cosmin brici

Indicator nivel combustibil

240 postări în acest subiect de discuţie

Am alimentat aseara cu vreo 10 litrii de benzina (lampa imi era pe galben de vreo 5 km), si pana acasa (ink vreo 5 km) nu mi s-a mai stins martorul galben. acum indicator de la nivelul de benzina nu mi-a crescut imediat ce am alimentat ci doar dupa vreo 3 km. am repornit motorul crezand k reusesc sa conving martorul sa se stinga, dar nici o sansa. Partea cu indicatorul de nivel benzina am observat-o si la ultimile alimentari. urca exagerea de greu. park pana acum, imediat dupa ce alimentam imi indik nivelul corect. dadeam cheie si crestea acul. Acum ce sa fie oare? ceva defectiuni? :(

Modificat de cosmin brici
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

litriiii se scrie corect litri cu un i. s-o fi intepenit plutitorul

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

da. ms de "ajutor". :D pai titnand cont k la mine acul indicator nu este pe rosu, nu ar mai fi motiv sa ramana martorul de la benzina aprins.

Modificat de cosmin brici
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva cum am acces la plutitor si daca este vreo legatura intre plutitor si martorul de benzina de la bord?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

sal

a aparut o problema la masina mea,

a ramas becul aprins la motorina, dar *** arata ca as avea cam jumatate rezervorul

ce sa fie?

multumesc de ajutor.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa se fi oxidat contactele sensorului de la sonda...cel mai bine mergi pt un test vagcom..poate te rezolva vreun forumist cu asta..afli imediat care e problema ...nu bine sa o iei pe ghicite...:hainoroc: bafta

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

ca sa te putem ajuta trebuie sa ne scrii in profil si de unde esti.cu vag-com-ul se poate face un test pe instrumente(slabe sanse sa fie dusa bobina de inductie de la acul indicator),mai degraba ai contactul imperfect/umed/la masa pe capacul senzorului sondei.verifica asta inainte de a pune testerul.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am tot cautat cateva lamuriri despre aceasta problema, dar nu am gasit pe forum asa ca poate ma ajuta cineva cu sfaturi daca a patit ceva similar.

Este vorba despre indicatorul de motorina care destul de des se misca aiurea urcand spre full si tinde sa ramana acolo. Impreuna cu un coleg de forum (hyper) caruia tin sa-i multumesc pentru ajutor, am facut intai o scanare VAG-COM si am constatat ca si in program valoarea variaza mult si tinde sa urce.

Apoi am facut o verificare la mufa ce intra in senzor cu un Ohm metru si varia si acolo, dar mi-a zis ca nu putem vedea exact. Acum urmeaza sa cumpar o rezistenta de 500 Ohm care s-o conectez pe mufe si sa vad daca mai variaza acul in bord.

Daca acul mai variaza inseamna ca problema e mare - ceva defectiune la instrumentele de bord, daca nu inseamna ca este stricat litrometru, care masoara nivelul combustibilului in bord.

Ii multumesc lui hyper pentru aceste informatii si pentru ajutor si o sa revin cu amanunte (sper sa rezolv problema)

Vag com-ul zice asa: Adresa 17: Instrumente bord

1 cod de defect: 00771 - Senzor nivel combustibil (G)

30-10 - Circ.deschis sau scurt la plus - intermitent

Modificat de istef
Foloseste search inainte de a deschide un topic nou. Urmatoarea abatere => warning.
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Rectific - valoarea indicatorului se afla intre 40 - 280 Ohm, iar eu am cumparat o rezistenta de 100 Ohm si nivelul indicatorului de combustibil nu oscileaza, deci nu e stricat instrument cluster-ul ci litrometrul. Intrebarea mea este daca stie cineva cum se demonteaza ? :cheers:

Daca ma ajuta cineva un raspuns/ o schema poate ma apuc singur de treaba, daca nu o sa merg la un meserias si o sa va spun eu cum se face :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu problema asta dar dupa ce am facut un plin si-a revenit singur, deci cred ca a fost o problema mecanica.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

@shimano sa ma anunti si pe mine cum ai rezolvat cu sonda litrometrica pentru ca si la mine este dusa sau ceva se intampla pt ca imi arata cu aproximativ 10l mai putin .

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cel putin la benzina este sub scaunul din dreapta spate un fel de capac ca si capacul de butoi. Daca il desfaci ala ai access la ansamblul pompei de benzina. In ansablu este si "plutitorul" (senzorul care iti spune cita benzina mai ai). Senzor ii prea mult spus ca de fapt ii doar un potentiometru.

Dan

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cel putin la benzina este sub scaunul din dreapta spate un fel de capac ca si capacul de butoi.

Este identic si la motorina, dar Dane intrebarea mea este cum ai desfacut acel "capac de butoi" ?

Eu unul am incercat cu mana (mi-a fost frica sa fortez prea tare) si nu am reusit. Un coleg mi-a zis ca in mod normal se desface cu un instrument special (VW) si daca ai prea mult combustibil in rezervor o sa iti dea pe afara. In plus cica daca nu faci corect operatiunea s-ar putea pe viitor sa ramai tot timpul cu miros in habitaclu.

Tu ai reusit sa schimbi singur acest potentiometru ?

Te rog da-ne ceva detalii ! Mersi !

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

nu te mai complica, du-te la Autocomplet pe str. Paul Kinezu nr.10, baieti cu bun simt, nivel de reprezentanta, preturi mai mult decat rezonabile, componente la pret de reseller, direct de la Autonet (care au sediul in curte cu ei).

Modificat de SHARANEL
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

@shimano. Eu is pe langa la mecanica :vaidecapulmeu:. Dar cand a fost facuta operatiunea de "curatare" a filtrului la masina ccare am avut-o inainte am asistat. Omul a avut un fel de "clopot" cu trei brate care intra perfect pe dop. Si apoi a fost mai usor sa il invarta. Prima data am incercat cu mana si cu o carpa sa strangem dopul si sa il miscam. Nici o sansa :vaidecapulmeu:. Ce poti incerca este daca ai un ciocan cu varful de cauciuc sa bati in striatiile dopului sa il invarti. In rest nu stiu ce sa iti mai zic cum sa il desfaci.

Dupa ce este desfacut, plutitorul este simplu. Am atasat o imagine desenata de mine cu cum functioneaza plutitorul. Daca partea din stanga se ridica/coboara axa face contact pe partea din dreapta (potentiometru) si tensiunea aia este de fapt ce vezi tu pe display cita benzina/motorina ai in rezervor.

Sper ca ai inteles, ca nu seunt bun la desene in Paint :Driver:.

De schimbat eu nu l-am schimbta ca mergea bine.

Dan

post-4756-1184929137_thumb.jpg

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema de cateva luni.

Indicatorul de motorina dupa ce scade de jumatate incepe sa o ia razna.

Inclusiv becul care se aprinde si buzerul care este enervant.

Am comprimat clipul ca sa pot sa-l postez aici. Format zip

Nu conteaza temperatura de afara, poate sa apara dimineata, dupa-masa. Oricand !!!

Daca aveti solutii. Please.

Mihai

litrometru.zip

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceiasi problema, citeste aici. Mare lucru nu o sa te ajuta, fiindca iti trebuie o cheie speciala sa ai acces. Dar intai trebuie sa depistezi daca bordul sau litrometrul e problema.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma pe moment ( adica de o luna) problema s-a rezolvat de la sine, adica am scos rezistenta am conectat mufa la loc si de atunci imi merge bine. Ca sa nu mai am probleme nu am mai facut plinul la maxim si cu rezerva :rolleyes:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

ca

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

acea sonda se afla in rezervorul de benzina , la cele pe benzina este in partea dreapta in portbagaj , pe acolo se face accesul , este un capac de plastin , il desfaci si apoi o sa vezi asa cum au scris si colegii mai sus un capac dinala de butoi , acela o sa fie destul de greu de desfacut , iti cam trebuie o cheie speciala dar poate reusesti si altfel . Astea sunt chestii generale la golf .

ca informatie la golf3 o astfel de sonda noua ajunge pe la 250ron

cauza defectului : pe acea sonda sunt niste trasee de grafit peste cere trece un ac si citestwe dif val a rez , ei bine , acele trasee in timp se tocesc si nu mai citeste corect .

Modificat de D@ny
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
ca sa te putem ajuta trebuie sa ne scrii in profil si de unde esti.cu vag-com-ul se poate face un test pe instrumente(slabe sanse sa fie dusa bobina de inductie de la acul indicator),mai degraba ai contactul imperfect/umed/la masa pe capacul senzorului sondei.verifica asta inainte de a pune testerul.

va salut cu respect, as avea si eu o problema cumva pe acelasi subiect!

am schimbat recent bateria si din acel moment am 2 probleme, semnalizatorul de pe farul din partea soferului (partea cu bateria) nu mai merge, implicit sagetica si sunetul aferent cand semnalizez este cu o frecvesta mult mai mare, aici banuiesc a scos vreun fir de acolo cand a schimbat bateriile, sau a rupt un fir....

acum a doua problema, martorul luminos ce-mi arata nivelul de carburant indica in permanesta ca sunt pe rezerva in ciuda faptului ca nu e asa, iar acum, aparent (nu am mers f mult) ramane constant in acelasi loc, ceva mai sus decat linia rosie, aveti vreo explicatie, tot de la schimbarea bateriei? mi-a mai stricat ceva?

\

multumesc anticipat

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

salutare, sunt din Bucuresti, recunosc nu ma pricep la masini, in special la partea de service, am cautat putin sa vad ce este exact acest VAGCOM de care se tot vorbeste, inteleg ca este un fel de computer test, acum masina mea nu are computer de bord, se poate face acest test si asa?

si daca da unde imi recomandati sa fac acest test? ce probleme poate arata acest test? cat costa o astfel e verificare?

(sunt din bucuresti)

multumesc anticipat!

Modificat de nou_pe_aici
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Citeste regulamentul ! Este interzisa deschiderea unui topic cu mai multe probleme , implicit postarea mai multor probleme pe un topic care trateaza o anume problema .

Acest topic trateaza o problema la indicatorul de nivel al combustibilului . Restul sunt OFF TOPIC aici .

Apoi completeaza-ti si profilul ca sa stie toti de unde esti . Asa vei scuti si timp si intrebari gen "de unde esti ?" .

Date despre :

1. VagCom ;

2. cereri diagnoza VagCom ;

3. Testarea se face indiferent ca ai sau nu BC .

4. Partea cu semnalizarea care ticaie mai repede se rezolva usor : verifica daca ai toate becurile functionale . Atunci cand ai un bec ars semnalizarea "ticaie" mult mai repede decat e normal .

5. Partea cu indicatorul de combustibil ... Parerea mea este ca defectiunea ori este la indicator ori la sonda litrometrica ( din rezervor ) .

Succes !

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

same problem.. :scratch: azi mi s-a aprins pe drum becul de la rezervor. dupa aprox 1km am alimentat cu 5litri si..nimic. tot aprins. am observat ca nici acul indicator nu a urcat imediat ce am pus contactul.. am mai alimentat inca 5 litri dupa vreo 10-15km si tot asa.. desi acul a urcat,becul ramane aprins. ce (si cum) as putea sa verific manual,pana sa duc masina la scanare cu vag? multumesc

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa faci o scanare dar pana atunci daca ai chef uita-te sub bancheta spate in partea dreapta si sub mocheta o sa gasesti un capac prins in 3 suruburi pe care il desfaci, scoti mufa dai un pic cu un spray de contact si poate isi revine :Driver: (mici sanse dar merita incercat, decat sa cumperi un litrometru).

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.