Jump to content

1.8T GTI vs. 2.3V5 GTI GOLF 4


TDiFan
 Share

Postare recomandată

In perioada urmatoare voi fi in situatia de a alege pentru un prieten o motorizare si nu stiu exact ce. Masina va fi folosita in oras, cateva "liniute", curse, una alta si la un viitor tuning ulterior. Astept pareri si indicatii. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.3 v5 150cp alaturi de 2.0 115cp cred ca e cel mai prost motor facut ce vw...pe langa faptul ca, consuma enorm 2.3 v5 nu alearga deloc 1.8T il bate care nici ala nu alearga ... orice ti-ai lua din astea doua tot o sa te alerge dieselurile prin oras...macar la 1.8T poti sa-i faci soft si mai scapi de rusine...pe cand la v5 n-ai ce sa-i faci

deci foarte clar 1.8T gti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi zGb pentru detalii. Masina va fi pentru un tanar de 21 de ani. Tatal lui fiindu-mi prieten, m-a rugat sa ii gasesc fiului sau un golf 4 cu valente sportive si de aceea va intrebam ce as putea alege. Multumesc mult incaodata, zGb.

PS: Imi place mult masina ta. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi nu sunt de acord cu ce zice zGb pe acolo, ii sustin concluzia, avand in vedere la cei vrei sa folosesti masina.

V5-ul nu este un motor prost, este facut (sau cel putin acolo se simte bine) pentru regim de autostrada, este un cruiser daca vrei.

2.0 115cp a aparut pe Golf mai mult pentru a suplini carentele motorului 1.8 20v aspirat la turatii mici unde cuplul redus il dezavantaja.

Din moment ce vrei sa o iei pentru liniute (legale sper :blink: ) banuiesc ca motorul va fi lovit de cateva modificari si el, asa ca atentie la codul motor (cel putin pentru remapare, daca te gandesti sa schimbi turbine atunci nu prea mai conteaza)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@toni, probabil scriai postul in timp ce si eu il scriam. Masina nu este pentru mine, eu ma multumesc cu ASV-ul meu.

@zGb, cat te-au costat modificari "performance" ?

Am inteles ideea. Multumesc baieti. Se pare ca saptamana viitoare sau cel mai tarziu peste 2 saptamani am plecare in Belgia.

Modificat de TDiFan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V5 ul nu are prea multe avantaje in fata turboului. Pt utilizarea descrisa de tine 1.8T este clar mai bun. Dar despre care variante de 1.8T este vorba pt ca si cel de 150 si cel de 180 poarta emblema gti. Si 2.3 are 2 variante cu 10 valve si 20 de valve cu 150cp si respectiv 170.

@zGb: Nu cred ca un diesel poate bate 1.8T, ambele cu modificari proportionale. Motorul 1.8T are un potential mai mare decat orice diesel. Este adesea comparat si cotat peste celebrele VR6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista 1.8t si de 450cp exista si 1.9tdi de 500cp asta ca exemplu...vorbim de un simplu soft accesibil oricui...un golf tdi de 150 + chip il matraseste pe golfu 1.8t de 150 + chip...

eu cand aveam doar soft am tavalit destule gti-uri cu chip...deci 190 de cai cum zic ei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca tot zicea zGb ca-i cel mai prost motor, ca nu fuge deloc, de consum... nu mai zic nimic... (v5-ul meu ia 12.7 in oras iar un amarat de 1.4 sare de 11). Tare curios sunt sa vad cat consuma golful lui zGb. :D

Uite ca s-a gasit un baiat istet care ar zice ca nu-i adevarat cand afirmi ca "la v5 n-ai ce sa-i faci" si ar mai zice ca daca vreti sa vedeti cum a facut el v5-ul sa ajunga la 100km/h in 4(patru) secunde sa accesati link-urile de mai jos. :D

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2287453

http://www.zatzy.com/vbgarage.php?&do=view&id=11685

Si ca sa revin... recomand pentru liniute, remapare, etc... 1.8T - cu toate ca e un motor caruia ii poti "da sangele pe nas" destul de repede.

Recomand V5 pentru :

-motor aspirat (150 sau 170cp): nu se strica turbina... pen'ca n-are :D si e mai rezistent la "tavaleala"

-distributie pe lant

-consum destul de ok: mai mic decat la 18t atunci cand vrei sa rupi pedala de acceleratie

-sound: trebuie sa auzi cum suna v5-ul ca sa-ti dai seama ce vreau sa zic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pe la noi marile modificari sunt de fapt minore.. chipuiri de dizelare. Si prin australia sunt niste baieti care au scos din Kalos 1.4 94 de cai "doar" 350 de cai.(biturbo). Bine spuneau ca daca dadeau presiune sa ajunga la 350 de cai la prima *** pe decelerare se mai topea un piston ceva.

Scuze de off-topic... ideea este ca se pot face pe motoarele mai mari f.multe. Am citit pe net ca in germania era un tip care a facut o bora 1.6 8v turbo si ii dadea 180 de cai dupa fara probleme. Ideea e daca vrei si ai bani poti sa faci multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles ca un motor 2.3 V5 prin modificari costisitoare (montarea de turbocompresor, schimbarea unor componente interne etc) ajunge la puteri ametitoare. Cum zicea TDiFan ca va fi folosita masina, o masina de toata ziua cu valente sportive, participare la unele curse, 1.8T este mai potrivit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fan-v5 nu m-am uitat in linkurile tale ca sunt pe graba rau insa presupun ca vorbesti de acea bora de 500 de cai...vorbim de modificari mici in caz ca nu ti-ai dat seama...asa orice masina cu banii care i-a bagat ala in v5 o faci bomba...deci e cam useless ce ai zis acolo :))

tocmai am facut consumul cu un plin (aproape plin...alimentasem cu 48 de litrii) si ghici ce? am mers 470km numai in oras ziua trafic intepat (asa merg eu de obicei) iar 2 nopti la rand m-am alergat cu multe masini....e decent consum 10 in oras in conditiile astea? :))

ps : am in jur de 220 de cai...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zGb

;) 10??? Mi se pare cam trasa de par traba asta... inseamna ca a lui VladMHL e stricata? El zicea ca in oras nu face 400km cu un plin daca se da la ea. Hmmm... si parca el n-are nici pe departe modificarile tale.

Whatever... poate merge el "un pic" mai intepat decat tine. ;)

Apropos, aproximeaza te rog costul celor 90 cai in plus (220-130stock) sa stim despre ce mici modificari vorbim.

Ce n-am inteles eu: nu stiu pe ce baza ai catalogat v5-ul ca cel mai prost motor VW. E parerea ta personala? Ai vazut vreo statistica in sensul asta? Aprinde-ne si noua lumina. ;)

PS: Daca tot esti fan diesel inrait de ce vrei sa vinzi masina pe care o ai si sa-ti iei... surpriza: BENZINA? :P

@spb

Eu am recomandat la randul meu tot 1.8T pentru ce zice TDiFan ca va fi folosita masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS: Daca tot esti fan diesel inrait de ce vrei sa vinzi masina pe care o ai si sa-ti iei... surpriza: BENZINA? ;)

Nu e fan diesel inrait ;) Vrea un M3, ceea ce e cu totul altceva ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;) sau 1.8 T. si vrea benizina ca ce vrea el sa faca..e mai greu cu diesel, deis nu imposibil.

si eu tot pt 1.8 T votez. un bun exemplu ar fi faptul ca aceste motoare sunt intalnite pt toata gama VAG (de la Skoda Octavia RS si 1.8T de 150 cai, la SEat Leon, Golf GTI, Passat, Audi ...etc). ceea ce se pare ca V5 nu a fosta sa uns ucces nebun. desi pare mai fiabil V5-ul, ca nu are turbo si e mai simplu, eu zic ca anii de productie si utilizare a 1.8T-ului dovedesc fiabilitatea mare a acestuia. dar, depinde si cum a fost intretinut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu sunt de parere sa ii iei baiatului un 1.8 T, care fata de V5 se poate modifica cu MULT mai putini bani pt ai creste performantele( ex: chip care costa vreo 250/300euro). Ce poti face la un V5 cu 300euro ca sa-i cresti performantele??-nu mare lucru.

daca exista fonduri disponibile cauta un 1.8T de 180cp-stiu ca este si pe golf IV (cei 30cp in plus sigur fac diferenta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care ar fi un consum la 1.8T extraurban ? Daca pun urban la cei din Bucuresti stiu ca da ceva ametitor.

@toni, s_c si cei care mai aveti 1.8T ~aprox ce consum aveti extraurban ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.8 T

12 daca te dai la ea si 10-11 la un mers mai relaxat

la golf e posibil sa fie mai mic caci e mai usor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este parerea mea personala ca 2.3 V5 este un motor prost din prisma performantelor vs consum...doar la asta m-am referit...nu sunt nici pe departe fan inrait diesel cateodata chiar urasc dieselul (gen fum sau in timp de iarna etc) ... daca consideri ca 10% e tras de par este efectiv problema ta...cu 48 de litrii am facut 470km...deci mai putin de un plin...eu zic ca merg destul de intepat...in fine...la mers normal imi consuma sigur mai putin decat al lui vlad pt ca turbina imi face presiune de la 1200rpm...trag mai putin de motor sa ajung unde ajunge vlad cu masina lui de exemplu...

pt informatii despre masina mea fan-v5 daca vrei sa le vezi exista topic la masina mea :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10-11% in AFARA la mers moderat??? sigur nu e pe la 7-8? sau ce inseamna mers moderat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul la audi extraurban e intre 8-9 (tinand cont ca a mea e quattro, 180cp), asta e consumul la un mers normal-(nici babeste nici exagerat de rapid) si asta cu masina acoperita, daca o decapotez, creste putin consumul din cauza mai marii "frecari" cu aerul.

Modificat de andy84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea extraurban consuma 7-8, mers normal chiar si alergat putin.

On topic: ia 1.8 T un motor f bun,fiabil si cu un consum decent.De 3 ani de cand o am sunt f multumit de ea,nu s-a stricat nimik ,nu am dat bani pe nici o piesa...doar revizii.Si cum spuneau si colegii cu un chiptuning de 300E ,ii cresti performantele destul de mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia 1.8T. Am mers cu asa ceva si pur si simplu consuma putin daca mergi normal. In afara 6.5-7.5 la un mers cu 2500-3000 rpm. La reprize nu e cine stie ce, e destul de apropiata de bora mea de 115 cp (tdi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pot sa va contrazic pe toti ca sunteti multi :screwy: dar 6,5 nu are cum sa consume decat la 90 pe ora, iar 7-8 cum spuneti voi tot mi se pare putin

nu am mers foarte mult cu 1.8 T dar am facut un drum pana la bacau si unu pana la constanta (140-160 km/h) si sub 10 nu am vazut niciodata

probabul daca se merge cu 120-130 scade consumu

2500 - 3000 ?

la cat intra turbina la 1.8T ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as zice sa nu deviem discutia spre consum, s-a discutat de multe ori pe forum.

Turbina de pe 1.8T are boost maxim pe la 3500rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La traficul nostru, nu poti sa te astepti la consumuri mici la masini pe benzina cu peste 150 CP; dar 1.8T/180 macar face ceva in schimbul benzinei pe care o inghite :D

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!