Jump to content


Photo

Sonda lambda


  • Please log in to reply
1452 replies to this topic

#981 alexanderdj

alexanderdj
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Seat
  • Model:Ibiza
  • Motorizarea:1.4 16v

Posted 27.02.2012 @ 16:57

Ai alta problema daca se bulesc asa repede...vezi daca poti sa mergi pe firele care intra in mufa cu care se leaga sonda, poate gasesti ceva pe ele. Or fi ciupite, roase, topite...

#982 mihai17_ro

mihai17_ro
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Mk4 AXP Edition
  • Motorizarea:1.4

Posted 27.02.2012 @ 17:07

moog:
aste-as erorile... 2 Faults Found:
17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit
P1118 -- 35-10 - - - Intermittent
16526 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S3: Malfunction in Circuit
P0142 -- 35-00 - -
Readiness: 0000 0000
e circuitu d incalzire si cealalta?
dar la ambele...si la cea bosch mi-a dat asa si la asta veche la fel....crd k am un scurt cv sau o fi catalizatoru infundat...?::|

#983 Moog

Moog
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 1 2001
  • Motorizarea:1.6l AVU 75kW

Posted 27.02.2012 @ 18:36

Foarte curios ca nu am gasit eroarea 16526 pe nicaieri...
Prima e clara , circuitul de incalzire la sonda 2...de dupa catalizator...
B1S3 de obicei am pe la kkturile de BMW cu jdemii de sonde...alea au 3 bucati inainte de CAT...
Apropo ti-ai cirpit evacuarea pina la urma ?

Edited by Moog, 27.02.2012 @ 18:39.


#984 fermecatu_05

fermecatu_05
  • Oraş:Oraviţa
  • Maşina:volkswagen
  • Model:golf 4 2002
  • Motorizarea:1.4 16 v 75 CP

Posted 28.02.2012 @ 09:48

Sunday,26,February,2012,11:18:14:10074
VCDS Version: Beta 11.2.0
Data version: 20110305

Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
76

VIN: WVWZZZ1JZ2W330838 Mileage: 152650km/94852miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 036-906-032-AXP.lbl
Part No: 036 906 032 L
Component: ME7.5.10 3869
Coding: 00031
Shop #: WSC 00000
VCID: 193DC957AB59
WVWZZZ1JZ2W330838 VWZ6Z0A3340984
2 Faults Found:
17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit
P1118 - 35-00 - -
17606 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S2: Electrical Malfunction
P1198 - 35-00 - -
Readiness: 0010 0101


in cazul de fata este dusa sonda lambda de dupa catalizator sau am un senzor topit pe furtunul de la epuratorul de gaze.
mersi mult

#985 alios

alios
  • Oraş:Piatra Neamţ
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf4|TransporterT5
  • Motorizarea:1.4.16v|2.5TDI

Posted 28.02.2012 @ 11:55

senzor pe furtunul de la epurator ?

nu exista...

acolo e o siguranta care se incalzeste sa nu se faca dop de gheata

#986 mihai17_ro

mihai17_ro
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Mk4 AXP Edition
  • Motorizarea:1.4

Posted 28.02.2012 @ 12:03

nu am carpito nici acum...dar nu cred k are vreo legatura asta..:( k este toba de la jumate impuscata...iar sonda vine inaintea tobei..:(

#987 Moog

Moog
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 1 2001
  • Motorizarea:1.6l AVU 75kW

Posted 28.02.2012 @ 12:05

Sonda 2 circuit incalzire defect...sau cablu/mufa...
Nu prea are treaba cu alti senzori...zice de circuitul de incalzire clar...
Eu zic sa o cirpesti inainte de a (mai) schimba ceva...
Verifica atent si restul evacuarii...

Edited by Moog, 28.02.2012 @ 12:06.


#988 dan_wolf

dan_wolf
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:VW
  • Model:Golf IV 2001
  • Motorizarea:2.0l 116cp

Posted 28.02.2012 @ 12:34

Salut, am facut un scan cu vag-com si am aceste erori, ar putea fi si MAF-ul sau este clar sonda lambda? In grupul 030 am cate o data in campul 1 "111" si in campul 2 "100" este normal? Multumesc.

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-10 - - - Intermittent
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -

Attached Files

  • Attached File  002.jpg   86.96KB   130 downloads
  • Attached File  006.jpg   89.09KB   154 downloads
  • Attached File  030.jpg   86.93KB   147 downloads
  • Attached File  031.jpg   83.93KB   133 downloads
  • Attached File  032.jpg   85.33KB   121 downloads
  • Attached File  033.jpg   83.76KB   108 downloads
  • Attached File  041.jpg   87.51KB   80 downloads


#989 GinelSB

GinelSB

    Nick anterior: Baiatu

  • Oraş:Sibiu
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4 2002
  • Motorizarea:1.4 AXP 75CP

Posted 28.02.2012 @ 18:01

Stiti cumva cate fire are sonda lambda 2 de pe un golf 4, 1.4, AXP?

#990 Ebi

Ebi
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:Seat
  • Model:Leon 2001
  • Motorizarea:1,4 16V 75CP

Posted 28.02.2012 @ 18:18

Eu am AXP pe Leon 1,4 si lambda 2 are 4 fire. Doua sunt pentru sonda lambda propriuzisa si 2 pentru elementul de incalzire al ei. In mufa se vad 4 contacte dintre care 2 mai lucioase, aurite pentru sonda si 2 normale de alama pentru elementul de incalzire. Lambda 2 este sub masina dupa catalizator iar mufa este tot sub masina sub un capac de plastic.

Elementul de incalzire ars nu influenteaza consumul dar se aprinde becul in bord asa ca trebuie remediat defectul.

#991 Moog

Moog
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 1 2001
  • Motorizarea:1.6l AVU 75kW

Posted 28.02.2012 @ 20:54

Dan_wolf
Daca faci o diagnoza macar sa o faci corect...motorul trebuie sa fie cald si rulat...
In 030 e normal sa ai 111 si 100 daca evacuarea e mai rece decit o vodka servita cum trebuie :))
Fa un log in mers vezi ce se intimpla... cu motorul cald...
Daca ai peste 140-150k eu pariez pe sonda ca e imbatrinita...
Vino pe la intilniri si tragem un ochi impreuna...

Ebi
incalzire arsa pe sonda 1 pe vremea asta influenteaza consumul...sonda 2 oricum , si buna nu prea are treaba cu consumul...

Edited by Moog, 28.02.2012 @ 20:55.


#992 dan_wolf

dan_wolf
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:VW
  • Model:Golf IV 2001
  • Motorizarea:2.0l 116cp

Posted 28.02.2012 @ 22:49

multumesc pentru raspuns. nu sunt expert in vag-com. cum ai ajuns la concluzia ca motorul era rece si nerulat?

#993 Moog

Moog
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 1 2001
  • Motorizarea:1.6l AVU 75kW

Posted 29.02.2012 @ 10:20

Sonda 2 nici macar nu era baga in seama...gr30 000...ar fi trebuit sa ai 100 macar sau 110...daca veneai de la drum ar fi fost 111...
Zici ca 2-ul merge nu ai erori pe ea...
Oricum iti recomand sa-ti rezolvi problema...mergi cu amestec sarac...ai corectii prea mari pe gr 32 ....ar trebui sa ai +-10%

#994 dan_wolf

dan_wolf
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:VW
  • Model:Golf IV 2001
  • Motorizarea:2.0l 116cp

Posted 29.02.2012 @ 11:04

Nu spun ca sonda 2 merge, nu a aparut nici un cod de eroare pentru ea. Asta incerc si eu, sa rezolv problema, de la ce crezi ca sunt valorile mari in 032? De la campul 2 blocat la 25% ma gandeam la MAF, dar si campul 1 este mare, sa fie ambele defecte? Lambda 1 am schimbat-o in urma cu ~ 80 - 90.000 km, MAF-ul in urma cu ~ 50 - 60.000 km. Poate s-au stricat iar.

#995 Moog

Moog
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 1 2001
  • Motorizarea:1.6l AVU 75kW

Posted 29.02.2012 @ 15:06

Cel mai bine e de vazut live...
Trage un ochi si prin gr 1-2-3 la valoare sonda instant si MAF ...
gr32 are treaba numai cu sonda 1...amindoua cimpurile...
Ai pus sonda dedicata sau universala?

#996 dan_wolf

dan_wolf
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:VW
  • Model:Golf IV 2001
  • Motorizarea:2.0l 116cp

Posted 29.02.2012 @ 22:46

Am sa ma uit si in 1, 2 si 3. Sonda am cumparat-o de la Raffay Hamburg pe original.

#997 Tevez

Tevez
  • Oraş:Plopeni
  • Maşina:VW
  • Model:golf
  • Motorizarea:1,9

Posted 01.03.2012 @ 23:42

Va rog urgent sa ma indrumati pt. ca mi se repeta urmatoarele erori:
16514 - oxigen lambda sensor b1 s1 malfunction in circuit intermitent
16555 sau 16556 - fuel trim bank 1 system too lean sau rich
17811 - egr system deviation flow (aparuta pana acum o data)

Simptome:
- motorul la rece e "diesel"
- relanti instabil
- consum de ulei
- intarzieri in accelerare cateodata, un fel de intreruperi scurte
- relanti marit spre 900 iar cand vrea sa coboare spre normal se tureaza spre 1000
Masina e cea din semnatura are 100000 km si nu am aprins martor in bord. Clapeta o exclud ca am schimbat-o si adaptat-o......
Este sonda lambda sau EGR ?
Multumesc

Edited by R&W, 02.03.2012 @ 00:13.


#998 Moog

Moog
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 1 2001
  • Motorizarea:1.6l AVU 75kW

Posted 02.03.2012 @ 00:15

Verifica curata EGR-ul mai intii...e acolo ti se poate trage si eroarea de sonda...
S-ar putea sa fie blocat pe deschis...

#999 Tevez

Tevez
  • Oraş:Plopeni
  • Maşina:VW
  • Model:golf
  • Motorizarea:1,9

Posted 02.03.2012 @ 21:51

@Moog
Nu mai inteleg cred ca o duc la preot :icon_cheesygrin: de vreo 3 ani ma dispera
Am schimbat EGRul azi si e mai rau, trepidatii, smucituri, cam lenesa la mers normal trebuie sa o calc putin
Am VCDS 11 si eu zic ca am facut adaptarile corecte pt. clapeta si egr...o sa urmaresc sa vad ce erori apar, resetez cu bateria 15 min., schimb benzina, merg si la un alt vag-com iar apoi nu stiu
Apropo de sonda pe vag zice asa:
grup
031 1.0020 lambda sensor current value 1.000 lambda sensor specified value
033 0.0% bank lambda control 1,54v bank 1 voltage of oxigen sensor
032 0.0% lambda idle self adaptation 0.0% lambda particle self adaptation
034 0/min engine speed 0.000 period duration sensor test off result lambda aging
037 0.0% load 0,43 v voltage 0.0% lambda test on
Poate reusiti sa ma indrumati sa o scot la capat deja sunt confuz. Mersi mult

#1000 Moog

Moog
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 1 2001
  • Motorizarea:1.6l AVU 75kW

Posted 02.03.2012 @ 21:56

Reset cu bateria ? Ce e aia?
Engine/adaptation/00-reset factory default...
Daca ai internet mobil/WIFI poate un teamviewer sa vad live ce se intimpla...




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users