Jump to content

Fum ALB la esapament, Miroase a ARS


InsomnIA
 Share

Postare recomandată

salutare

aseara cand veneam din oras dintr-o data masina a inceput sa suiere, dar destul de tare, atunci cand o calcam mai brusc (de obicei in situatiile alea trebuia sa aud turbina cum suiera, dar mult mai incet si avand suntel specific). am avut impresia ca am un motociclist in paralel si accelereaza cu mine.

() cand am ajuns in parcare, tot turand-o si ascultand motoru am observat ca sunt in ceatza.....la propriu........fum alb mult cat cuprinde. Azi dimineatza am fost la un service, in drum spre service nimeni nu era in spatele meu.....fum alb la greu. la service mi-au facut o programare pentru maine la 12.

eu merg domol cu masina si sa zicem ca aseara am calcat-o un pic prin oras......nu am trecut de 3000 rmp, nu am calcat-o prea tare sub 2000 de ture. respect in mare regulile legate de cum ar trebuii sa mergem cu masina postate aici pe forum....ma refer la turatii...si mersul ardelenesc la TDI, etc.

aveti o parere?

masina: passat TDI-PD 101 CP din 2002 VARIANT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate inteleg eu este vorba despre compresia motorului...injectoare...ceea ce este pretty bad, coroborat si cu turbina... succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

fum alb la greu = ulei in evacuare . Singura metoda sa ai ulei acolo in mers este cu un turbo defect. Cum tu ai TDI 101CP => turbina ta pierde ulei sau a cedat . Recomand tractare spre service sau platforma.

Pe langa costurile reconditionarii/schimarii turbinei sa te pregatesti si cu costuri pentru un schimb de ulei ( 5w40 505.01 care nu este ieftin deloc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat nivelul de ulei? Sa fi pregatit, daca mai umbli asa cu masina sa o ia pe ulei la propriu. Adica sa se tureze in draci chiar daca scoti cheia din contact. Sa "omori" motorul in tr. a-5-a ca altfel e problema.

Oricum, nu mai umbla asa cu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o luna mi-a dar o eroare de nivel scazut al uleiului.......schimbasem uleiul de vreo 6000 de km. am pus 1 litru si problema s-a rezolvat. maine la 12 merg spre service, sunt cam 6 km, sper sa reziste.

problema a aparut brusc aseara......stiu exact de cand a inceput sa faca.....nu merg cu muzica pornita mai deloc deci stiu orice zgomot al masinii. stiu ca turbina e f scumpa 50-60 milioane, injectyorul am inteles ca e 800E bucata...........oare sa ma coste 5000 euro reparatia? :(

aveti idee de un service BUN in Timisoara si accesibil?, ca la reprezentantza sau la Quark Motors imi iau zeci de milioane numa pe manopera ma gandesc.

HELP ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca in cel mai rau caz...turbine gasesti si la baietii de pe forum, sunt topic-uri la vanzari si nu cred ca sunt atat de scumpe pe cat zici tu acolo. Mai intai dute si vezi ce are masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica nivelul uleiului, si preferabil nu merge cu masina. Mai bine o platforma.

O turbina nu are de ce sa treaca de 1k euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fum alb mult ... ok a crapat turbina .... dar .. ATENTIE !!!!!!!!! NU MAI PORNI MASINA!!!!!!!! risti ca bucati din turbina sa fie aspirate in motor si atunci e posibil ca coste reparatia cam cat zici tu ..... in situatia actuala reparatia ar trebui sa ajunga pana in 1000euro ... vorbeste si tu cu Cipos de turbina noua ... are preturi ok :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca fumul albastru era de ulei, nu alb

Cand masina scoate brusc mult fum alb in spate parca era chestia aia ca i se duce garnitura de chiulasa, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fumul alb inseamna ca are legatura cu uleiul (motorul papa ulei sau alte cauze care implica uleiul) iar fumul negru are legatura cu motorina (un debit prea mare de obicei). Eu cel putin asa stiam. Ciao. B)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

vad ca esti din Timisoara. Este un nene in Timisoara care se ocupa

doar de partea turbo, adica le reconditioneaza, le curata.

Problema cu el e ca trebuie sa-i duci turbina in

punga, adica sa o dea altcineva jos. Eu stiu un mecanic, daca te intereseaza

putem vorbi. De asemenea, poti sa-l suni pe Danubius (gasesti nr pe aici pe forum)

care este brici si sunt sigur ca va face tot posibilul sa te ajute.

hai ca o rezolvam cumva ... si daca e nevoie de ceva piese tot cu Danubius sa vorbesti ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca fumul albastru era de ulei, nu alb

Cand masina scoate brusc mult fum alb in spate parca era chestia aia ca i se duce garnitura de chiulasa, nu?

era vorba de ulei in evacuare si nu ulei ars care produce fum albastru btw.. intr-adevar si la mine cand s-a dus turbina de s-a umplut evacuarea de ulei aveam fum alb la greu ( pacla )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. problema e nasoala. chestia cu fumul a patit un prieten de al meu. masina nu se mai tura cum trebuie si fum ca autobuzul. sa dus axul de la turbina. daca ai motor AXR turbina este foarte scumpa el a dat pe una noua in cutie 60 mil. fara turbina la schimb. altceva nu sa stricat nimic dar nu mai merge cu masina.

bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare !!

problema era asa cum ati spus si voi: turbina. s-a rupt axul turbinei. 38 milioane pt un motor AVB fara schimb.

+ inca 7 mil = schimb ulei + filtru aer + filtru motorina, necesare pt garantie la turbina + manopera.

acu am alta problema. Dupa montarea turbinei am facut teste. Cilindru nr 2 avea (din cate am inteles eu de la mecanicu ce vorbea foarte rapid) "facorul de corectie...", ceva legat de cantitatea de motorina injectata in cilindru, o valoare diferita de ceilalti 3 care erau undeva in jurul valorii de 0.34 iar cilindru 2 avea -1.17. nu sunt foarte exacte valorile dar sunt pe aproape.....din ce am apucat sa vad. Diagnostic Poma duse dusa. acum un an am mai facut testele (la reprezentanta VW din TM) si mi-au zis numa ceva de turbina, in rest toate bune.

deci problema a aparut de cand am masina eu. (de un an)

ce propune mecanicu. fac 1000 de km cu turbina noua si cu injectorul asa cum e dupa care fac un tratament pt injector cu ceva solutie de curatat injectoare si daca nu-si da drumu......trebuie schimbat.

am impresia (eu habar nu am) ca el crede ca "defectiunea" infectorului a survenit in urma distrugerii turbinei.....din cate stiu eu (si nu stiu multe) nu cred ca are cum.

va multumesc pt ofertele voastre.....treaba e ca sunt constrans sa fac reparatie printru anumit service....reparatiile se fac pe o firma care lucreaza cu service-ul. momentan is legat asa de service....cand nu se mai poate o sa apelez la voi. va multumesc de intelegere.

asi dorii o parere despre ce v-am scris si apoi o sa revin cu cateva intrebari :hainoroc:

Modificat de InsomnIA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
era vorba de ulei in evacuare si nu ulei ars care produce fum albastru btw.. intr-adevar si la mine cand s-a dus turbina de s-a umplut evacuarea de ulei aveam fum alb la greu ( pacla )

salut,

deci ai schimbat turbina ...

Iti mai aduci aminte cat a costat inlocuirea ei ? cat turbina, cat manopera ? ai luat una noua sau second ?

eu am Passat 1.9 TDI de 131 CP si tocmai s-a dus turbina ... vreau sa stiu cam la cat sa ma astept ... :-))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde sti ca ai turbina dusa ?!

da si tu mai multe detali !

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca user-ul InsomnIA nu prea mai are insomnii si nu a mai intrat pe forum de pe 29 mai. Deci ai putea sa astepti cam mult dupa un raspuns :)

Un prieten de-al meu, cu un AVF stiu ca a dat 800 euro pe o turbina, insa nu stiu daca era cu piesa veche la schimb si cu siguranta a mai dat ceva pe manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

deci ai schimbat turbina ...

Iti mai aduci aminte cat a costat inlocuirea ei ? cat turbina, cat manopera ? ai luat una noua sau second ?

eu am Passat 1.9 TDI de 131 CP si tocmai s-a dus turbina ... vreau sa stiu cam la cat sa ma astept ... :-))

Tot ce am avut de reparat atunci m-a costat 80 de milioane ( era in 2004 ), toata lucrarea a fost

facuta la midocar. Turbina parca a costat 1000eur, restul au fost alte piese si manopera.

Preturile s-au schimbat insa din cate stiu.. cel mai bine ceri o estimare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

salut

am un passat 2003 1,9 tdi pd 131 cp, 163 k sper ca reali si aseara am vazut ca lasa un fum alb in urma, cu miros pregnant de ulei. am umplut parcarea la selgros de fum. am oprit-o de urgenta si i-am verificat uleiul. era sub zona recomandata. cu toate ca saptamana trecuta il verificasem. unul din parcare, posesor de vw, mi-a zis ca e gata turbosuflanta si mi-a recomandat sa ii bag ulei si sa merg cu ea pana in 1200 de ture. m-am conformat si m-am deplasat spre casa, aproximativ 5 km, facand 3 opriri pe traseu, ocazie cu care constatam ca uleiul scadea puternic. am completat de 3 ori, aproximativ 6-700 grame de ulei. acum e in garaj, cu uleiul la minim. pe traseu a trebuit sa bag si a 3-a, undeva la 2000 de ture, iar tubina a vuit foarte urat. din discutia purtata cu un mecanic, am inteles ca e musai sa schimb turbina. mentionez ca aceasta a fost curatata pe pozitie acum vreo 7000 km.

cat am mers cei 5 km, motorul s-a comportat normal, in conditiile in care am mers la 1000 ture si cu a 2-a

va intreb, poate ati intalnit situatia asta: cu siguranta e turbina? sau poate scap cu vreo garnitura ceva. e posibil sa se fi dus si turbina si alta componenta?

merita sa iau una noua, din cele la 6-700 de euro sau sa incerc una second, eventual reconditionata, la vreo 2-300 de euro?

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai alte componente cu probleme decat turbina in sine.

Fiecare varianta din cele 2 expuse de tine are avantaje si dezavantaje.

1. Daca iei o turbina noua, ai o oarecare garantie ca te va tine mult si bine. Insa... te costa.

2. Daca iei una second, macar sa o iei de la cineva cat de cat cunoscut sau care garanteaza pentru ea. Depinde de norocul pe care-l ai. Dar daca verifici jocul axului si e ok, in principiu nu vei avea probleme.

Daca mergi pe varianta asta, incearca sa te feresti de turbine reconditionate. Ia una SH luata de pe masina, care nu lasa impresia ca s-a mai umblat in ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am un passat 2003 1,9 tdi pd 131 cp, 163 k sper ca reali si aseara am vazut ca lasa un fum alb in urma, cu miros pregnant de ulei. am umplut parcarea la selgros de fum. am oprit-o de urgenta si i-am verificat uleiul. era sub zona recomandata. cu toate ca saptamana trecuta il verificasem. unul din parcare, posesor de vw, mi-a zis ca e gata turbosuflanta si mi-a recomandat sa ii bag ulei si sa merg cu ea pana in 1200 de ture. m-am conformat si m-am deplasat spre casa, aproximativ 5 km, facand 3 opriri pe traseu, ocazie cu care constatam ca uleiul scadea puternic. am completat de 3 ori, aproximativ 6-700 grame de ulei. acum e in garaj, cu uleiul la minim. pe traseu a trebuit sa bag si a 3-a, undeva la 2000 de ture, iar tubina a vuit foarte urat. din discutia purtata cu un mecanic, am inteles ca e musai sa schimb turbina. mentionez ca aceasta a fost curatata pe pozitie acum vreo 7000 km.

cat am mers cei 5 km, motorul s-a comportat normal, in conditiile in care am mers la 1000 ture si cu a 2-a

va intreb, poate ati intalnit situatia asta: cu siguranta e turbina? sau poate scap cu vreo garnitura ceva. e posibil sa se fi dus si turbina si alta componenta?

merita sa iau una noua, din cele la 6-700 de euro sau sa incerc una second, eventual reconditionata, la vreo 2-300 de euro?

va multumesc

daca ai nevoie de turbina te pot ajuta eu cu una noua sau sh

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat

turbina reconditionata - 350 euro, 6 luni garantie

170 lei castrol si filtru

catalizatorul la gunoi

si 200 lei la manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) catalizatoru la gunoi? da ce-o avut?

Nu de alta da si eu am trecut prin asta si inca am catalizatoru. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era prea imbacsit. si bani de altul nu-mi permit acum.

si am decis sa merg fara.

vad cum ma descurc in septembrie la itp. cica ar fi solutii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!