Jump to content


Photo

Ulei curs pe langa EGR/buson


  • Please log in to reply
87 replies to this topic

#1 Northman

Northman
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Audi // VW
  • Model:A6 // Golf
  • Motorizarea:2.7 bi-turbo

Posted 27.09.2006 @ 08:37

Am gasit marginea busonului murdara destul de tare cu ulei, si partea dinspre EGR spre buson la fel. Cineva mi-a spus ca nu stiu ce garnitura de la buson e dusa, desi nu am observat nimic de genul asta existent. Are sens sa curga ulei prin EGR?

#2 Northman

Northman
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Audi // VW
  • Model:A6 // Golf
  • Motorizarea:2.7 bi-turbo

Posted 29.09.2006 @ 12:28

nimeni nu mai are problema asta?

#3 andREI

andREI

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen Tiguan
  • Model:Track&Field 4Motion
  • Motorizarea:2.0 TDI 170CP

Posted 29.09.2006 @ 12:46

Cipos avea problema asta la TDI-ul lui parca... vb cu el.

#4 valighe

valighe
  • Oraş:Ploieşti
  • Maşina:AUDI
  • Model:2010
  • Motorizarea:2.0

Posted 03.10.2006 @ 09:49

Si la mine la fel se intampla eu cred ca o sa imi cumpar alt buson...Eu am PD.

Edited by valighe, 03.10.2006 @ 09:50.


#5 Northman

Northman
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Audi // VW
  • Model:A6 // Golf
  • Motorizarea:2.7 bi-turbo

Posted 03.10.2006 @ 11:38

Spunea Cipos ca la el curge prin lateral de la EGR, probabil datorita unei mici scapari la turbo, si asa ajunge ulei in admisie.
Eu nu reusesc sa ma lamuresc, pentru ca pata este 1/2 pe EGR, 1/2 sub buson. Dupa ce am adaptat EGR cu vag-com, abia se mai observa, si atunci tind sa cred ca din EGR este.

#6 Paul_VW

Paul_VW
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:Golf 5 2005
  • Motorizarea:1.9TDi 105CP

Posted 05.10.2006 @ 19:50

Salutare... aceeasi problema o am si eu cu supapa EGR.. in jurul ei este o pata de ulei plina de praf, iar la turatii joase sub relantii face un zgomot ciudat(gen rateu). eu am AVB-PD!
Apropo.. PD consuma ulei intre schimburi.. cat? 500-600ml este mult? nu fumeaza deloc motorul

#7 Northman

Northman
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Audi // VW
  • Model:A6 // Golf
  • Motorizarea:2.7 bi-turbo

Posted 05.10.2006 @ 20:07

consumul normal de ulei face obiectul unui alt thread. ALH-ul meu a mancat 1L la 19.000 km, si are 176.000 la bord.

#8 Paul_VW

Paul_VW
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:Golf 5 2005
  • Motorizarea:1.9TDi 105CP

Posted 06.10.2006 @ 23:01

pai i-ai facut schimbul la 19.000km?

#9 Northman

Northman
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Audi // VW
  • Model:A6 // Golf
  • Motorizarea:2.7 bi-turbo

Posted 07.10.2006 @ 08:07

Nu inca, este setat LongLife, service variabil

Ute aici un topic despre subiectul care te intereseaza
http://vwforum.ro/in...&hl=consum ulei

#10 valighe

valighe
  • Oraş:Ploieşti
  • Maşina:AUDI
  • Model:2010
  • Motorizarea:2.0

Posted 09.10.2006 @ 14:44

Salutare... aceeasi problema o am si eu cu supapa EGR.. in jurul ei este o pata de ulei plina de praf, iar la turatii joase sub relantii face un zgomot ciudat(gen rateu). eu am AVB-PD!
Apropo.. PD consuma ulei intre schimburi.. cat? 500-600ml este mult? nu fumeaza deloc motorul

Al meu nu consuma deloc bine foarte putin pana in 100 de grame la 10000 de km.
Am vb cu cipos si mi-a spus ca e posibil din EGR sa fie ar trebui curatat sau schimbat costa cam 5 mil unu nou.Si mie imi face aceiasi problema imi da ulei pe langa EGR si buson.

#11 Swat Cat

Swat Cat
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Seat; Audi
  • Model:Leon 2001; S3 8L
  • Motorizarea:1.9TDi ASV; AMK

Posted 09.10.2006 @ 22:55

Salutare... aceeasi problema o am si eu cu supapa EGR.. in jurul ei este o pata de ulei plina de praf, iar la turatii joase sub relantii face un zgomot ciudat(gen rateu). eu am AVB-PD!
Apropo.. PD consuma ulei intre schimburi.. cat? 500-600ml este mult? nu fumeaza deloc motorul

Al meu nu consuma deloc bine foarte putin pana in 100 de grame la 10000 de km.
Am vb cu cipos si mi-a spus ca e posibil din EGR sa fie ar trebui curatat sau schimbat costa cam 5 mil unu nou.Si mie imi face aceiasi problema imi da ulei pe langa EGR si buson.


EGR plange la orice masina..poate sa aiba si 30 000 km...este normal....macar pana intr-o limita

#12 andREI

andREI

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen Tiguan
  • Model:Track&Field 4Motion
  • Motorizarea:2.0 TDI 170CP

Posted 09.10.2006 @ 22:58

Depinde de EGR. La al meu nu am nici un fel de scurgere, n-am avut niciodata nici macar cand EGR-ul era activ (nu dezactivat).

#13 ovidiuboss

ovidiuboss
  • Oraş:Piteşti
  • Maşina:sunt
  • Model:in
  • Motorizarea:doliu

Posted 10.10.2006 @ 13:45

oameni buni, ce rol are acest egr? citesc acest topic pt ca am aceeasi mica problema si imi lipsesc niste date, astfel incat sa pricep despre ce este vorba. multam

#14 valighe

valighe
  • Oraş:Ploieşti
  • Maşina:AUDI
  • Model:2010
  • Motorizarea:2.0

Posted 10.10.2006 @ 13:54

oameni buni, ce rol are acest egr? citesc acest topic pt ca am aceeasi mica problema si imi lipsesc niste date, astfel incat sa pricep despre ce este vorba. multam

EGR-recircularea gazelor

#15 corneea

corneea
  • Oraş:Gherla
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4 Variant 2000
  • Motorizarea:1.9TDi 90CP

Posted 09.02.2007 @ 20:53

Am citit tot ce este pe forum despre EGR-ul asta si nu prea sunt lamurit. Este sau nu problema ca curge ulei pe la gaurica dinspre buson? Unde ar trebui sa se opreasca uleiul inainte de a ajunge in EGR? Unde ajunge in final acel ulei? Ce poate Poate dauna? Am inteles ca se poate schimba, dca se schimba EGR-ul nu va mai curge pe acolo?

#16 mack

mack
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia
  • Motorizarea:1.9 TDI

Posted 09.02.2007 @ 21:21

Am si eu aceeasi problema: supureaza la EGR si in timp ajunge jos pana pe planetara.

#17 corneea

corneea
  • Oraş:Gherla
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4 Variant 2000
  • Motorizarea:1.9TDi 90CP

Posted 10.02.2007 @ 19:45

In 15 mii km, dela un schimb de ulei la altul, am pierdut ulei dela limita maxima a jojei pana la limita minima. Nu stiu cat a mancat motorul, nu scoate fum dar cel putin jumatate din uleiul asta este pe blocul motor prelins pana jos. Oare nu ne lumineaza nimeni?

#18 hercule

hercule
  • Oraş:Bucureşti
  • Model:Variant, 0% warn.

Posted 12.02.2007 @ 18:28

si eu am ulei pe langa EGR la ALH, am fost la reprezentanta pt alta problema si mi-au spus ca trebuie schimbat EGR, vreo 7-8 mil cu tot cu manopera dar am zis pas.
la mine e asa de mai mult timp, peste un an, dar nu am de gand sa fac nimic in privinta asta, motorul merge bine.

#19 Baracuda

Baracuda

    Comerciant

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:BMW
  • Model:X5 E53
  • Motorizarea:3.0d 218CP

Posted 12.02.2007 @ 19:36

Datorita vaporilor de ulei dinspre turbina si a rolului egr-ului se intampla ca la mai toate motoarele sa scape cate putin ulei pe langa egr. Nu cred ca e o problema majora iar cumpararea unui nou EGR nu rezolva problema, aceasta revenind la scurt timp. Sfatul meu: spalati motorul si nu va mai faceti atatea griji, la urma urmei e masina nu sala de operatii :rolleyes:

#20 ABC

ABC
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat Variant B5,5
  • Motorizarea:2.0 TDI 100KW

Posted 20.04.2008 @ 21:53

Nu am zis ca trebuie sa fie perfect, dar nici rampa de la service nu este akolo sa iau ulei cu lingurita de pe motor.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users