Jump to content

Cum se verifica si schimba bujiile incandescente


ljian
 Share

Postare recomandată

mitricel adrian

bujiile beru sunt cele mai bune nu faceti prostia sa puneti bosch

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

40 secunde e mult, dar depinde si de bujii.Sunt unele de timp scurt sau normale.Dar lamine daca pun contactulde doua ori nu tin peste20 de secunde la ambele golfuri.Buji doar NGK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

40 S este interval normal pentru motoare cu injectie IDI (indirect diesel injection) adica cu antecamera.In functie de releu( original sau producator) intervalul se mareste sau scade. 40S este un timp decent pt bujii la temperaturi de mai mult de -10grade C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut ! am o nedumerire creca sunt arse niste bujii la mine o parere va rog multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cit de bine functioneaza bujiile dar cred ca la -10

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, am mai scris o data: NU tre sa lasi bujiile 2-3 ori inainte de a da la automat, ai sa le parlesti si nici nu o sa porneasca. Dupa ce se stinge becul portocaliu, dai prima data o cheie scurta ca sa se rupa uleiul (Eu asa fac) iar la a2a cheie dai la automat..daca nu porneste mai tii o data si iardai la automat. Daca e chiar frig (sub -12-15) eu dau de o ori scurt ca sa rup uleiul si la a3a cheie porneste imediat. Azi asa am facut, erau -12-13 grade, si am masina veche de 21 ani :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine nu se verifica asa daca ai bujiile arse.Ca si la golf 2 si 4 bujiile se demonteaza si se verifica prin cuplaj artizanal cu fire la baterie pentru a vedea cum se inrosesc.Atentie la demontare, sa nu ramana in chiulasa.

Deci verifica bujiile, baga motorina de iarna si ar fi de preferat ca iarna in zona ta sa ai un ulei ....W 30, in zona Suceava temperaturile sunt scazute iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o problema cu pornirea mai greoaie ca de obicei si asta dupa ce am facut pompa de injectie in special dimineata o ia tare greu dupa aia nu mai am probleme cu pornirea pina a doua zi dimineata ...........pompa de injectie a fost data jos si facuta bucati schimbat tot la ia pusa pe banc de proba totul bun am facuto pentru ca picura ( curgea motorina ) oare sa nu fie pusa la punct bine ?..... bujiile nu leam verificat cu toate ca nu stau foarte mult aprinse tinind cont de frigul de afara in rest totul este verificat ..conducte filtru chiar si sita din rezervor am scoso si curatato aer pe furtun la pompa nu vine deci nu trage aer fals ,in rest masina trage fuge nu am probleme decit dimineata la pornire ( la rece )si inca o interbare referitor la consum se apropie de 10%iarna si asta numai in oras este bine sau rau asta ca poate nu este reglat bine avansul la pompa de injectie . cu stima si va multumesc pentru eventualele sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca avansul nu a fost reglat cu ajutorul ceasului comparator respectand valorile date in manualul de reparatie, asta ar trebui facut in primul rand :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul mi se pare maricel...La mine media e 6-6.4%. Ultima data am facut 400km doar in oras si a iesit un consum de 7.4, in conditiile in care a fost numai zapada pe strazi iar de mers merg 3km dimineata sper servici, iar la intoarcere fac cam 10, deci motorul nu are timp sa se incazeasca cum trebuie.

Modificat de zaytsuca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Poate stie careva?La masina mea VW Golf 2,cod motor JP,1.6Diesel,am schimbat diuzele la injectoare.duze noi,bune.pompa de injectie curgea pe la capacul superior,am schimbat si garnitura,toate la un pompagiu autorizat.problema a aparut dupa ce am montat totul,la pornire,daca nu trag putin socul,motorul se cutremura mai ceva ca in Japonia,e in stare sa iasa prin capota si se balbaie.Daca trag socul treaba e buna,isi revine imediat,si dupa 3 secunde dupa ce dau drumu la soc merge normal.Care sa fie cauza??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca ai dat jos pompa de pe masina. Probabil e avansul prea mic, cum a fost reglat? Scoate si fum alb cand trepideaza?

Mai e posibil sa nu functioneze bine bujiile incandescente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut am si eu o problema.

De anul trecut din vara bujiile se incalzesc doar cand vor ele, problema este ca atunci cand motorul este rece trebuie sa invart mai mult la electromotor pana face compresie si pornite. In iarna care a trecut nu am avut nici o problema, bujiile s-au incalzit si masina a pornit foarte bine. Cum a dat caldura, iar nu se mai incalzesc bujiile.

Inainte nu am avut problema, daca motorul era rece se incalzeau.

Are cineva o solutie? Bujiile le-am verificat sunt ok

Modificat de refuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@refuzporneste la fel de greu si cind e rece si cind e cald motorul??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand este motorul cald porneste bine, chiar daca nu se incalzesc bujiile, doar dimineata porneste greu (Se mai intampla sa incalzeasca bujiile, atunci proneste usor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am putut sa dau edit la post

Am facut un test.

Am scos firul de la senzorul de la lichidul de racire si becul din bord s-a aprins, s-a auzit si releul cand a terminat de incalzit bujiile, dar dupa ce am pornit masina cu firul scos se auzea releul si se aprindea si becul de la bujii. Poate fi din cauza senzorului. Mie nu mi se ridica apa nici vara mai mult de 70 de grade, iar abia se clinteste acul.

Modificat de refuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

am si eu o intrebare.la 2 grade dimineata martorul de preincalzire a stat aprins exact cat a stat si la 35 grade.este normal?sau trebuie sa fie mai scazuta temperatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, trebuia sa stea cam 3-4 secunde/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codrut mitulescu

salut!

are cineva montat "set adaptare bujie rapida" , am vazut pe site la autokarma doar ca nu zice cu cat e mai rapida decat bujia normala. va intreb pentru ca trebuie sa las cateodata bujiile si 20 de secunde.http://www.autokarma.ro/Produse.aspx?TipautoId=24835&GrupaId=3&Subgrupanume=Set%20adaptare%20bujie%20incandescenta%20rapida

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM zis sa verific si eu bujiile cu MM , dar cred ca sunt sudate de bujii. Am tras cat am putut cu mana si nimic, am pus o carpa peste "mufa/fisa" apoi cu patentul am tras destul de tare si nimic nu iese nici in ruptul capului. http://www.myturbodiesel.com/images/b5/engn/gp1.jpg De miscat se misca mufa destul de usor stanga dreapta dar nu iese. O fi vreo smecherie pt scoaterea mufei/fisei de pe bujiile incandescente?

http://www.youtube.com/watch?v=Fcqwi0mnl_Y

Modificat de pcmarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am gasit "secretul" singur: motorul trebuie sa fie incins, pur si simplu a iesit doar cu 2 degete si am tras foarte usor.

Rezistenta bujiilor este 1,6ohmi fiecare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Odata cu venirea frigului :frigbaitata: am observat ca masina nu mai porneste asa usor si am decis sa verific bujiile prin metoda cu becul legat la + la baterie si - pe capul bijiei.in urma acestei verificari am observat cum ca doua bujii sunt moarte si am decis sa le schimb doar pe acelea,datorita lipsei de fonduri :( zis si facut ,cumparat doua bujii bosch pe 11 v si cu ajutorul unui prieten le-am montat pe masina,spre surprinderea mea am descoperit ca bujiile vechi erau marca Beru si sunt pe 12v :vaidecapulmeu: acum intrebarea mea e urmatoarea ,are ceva daca doua bujii sunt pe 11v si doua pe 12v???????? exista posibilitatea sa se arda ceva vre un releu ???

multumesc anticipat pt orice sfat ,numai bine si asfalt uscat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU are nimic. Alea pe 11 se vor incalzi cu 1 sec mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!