Jump to content

nu imi porneste ventilatorul


Raekwon
 Share

Postare recomandată

sal :) imi pare rau ca iar treb sa scriu in cadrul "Tehnicului" iar dar ieri am avut o surpriza !!

M-am intors de la munk parchez in fata casei si deschid usa.... aud un fasait puternic :) cobor repede din masina si vad o gramada de apa cazand langa roata dreapta fata :| . Desfac capota si observ ca apa era din vasul in care se pune apa pt radiator.......era super fierbinte apa ca ieseau si aburi ....

NU iam dat mare atentie pt ca ma astepta un botez asa k ....... am lasato pt mai tarziu cand aveam de gand sa verific ventilatorul daca mai invarte sau nu ....

Si NU MAI INVARTE am facut un drum apa a trecut f putin de jumate si ventilatorul nu a pornit , el care inaite de bec pornea ca ceasul ....:)((

Ce sa fac eu sper sa fie acea 'rezistenta' din radiator care iti da si temperatura pe bord si prin care se porneste si ventilatorul ..... sper !!!! PLSSSSSSSSSSSS HELP

Ps : in acea dimineata cand sa plec la munk becul de la apa a stat mai mult aprins si atunci cand am verificat apa din bazin era putina pe fund desi eu pusesem cu cateva luni inainte pana la semnul acela(aproape plin)

Spuneti-mi si mie variantele ca sa vad cum sa procedez mai departe si care sunt posibilitaile care au dus la acest lucru ....

MULTUMESC ANTICIPAT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio

Verifica termocupla de pe radiator. Mai mult ca sigur ca este defecta si de aici a plecat toata problema!

Modificat de Sorin Golf 3 cabrio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica termocupla de pe radiator. Mai mult ca sigur ca este defecta si de aici a plecat toata problema!

Scoate mufa de la termocupla si fa legarura intre fire ;;

Daca dupa ce ai facut legatura nu merge ventilatorul inseamna ca e ventilatorul stricat.;;

Daca merge inseamna ca e termocupla;;

De obicei cade mai repede termocupla decat ventilatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult de toti :) ma bucur , si sunt surprins ca am primit asa de repede raspuns multam inca odata si va anunt ce se intamplat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D

EU AM FOLOSIT ODATA UN LICHID DE LIPIRE RADIATOR.

NU FOLOSITI ASA CEVA!

MI-A ASTUPAT FURTUNUL DE APA INTRE VAS SI RADIATOR SI MI-A FIERT MOTORUL!

:D NORMAL CA EUGEN ZIM ARE DREPTATE DAR MAI SUNT SI ALTE CAUZE!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si daca mai sunt si alte cauze d c nu le scrii ;) ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai indentificat eu o probbabila problema - - - SIGURANTA

asta pt cei care poate vor mai urmari topicu asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari! ;) Un sfat: daca mai patesti asa ceva, mu mai merge cu ea (masina); poti ,cel putin, sa-i arzi garnitura de chiulasa. Si daca tot se intampla, mai baga-i niste apa inainte sa pornesti la drum. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu le stiu pe toate

ma refeream ca mai sunt alte cauze in afara de termocupla si ventilator

cum a fost in cazul meu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am bagat praf din ala special si mi-a infundat instalatia...in fine prafurile astea sunt pentru alte povesti, cand ai ceva o fisura mica si pierzi apa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da .....

la mine era de la siguranta :D

ce bine :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da .....

la mine era de la siguranta :D

ce bine :D

trebuie siguranta de 30A, culoare verde, prima sau a doua din stg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
am mai indentificat eu o probbabila problema - - - SIGURANTA

asta pt cei care poate vor mai urmari topicu asta

Daca ti-a sarit siguranta trebuie sa vezi de ce. Cauza poate fi de la ventilatorul in sine care probabil nu mai functioneaza si face scurt dar nu exclud si o posibila problema cu termocupla. Pune o siguranta de putere mai mica (sa nu iti suprasoliciti si sa arzi instalatia) si mai fa o proba. Ciao. B)

Modificat de _APoLLo_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta problema posibila ar putea fi termostatul. Daca el nu deschide degeaba merg si temocupla si ventilatorul ca tot va fierbe.

So keep in mind cand m-ai aveti probleme si verificati-l si pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta problema ar putea fi capacul vasului de expansiune prost pus sau cu supapa defecta.

Simptomele sunt la fel....Da apa afara prin vasul de expansiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. verifica termocupla

2. verifica ventilatorul

3. verifica releul de la ventilator

4. verifica termostatul

5. verifica capacul vasului de expansiune

6. daca ai mers foarte mult timp cu "apa de la robinet" e recomandat si o curatire a radiatorului

ps: daca tot verifici tot, verifica si cureaua la pompa de apa sa fie intinsa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. verifica termocupla

2. verifica ventilatorul

3. verifica releul de la ventilator

4. verifica termostatul

5. verifica capacul vasului de expansiune

6. daca ai mers foarte mult timp cu "apa de la robinet" e recomandat si o curatire a radiatorului

ps: daca tot verifici tot, verifica si cureaua la pompa de apa sa fie intinsa

3.astea nu au releu! daca se pune initial este perfect . siguranta e obligatoriu de 30 amp pt ventilator si nu bagati prafuri in radiator!!!! de ce spun asta? pt ca va infunda radiatoarele de caldura!(de asta avem noi mai mult de lucru :salut: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...
alexandra2008

Sal

In legatura cu Termocupla sa Ventilator am o Skoda Octavia din 2000 19Tdi 66kw 

La mine nu am auzit ventilatorul sa porneasca Eu fac Rominia Italia o data pe an totul e ok apa sta la 90 

Ma-am dus la un mecanic in Italia sal intreb carei problema iar el mi-a spus ca Skodele aste ce sunt din anii astia au dublu circuit de racire daia nu porneste 

A spus el ca ventilatorul porneste cam la 95-100 nu stiu daca e adevarat Problema este ca nu am probleme cu apa sta la 90

dar el nu porneste niciodata sal aud si eu voi ce ziceti e o problema sau nu

Ms  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
On 07.10.2006 at 9:18, demon a scris:

1. verifica termocupla

2. verifica ventilatorul

3. verifica releul de la ventilator

4. verifica termostatul

Salut,

O problema similara am si eu; imi creste temperatura mai mult decat trebuie si ventilatorul nu porneste. Inainte imi statea acul indicator la l i n i u t a din mijloc; pornea ventilatorul si scadea cca un mm acul indicator Aseara a crescut pana aproape de penultima l i n i u t a si a scazut pana aproape de l i n i u t a de la mijloc. Ventilatorul nu l-am auzit sau poate n-am fost eu atent.

Am verificat termostatul si e ok (ambele furtune sunt fierbinti). Ventilatorul l-am verificat si functioneaza ambele trepte de viteza (cu un cablu de la mufa + la bateriei).

Termocupla nu stiu cum sa o verific, dar cred ca ea este de vina. Probabil ar trebui sa o demontez si sa o bag intr-un vas cu apa firbinte si sa masor cu un aparat de masura. Oricum am comandat-o si o voi schimba cand o sa vina.

Am incercat sa fac "scurt" intre pinii de la mufa de la termocupla, dar ventilatoru nu a pornit nici cu contactul pus si nici cu cheile scoase din contact. E posibil sa existe un releu? Care ar fi acesta? Si cum se verifica?

Siguranta din panou am verificat-o si e ok.

Multumesc.

 

 

 

Modificat de fchitu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

releul este cel de sub lonjeronul stang. Sigurantele de pe baterie sunt OK ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe firul rosu imi venea 5V la verificare. Firul rosu era intrerupt si oxidat la un papuc. Acum am curatat si am 12V. Sper sa fie ok acum.

Aseara am facut verificarile la intuneric.

 

Pe firul rosu imi venea 5V la verificare. Firul rosu era intrerupt si oxidat la un papuc. Acum am curatat si am 12V. Sper sa fie ok acum.

Aseara am facut verificarile la intuneric.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe firul rosu imi venea 5V la verificare. Firul rosu era intrerupt si oxidat la un papuc. Acum am curatat si am 12V. Sper sa fie ok acum.

Aseara am facut verificarile la intuneric.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

buna ziua 

am si eu o problema cu skoda octavia 2 2.0 motorina bkd motor din 2005 scrie fabricatie si 2006 inmatricularea..

am schimbat radiator freon, compresor si ambreiaj compresor inclusiv incarcare cu freon si cand sa ii dau drumul la clima automata nu pornesc ventilatoarele.

am verificat siguranta de 10 de la motor si nu este arsa.

mentionez ca nu sarit de 90 apa in jumatate de an orice i-as face.am incercat pen engine la output test si porneste ventilatorul cel mare si se invarte ff tare (adica normal cum ar trebui nu asa de dorul lelii) cel mic adica cel care e in stanga cum te uiti la volan nu vrea sa plece la test. cand pornesc clima nu vrea sa porneasca niciunul din cele 2 elecroventilatoare.

daca puteti sa ma ajutati va sunt recunoscator.

atasez  si o scanare cu vagcom daca ajuta .

multumesc!!!

skoda nicu log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan, nu are legatura cu acest topic - ti-am raspuns dincolo - verifica daca senzorul g65 este alimentat, daca e ok cablajul -= daca da, schimba-l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!