Jump to content

Senzor temperatura exterioara - probleme


pacman
 Share

Postare recomandată

techmaster34

Multumesc Al Bundy.Am facut un strap in mufa senzorului si merge am fost de am verificat si este freon in instalatie ,este ok Acum nu stiu ce sa fac sa mai cumpar acel senzor sau sa il las asa.Cat ar fi un senzor din asta si la ce firma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul ala nu da voie sa porneasca AC la sub 5 grade, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Sambata trecuta am instalat volanul multifunctional si cautam unde sa leg firul de K-line. Am dat jos ceasurile....si mi-era prea lene sa desfac izolatia firelor care vin in ceasuri, asa ca am renuntat si am reconectat mufele la loc. Pana la urma am legat inainte de mufa OBD. 

Dupa reconectarea bateriei, am observat ca nu mai afiseaza temperatura in bord. Apare doar °C. Erori nu am pe 17-Instruments si nici pe 01-Engine. Pe climatronic, se afiseaza corect temperatura. 

Are cineva idee ce s-a intamplat si cum pot remedia? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica pinii de pe placa de baza a ceasurilor, in mufa verde, pin 26 - verifica lipiturile pe placa, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Senzorul de temperatura a aerului din admisie indica(vcds) 12 grade, iar conform bordului sunt -5 (siteuri meteo -2), e normal ? se murdareste, are rost sa il curat ?

Modificat de drazzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Senzorul meu de temperatura arata doar scaderea temperaturii exterioare, nu si cresterea acesteia (In timpul mersului). In prima faza am crezut ca e senzorul, l-am schimbat cu unul SH, aceeasi poveste, dupa cu unul nou, si nici o schimbare. Alte sugestii? :D

Modificat de alpyiy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

La climatronic semnalul de la G17 din bara intra in pinul 5 din mufa T12 de pe carcasa si in ceasurile de bord da semnalul de pe pinul 12 din aceeasi mufa T12.

Intrebarea mea e: Afecteaza cu ceva daca am lasat semnalul de la G17 sa vina direct in ceasuri si doar m-am intepat in el pentru semnalul climatronicului de pe pin-ul 5 din T12 ? Fara sa mai vin din pin-ul 12 din mufa T12 inapoi in ceasuri in pin 26 din mufa verde.

Pentru ca in prima faza, cand am pus climatronicul, am conectat conform schemei: am intrerupt firul si am venit din unitatea de climatronic in ceasuri. Recent am fost nevoit sa umblu la ansamlul de climatronic sa schimb 2 motorase si am revizuit si instalatia electrica, ca era lasata cam aiurea si am facut schimbarea asta ca sa mai scap de un fir: am lasat firul intreg de la G17 in ceasuri si m-am intepat in el sa duc semnal in pinul 5 la mufa cu 12 pini a climatronicului. Dupa logica mea, n-ar trebui sa fie nicio problema dar vad ca acum imi indica cu 10 grade mai putin decat e afara, desi in prima faza, dupa ce am pus totul la loc, indica normal. Sa se fi dus senzorul din bara ? :) Si unitatea de climatronic nu indica nici ea corect temperatura calculata: de exemplu G17 arata 10 grade si G89 arata 20 iar temperatura calculata mi-o arata 6 grade :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o tura cu masina ,temperatura din bord o calculeaza si afiseaza in mers sau dupa cateva ore de stationare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut, temperatura se modifica cu 0,5 - 1 grad dar tot eronat :) banuiesc ca a cedat senzorul. O sa incerc marti sa-l schimb cu cel de sub stergatoare (F38), care era folosit de AC si acum la climatronic n-ar mai fi nevoie de el dar eu l-am lasat pe pozitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu poti sa-l folosesti pe cel de la AC deoarece ala nu este un senzor, este doar un termoswitch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu, dar arata exact la fel si m-am gandit ca, din moment ce citeste o temperatura, sunt identice. O sa pun un senzor nou. Zici ca n-ar avea legatura cu simplificatia facuta de mine, nu ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu citeste temperatura, doar inchide si deschide la o anumita temperatura, si aia este de 5 grade.

si cum ai fazut pe schema, unul este notat cu G si unul cu F, oare de ce ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Ai dreptate. Asta, F38, doar inchide si deschide circuitul intre pinii 5 si 14 din mufa releului pentru ventilatoare.

Modificat de mmg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G- senzor , F - switch, astea sunt notarile de le VAG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Mi-am dat seama. Totusi nu m-am lamurit daca are a face cu simplificatia pe care am facut-o cu semnalul de la G17 pentru climatronic sau e pura coincidenta ca a cedat senzorul meu G17.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, mmg said:

Corect. Ai dreptate. Asta, F38, doar inchide si deschide circuitul intre pinii 5 si 14 din mufa releului pentru ventilatoare.

Nu pentru ventilatoare ci pentru a porni sau nu compresorul.

Si fa instalatia asa cum este pe original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am referit doar la mufa T14, ca e din releul pentru ventilatoare. Circuitul, da, e pentru a porni sau opri compresorul. O sa incerc mai intai sa schimb senzorul sa vad ce se intampla si daca nu-si revine o sa refac conexiunile conform cu schema, desi n-ar trebui sa fie problema ca, practic, eu las semnalul de la G17 direct in ceasuri si climatronic si nu mai vin din climatronic in ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am vazut in schema originala de AC a masinii mele (BCB 2003), switch-ul F38 (Ambient temperature switch) apare ca s-a folosit pana in septembrie '99 pe masinile cu AC, iar din octombrie '99 s-a pus G346 (Temperature sender for compressor switch-off) care e senzor de temperatura. Deci pot sa ma folosesc de el pentru a-l pune in bara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat. Nu era senzorul. Era din cauza simplificatiei facute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,imi poate spune cineva la ce pini (in cluster) se leaga senzorul de temperatura exterioara la un Bora? am tras firul de la senzor pana in cluster,dar nu stiu unde leg masa si plusul.multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masa nu vine tot la cluster, o poti lega oriunde pe caroserie iar semnalul vine in pin-ul 26 din mufa verde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masa vine la cluster, la masa trimisa de ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10.06.2017 at 8:48 PM, Al Bundy said:

masa vine la cluster, la masa trimisa de ceasuri.

adica la pinul 7 din mufa albastra?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/10/2017 at 1:23 PM, TheEagl3 said:

salut,imi poate spune cineva la ce pini (in cluster) se leaga senzorul de temperatura exterioara la un Bora? am tras firul de la senzor pana in cluster,dar nu stiu unde leg masa si plusul.multumesc!

nu e plus ci firul de semnal

16 hours ago, TheEagl3 said:

adica la pinul 7 din mufa albastra?

da, in pin 7, mufa T32 - albastra

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!