Jump to content


Photo

indicator nivel combustibil


  • Please log in to reply
201 replies to this topic

#1 cosmin brici

cosmin brici
  • Oraş:Sibiu
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.4 AXP

Posted 17.09.2006 @ 11:08

Am alimentat aseara cu vreo 10 litrii de benzina (lampa imi era pe galben de vreo 5 km), si pana acasa (ink vreo 5 km) nu mi s-a mai stins martorul galben. acum indicator de la nivelul de benzina nu mi-a crescut imediat ce am alimentat ci doar dupa vreo 3 km. am repornit motorul crezand k reusesc sa conving martorul sa se stinga, dar nici o sansa. Partea cu indicatorul de nivel benzina am observat-o si la ultimile alimentari. urca exagerea de greu. park pana acum, imediat dupa ce alimentam imi indik nivelul corect. dadeam cheie si crestea acul. Acum ce sa fie oare? ceva defectiuni? :(

Edited by cosmin brici, 17.09.2006 @ 11:10.


#2 hro

hro
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:AUDI A6 tiptronic
  • Model:2.7 TDI QUATTRO
  • Motorizarea:120 kw

Posted 17.09.2006 @ 13:21

litriiii se scrie corect litri cu un i. s-o fi intepenit plutitorul

#3 cosmin brici

cosmin brici
  • Oraş:Sibiu
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.4 AXP

Posted 17.09.2006 @ 14:50

da. ms de "ajutor". :D pai titnand cont k la mine acul indicator nu este pe rosu, nu ar mai fi motiv sa ramana martorul de la benzina aprins.

Edited by cosmin brici, 17.09.2006 @ 14:52.


#4 cosmin brici

cosmin brici
  • Oraş:Sibiu
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.4 AXP

Posted 18.09.2006 @ 16:15

stie cineva cum am acces la plutitor si daca este vreo legatura intre plutitor si martorul de benzina de la bord?

#5 OLLY

OLLY
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Vw
  • Model:Bora Variant
  • Motorizarea:1,9Tdi

Posted 04.12.2006 @ 10:32

sal
a aparut o problema la masina mea,
a ramas becul aprins la motorina, dar *** arata ca as avea cam jumatate rezervorul
ce sa fie?
multumesc de ajutor.

#6 sinucigasu

sinucigasu
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf Mk IV 2003
  • Motorizarea:1.9 TDi 74 KW

Posted 06.12.2006 @ 19:20

posibil sa se fi oxidat contactele sensorului de la sonda...cel mai bine mergi pt un test vagcom..poate te rezolva vreun forumist cu asta..afli imediat care e problema ...nu bine sa o iei pe ghicite...:hainoroc: bafta

#7 calin_bm

calin_bm
  • Oraş:Baia Mare
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat Variant 2002
  • Motorizarea:1,9 TDI 136CP

Posted 06.12.2006 @ 19:48

ca sa te putem ajuta trebuie sa ne scrii in profil si de unde esti.cu vag-com-ul se poate face un test pe instrumente(slabe sanse sa fie dusa bobina de inductie de la acul indicator),mai degraba ai contactul imperfect/umed/la masa pe capacul senzorului sondei.verifica asta inainte de a pune testerul.

#8 shimano

shimano
  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:BMW
  • Model:Sparkling Graphite
  • Motorizarea:100CP +

Posted 06.07.2007 @ 12:17

Am tot cautat cateva lamuriri despre aceasta problema, dar nu am gasit pe forum asa ca poate ma ajuta cineva cu sfaturi daca a patit ceva similar.
Este vorba despre indicatorul de motorina care destul de des se misca aiurea urcand spre full si tinde sa ramana acolo. Impreuna cu un coleg de forum (hyper) caruia tin sa-i multumesc pentru ajutor, am facut intai o scanare VAG-COM si am constatat ca si in program valoarea variaza mult si tinde sa urce.
Apoi am facut o verificare la mufa ce intra in senzor cu un Ohm metru si varia si acolo, dar mi-a zis ca nu putem vedea exact. Acum urmeaza sa cumpar o rezistenta de 500 Ohm care s-o conectez pe mufe si sa vad daca mai variaza acul in bord.
Daca acul mai variaza inseamna ca problema e mare - ceva defectiune la instrumentele de bord, daca nu inseamna ca este stricat litrometru, care masoara nivelul combustibilului in bord.
Ii multumesc lui hyper pentru aceste informatii si pentru ajutor si o sa revin cu amanunte (sper sa rezolv problema)

Vag com-ul zice asa: Adresa 17: Instrumente bord
1 cod de defect: 00771 - Senzor nivel combustibil (G)
30-10 - Circ.deschis sau scurt la plus - intermitent

Edited by istef, 08.07.2007 @ 21:49.
Foloseste search inainte de a deschide un topic nou. Urmatoarea abatere => warning.


#9 shimano

shimano
  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:BMW
  • Model:Sparkling Graphite
  • Motorizarea:100CP +

Posted 13.07.2007 @ 13:07

Rectific - valoarea indicatorului se afla intre 40 - 280 Ohm, iar eu am cumparat o rezistenta de 100 Ohm si nivelul indicatorului de combustibil nu oscileaza, deci nu e stricat instrument cluster-ul ci litrometrul. Intrebarea mea este daca stie cineva cum se demonteaza ? :cheers:
Daca ma ajuta cineva un raspuns/ o schema poate ma apuc singur de treaba, daca nu o sa merg la un meserias si o sa va spun eu cum se face :)

#10 MS 22 CES

MS 22 CES
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 1998
  • Motorizarea:1.9 TDI 90 CP

Posted 13.07.2007 @ 13:43

am avut si eu problema asta dar dupa ce am facut un plin si-a revenit singur, deci cred ca a fost o problema mecanica.

#11 D@ny

D@ny

    Moderator

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6
  • Motorizarea:2.0 140 CP

Posted 13.07.2007 @ 16:45

@shimano sa ma anunti si pe mine cum ai rezolvat cu sonda litrometrica pentru ca si la mine este dusa sau ceva se intampla pt ca imi arata cu aproximativ 10l mai putin .

#12 Dan Fizesan

Dan Fizesan
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Bora 2001 (AJM)
  • Motorizarea:1.9TDI 115CP

Posted 13.07.2007 @ 22:37

Cel putin la benzina este sub scaunul din dreapta spate un fel de capac ca si capacul de butoi. Daca il desfaci ala ai access la ansamblul pompei de benzina. In ansablu este si "plutitorul" (senzorul care iti spune cita benzina mai ai). Senzor ii prea mult spus ca de fapt ii doar un potentiometru.

Dan

#13 shimano

shimano
  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:BMW
  • Model:Sparkling Graphite
  • Motorizarea:100CP +

Posted 16.07.2007 @ 09:58

Cel putin la benzina este sub scaunul din dreapta spate un fel de capac ca si capacul de butoi.

Este identic si la motorina, dar Dane intrebarea mea este cum ai desfacut acel "capac de butoi" ?
Eu unul am incercat cu mana (mi-a fost frica sa fortez prea tare) si nu am reusit. Un coleg mi-a zis ca in mod normal se desface cu un instrument special (VW) si daca ai prea mult combustibil in rezervor o sa iti dea pe afara. In plus cica daca nu faci corect operatiunea s-ar putea pe viitor sa ramai tot timpul cu miros in habitaclu.
Tu ai reusit sa schimbi singur acest potentiometru ?
Te rog da-ne ceva detalii ! Mersi !

#14 reader

reader
  • Oraş:Bistriţa
  • Maşina:Audi,
  • Model:dar nu vedi.
  • Motorizarea:ASZ+TCM

Posted 16.07.2007 @ 10:10

nu te mai complica, du-te la Autocomplet pe str. Paul Kinezu nr.10, baieti cu bun simt, nivel de reprezentanta, preturi mai mult decat rezonabile, componente la pret de reseller, direct de la Autonet (care au sediul in curte cu ei).

Edited by SHARANEL, 16.07.2007 @ 10:11.


#15 Dan Fizesan

Dan Fizesan
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Bora 2001 (AJM)
  • Motorizarea:1.9TDI 115CP

Posted 20.07.2007 @ 13:01

@shimano. Eu is pe langa la mecanica :vaidecapulmeu:. Dar cand a fost facuta operatiunea de "curatare" a filtrului la masina ccare am avut-o inainte am asistat. Omul a avut un fel de "clopot" cu trei brate care intra perfect pe dop. Si apoi a fost mai usor sa il invarta. Prima data am incercat cu mana si cu o carpa sa strangem dopul si sa il miscam. Nici o sansa :vaidecapulmeu:. Ce poti incerca este daca ai un ciocan cu varful de cauciuc sa bati in striatiile dopului sa il invarti. In rest nu stiu ce sa iti mai zic cum sa il desfaci.

Dupa ce este desfacut, plutitorul este simplu. Am atasat o imagine desenata de mine cu cum functioneaza plutitorul. Daca partea din stanga se ridica/coboara axa face contact pe partea din dreapta (potentiometru) si tensiunea aia este de fapt ce vezi tu pe display cita benzina/motorina ai in rezervor.

Sper ca ai inteles, ca nu seunt bun la desene in Paint :Driver:.

De schimbat eu nu l-am schimbta ca mergea bine.

Dan

Attached Files



#16 mihai60

mihai60
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Fiat
  • Model:Punto Sporting
  • Motorizarea:1.2, 16V

Posted 02.08.2007 @ 08:21

Am o problema de cateva luni.
Indicatorul de motorina dupa ce scade de jumatate incepe sa o ia razna.
Inclusiv becul care se aprinde si buzerul care este enervant.
Am comprimat clipul ca sa pot sa-l postez aici. Format zip
Nu conteaza temperatura de afara, poate sa apara dimineata, dupa-masa. Oricand !!!
Daca aveti solutii. Please.

Mihai

Attached Files



#17 shimano

shimano
  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:BMW
  • Model:Sparkling Graphite
  • Motorizarea:100CP +

Posted 02.08.2007 @ 08:43

Si eu am aceiasi problema, citeste aici. Mare lucru nu o sa te ajuta, fiindca iti trebuie o cheie speciala sa ai acces. Dar intai trebuie sa depistezi daca bordul sau litrometrul e problema.

#18 shimano

shimano
  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:BMW
  • Model:Sparkling Graphite
  • Motorizarea:100CP +

Posted 05.09.2007 @ 11:37

Pana la urma pe moment ( adica de o luna) problema s-a rezolvat de la sine, adica am scos rezistenta am conectat mufa la loc si de atunci imi merge bine. Ca sa nu mai am probleme nu am mai facut plinul la maxim si cu rezerva :rolleyes:

#19 Alin Todoran

Alin Todoran
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf MK IV
  • Motorizarea:1,6i 74kW

Posted 05.12.2007 @ 20:30

ca i mihai60...am aceeai problem, este foarte enervant.........ce a putea face...am rmas azi fr benzin pe drum......pentru prima dat de cnd am cumprat Golful.
Bãnuiesc cã e de vinã sonda litrometricã, deoarece n timpul mersului acul indicatorului de benzinã oscileazã de la o valoare oarecare brusc spre zero...buzerul sunã ca ºi cum am ajuns la nivel minim , apoi rãmne aprins becul indicator de pe panoul din bord...apoi acul se ntoarce la gradatia corespunzãtoare unui nivel de benzinã din rezervor....dar nu acelaºi cu cel indicat nainte, valoare mai mare.....merg ct merg apoi brusc se repetã secvenþa dinainte....consecinþa ...astã searã am rãmas prima datã cu Golful fãrã benzinã....
Am o rugãminte...spre cã nu am greºit topicul....unde este amplasatã aceastã sondã litrometricã , cam ct ar costa....dacã se schimbã greu....aº fi recunoscutãtor dacã m-aþi ajuta cu ceva schiþe. Multumesc.

#20 D@ny

D@ny

    Moderator

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6
  • Motorizarea:2.0 140 CP

Posted 07.12.2007 @ 10:25

acea sonda se afla in rezervorul de benzina , la cele pe benzina este in partea dreapta in portbagaj , pe acolo se face accesul , este un capac de plastin , il desfaci si apoi o sa vezi asa cum au scris si colegii mai sus un capac dinala de butoi , acela o sa fie destul de greu de desfacut , iti cam trebuie o cheie speciala dar poate reusesti si altfel . Astea sunt chestii generale la golf .
ca informatie la golf3 o astfel de sonda noua ajunge pe la 250ron
cauza defectului : pe acea sonda sunt niste trasee de grafit peste cere trece un ac si citestwe dif val a rez , ei bine , acele trasee in timp se tocesc si nu mai citeste corect .

Edited by D@ny, 07.12.2007 @ 10:26.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users