Jump to content

Repartitor frana spate golf III


guvidu
 Share

Postare recomandată

Salut! As avea si eu o intrebare:unde se afla repartitorul de frana spate la golf III ? Am cautat pe sub masina dar nu am gasit nimic. Banuiesc, ca trebuie sa existe pe undeva asa ceva care sa dozeze puterea de franare in functie de greutatea care se afla pe puntea spate. Sper ca stie vreunul din voi si sper sa-mi zica si mie.Astept raspunsurile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! As avea si eu o intrebare:unde se afla repartitorul de frana spate la golf III ? Am cautat pe sub masina dar nu am gasit nimic. Banuiesc, ca trebuie sa existe pe undeva asa ceva care sa dozeze puterea de franare in functie de greutatea care se afla pe puntea spate. Sper ca stie vreunul din voi si sper sa-mi zica si mie.Astept raspunsurile voastre.

sal, cauta in partea dreapta a masinii pe caroserie deasupra puntii spate si vei vedea exact ceeace ti-am trimis in desen

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ABD, dupa cate imi amintesc eu, repartitorul este in stanga. Este chiar in fata puntii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nop....am cautat si in stanga si in dreapta si nu am gasit nimic.Cred ca modelul asta nu are, desi mi se pare o tampenie sa nu pui repartitor de presiune pe puntea spate (neamtzu a fost francez la faza asta!!!). Poate e totusi ascuns pe undeva......sper.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1,9TD AAZ este in stanga!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da mergi pe conductele de frana si tre' sa gasesti !!

Daca nu o fi bricolat un mecanicos o inginerie pe acolo;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nop....am cautat si in stanga si in dreapta si nu am gasit nimic.Cred ca modelul asta nu are, desi mi se pare o tampenie sa nu pui repartitor de presiune pe puntea spate (neamtzu a fost francez la faza asta!!!). Poate e totusi ascuns pe undeva......sper.

masina a fost echipata cu repartitor. daca tu" l-ai pierdut pe drum"... e alta problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio
masina a fost echipata cu repartitor. daca tu" l-ai pierdut pe drum"... e alta problema

Nu toate Golfurile 3 au LIMITATOR (repartitor este cu totu si cu totu altceva ! ! !) la sistemul de franare de pe spate.

Modificat de Sorin Golf 3 cabrio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma vad nevoit sa repet peentru a 3-a oara...

Golful 3, cod motor ABD, AR TREBUI sa aiba regulator (apropo, asa se numeste) al fortei de franare.

Acestea (regulatoarele) sunt de 2 feluri: sensibile la presiune, respectiv la incarcare (greutate). La ABD este cel din primul caz.

Nu cunosc daca toate golfurile au sau nu regulator, dar eu am tot ABD si al meu sigur are... sau cel putin aveam cand m-am uitat ultima data la el :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK...am urcat a doua oara masina pe rampa si am urmarit conductele de frana din pompa pana ajung in cilindrii de frana de la tamburii din spate, si nici urma de limitator sau orice altceva.Repartitor nu are nevoie pt ca din pompa de frana pleaca 2 conducte separate pt fiecare roata din spate.Am vazut la un prieten cu un GOLF III, motor 1.6 din '96 ca are limitatorul pus in partea stanga(la mine....pauza).Am citit si intr-un manual de reparatie si acolo spune: "Unele modele sunt echipate cu limitatoare de presiune...." , deci nu au toate.Asadar trag concluzia ca masina mea nu are asa ceva.Oricum va multulmesc pentru interesul vostru de a ma ajuta si va salut pe toti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil prin limitator intelegi regulatorul "pressure dependent" iar prin repartitor, pe cel "load dependent"

Ideea este ca tu trebuie sa-l ai pe primul (1400cm3) . datorita sistemului de franare diagonal (fata dreapta-spate stanga), la motorul de 1,4 (ABD) trebuie sa ai 2 regulatoare). Ma indoiesc profund ca exista vreo masina fara vreunul din cele doua tipuri de regulatoare. Daca ar fi asa, nu ar putea sa franeze eficient

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil prin limitator intelegi regulatorul "pressure dependent" iar prin repartitor, pe cel "load dependent"

Ideea este ca tu trebuie sa-l ai pe primul (1400cm3) . datorita sistemului de franare diagonal (fata dreapta-spate stanga), la motorul de 1,4 (ABD) trebuie sa ai 2 regulatoare). Ma indoiesc profund ca exista vreo masina fara vreunul din cele doua tipuri de regulatoare. Daca ar fi asa, nu ar putea sa franeze eficient

Mai nu stiu cum sa-i mai zic.Eu ma refer la chestia aia care regleaza forta de franare in functie de greutatea de pe puntea spate:incarcatura mica->forta de franare mica; incarcatura mare->forta de franare mare.Eu vreau sa-l reglez astfel incat sa maresc forta de franare pe spate chiar daca masina nu e incarcata.poate ma ajuti si imi spui cum sa fac chestia asta ca vad ca stii foarte multe lucruri interesante.Astept raspunsul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful 3, cod motor ABD, AR TREBUI sa aiba regulator (apropo, asa se numeste) al fortei de franare.

Acestea (regulatoarele) sunt de 2 feluri: sensibile la presiune, respectiv la incarcare (greutate). La ABD este cel din primul caz.

probabil prin limitator intelegi regulatorul "pressure dependent" iar prin repartitor, pe cel "load dependent"

Ideea este ca tu trebuie sa-l ai pe primul (1400cm3)

Concluzia:

Masina ta ar trebui sa aiba un regulator in partea stanga spate. Acesta este de tip "pressure dependent", adica b]nu are nici o treaba cu incarcarea axei spate, ci numai cu presiunea din instalatie. Cu alte cuvinte, are un fel de supapa care impiedica cresterea presiunii de franare peste o anumita valoare, pe rotile spate.

Acest regulator nu se pote regla (sau nu usor), ci doar verifica. daca e defect, se schimba. Daca nu-l ai (ma cam indoiesc), vei avea mari probleme cu franarea deoarece rotile spate se blocheaza f. repede...

PS nu mai da quote la postul anterior

PS2 am sa incerc sa-i fac o poza maine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

am fost la rar si mi s-a spus ca am frane slabe pe spate. banuiesc ca acest lucru e din cauza ca am schimbat puntea pe spate si regulatorul are un arc si o chestie de plastic prin care se prinde arcul de punte. am incercat sa il pun cam in aceeasi pozitie in care a fost pe puntea veche dar probabil ca ar trebui reglat cumva. cum as putea face acest lucru? merge metoda sa bag 5 persoane in masina si sa il reglez sa fie maxim deschis ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt curios cum se regleaza nebunia asta. Am coborat o bordura MARE si am indoit bara de care e prins repartitorul...

Daca stie cineva nu ezitati sa ne spuneti... pareri, orice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Care a avut vreo buba cu acest repartitor de Golf 3? si cum a remedioat? ori pe unde a gasit unul de schimbat?

Mersi cu stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,eu am avut probleme cu repartitorul ,pierdeam lichid , l am schimbat cu unul nou 320 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am problema cu franele pe spate, la ITP mi-a iesit forta de franare inegala pe spate, am trecut la limita dupa cateva frane de mana mai sanatoase.

La Dacie era o tija reglabila, la G3 nu se poate regla nimic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Macar sa masoare cineva distanta, sa putem compara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal...este ca la franarea fara incarcatura sa "deseneze" decat rotile din fatza sau toate patru??? Am sa incerc aceiasi schema si cu masina incarcata (4 pers) sa vad daca lucreaza si frana pe tamburii spate...altfel nush daca este chiar nevoie sa schimb acel repartitor. Problema ce nu`mi place este ca, pedala la frana nu este chiar ferma... are o oarecare amortire la inceput ...dupa care la 50 % se intareste si preia frana mai intens ( senzatia ca si cum apesi pe o mingie semi umflata) Meseriasii..Help!

Cu stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite cum poti verifica daca functioneaza repartitorul

post-982-1232634834_thumb.jpg

post-982-1232634853_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

acolo scrie ca s-ar regla in functie de presiune are cineva idee care este valoarea cu masina goala? manometrul se pune pe una din conductele ce duce la cilindrul receptor banuiesc

Modificat de adi_f
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am tot 1.4 abd si nu am repartitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Care ar fi costul unui repartior nou? a schimbat cineva?

Mie mi se pare ca, cam''lacrimeaza" pe la el,dar nu sunt sigur.Poate sa se intample ceva?exista ceva metoda de 'reparat'?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt. Guvidu:

Pana acuma nu am vazut notat daca are sau nu ABS masina,

asa cum s-a mai scris unele modele (cele fara ABS) nu au repartitor, dar exista modele cu ABS care au inca repartitor, locatia acestuia e in fata puntii pe partea stg. Cauta dupa seria sasiu in ETOSce si unde are masina ta ca si constructie.

Modificat de janos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!