Jump to content

Sonda lambda


lbanias
 Share

Postare recomandată

Salut!

am o eroare la sonda lambda 1, eroare e urmatoarea: circuit incalzire defect.

masina trage la fel ca si inainte, acelasi consum, acelasi comportament, doar ca imi sta aprins in bord martorul de la sonda si mesajul Abgas Werkstatt!

am sters eroarea si la urmatoarea pornire a aparut din nou.

eroarea a aparut cam la o saptamana dupa ce am spalat motorul. asta sa fie oare cauza?

exista vreo rezistenta care a cedat sau e gata sonda?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica fire/mufa/contact...spray de contacte nu WD40 cum auzisem pe aici :)

Poate ai bafta si nu e circuitul...

Daca nu tine e sonda... treb schimbata...nu ai ce face daca se duce rezistenta de incalzire...

Ai putea merge cu ea asa, dar aprinde checkul ...eu unul nu merg cu el aprins...nu se poate aprinde a2a oara pt alta eroare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Exista rezistenta dar este in sonda. Nu se poate schimba separat. Sonda lambda functioneaza corect cand este calda. De aceea are o rezistenta care sa o incalzeasca pana va fi incalzita de gazele fierbinti de esapament. Nu este asa de importanta rezistenta asta de aceea nu-ti afecteaza performantele si consumul, poate doar la motor rece.

   Si la mine s-a ars "elementul de incalzire sonda lambda 2" la trecerea printr-o balta. Probabil si spalarea a avut un rol. Desi, poate doar a intrat apa la mufa si nu mai fac contact firele care duc la rezistenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi pe la vreo 33 de grade martorul s-a stins pentru cateva ore.

acum ca a mai scazut temperatura a reaparut din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toata lumea.am si eu o mare problema cu masina din semnatura.daca porneam masina la cald pornea mai nasol si statea turatia la 500 rpm daca calcam acceleratia murea motorul daca nu o calcam tot murea dar nu asa repede.am pus-o pe tester si da eroare la sonda lambda 1!masina trage bine.daca o turez pe loc da cu fum mult si miroase a benzina.se poate sa fie si de la catalizator?sa fie infundat?daca e de la catalizator ar trebui sa dea si catalizatorul pe tester?va rog am nevoie de un raspuns daca se poate!e vorba de masina din semnatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie careva cu ce marca vin sondele lambda din fabrica la motorul 1.6 16v azd?

ma intereseaza sonda lambda 1.

daca stiti si un cod pentru ea si un pret aproximativ ar fi bine :D

vreau sa pun aceeasi marca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cozmin : spune-ne exact eroarea...daca e sonda 1 de ce intrebi de catalizator ?

Sant mai multe tipuri de erori de sonda...eroarea poate fi de acolo dar cauza in alta parte, gen EGR infundat/blocat, furtun admisie gaurit etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai stiu exact eroareadar zicea ceva de sonda lambda bank 1 permanent........masina da cu fum alb daca o turez pe loc si porneste prost de tot la cald parca nu are turatie abia se ridica turometrul pana la 900 rpm daca se mai ridica...se intampla sa ramana si la 500 si in scurt timp se opreste.la rece porneste ok sta turatia pe la 1100 rpm cam 15-20 secunde dupa care e ok iara la 900 rpm.multumesc mult pentru ajutor sper sa ii dau de cap cat de curand.masina mai consuma si ulei.....motorul a fost segmentat de curand....de atunci nu mai e cum a fost...nu am avut probleme cu ea pana la segmentarea motorului care cred ca a esuat ca mananca ulei si acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o problema mecanica...nu te lua de sonda lambda...cred ca se aplica la tine " operatia reusita pacientul mort" :)

Schimba mecanicul, eventual, si fa-i o verificare de la cap la coada...

Eu am patit-o recent cu a mea...mecanicului ii era capul la concediu...pleca in 2 zile :)

Poate si la tine a uitat sa puna o mufa, un furtun, a crapat ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mecanicul care a pus testerul pe masina si a zis ca da eroare de la sonda lambda  nu e acelasi care a segmentat motorul......oricum problema asta cu fumul si cu pornitul prost la cald a aparut de curand....motorul a mers ok dupa segmentare numai ca se mai subtura cand deceleram si era mai zgomotos putin.am dus--o si la alt tester si tot de sonda lambda 1 zice ca e eroare permanenta sau ceva de genul asta.am sters eroarea am scanat iarasi si nu a mai aparut.egr daca a ramas blocat se poate debloca fara sa iau altul nou sau sa il curat.daca ar fi egr-ul ar da pe tester ceva de la el?multumesc de raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca am sonda lambda 1 dusa nu ar trebuii sa am aprins martorul check in bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da...in cazul cand e dusa...mai sant cazuri cand e doar imbatranita...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am problema cu sonda lambda...am mers cam 10.000 de km cu ea stricata...probleme la masina prea mari nu sunt daca merg asa cu ea inafara ca am un consum enorm...cam 12l/100km si cam intarzie la demaraj...am pus vag-com pe ea...am sters eroarea dar tot la fel merge...in concluzie schimbati sonda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...si eu am nevoie de putin ajutor .....doar ce am schimbat saptamana trecuta prima sonda lambda si acum m-am trezit diin nou cu martorul aprins in bord si la vagcom am gasit:

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No: 036 906 013 D
Component: MED7.5.11 5129
Coding: 00031
Shop #: WSC 10188
VCID: 1025AE995078529
WVWZZZ1JZ3W497406 VWZ7Z0C6894948

1 Fault Found:
17861 - Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235)
P1453 - 35-00 - Open or Short to Plus
Readiness: 0000 0101

 

 

imi spune si mie cineva ce e defect DIN NOU? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt eu mare mecanic dar e posibil sa nu o fi montat bine de iti apare din nou eroarea...sau trebuie a doua sonda schimbata....de ex(la masina mea trebuie schimbata sonda a doua vag-com imi spune ca e prima sonda cea ce nu are cum)

acuma uitate si vezi daca e bine montata sonda...sterge eroarea si vezi ce se intmpla ma departe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu o completare asupra la ce am scris mai sus:   mentionez ca nu mai am cel de al doilea catalizator pe masina. 

am pus vagcom pe masina (sunt incepator in ceea ce priveste folosirea vagcom) ,am intrat la OBD II si am gasit 

-52 bank 1 sensor 1 status:in prima casuta valoare intre 998 si 1.013 lambda      , in a doua casuta 0.027mA uneori scazand fractiune de secunda la -0.008

-21 bank 1 sensor 2 status: 0.245V constant.

Am schimbat prima sonda lambda acum aproximativ doua saptamani si acum la scanare 

 

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No: 036 906 013 D
Component: MED7.5.11 5129
Coding: 00031
Shop #: WSC 10188
VCID: 1025AE995078529
WVWZZZ1JZ3W497406 VWZ7Z0C6894948

1 Fault Found:
17861 - Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235)
P1453 - 35-00 - Open or Short to Plus
Readiness: 0000 0101

 

 

 

 

as vrea sa stiu si eu daca e defecta si a 2-a sonda lambda sau e din cauza ca nu mai am al doilea catalizator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Esti amabil sa imi faci si mie o poza cu mufarea celei de-a doua sonde sau macar sa imi dai si mie o idee unde ar trebui sa vina , pentru ca am luat un Golf 4 1.6 16v din 2002 si are firul taiat la sonda asta din fata si nu stiu unde ar trebui sa vina. Am cautat pana mi-a venit rau. Daca m-ai ajuta cu informatia asta ti-as fi tare recunoscator. Multumesc ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geo ai un senzor de temp pe evacuare G235.

 

Leyto hotaraste-te care sonda. Sonda din fata (sonda1) sau sonda 2 de care vorbea omul.

El are FSI ceea ce e alta poveste...

Ce cod de motor ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AUS  ! E vorba de sonda din fata,chiar nu stiu unde se conecteaza. 

Modificat de Leyto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de acord cu tine moog,pe traseul de evacuare e prima sonda lambda(inaintea primului catalizator) care are 5 fire si e schimbata de 2 saptamani,urmeaza imediat dupa primul catalizator o alta sonda subtire care are 2 fire si dupa al doilea catalizator(pe care nu il mai am) o alta sonda lambda care are 6 fire.    Din ce am inteles eu ar fi cu probleme cea subtire cu 2 fire si AS VREA SA FIU CORECTAT DACA GRESESC. Daca e cea care banuiesc eu oare o pot gasi sh?  nici nu stiu cum sa o caut pe net,care e denumirea ei concreta.  de idiot ce am fost nu am luat seria de pe ea cand am umblat la cealalta si acum o sa trebuiasca sa ma tavalesc din nou p sub masina dar momentan ploua zilnic si nu am unde sa o bag pe rampa in localitate la mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia aia cu 2 fire e senzor de temperatura. Si cred ca e ala care da eroare.

Nu te sfatui sa cumperi electronica SH, mai ales de genul asta...

Un magazin de piese auto ar fi in stare sa-ti gaseasca codul corect dupa cod motor/an...

 

Leyto nu e foarte greu sa gasesti o mufa cu 6 fire care nu are nimic in ea :) ...sau eventual o mufa cu fire taiate...

La unele modele gen AVU/BFQ, daca ai galetia de evacuare in spate cutia de conexiuni e sub masina sub scaun dreapta...

Daca e in fata uita-te in dreapta pe la lonjeron...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu urmatorile erori:

5 Faults Found:

17811 - EGR System: Regulation Deviation

        P1403 - 35-00 - -

17811 - EGR System: Regulation Deviation

        P1403 - 35-10 - - - Intermittent

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit

        P1118 - 35-00 - -

18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185): Implausible Signal

        P1639 - 35-10 - - - Intermittent

16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity

        P0140 - 35-10 - - - Intermittent

 

 

 

Masina merge bine, consuma putin, am sters eroarea dar a aparut din nou! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

am aprins in bord Check Engine iar pe diagnoza imi apare:

1 Fault Found:
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 
            P0130 - 35-00 - Malfunction in Circuit
Readiness: 0010 0101
 
Am facut masuratori pe fiecare sonda si nu prea ies cum sunt indicate in manual. 
Urmeaza sa fac  din nou masuratorile(deoarece bateria era dusa la aparatul de masura cu care am facut prima masuratoare) si as vrea sa stiu daca urmatoarea metoda este buna:
Pt. Sonda 1- are 5 fire -conector cu 6 pini
Masuratori :(sonda deconectata)
 
A.pe conector de la sonda 1- pini 3-4- optim 1-5 ohm 
                   pe conector de la ECU- pini 1-5- optim 0,4-0,5volti.
Si inca o chestie , pe sonda conectorul de la sonda 1 este o "chestie"  acoperita de un capac(incercuita in foto) ,la ce foloseste si daca pot fi facute masuratori pe ea?
post-99041-0-44785600-1382178461_thumb.j
Modificat de alexm1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

urmare a acestei erori: "17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit

        P1118 - 35-00 - -"

 

M am bagat sub masina, am verificat cablajul sondei lambda care pare in regula. Am pus multimetrul si am rezistenta doar pe pinii 1&2. Pe restul nimic. Sa fie sonda dusa? An sters eroarea de cateva ori dar a aparut de fiecare data! Cum as putea sa verific sonda din VCDS? Ce grup trebuie verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai open circuit nu prea ai ce verifica decat cablajul...intre firele albe trebuie sa ai rezistenta...

95% ca e dusa daca ai sters eroarea si reapare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!