinuie aia sa ii curete. Sigur vor spune ca trebuie pusi noi. Asa ca apeleaza la service-ul mobil al baietilor cu GOlf 2. Vorbeste cu BIZONUL. Bafta!

Si cred ca si manopera va fi mai mica ;)

Edited by ManiacuV6
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma poate ajuta in Iasi?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idee: daca zgomotul e metalic, dar mai putin puternic ca cel ce il fac tachetii (doar ca ar trebui sa fi auzit cele 2 sunete inainte ca sa stii), poate fi de la N80 - supapa pentru vaporii de benzina (prin functionarea ei normala).

Verifica cu Search ce s-a scris despre subiectul asta si poate te ajuta...

Si eu imi faceam griji despre un sunet cam ca cel descris de tine, ca sa descopar ca este functionarea fireasca a "canistrei de carbon" (notiune aflata de aici, de pe forum!).

Succes!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te referi cumva la chestia neagra dintre vasul cu lichid de racire si cel cu lichid de spalare?

Daca da, stiu de el si de tzacaneala lui si nu e de acolo....

istef edit: Te rog nu mai folosi quote la mesajul anterior. Citeste regulamentul aici.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact! E, daca nu-i sunetul de acolo, ar putea fi tachetii...

Si eu vreau sa-i fac o verificare a tachetilor la urmatoarea revizie - are 144k km acum si nu prea m-am gandit la ei pana acum.

Daca afli ceva interesant despre tacheti pana ajung eu la service, spune-ne si noua! :D

istef edit: Te rog nu mai folosi quote la mesajul anterior. Citeste regulamentul aici.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai tocmai am fost la un service si nu si-au prea dat seama de la ce e.Ideea e ca la 40 k li s-a parut ciudat sa bata tachetii.

Probabil ca o sa astept pana schimb si distributia si cu ocazia asta o sa desfaca si axele cu came.

Nici eu nu stiu ce sa zic...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai daca veneati la intalnirea de sambata si aia de duminica ne putea da mai multi cu parerea.

Scuze dar BIzonul e din Bucuresti. Nu stiu de ce aveam impresia ca esti din Bucuresti.

Eu pot spune ca stiu cum fac tachetii ( ca si la mine unu se mai trezeste cateodata sa faca zgomot). Asa ca daca vrei poti sa ma suni si sa ne intalnim .

Bafta!

Edited by ManiacuV6
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

De intalnire zau ca nu am avut timp, dar...

Tocmai vin de la service - Sandra Trading(din pacate au fost singurii care au localizat sursa zgomotului, zic din pacate pentru ca m-au ucis cu finantele :D )

E distributia : una din role are o camasa dintr-un material ceva plastic.Era crapata- crapata adica sectionata total.cred ca am ajuns la ei la limita.Urmarea - schimb distributia....rezulta buzunare goaleeeee :D

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca sa schimbi distributia in alta parte, nu la Sandra; spre exemplu la Open Service. Se pricep foarte bine (si eu am schimbat distributia tot la ei) si sunt mai ieftini decat Sandra. Daca vrei sa mergi la Open Service sa-mi spui sa-ti recomand un mecanic bun. Pentru restul nu bag mana in foc.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Stef,

din pacate am schimbat-o la |Sandra, mi-a fost frica sa mai merg cu rola sparta fie si 2 km.

dar un mecanic bun de VW vreau.Vreau o diagnoza la motor.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Masina este un VW Polo 6n2 cu motor pe benzina de 999 cm3 (1L). Cod motor = ALD. Are 51000 km reali.

Daca merg aprox 10 min. mi se aprinde becul rosu de ulei cu cele 3 bipuri (semnale sonore) de rigoare. La motor se aude undeva in in partea dreapta (dreapta cum stau eu la volan) un zgomot - ceva ca o haraiala. Zgomotul se aude si cand masina se deplaseaza (si cand este si cand nu este in viteza) si cand masina sta pe loc cu motorul pornit. Se aude mai tare cand accelerez. Nu este de la rola de intindere a curelei. Ar putea sa fie ceva de la pompa de apa (sa se invarta cureaua de distributie cu tot cu capac)? Mentionez ca temperatura apei nu trece de 90 de grade. Poate nu are cand sa treaca de 90 grade pt. ca becul de ulei se aprinde in max 10 minute. Altfel masina merge bine. Normal ca dupa ce se aprinde becul o opresc. Stau cateva minute dupa care o pornesc - becul stins. Mai merg 3-5 minute se aprinde iar becul. Uleiul e 5W30 Mobil1. Am cam 6000 Km cu el si nu pare sa aiba benzina in el. Zgomotul nu se aude de la roti, rulmenti, placute...

Daca aveti cea mai mica idee va rog dati un semn :lol: .

Drumuri multe fara evenimente,

Dan MIHORDEA

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa de ulei. Ai masurat presiunea de ulei in momentul in care uleiul este cald, eventual cu becul aprins?

Edited by r&d
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vw_polo_6N - mergi tata in continuare; ce mare lucru poate sa pateasca inafara de o posibila gripare a motorului ?! :blink: :blink:

MERGI DE URGENTA in service!!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt. xxleus - Am explicat simptomele. Asta nu inseamna ca mai merg cu ea. Dar vreau sa stiu la ce sa ma astept cand ajung la service. Oricum ma batea gandul sa-i schimb kitul distributie.

Pt r&d - Nu am masurat presiunea. O voi masura. Si totusi - se poate strica pompa de ulei dupa 51000 km?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pompa de ulei. Ai masurat presiunea de ulei in momentul in care uleiul este cald, eventual cu becul aprins?

Sper sa ajung intr-un service cat de curand. Cam cat ar trebui sa fie presiunea de ulei in momentul cand uleiul este cald?

DAN

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

~0.8 1 bar la ralanti

la turatii mai mari trebuie sa ajunga pe la 3-4 bari

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.