Northman

Ulei curs pe langa EGR/buson

89 postări în acest subiect de discuţie

Am gasit marginea busonului murdara destul de tare cu ulei, si partea dinspre EGR spre buson la fel. Cineva mi-a spus ca nu stiu ce garnitura de la buson e dusa, desi nu am observat nimic de genul asta existent. Are sens sa curga ulei prin EGR?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

nimeni nu mai are problema asta?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cipos avea problema asta la TDI-ul lui parca... vb cu el.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine la fel se intampla eu cred ca o sa imi cumpar alt buson...Eu am PD.

Modificat de valighe
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Spunea Cipos ca la el curge prin lateral de la EGR, probabil datorita unei mici scapari la turbo, si asa ajunge ulei in admisie.

Eu nu reusesc sa ma lamuresc, pentru ca pata este 1/2 pe EGR, 1/2 sub buson. Dupa ce am adaptat EGR cu vag-com, abia se mai observa, si atunci tind sa cred ca din EGR este.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salutare... aceeasi problema o am si eu cu supapa EGR.. in jurul ei este o pata de ulei plina de praf, iar la turatii joase sub relantii face un zgomot ciudat(gen rateu). eu am AVB-PD!

Apropo.. PD consuma ulei intre schimburi.. cat? 500-600ml este mult? nu fumeaza deloc motorul

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

consumul normal de ulei face obiectul unui alt thread. ALH-ul meu a mancat 1L la 19.000 km, si are 176.000 la bord.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

pai i-ai facut schimbul la 19.000km?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salutare... aceeasi problema o am si eu cu supapa EGR.. in jurul ei este o pata de ulei plina de praf, iar la turatii joase sub relantii face un zgomot ciudat(gen rateu). eu am AVB-PD!

Apropo.. PD consuma ulei intre schimburi.. cat? 500-600ml este mult? nu fumeaza deloc motorul

Al meu nu consuma deloc bine foarte putin pana in 100 de grame la 10000 de km.

Am vb cu cipos si mi-a spus ca e posibil din EGR sa fie ar trebui curatat sau schimbat costa cam 5 mil unu nou.Si mie imi face aceiasi problema imi da ulei pe langa EGR si buson.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Salutare... aceeasi problema o am si eu cu supapa EGR.. in jurul ei este o pata de ulei plina de praf, iar la turatii joase sub relantii face un zgomot ciudat(gen rateu). eu am AVB-PD!

Apropo.. PD consuma ulei intre schimburi.. cat? 500-600ml este mult? nu fumeaza deloc motorul

Al meu nu consuma deloc bine foarte putin pana in 100 de grame la 10000 de km.

Am vb cu cipos si mi-a spus ca e posibil din EGR sa fie ar trebui curatat sau schimbat costa cam 5 mil unu nou.Si mie imi face aceiasi problema imi da ulei pe langa EGR si buson.

EGR plange la orice masina..poate sa aiba si 30 000 km...este normal....macar pana intr-o limita

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de EGR. La al meu nu am nici un fel de scurgere, n-am avut niciodata nici macar cand EGR-ul era activ (nu dezactivat).

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

oameni buni, ce rol are acest egr? citesc acest topic pt ca am aceeasi mica problema si imi lipsesc niste date, astfel incat sa pricep despre ce este vorba. multam

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
oameni buni, ce rol are acest egr? citesc acest topic pt ca am aceeasi mica problema si imi lipsesc niste date, astfel incat sa pricep despre ce este vorba. multam

EGR-recircularea gazelor

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am citit tot ce este pe forum despre EGR-ul asta si nu prea sunt lamurit. Este sau nu problema ca curge ulei pe la gaurica dinspre buson? Unde ar trebui sa se opreasca uleiul inainte de a ajunge in EGR? Unde ajunge in final acel ulei? Ce poate Poate dauna? Am inteles ca se poate schimba, dca se schimba EGR-ul nu va mai curge pe acolo?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu aceeasi problema: supureaza la EGR si in timp ajunge jos pana pe planetara.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

In 15 mii km, dela un schimb de ulei la altul, am pierdut ulei dela limita maxima a jojei pana la limita minima. Nu stiu cat a mancat motorul, nu scoate fum dar cel putin jumatate din uleiul asta este pe blocul motor prelins pana jos. Oare nu ne lumineaza nimeni?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

si eu am ulei pe langa EGR la ALH, am fost la reprezentanta pt alta problema si mi-au spus ca trebuie schimbat EGR, vreo 7-8 mil cu tot cu manopera dar am zis pas.

la mine e asa de mai mult timp, peste un an, dar nu am de gand sa fac nimic in privinta asta, motorul merge bine.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Datorita vaporilor de ulei dinspre turbina si a rolului egr-ului se intampla ca la mai toate motoarele sa scape cate putin ulei pe langa egr. Nu cred ca e o problema majora iar cumpararea unui nou EGR nu rezolva problema, aceasta revenind la scurt timp. Sfatul meu: spalati motorul si nu va mai faceti atatea griji, la urma urmei e masina nu sala de operatii :rolleyes:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu am zis ca trebuie sa fie perfect, dar nici rampa de la service nu este akolo sa iau ulei cu lingurita de pe motor.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

la mine nu exista pic de pata de la EGR

in schimb mi-a curs la un moment dat ulei pe modulul ESP de la la O-ring dintre racordul de la intercooler si EGR - am schimbat garnitura care era mancata (3,5 lei) si de atunci e luna si bec

motor ASZ

Modificat de FABIAn RuSu
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

am citit posturile in legatura cu EGR ul, deoarece am gasit si eu urme de scurgere pe la buson, si masina este exploatata 95% in oras. M-am hotarat sa demontez si am gasit inauntru multa mizerie, mai ales pe supapa (valva era relativ curata). Pe axul supapei era multa calamina, si probabil din cauza asta nu se deschidea complet (testerul nu a dat nici o eroare). Am verificat daca nu cumva membrana este fisurata, tragand cu gura pe orificiul lateral, si observand ca se deschide supapa. Trebuie sa zic ca a fost o munca de 4 ore aproximativ. Am folosit vreo 3-4 manusi chirurgicale (cred ca asa se numesc) care se distrugeau de la solutia de curatare bloc motor. Cine mai curata neaparat sa foloseasca, pentru ca eu inainte sa demontez cu o zi am dat jos conducta care intra in egr sa vad daca merita curatat sau nu, am bagat cat am putut mana, si nici in 2 zile nu s-a spalat complet uleiul ars si jegul de acolo de pe maini. Acuma ma bate gandul sa curat si intercoolerul ca sigur are ceva ulei adunat (masina are 135.000 km reali). Ce am observat in urma curatarii: masina raspunde mai repede la pedala de acceleratie, si merge mai usor. La consum si la scurgere ulei la buson nu pot sa ma pronunt inca ca nu am facut destui kilometri.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

La mine de cand am schimbat turbina,de vreo 2 ani,a inceput sa curga la egr,am vorbit cu un mecanic si a spus ca este de la turbo,ca are scapari pe la ax,sincer nu imi vine sa cred,tin sa precizez ca am schimbat turbina cu una noua,nu second sau reconditionat

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

La mine cam astea ar fi locurile unde imi transpira ulei. Poza e facuta inainte sa imi reglez egr ul ,adica sa ii scad valoriile. Motorul la 15000km cred ca pierde ,mananca ,nu stiu , cam 300 g. Cauzele sincer nu stiu care sunt exact. Ramane sa imi tocesc ochii si sa ma mai informez .

post-47253-0-09099100-1338904745_thumb.j

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cauzele pot fi multe:

- filtru epurator vechi (inclus in capacul de la culbutori)

- EGR uzat

- turbina uzata

- imbinarea aia de la furtun nu vad sa aiba colier. Pune-i. Iar inainte curata si pune putin silicon la imbinare.

- chiar motor uzat, dar mai rar

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.