Jump to content

Gol de putere intre 1800-2000 ture cand ii dau talpa


zaxas
 Share

Postare recomandată

Salut,

Poate este doar o parere dar as vrea sa o supun atentie, poate a mai patit cineva asa ceva.

Problema mea se manifesta atunci cand ii dau talpa de la 1200-1300 ture: urca pana la 1800 liniar..apoi parca se produce un mic gol de putere..dupa care isi revine si de la 2000ture urca constant pana peste 4000 de ture.

Daca insa o accelerez progresiv..fenomenul de gol intre 1800-2000 de ture nu se manifesta.

Care sa fie cauza?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lol, pai la ce te astepti? ai motor diesel cu turbina nu? n-ai voie sa-i dai talpa decat dupa ce motorul este turat bine, ceva dupa 2500 ture (parca)...cu timpul o sa ai de suferit daca mai faci asa...

Cum spuneai, totul este sa ajungi progresiv pana la 2000 si ceva si pe urma calc-o (motorul sa fie cald)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa agate geometria variabila si de asta se manifesta numai in talpa , ecu cere mult deodata si cum geometria se misca in"suturi" nu baga suficient, iar cand ii da drumul din agatare deschide deodata turbina si pleaca

@datagan trebuie sa traga cursiv de la 1600 in sus, deci nu are voie sa aiba gol de putere

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa agate geometria variabila si de asta se manifesta numai in talpa , ecu cere mult deodata si cum geometria se misca in"suturi" nu baga suficient, iar cand ii da drumul din agatare deschide deodata turbina si pleaca

@datagan trebuie sa traga cursiv de la 1600 in sus, deci nu are voie sa aiba gol de putere

super bine ai descris senzatia de gol

se poate face ceva pe tema asta? trebuie curatat ceva?

multumesc

Modificat de zaxas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap.. se curata turbina dar trebuie pus vagul pe masina si vazut exact ce e e acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@datagan trebuie sa traga cursiv de la 1600 in sus, deci nu are voie sa aiba gol de putere

Aha,...stiu ca nu-s expert in TDI.

Eu am motor 2.0 TDI si daca nu turez peste 2000 si ceva am gol de putere...si asa parca a fost de la inceput...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o problema asemanatoare, un gol de putere pe la 1900 rpm (foarte scurt), dar se manifesta aleator (nu cand ii dau "talpa"). La toate scanarile facute cu KTS 650, VAG-COM, nu a aparut nici o eroare. Am dat vina pe potentiometrul de acceleratie, dar l-am inlocuit cu altul nou si se manifesta la fel. Inca nu am gasit un mecanic care sa-i dea de cap. :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o problema asemanatoare, un gol de putere pe la 1900 rpm (foarte scurt), dar se manifesta aleator (nu cand ii dau "talpa"). La toate scanarile facute cu KTS 650, VAG-COM, nu a aparut nici o eroare. Am dat vina pe potentiometrul de acceleratie, dar l-am inlocuit cu altul nou si se manifesta la fel. Inca nu am gasit un mecanic care sa-i dea de cap. :ceuameni:

incearca sa faci un log in mers cu vag-ul. Apoi putem sa ne dam cu parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvare ciudata? nici nu stiu cum sa-i spun...altfel. Acum dupa schimbarea distributiei nu se mai simte senzatia de gol. Ca naiba sa fi fost?

Am facut 200km dupa ce am schimbat cureaua si nu am mai simtit senzatia de gol la accelerari bruste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel mi se intampla mie pe la 2000 de ture (deci turbina lucra) daca acceleram usor np, daca de la 1700 in sus o calcam nitel mai tare la fix 2000 imi "agata" 1 secunda,dupa ce domnul cipos a binevoit sa imi curete turbina :banghead: nu sa mai intamplat fenomenul logul in mers cred ca e sfant oricum ,eu nu cred ca are legatura cu distributia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai intalnit aceesi problema si din cauza unui furtun de vacum un pic fisurat, dar insesizabil la ochi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

salut .am si problema cu golu de putere de 2000 de rmp ce ar fi cauza turbo a fost curatat si tot asa face si nu avea semne de sa agate :( poate sa fie de intercooler ?:D

Modificat de hutzzyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut intercooleru spart si a fost lipit se poate sa fie pe acolo o pierdere de putere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai schimba l si vezi dupa!De obicei lipiturile astea nu prea tin..mult timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am rezolvat era tija dereglata de la turbo nu era la semn :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!