Jump to content


Photo

Cum se verifica si schimba bujiile incandescente


  • Please log in to reply
164 replies to this topic

#41 Ropotin

Ropotin
  • Oraş:Craiova
  • Maşina:VW
  • Model:Passat Variant B6
  • Motorizarea:2.0 TDI 140 CP

Posted 16.11.2007 @ 10:31

Am un passat b5 din 99 care cand e cald afara porneste instant, acu cand sa racit, dimineata ma refer, porneste foarte greu adica ceva genul a 5 invartitura a motorului ! Pe WAG COM mi-a dat ca eroare senzor temperatura externa si acu voiam sa intreb unde este acel senzor, eventual este acel senzor sau am vreo bujie busita ??

#42 Razvyx

Razvyx
  • Oraş:Tulcea
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.9 TDI 90 CP

Posted 29.12.2007 @ 18:08

salut am si eu o problema . s-a aprins un semn pe bord care seamana cu un arc electric si este galben, cartea tehnica la masina e in germana si habar nu am ce inseamna,m-am gandit si eu la bujii dar nu stiu ce sa zic ca ledul s-a aprins in mers. daca are cineva vreo idee astept cu nerabdare multumesc anticipat :lol: :lol:


Salutare tuturor ! Am si eu o problema asemanatoare . Azi a inceput sa mi se aprinda martorul de la bujie in mers. Mentionez ca martorul nu sta aprins tot timpul , ci pulseaza regulat.Pun contactul , se aprinde , se stinge in 5 secunde ... dau cheie .. porneste normal .. iar dupa 25 de secunde reapare martorul de bujie pulsand pana cand opresc motorul din nou. Nu am observat nimic in neregula cu mersul motorului. PLS HELP !. Are cineva idee ce ar putea fi ? Cumva trebuie inlocuite bujiile ? Cam cat costa ?

#43 forceturbo

forceturbo

    Moderator

  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B5.5 2002
  • Motorizarea:1.9 TDI 131 CP+

Posted 29.12.2007 @ 18:44

Razvane, stopurile de pe frana functioneaza normal?

Daca switch-ul de la pedala de frana este defect (lipsa lumina la stopuri frana sau stopuri aprinse permanent) martorul de bujie incandescenta pulseaza ca la tine.

Succes.

#44 Asterix

Asterix
  • Oraş:Piteşti
  • Maşina:Audi
  • Model:A3 8l
  • Motorizarea:1.8T

Posted 29.12.2007 @ 23:19

Aria asta a forumului este despre Golf II care merge pe sistemul biela manivela.

:( La tine e sistemul total schimbat. Temperatura la bujii este citita de senzorul G62. in cazul in care se defecteaza se citeste temperatura de la alt senzor si masina functioneaza ok. Daca e dus G62 nu iti palpaie ledul. Mai mult ca sigur ca ai o bujie sau doua duse.

Edited by Asterix, 29.12.2007 @ 23:20.


#45 Razvyx

Razvyx
  • Oraş:Tulcea
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.9 TDI 90 CP

Posted 30.12.2007 @ 11:47

Aria asta a forumului este despre Golf II care merge pe sistemul biela manivela.

:offtopic: La tine e sistemul total schimbat. Temperatura la bujii este citita de senzorul G62. in cazul in care se defecteaza se citeste temperatura de la alt senzor si masina functioneaza ok. Daca e dus G62 nu iti palpaie ledul. Mai mult ca sigur ca ai o bujie sau doua duse.


Scuze de offtopic , dar nu mi-am dat seama . Nu era vorba de nici o bujie, intradevar nu imi ardeau stopurile pe frana . Am verificat toate sigurantele , toate becurile si nimic :( .Plecand suparat spre casa .. i-am tras vreo 2 frane puternice pe la 80 km/h si si-a revenit :))))))) . Ms oricum . Totusi .. daca cineva stie ce a fost , astept orice raspuns. Va multumesc,si inca odata .. scuze de OFFTOPIC !

#46 Focusdesign 1.9 GTD

Focusdesign 1.9 GTD
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:GOLF 3
  • Motorizarea:1.9 GTD

Posted 26.09.2008 @ 18:42

Exact aceasi probleme apar si la mine ca si la Robert27. NE POATE AJUTA SI PE NOI CINEVA?!

#47 Focusdesign 1.9 GTD

Focusdesign 1.9 GTD
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:GOLF 3
  • Motorizarea:1.9 GTD

Posted 26.09.2008 @ 18:53

Se pare ca si la mine cam asa se manifesta, si am mai intrebat pe ici colo si mi s-a spus ca s-ar putea fi problema cu supapa de la retur ce lasa sa curga motorina inapoi. Chair maine am sa incerc sa blochez tubul de la retur ca sa ramana motorina si am sa incerc.



Aceasi problema si la mine. Stie cineva ceva concret sa ne ajute? PLS

#48 ninu

ninu
  • Oraş:Bistriţa
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B5.5 AVF
  • Motorizarea:TDI 96kw/310Nm

Posted 24.02.2009 @ 02:55

buna va explic si eu problema este ca si a lui razvan cred azi am schimbat stopurile pe spate am pus sotpuri ''tuning'' cu leduri si am scos becul de la iluminare portbagaj maine o sa il inlocuiesc, dupa ce am facut toate astea am zis sa dau o tura, pornesc maisna totul oki dupa putin timp (max 2 min) vad ca incepe sa palpaie (clipaie etc) becul de la bujiile incadescente in mers nu sta fix doar clipaie continu pana la oprirea motorului si dupa ce il opresc si il repornesc iara in bord ii ok se aprinde scurt cand pun contactu dupa care se opreste cand pornesc motoru si dupa 2 min incepe si clipaie, pe ecran nu imi da nici o eroare ... ce poate fi sa fie chiar din cauza stopurilor sau a bujiilor dar nu cred ca porneste oki (atata ca nu imi sta acu de la temperatura pe 90 imi sta pe 75C dar asta de vreo 2 luni max), nu stiu ce poate fi ? si la mine stopu al treilea de la frana (ma refer la stopu de sus de pe geam spate ) mi se aprinde cand pun pozitia doar capetele 2elemente se aprinde de cand am pus stopurile noi si cand franez se aprinde tot . nu stiu ce poate fi varog datimi nishte raspunsuri masina ii un golf 4 TDI 2000 90 cai Alh

merci mult



have a good time

#49 taz21

taz21

    Moderator

  • Oraş:Mangalia
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 1HX0 1996
  • Motorizarea:1.8 ADZ 90 CP

Posted 26.02.2009 @ 17:45

Aria asta a forumului este despre Golf II care merge pe sistemul biela manivela.


Golful 4 e mai jos.

;)

#50 ninu

ninu
  • Oraş:Bistriţa
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B5.5 AVF
  • Motorizarea:TDI 96kw/310Nm

Posted 26.02.2009 @ 23:04

unde mai jos ??




merci

#51 DragosR

DragosR
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:PASSAT
  • Motorizarea:BMP 140 CP

Posted 26.02.2009 @ 23:37

mai jos pe pagina principala, adica aici: http://vwforum.ro/in...php?showforum=5

#52 mazda

mazda
  • Oraş:Uricani
  • Maşina:mazda
  • Model:121
  • Motorizarea:1.8 diesel

Posted 01.04.2009 @ 19:44

buna sunt nou pe forum masina imi porneste mai greu dimineata la prima dar si la orice ora chiar si dk merg 300 km tot la a doua cheie porneste nu la prima oare ce se intimpla??? precizez insa ca dupa indelungi conspectari si dupa ce am citit pe toate forumurile am schimbat bujiile incandescente nu era absolut niki una arsa le verificasem cu lampa de control insa la cil 1 cind am incercat sa ii desfac piulita de 8 ca so verifi sa retezat surubelu ala mik si am fost nevoit sa le inlocuiesc pe toate cu multa rabdare si sprai w d 40 am reusit sa le scot afara
nu ma asteptam sa mearga chiar asa de greu toate bune am comandat bujii febi bilstein am pus 3 buc si la a 4 ce obs ca astea care au venit aveau surubelu din cap mai lung si am fost nevoit sa il tai si sal polizez deoarece la dadea chiar in pompa de injectie am reusit in final dupa multa chinuyiala ....acum porneste parca mai bine nu am apucat sa merg prea mult cu masina deoarece am reusit abia ieri sa rezolv pb
ma mai invatat cineva sa incerc dim la prima cheie sa pun odata pe bujii sa ast sa se stinga becu si apoi sa mai fac odata treaba asta si cind se stinge becu sai dau la automat dim mia pornit din prima oare e grava pb sau doar din cauza virstei masinii din 1996 martie fabric sfatuitima ce as putea sa fac eu abia am cumparat masina import austria am inscriso .....precizez masina mazda 121 III JA 1,8 diesel motor endura de motorina cut vit manuala 5 tr ast sfaturi

#53 tzap_79

tzap_79
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf2
  • Motorizarea:1.9 tdi AFN

Posted 01.04.2009 @ 22:45

incearca si tu sa cauti mazdaforum ca ai gresit adresa :P

#54 mazda

mazda
  • Oraş:Uricani
  • Maşina:mazda
  • Model:121
  • Motorizarea:1.8 diesel

Posted 02.04.2009 @ 13:46

pe forum mazda sunt doar vreo 7 modele dar a mea nu exista acolo 121 ...si in afara de asta masina mea doar sigla e mazda 121 III in rest toata masinuta este ford fiesta 4 in 5 usi cu mot 1,8 diesel 44kw si 60 cp va rog datimi si mie niste sfaturi este motor endura-de ford am vazut si pe fort escort acelasi motor

Avertisment

Pe lnga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris. Nerespectarea acestor reguli (folosirea libajului mIRC, lipsa semnelor de punctuatie) va fi sanctionata cu avertisment verbal iar in cazul repetarii cu warning. Mulţumesc.



#55 DragosR

DragosR
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:PASSAT
  • Motorizarea:BMP 140 CP

Posted 02.04.2009 @ 13:49

si pe forumul ford nu ai gasit nimic ????
in alta ordine de idei, mai foloseste punctul si virgula ca sincer nu am inteles nimic....

#56 mazda

mazda
  • Oraş:Uricani
  • Maşina:mazda
  • Model:121
  • Motorizarea:1.8 diesel

Posted 03.04.2009 @ 01:22

Ok scuze de scris si sincer nu ma asteptam sa nu intelegeti...Da pe forum mazda sau ford nu am gasit nimik de asta am apelat la voi ...ms oricum

#57 PMG

PMG
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Volkswagen Golf 3 GTI
  • Model:1HX0 GOLF 1Z
  • Motorizarea:1.9 TDI 90 CP

Posted 09.12.2009 @ 15:42

- Buna. Motorul 1Z 1.9 TDI de pe Golf 3 este cu injectie directa? Si in cazu asta...pornirea grea la temperaturi scazute se poate datora tot bujiilor incandescente? Multumesc mult.

#58 zaytsuca

zaytsuca
  • Oraş:Piatra Neamţ
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:2
  • Motorizarea:1.6D

Posted 14.12.2009 @ 18:21

Azi am schimbat releul care comanda cat sa stea aprinse bujiile la un motor diesel 1.6 cod JP> NUmai ca cel de la service cred ca a profitat de mine ca nu prea le am si mi-a pus in carca un releu nou. Eu aveam 1 pe masina si inca 1 de rezerva, pe amandoua le-am vazut functionand: scos fisa de la traductor, pus contact, lampa de control a stat ~ 10 sec apoi sa stins. Cand sa lipesc acolo firele am zis sa mai facem o proba....si nu a mai mers. Bujiile ramaneau aprinse peste 30 secunde.

Am pus releul lui (nou), am probat, a mers...dar mi-a zis ca s-ar putea sa am probleme la traductor si ca bujiile o sa stea aprinse pana cand apa ajunge la temperatura la care traductorul da comanda la releu.... Intrebarea mea este: cat timp pot sta bujiile aprinse fara sa se arda? Mi-e cam frica de ce a zis el..

mersi.

#59 Atty

Atty
  • Oraş:Sighişoara
  • Maşina:BMW
  • Model:E36
  • Motorizarea:1.8i 115 CP

Posted 14.12.2009 @ 18:41

la mine stau destul de mult... circa 30-40secunde :) unde se afla releul de bujii? si cum arata? :D

#60 ram40andy

ram40andy
  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:VW
  • Model: Transporter 1985
  • Motorizarea:1,6D

Posted 14.12.2009 @ 20:46

la mine stau destul de mult... circa 30-40secunde :) unde se afla releul de bujii? si cum arata? :D

Sunt 2 tipuri de bujii.Unele cu inel de bronz la la baza surubului de legatura la brida care sunt actionate 15 secunde.Si altele cu inel de aluminiu care sunt alimentate pana la 60secunde.Deci mare grija la achizitionarea bujiilor.La fel si releele sunt de lunga si scurta durata.
Am pus releul lui (nou), am probat, a mers...dar mi-a zis ca s-ar putea sa am probleme la traductor si ca bujiile o sa stea aprinse pana cand apa ajunge la temperatura la care traductorul da comanda la releu.... Intrebarea mea este: cat timp pot sta bujiile aprinse fara sa se arda? Mi-e cam frica de ce a zis el..

In nici un caz.In functie de temp mot. releul actioneaza maxim 15 sau 60sec in funtie de model.Pentru fiecare valoare a temp furnizata de senzorul de pa chiulasa,releul are memorata o anumita perioada de anclansare care decurge da la punerea contactului.Cred ca in max 4-5 min. s-au dus.

Edited by ram40andy, 14.12.2009 @ 21:06.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users