Jump to content

Atentie la SERVIMPEX Caprita!


Hell Ryder
 Share

Postare recomandată

Povestea este in felul urmator:

Se ia una bucata femeie blonda si se trimite la service auto cu una bucata Opel Astra care merge prost dupa ce s-a facut plinul cu benzina proasta.

Dupa teste facute la Service Opel s-a constatat ca are un injector infundat. Ajunge la SERVIMPEX Caprita unde cere (cerere scrisa pe hartie, datata si semnata) ca are nevoie de curatare de injectoare si de schimb filtru de benzina. Bun, i se spune ca o sa coste cam 1,5 milioane. Accepta si pleaca. Se intoarce a doua zi si i se spune senin ca o costa 9 milioane. Ma suna repede pe mine, ma duc si aflu ca s-au facut urmatoarele operatiuni:

- curatare injectoare
- curatare bujii
- schimb filtru benzina
- schimb filtru ulei
- schimb ulei
- schimb filtru aer
- schimb monobloc bobine de inductie
- manopera aferenta tuturor operatiunilor (cca 3 ore manopera)
----------------------------------------------------------------------------
TOTAL: 9 milioane

Intreband de ce au fost schimbate celelalte piese, desi nu s-a cerut schimbarea lor (masina urma sa intre la revizie la Opel foarte curand, in mai putin de 1000km) mi s-a raspuns, chiar de catre patronul service-ului dl Caprita in persoana, ca nu putea sa lase masina sa iasa cu filtrele in halul ala de murdare de la el din service, si ca monoblocul de bobine l-a schimbat pentru ca de acolo era problema, nu de la injectoare. Am insistat ca nu avem 9 milioane si sa puna la loc bobinele vechi, mai ales ca nu i s-a cerut sa le schimbe si nici nu am fost informati de schimbare. S-a conformat si am plecat din service cu masina functionanad mai prost decat mergea inainte, dar dupa o cheltuiala de aproape 5 milioane (am platit toate celelalte operatiuni in ideea ca omul le-a facut cu buna credinta).

Partea haioasa abia incepe. a doua zi, cand am ajuns cu masina la mecanicul care se ocupa de ea de obicei (si care fusese plecat din Bucuresti, ca de aia nu am putut apela la el) acesta ne-a comunicat ca monoblocul de bobine de inductie a fost inlocuit cu altul, chiar de catre el, si nu este cel original de pe masina. Si atunci ne-am amintit ca ne spusese omul cand am cumparat masina ca tocmai schimbase monoblocul de bobine de inductie si era suparat ca strambase un pin acolo cand a incercat sa cupleze mufa si a trebuit sa il indrepte cu clestele si sa cupleze mufa cu multa grija. Cand a dat jos blocul de bobine STUPOARE: toti pinii perfecti si intacti! Piesa, care ne fusese "restituita" nu era cea cu care ajunsese masina in service la Caprita!

Bun, asta a fost prima teapa, s-a furat piesa originala cu care a venit maisna si s-a pus una defecta. Chiar ma si miram cand am luat masina cum de a avut marele SERVIMPEX Caprita, un service oarecare, monobloc de bobine de inductie pentru Opel Astra, fix pentru modelul ala, respectiv 2002, masina avand Euro4 (nu se potrivesc bobinele de la modelele precedente) cand nici dealerul Opel nu prea are piesa asta pe stoc... Acum se explica: omul a avut o piesa stricata si a scapat de ea punand-o pe masina asta si ramanand in loc cu o piesa buna pe care sa o vanda altui client de noua!

Teapa a doua este ca nu a desfundat nici injectoarele: testul a relevat aceeasi problema ca la inceput: injectorul 3 nu dadea acelasi debit. Dupa niste reglaje facute de mecanicul nostru, masina merge acum ceas. E drept ca a trebuit sa cumparam alt monobloc de bobine de inductie si am platit de 2 ori desfundarea de injectoare.

Omul a profitat ca a vazut o femeie complet paralela cu domeniul si s-a gandit ca e numai buna sa decarteze cateva milioane cu un minimum de efort.

Argumentele domnului Caprita au fost ca el "nu putea lasa masina sa iasa pe poarta service-ului asa cum era, cu filtrele murdare, ca nu mergea bine". Pai si daca ar fi avut compresie proasta nici nu vreau sa ma gandesc: ii segmenta motorul, rectifica chiulasa, aleza cilindrii si schimba setul de garnituri... si ar fi costat doar 3000 de euro, ca el nu putea sa lase masina sa iasa pe poarta service-ului mergand asa prost...



Numai bine si aveeti grija la mecanici tepari!

Ry.

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ai de gand sa il lasi sa scape asa usor?bine acum e cam greu de dovedit toata treaba dar atunci trebuia sa apelezi la protectia comsumatorului.

pacat bine macar ca s-a rezolvat si ce sa mai zicem poate o sa ne desteptam cu toti la fazele teparilor.

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce si cu asta ai rezolvat problema? incredibil. eu nu stiu cum puteti sa fiti atat de (sa folosesc cuvantul) calmi, desi la altceva ma gandesc. cum poti sa ii lasi asa? si-au batut joc de tine si tu ai inghitit. este incredibil. si apoi va plangeti ca exista servicii proaste si tot felul de tepari si vai vai ce sa ne mai facem. pai daca ii lasati asa, o sa faca la o gramada in continuare. este foarte bine ca ne-ai anuntat, dar sunt curios ce ai de gand sa faci in privinta asta.

1.nu trebuia sa scoti din start masina din service.

2. nu trebuia sa platesti niste "servicii" pe care nu le-ai cerut.

3. nu e prea tarziu sa depui plangere.

4. imi aminteste de reclama la piese de origine...vezi sa nu se reprofileze

Modificat de b77eru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu era vorba de dealeri si serviceuri din grupul vw?

sau putem sa scriem si de service dacia? :hainoroc:

Modificat de silviu66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu era vorba de dealeri si serviceuri din grupul vw?

sau putem sa scriem si de service dacia? :(

Este un service multimarca. Adica am vazut si VW acolo. Repara in general masini germane, dar mai ajung si altele... Va exista si o continuare, va asigur! Nu-mi place cand mi se baga mana in buzunar si o sa iau masuri.

Ry.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ma bucur cand vad cum se duce concurenta la vale!!!!!!!!!!!!!

nu ma gandeam sa se fi ajuns asa de rau la "caprita" de altfel om capabil.

succese nebanuite in continuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum mi-a si zis dl Caprita, si i-am dat dreptate: Trebuie sa ma mai nasc de 15 ori ca sa ii dau lectii de mecanica. Da, asa e, dar poate ca lectii de relatii cu clientii pot sa ii dau si fara sa ma mai nasc de 15 ori!

Ry.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici nu ma mira atitudinea lui capritza :)

personal il cunosc dinainte de revolutie, era printre singurul care avea service autorizat, gratie tatalui sau un mare pilot de raliu si mecanic exceptional in anii 50-60.

am reparat la el un G1, primul meu golf. adica mai mult nu l-am reparat, lasandu-ma pagubas cand mi-am dat seama cate de ahtiat dupa bani este si el si mecanicii lui. nu putea sa se laude decat cu motoarele de dacia reparate de el :) . inca din anul '90 era o coada la el si o programare mai dihai decat la porshe romania.

sfatul meu: evitati-l.

p.s. tot pe staduta aia vis-a-vis de piata domenii mai are atelierul? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atelier? are ditamai hardughia, o investitie de miliarde pe care altii nu le vad o viata intreaga decat pe hartie!

daca 5% nu sant multumiti de serviciile lui inseamna ca e ok!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atelier? are ditamai hardughia, o investitie de miliarde pe care altii nu le vad o viata intreaga decat pe hartie!

De fapt are doua hale, la distanta de o strada una de cealalta. Din greseala am nimerit la cealalta ultima data cand am trecut pe acolo si m-au indrumat mecanicii spre hala "unde sunt sefii".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CONTINUAREA: Am vorbit la telefon cu dl. Caprita, care dupa o discutie aprinsa a gasit rezolvarea: "Dom'le, iti dau banii, da' sa nu te mai vad pe la mine pe la service niciodata!" Dupa ce am varsat cateva lacrimi in amintirea vremurilor petrecute la Servimpex Caprita am acceptat oferta. Dar avand eu un gand sumbru, legat de faptul ca dl. Caprita poate sa uite pana seara cand termin eu serviciul de termenii intelegerii de dimineata, am vorbit cu cativa prieteni sa ne vedem la service la ora 18. Zis si facut!

Pentru inceput, si cu buna credinta, am intrat eu singur sa imi spun pasul si imediat dupa mine si pagubita. Evident, nush-cum se facu, dar gandul meu sumbru deveni brusc realitate. Cele doua pupeze care pazeau casa de marcat au si inceput: "Dar... va restituim doar o parte din bani... doar cei pentru curatarea injectoarelor..." Noroc ca nu a trebuit sa stau de vorba cu ele ci cu seful de service, care a inceput discutia dupa aceeasi metoda: "Stati sa vedeti, de faaaapt...." Vazand ca nu ajungem nicaieri cu discutia, si ca omul o da la intors, am dat un bip la baietii de afara care au intrat cuminti ocupand complet camaruta mica in care era biroul: "Dansii sunt alti clienti nemultumiti ai service-ului Dvs." am spus eu, facand astfel o prezentare sumara, dar absolut suficienta in contextul dat. Din acel moment discutia a devenit brusc mai interesanta, avand si asistentza s-a ajuns la "Desigur, o sa va rezolvam problema financiara in termenii Dvs, nici nu se pune problema! Dansii pot sa astepte afara si o sa discut pe rand si cu dumnealor, dupa ce terminam noi."

"Dansii" au asteptat afara, iar eu dupa ce am ascultat un induiosator discurs moralizator, din care am inteles cam urmatoarele:

- Servimpex Caprita are o cifra de afaceri de cca 2 miliarde de lei pe an(adica vreo 60.000 de euro, dupa umilul meu calcul)

- nu mai au nevoie de clienti, au atat de multi incat nu mai fac fata. :(

- nu s-ar preta la nivelul lor sa se complice cu maruntisuri care sa le aduca atat de putini bani, la ei se gandeste MARE, IN ANSAMBLU (adica fura motorul cu totul sau cum? :( )

- eu gresesc, pentru ca prin gestul meu, pierd nu un mecanic, si respectiv accesul la un service de elita, dar un prieten de incredere (!)

- sunt tanar si mai am de invatat :(

Nu as putea sa precizez LA CE mi-a folosit acest discurs cu tenta comunista din care reiesea ca nu clientul este important ci prestatorul de servicii, in speta mecanicul, care printr-o calitate inegalabila si ireprosabila a serviciilor oferite tinde spre statutul de GURU absolut al societatii. Mi s-a explicat ca dl Caprita in persoana ar veni si la 2 noaptea sa ma scoata din mijlocul zapezilor si sa ma aduca la service unde ar urma sa imi repare masina numai in virtutea relatiei de prietenie pe care as fi putut sa o am cu el! (nu pot sa nu imi imaginez un Caprita traversand nametii ca sa vina sa tracteze o masina si sa o repare pentru ca apoi sa spuna: "Dom'le este grav dar se rezolva: masina a ramas fara benzina iar eu, ca sa fac o treaba completa, doar am schimbat injectoarele si bujiile, am remapat schema de aprindere si am refacut intregul circuit de alimentare si pe cel de aprindere. Si la sfarsit, uite, punem benzina si merge! Te costa *numai* 1000 de euro, da' nu e urgent, dai tu cand poti!")

Ideea de baza este ca i-am lasat bani pentru filtrul de benzina si ceva manopera, iar dupa un calcul scurt am luat inapoi bani exact cat valoarea piesei care fusese inlocuita "pe sestache". Deci ei au ramas cu o piesa care valoreaza cca 3 milioane, iar masina are ulei+filtru si filtru de aer pentru aceste 3 milioane. Fair is fair.

Nu am bucurii la banii dlui Caprita, sa fie dumnealui sanatos, eu am pierdut ceva timp dar am invatat doua lucruri importante: 1. nu lasi masina in service pe mana oricui chiar daca are recomandari si 2. E bine sa ai prieteni!

Ry.

P.S.: Ultima picatura: ieri iarasi mergea ciudat masina, asa ca i-am mai facut o vizita mecanicului care se ocupa de obicei de masina si am aflat ca ne-au fost schimbate bujiile, pentru ca la service la mecanicul nostru nu se foloseste marca de bujii pe care a gasit-o in motor. Inutil sa mai spun ca pe nota de service scria "curatare bujii"... Cred ca le-au curatat cu totul.

R.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar tu nu sti ce bujii aveai pe masina inainte de a merge in service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e masina mea. E a prietenei mele. Si nu stiam nici ce bujii erau, si nici prin gand nu mi-a trecut sa le verific inainte si dupa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am inteles de ce ma intreaba clientii daca e nevoie de atentii...dupa asa tratament cred ca te ingrozesti sa duci masina undeva la reparat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

vis-a-vis de povestire si deznodamantul ei :)

o intrebare oarecum...nelalocul ei...ciune erau prietenii si cati la numar? ;) erau imbracati in uniforma sau in costum? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prietenii erau vreo 6 si imbracati... decent. :) Dimensiunea predominanta: 2m x 2m ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Baietii sunt praf !!! Am fost sa-mi schimb discul de ambreiaj la Scirocco la distinsul service Caprita. Intr-adevar are bagati in service miliarde si probabil ca faci acolo reparatii pe care nu le faci la orice service. In fine : pret manopera=4,5 milioane. Am auzit si explicatia: trebuie date jos fuzetele :) Asta mi-a zis-o un nene mai in varsta si un pic mai scund! I-am spus ca nu e nevoie sa -mi desfaca fuzetele si era socat ca il contrariez ca si cand el le stie pe toate. O impresie total nesatisfacatoare: nu mai calc in viata mea pe acolo. Pentru aceeasi operatie mi s-au cerut 2 milioane , 2,5 milioane si 3 milioane. Am ales sa o fac cu 3 milioane pentru ca baietii mi s-au parut ok ca si atitudine si sunt convins ca se si pricep. Sincer, chiar nu stiu cum au ajuns sa aiba un service asa de mare. Probabil ca sunt in cei 5 % de care zicea @valiauto, dar nu recomand nimanui sa se duca acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hell Ryder, tot respectul pentru rezolvarea amiabila la care ai apelat. Poate putem fi prieteni ... ca la serviceuri mai e de mers :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicio problema! :vaidecapulmeu: Sunt usor de gasit.

Ry.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radule,lasa masinile si hai sa ne dam o tura cu motoarele,ca afara-i vreme facuta special pentru BMW-isti..

Ce draku??

Luigi Vicol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Eu am  un volvo v 70 din `97, diesel motor 2500 tdi si pot sa va spun ca toate reparatiile la masina le-am facut la service caprita inclusiv reconditionat motor acum 2 ani. Masina merge impecabil si acum, iar preturile spre deosebire de alte service-uri sunt chiar acceptabile ca de ex ceea ce ma costa la reprezentanta volvo 3000-4000 euro am facut la caprita cu 1200 euro (se rupsese cureaua de distributie). Eu am ajuns la ei prin recomandari facute de prieteni ce-si repara masinile acolo.  In primul rand conditiile de lucru in service-ul caprita sunt impecabile. Eu recomand cu toata inima service caprita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!