Jump to content

Variatie turatie la relanti


florinSLX
 Share

Postare recomandată

Ma bag si y0 ....

La mine variaza turatia la relanti imediat dupa pornire, dar numai p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag si y0 ....

La mine variaza turatia la relanti imediat dupa pornire, dar numai p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune cineva, cam pe unde e socul asta? Nu stiu exact unde se afla :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

schimba intai filtrul de benzina. se infundase aproape total (fostul proprietar nu-l schimbase de 50.000 km) si la turatie mica se intampla sa se scada dramatic (uneori oprindu-se). ca proba poti face urmatoarea chestie: il dai jos suflii in el pe partea dinspre motor si sa vezi ce iese, spala-l cu benzina cati poti tu de bine si vezi daca se reduce un pic efectul. daca da, schimba-l complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de benzina l-am schimbat, e nou, la fel si pompa de benzina. Mi-a zis cineva ca poate fi de la vacuum. Se poate? Desi poate e de la socul automat deoarece la pornire se aude un tzacanit, un tic?it cam asa ceva acolo la pompa de injectie, vreo 2-3 minute si dupa aia nu se mai aude. Acolo este si socul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic ar putea fi si de la vacuum, dar ar trebui sa faca tot timpul, nu doar cat e rece motorul.Si totusi...

s_c zicea ca ar exista pe piata un fel de spray de vacuum, cu care pulverizezi in zona si daca moare motorul e clar ca scapa pe undeva (inhiba arderea, ceva).eu nu am auzit de asa ceva, m-am interesat chiar ieri si mi s-a spus ca se gaseste, dar nimeni nu stie unde.

Tzacanitul nu cred sa aiba vreo legatura cu socul.Nu prea are ce sa tzacane la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, treaba-i putin mai complicata (apropo de aer fals si scapari de vacuum):

- pt. aer fals merge diagnoza cu spray-ul cu pricina - pulverizezi pe segmente spray pe admisie, unde da in gat ai aer fals (merge si reversul, cu vreun spray highly flamable, turatia crescand in ac. caz, dar e PERICULOS!!!)

- pt. vacuum nu cred ca mai functioneaza metoda (din cate stiu vacuum-ul cu pricina nu mai ajunge in admisie a.i. substanta sa altereze mersul motorului) - aici s-ar putea sa gresesc si in ac. caz va rog sa ma corectati

Oricum, daca gasiti vreun spray din acesta (inhibitor) va rog sa-mi spuneti si mie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa spun inca o chestie: daca in mers la 100km/h o scot din viteza, masina continuand sa mearga din inertie, aceeasi chestie la motor, variaza turatia de la 0-800rot/min pana ma opresc. O accelerez un pic si isi revine, dar daca e in mers si o accelerez nu isi revine tot variaza turatia asta, care ma dispera deja :scratch:

P.S. Am iesit pe 3 la Legal Racing Timisoara, pt. prima data m-am dat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@s_c: Un furtun de vacuum spart genereaza la randul lui aer fals. :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite ca de asta nu eram convins; ma bucur ca m-am lamurit (presupun ca esti sigur :scratch: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil... dar nu sigur :P

@s_c: da, sunt sigur ;) Vacuum spart inseamna aer ne-masurat in admisie, adica aer fals. Cel mai bun exemplu: furtunul de la servofrana :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut.

Rabla mea iar imi face probleme, sper sa nu fie prea grave (costisitoare).

Cand pornesc motorul, se comporta perfect, adica fara tremurat, turatie varabila la relanti (are aprox 800rpm). Cand plec cu ea de pe loc, merge bine pana ajung la 2000rpm, unde incepe sa se inece si ai senzatia de frana de motor, de parca se opreste motorul.

Alta chestie foarte ciudata pe care a inceput sa o faca astazi. Dupa aproximativ o jumatate de ora de mers prin oras, am remarcat in timp ce asteptam la un semafor faptul ca are niste zvacniri. M-am uitat pe turometru care oscila consitant la interval de aprox o secunda intre 1300 si 1600 rpm, asta cu AC oprit. Am pornit AC-ul sa vad cum se comporta, si turometrul indica 1100 rpm.

Concomitent cu momentul cand a inceput sa oscileze in felul asta la relanti, a inceput si distractia cu inecatul motorului. Se simte ca si cum ar fi bezina pe terminate in rezervor.

Multi vor spune ca este pompa de benzina. Insa am schimbat-o acum o luna pentru ca cea veche nu mai dadea presiune cum trebuie si nu mai aveam putere la motor iar cu AC pornit mi se oprea pur si simplu cand calcam amreiajul si frana. Si filtrul de benzina l-am schimbat tot atunci. Sper sa nu fie pompa, pentru ca am dat 8.000.000 pe ea.

Aprindere? putin probabil...

Pompa de benzina?

Clapeta de acceleratie?

Astept raspunsurile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut, am si eu o problema cu relanti-ul (sau ralanti, cum doriti)

Aceasta problema se manifesta in felul urmator. Ieri (luni) dimineata, plecand spre job am vazut ca relantiul zace pe la 1200 turatii dar nu mi-am facut probleme stiind ca e socul automat care-si face treaba. Motorul a ajuns insa la 90grade dar relanti-ul meu nu dadea semne ca ar vrea sa revina la normal ci, din contra, oscila 1200-1500.Am ajuns la job, masina a stationat cam 10 ore si am plecat spre casa...supriza...relanti-ul era normal, masina mergea excelent, chiar am fost uimit de cat de "infipta" e. Azi dimineata, aceeasi problema -> relanti oscilant 1500-2000 turatii, motorul s-a incalzit la temperatura normala. Acum am fost pana la masina, i-am dat o cheie, am asteptat cateva minute sa-si termine socul automat treaba si...SURPRIZA! relanti-ul e la valoarea normala, nu oscileaza. Am facut 2-3 "pasi" cu masina, relanti-ul se comporta normal. Mi-am bagat nasul nepriceput in motor sa vad daca furtunele de aer sunt ok, nimic deosebit de semnalat. Fac pariu ca maine dimineata o sa am aceeasi problema. Oricum, diseara am programata o diagnoza cu VAG-COM si am sa va tin la curent. Pana atunci, aveti idee care ar putea fi cauza? Dimineata oscileaza, dupa amiza merge absolut normal :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din proprie experienta ... desfaceti furtunul de plastic care vine de la filtrul de aer la clapeta de acceleratie (eu am doua clapete la motorul tip 9A de 2000 16V), deschideti clapeta de acceleratie la maxim si o fixati cu ceva asa, luati o carpa curata si care nu lasa scame si stergeti foarte bine interiorul diafragmei unde este clapeta de acceleratie de jur imprejur si chiar clapeta pe ambele parti ( o sa vedeti ca iese mizerie la greu) ... dupa ce ati sters (chiar lustruit) locul , montati admisia de aer si .... GATA ... nu mai face ...

Lucrul asta trebuie facut de vreo doua ori pe an ....

Daca nu se rezolva verificati regulatorul de relanti (ala tzacane cand dai sa pornesti si asta e bine ) daca se misca usor clapeta si daca nu se da jos si se spala cu diluant sau benzina ... ce are omu' pe langa casa ...

Bafta si astept rezultatele !!!

:lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceiasi problema o am eu la un seat ibiza nou nout (are 1200 de km in 2 luni de zile). Cand pornesc motorul relantiul este pe la 600-700 de rpm si dupa ce se incalzeste urca aproape de 900rpm care este normal. la ibiza mea nu am nu am avut problema asta si de asta eu zic ca nu e normal ca ibiza cu nr2 sa faca asta.

Ma poate lumina si pe mine cineva?

Am intrebat la service si m-au aburit inteligent cum ca ar fi normal.....

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.

Am si eu o problema legata de mersul motorului la relantiu.(motorul un 1.8 G60 - corrado cu 140.000 de km la bord). Stie cineva care ar fi problema cu variatia relantiului, e ceva grav?

ps: nu se intampla tot timpul, doar uneori. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand variaza ralantiul, variaza cumva si iluminarea bordului sa zicem sau faruri.. alti consumatori vizibili?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, pt ca daca ar fi asa cred ca ar fi de la alternator nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau de la regulatorul de tensiune de pe alternator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauzele pot fi multe bujii ,fise, debimetru aer,injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar daca aprind farurile sau pornesc alti consumatori, si apare aceasi problema ce poate fi, alternatorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!