Northman

Ulei curs pe langa EGR/buson

89 posts in this topic

Am gasit marginea busonului murdara destul de tare cu ulei, si partea dinspre EGR spre buson la fel. Cineva mi-a spus ca nu stiu ce garnitura de la buson e dusa, desi nu am observat nimic de genul asta existent. Are sens sa curga ulei prin EGR?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

nimeni nu mai are problema asta?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cipos avea problema asta la TDI-ul lui parca... vb cu el.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mine la fel se intampla eu cred ca o sa imi cumpar alt buson...Eu am PD.

Edited by valighe
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spunea Cipos ca la el curge prin lateral de la EGR, probabil datorita unei mici scapari la turbo, si asa ajunge ulei in admisie.

Eu nu reusesc sa ma lamuresc, pentru ca pata este 1/2 pe EGR, 1/2 sub buson. Dupa ce am adaptat EGR cu vag-com, abia se mai observa, si atunci tind sa cred ca din EGR este.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare... aceeasi problema o am si eu cu supapa EGR.. in jurul ei este o pata de ulei plina de praf, iar la turatii joase sub relantii face un zgomot ciudat(gen rateu). eu am AVB-PD!

Apropo.. PD consuma ulei intre schimburi.. cat? 500-600ml este mult? nu fumeaza deloc motorul

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

consumul normal de ulei face obiectul unui alt thread. ALH-ul meu a mancat 1L la 19.000 km, si are 176.000 la bord.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai i-ai facut schimbul la 19.000km?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare... aceeasi problema o am si eu cu supapa EGR.. in jurul ei este o pata de ulei plina de praf, iar la turatii joase sub relantii face un zgomot ciudat(gen rateu). eu am AVB-PD!

Apropo.. PD consuma ulei intre schimburi.. cat? 500-600ml este mult? nu fumeaza deloc motorul

Al meu nu consuma deloc bine foarte putin pana in 100 de grame la 10000 de km.

Am vb cu cipos si mi-a spus ca e posibil din EGR sa fie ar trebui curatat sau schimbat costa cam 5 mil unu nou.Si mie imi face aceiasi problema imi da ulei pe langa EGR si buson.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salutare... aceeasi problema o am si eu cu supapa EGR.. in jurul ei este o pata de ulei plina de praf, iar la turatii joase sub relantii face un zgomot ciudat(gen rateu). eu am AVB-PD!

Apropo.. PD consuma ulei intre schimburi.. cat? 500-600ml este mult? nu fumeaza deloc motorul

Al meu nu consuma deloc bine foarte putin pana in 100 de grame la 10000 de km.

Am vb cu cipos si mi-a spus ca e posibil din EGR sa fie ar trebui curatat sau schimbat costa cam 5 mil unu nou.Si mie imi face aceiasi problema imi da ulei pe langa EGR si buson.

EGR plange la orice masina..poate sa aiba si 30 000 km...este normal....macar pana intr-o limita

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde de EGR. La al meu nu am nici un fel de scurgere, n-am avut niciodata nici macar cand EGR-ul era activ (nu dezactivat).

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

oameni buni, ce rol are acest egr? citesc acest topic pt ca am aceeasi mica problema si imi lipsesc niste date, astfel incat sa pricep despre ce este vorba. multam

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
oameni buni, ce rol are acest egr? citesc acest topic pt ca am aceeasi mica problema si imi lipsesc niste date, astfel incat sa pricep despre ce este vorba. multam

EGR-recircularea gazelor

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am citit tot ce este pe forum despre EGR-ul asta si nu prea sunt lamurit. Este sau nu problema ca curge ulei pe la gaurica dinspre buson? Unde ar trebui sa se opreasca uleiul inainte de a ajunge in EGR? Unde ajunge in final acel ulei? Ce poate Poate dauna? Am inteles ca se poate schimba, dca se schimba EGR-ul nu va mai curge pe acolo?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu aceeasi problema: supureaza la EGR si in timp ajunge jos pana pe planetara.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

In 15 mii km, dela un schimb de ulei la altul, am pierdut ulei dela limita maxima a jojei pana la limita minima. Nu stiu cat a mancat motorul, nu scoate fum dar cel putin jumatate din uleiul asta este pe blocul motor prelins pana jos. Oare nu ne lumineaza nimeni?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu am ulei pe langa EGR la ALH, am fost la reprezentanta pt alta problema si mi-au spus ca trebuie schimbat EGR, vreo 7-8 mil cu tot cu manopera dar am zis pas.

la mine e asa de mai mult timp, peste un an, dar nu am de gand sa fac nimic in privinta asta, motorul merge bine.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Datorita vaporilor de ulei dinspre turbina si a rolului egr-ului se intampla ca la mai toate motoarele sa scape cate putin ulei pe langa egr. Nu cred ca e o problema majora iar cumpararea unui nou EGR nu rezolva problema, aceasta revenind la scurt timp. Sfatul meu: spalati motorul si nu va mai faceti atatea griji, la urma urmei e masina nu sala de operatii :rolleyes:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am zis ca trebuie sa fie perfect, dar nici rampa de la service nu este akolo sa iau ulei cu lingurita de pe motor.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine nu exista pic de pata de la EGR

in schimb mi-a curs la un moment dat ulei pe modulul ESP de la la O-ring dintre racordul de la intercooler si EGR - am schimbat garnitura care era mancata (3,5 lei) si de atunci e luna si bec

motor ASZ

Edited by FABIAn RuSu
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua,

am citit posturile in legatura cu EGR ul, deoarece am gasit si eu urme de scurgere pe la buson, si masina este exploatata 95% in oras. M-am hotarat sa demontez si am gasit inauntru multa mizerie, mai ales pe supapa (valva era relativ curata). Pe axul supapei era multa calamina, si probabil din cauza asta nu se deschidea complet (testerul nu a dat nici o eroare). Am verificat daca nu cumva membrana este fisurata, tragand cu gura pe orificiul lateral, si observand ca se deschide supapa. Trebuie sa zic ca a fost o munca de 4 ore aproximativ. Am folosit vreo 3-4 manusi chirurgicale (cred ca asa se numesc) care se distrugeau de la solutia de curatare bloc motor. Cine mai curata neaparat sa foloseasca, pentru ca eu inainte sa demontez cu o zi am dat jos conducta care intra in egr sa vad daca merita curatat sau nu, am bagat cat am putut mana, si nici in 2 zile nu s-a spalat complet uleiul ars si jegul de acolo de pe maini. Acuma ma bate gandul sa curat si intercoolerul ca sigur are ceva ulei adunat (masina are 135.000 km reali). Ce am observat in urma curatarii: masina raspunde mai repede la pedala de acceleratie, si merge mai usor. La consum si la scurgere ulei la buson nu pot sa ma pronunt inca ca nu am facut destui kilometri.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine de cand am schimbat turbina,de vreo 2 ani,a inceput sa curga la egr,am vorbit cu un mecanic si a spus ca este de la turbo,ca are scapari pe la ax,sincer nu imi vine sa cred,tin sa precizez ca am schimbat turbina cu una noua,nu second sau reconditionat

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine cam astea ar fi locurile unde imi transpira ulei. Poza e facuta inainte sa imi reglez egr ul ,adica sa ii scad valoriile. Motorul la 15000km cred ca pierde ,mananca ,nu stiu , cam 300 g. Cauzele sincer nu stiu care sunt exact. Ramane sa imi tocesc ochii si sa ma mai informez .

post-47253-0-09099100-1338904745_thumb.j

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cauzele pot fi multe:

- filtru epurator vechi (inclus in capacul de la culbutori)

- EGR uzat

- turbina uzata

- imbinarea aia de la furtun nu vad sa aiba colier. Pune-i. Iar inainte curata si pune putin silicon la imbinare.

- chiar motor uzat, dar mai rar

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.