Jump to content


Photo

Cum se opreste incalzirea din oglinzi?


  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#21 scl

scl
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2000 ATJ
  • Motorizarea:1.9TDI 116CP

Posted 06.09.2006 @ 15:15

La masina mea oglinzile se incalzesc de cite ori pornesc motorul (tin comutatorul pe pozitia de mijloc aproape tot timpul) si nu am mai activat dezaburirea luneta de asta-iarna.
Poate la alte masini e altfel :D

Edited by scl, 06.09.2006 @ 15:17.


#22 andreig

andreig
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B5.5 2003
  • Motorizarea:1.9 tDI AWX

Posted 06.09.2006 @ 16:28

La masina mea oglinzile se incalzesc de cite ori pornesc motorul (tin comutatorul pe pozitia de mijloc aproape tot timpul) si nu am mai activat dezaburirea luneta de asta-iarna.
Poate la alte masini e altfel :D


Un consum mai mare de energie scoate un consum mai mare de combustibil. Are rost sa arunci pe "geam si oglida" banii ?

#23 claudiu_83

claudiu_83
  • Oraş:Zalău
  • Maşina:Skoda/VW
  • Model:Octavia 3 vRS/ Golf 5
  • Motorizarea:2.0 TDI/ 1.9TDI

Posted 07.09.2006 @ 08:47

La masina mea oglinzile se incalzesc de cite ori pornesc motorul (tin comutatorul pe pozitia de mijloc aproape tot timpul) si nu am mai activat dezaburirea luneta de asta-iarna.
Poate la alte masini e altfel :)


... oglinzile sunt incalzite atunci cand este butonul pe mijloc... clar... cel putin la B 5.5
@ scl... crezi ca merita sa le lasi tot timpul pornite?... cu timpul nu o sa mai ai incalzire in oglinzi... se mai defecteaza si ele :)

#24 scl

scl
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2000 ATJ
  • Motorizarea:1.9TDI 116CP

Posted 07.09.2006 @ 15:26

Un consum mai mare de energie scoate un consum mai mare de combustibil...

Teoretic asa ar fi dar la citi consumatori are masina nu cred ca are vreo importanta.

... cu timpul nu o sa mai ai incalzire in oglinzi... se mai defecteaza si ele :D

Ma gindesc ca daca ar fi sa se defecteze asa usor s-ar pune din fabrica un buton ON/OFF. Eu ca sa opresc incalzirea (sa fiu si eu on-topic) trebuie sa comut pe una din pozitiile L/R - destul de neplacut pt simtul meu exagerat de simetrie :P Ca sa nu mai zic de faptul ca incalzirea e eficienta chiar pe timp cald, oglinzile uscandu-se f. repede dupa ploaie, iar de ploi nu ducem lipsa :D

#25 claudiu_83

claudiu_83
  • Oraş:Zalău
  • Maşina:Skoda/VW
  • Model:Octavia 3 vRS/ Golf 5
  • Motorizarea:2.0 TDI/ 1.9TDI

Posted 08.09.2006 @ 08:25

Problema cu simetria o am si eu da de data asta am facut un compromis... :lol: :D

Edited by claudiu_83, 08.09.2006 @ 08:26.


#26 andrein

andrein
  • Oraş:Piatra Neamţ
  • Maşina:Audi
  • Model:2003
  • Motorizarea:diesel

Posted 08.09.2006 @ 13:34

stiam ca daca dai drumul la incalzitul oglinzilor ..merge cateva minute si se opreste automat.
Nu merge la infinit siguranta aia care incalzezste.

#27 Rapier

Rapier

    Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Audi
  • Model:A4 B6(8E) 2004 (AVF)
  • Motorizarea:1.9TDi >131CP

Posted 08.09.2006 @ 14:23

Asta e valabil la Audi nu la Passat, Andrein. La noi oglinzile se incalzesc atunci cand apesi butonul de dezaburire luneta si acela are temporizator de 20 min. dupa care se opreste impreuna si cu incalzirea din oglinzi. La Passat merge tot timpul daca butonul este pus pe pozitia de mijloc (neutra)

#28 vioelectric

vioelectric

    Membru senior

  • Oraş:Sighetu Marmaţiei
  • Maşina:vw
  • Model:passat b3
  • Motorizarea:1,9 td

Posted 08.09.2006 @ 23:09

Un consum mai mare de energie scoate un consum mai mare de combustibil. Are rost sa arunci pe "geam si oglida" banii ?


consumul si de combustibil si de energie este infim si asta se poate vedea cu vag -comul in grupuri de valori la solicitarea alternatorului (care scoate de la 100 amp in sus) cu toti consumatorii porniti si sa mai puneti vreo 2 faruri si nu va fi mai mare de 60 % solicitare :angry: ,deci mitul asta cade :vaidecapulmeu:

#29 SorinB

SorinB
  • Oraş:Comăneşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf Variant 2003
  • Motorizarea:1.9TDi101CP AXR

Posted 09.09.2006 @ 06:16

salut! ma bag si eu in discutie... :angry: referitor la yala de la haion... portbagaj.. nu imi intra cheia in ea.. am desfacut tot(capitonajul ala..) am scos emblema afara.. apoi am inceput sa desfac din ea.. nuj cum naiba de s'a putu bloca in halul ala ca nici cu moxul nu am putut sa o misc... :vaidecapulmeu: pana la urma am montat la loc.. nu am avut ce sa'i fac... o yala nou costa vre'o 4 milioane.. nu prea imi convine sa cumpar alta noua... avand in vedere ca am inchiderea centralizata :D

#30 Paul_VW

Paul_VW
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:Golf 5 2005
  • Motorizarea:1.9TDi 105CP

Posted 09.09.2006 @ 08:51

@SorinB: Nu isi are rostul invetitia. La tine se misca cheia cat de putin in yala pt ca la mine se misca pana intr-un cm

#31 silencer

silencer
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat
  • Motorizarea:1,9 TDI Variant

Posted 22.09.2006 @ 07:25

Ma bag si eu in discutie.
Ce treaba are butonul de selectie al oglinzilor cu incalzirea lor???
Din cite stiam oglinzile se incalzesc numai cind este actionat butonul de incalzire al lunetei...!
Iar pentru yala, trebuie demontat capitonajul de usa si vazut ce este cu problema acolo.


Tot vad raspunsul acesta prin mai multe locuri... NU este asa la toate masinile, cel putin la passat B5.5 pe pozitia din mijloc, care are semnul de dezaburire intre L si R, inseamna dezaburire continua si NU are legatura cu dezaburirea geamului din spate, probat si testat la vreo 3 passaturi. se dezactiveaza daca se lasa comutatorul pe pozitia L sau R, simplu.
leovw la ce masina, model, an, zici ca are legatura incalzirea oglinzilor cu dezaburirea lunetei?

in ce priveste inchiderea din cheie, miscarea nu e ca la daciile vechi sa invarti cheia 180 grade... se misca cum zicea cineva adineauri cam 1 cm maxim, chiar mai putin zic eu. la portbagaj parca are unghi de 90 grade la invartirea chei.

#32 tzucul

tzucul
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Bmw
  • Model:E90
  • Motorizarea:320dA

Posted 22.09.2006 @ 09:17

Atentie!Daca incalzirea din oglinzile voastre merge non-stop (ptr cei cu passat) dupa un timp aceasta nu va mai functiona din cauza prajirii efective a cablajului de pe spatele oglinzii cel care practic incalzeste oglinda.

#33 scl

scl
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2000 ATJ
  • Motorizarea:1.9TDI 116CP

Posted 22.09.2006 @ 10:26

Si dupa cit timp se prajeste? ca eu de 2 ani tin incalzirea deschisa non-stop

#34 ManiacuV6

ManiacuV6

    Membri Seniori

  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Audi
  • Model:80 B3 1990
  • Motorizarea:1.8S 90CP

Posted 22.09.2006 @ 10:46

se da butonul de reglaj al oglinzilor electrice in pozitia '0'., situata intre pozitiile 'L' si 'R'. Cealalta pozitie e pentru dezaburire si fuinctioneaza numai in cazul in care e pornita si dezaburirea la luneta.

#35 tzucul

tzucul
  • Oraş:(necompletat)
  • Maşina:Bmw
  • Model:E90
  • Motorizarea:320dA

Posted 22.09.2006 @ 11:47

Ptr scl:Bun si de ce umblii cu ea pornita?

Edited by tzucul, 22.09.2006 @ 11:47.


#36 claudiu_83

claudiu_83
  • Oraş:Zalău
  • Maşina:Skoda/VW
  • Model:Octavia 3 vRS/ Golf 5
  • Motorizarea:2.0 TDI/ 1.9TDI

Posted 22.09.2006 @ 12:54

Ptr scl:Bun si de ce umblii cu ea pornita?

L-am interbat si eu... :lol:... si cica e o chestiune de simetrie...:)

#37 scl

scl
  • Oraş:Bacău
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 2000 ATJ
  • Motorizarea:1.9TDI 116CP

Posted 22.09.2006 @ 16:35

Am incercat acum citeva zile sa las butonul pe L. Ei, nu va spun ca de fiecare data cind ma uitam in oglinda stinga, privirea imi cobora pe butonul care - de cind l-am rotit - arata oribil, ma "zgiriie pe creier" :( . Imi dau seama ca am o problema cu asta, dar repet

Ma gindesc ca daca ar fi sa se defecteze asa usor s-ar pune din fabrica un buton ON/OFF.



#38 bogdanboob

bogdanboob
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:Audi/VW
  • Model:A4 B6 2005/Golf IV
  • Motorizarea:1.9 TDI /1.4

Posted 22.09.2006 @ 18:32

Se pare ca nu este recomandat ca incalzirea oglinzilor sa functioneze permenent , chiar daca in pozitia L sau R simetria este stricata . Sunt exemple cu cablaj distrus pe oglinda datorita functionarii excesive a incalzirii. Si apoi nu e nici o filozofie sa apuci sa racai gheata de pe oglinzi :)
Si eu am distrus o yala , datorita faptului ca a fost putin folosita , s-a imbacsit cu praf si mizerie pana a cedat o piesa din interior si au zburat in fata de usa. E si scumpa yala (5.9 mil) dar cu o comanda in Germania se rezolva mai ieftin

#39 Mihai Dobrescu

Mihai Dobrescu
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:VW GOLF IV
  • Model:2001 1.9 TDI
  • Motorizarea:ATD PD-74KW

Posted 22.09.2006 @ 19:12

Dar la Golf IV cum este? Masina din semnatura. Merge tot timpul? Am si eu tot 3 pozitii. Am vaga impresie ca la mine se comuta singur butonul pe centru cand pornesc masina. Maine testez si va informez cum este. Am incercat sa las butonul pe L dar dupa o perioada era iar pe centru!

#40 claudiu_83

claudiu_83
  • Oraş:Zalău
  • Maşina:Skoda/VW
  • Model:Octavia 3 vRS/ Golf 5
  • Motorizarea:2.0 TDI/ 1.9TDI

Posted 22.09.2006 @ 21:26

... poate ai ceva "spirite" in masina... glumeam :P... nu te supara :).

Edited by claudiu_83, 22.09.2006 @ 21:27.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users