Sign in to follow this  
Followers 0
guvidu

Repartitor frana spate golf III

46 posts in this topic

Salut! As avea si eu o intrebare:unde se afla repartitorul de frana spate la golf III ? Am cautat pe sub masina dar nu am gasit nimic. Banuiesc, ca trebuie sa existe pe undeva asa ceva care sa dozeze puterea de franare in functie de greutatea care se afla pe puntea spate. Sper ca stie vreunul din voi si sper sa-mi zica si mie.Astept raspunsurile voastre.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salut! As avea si eu o intrebare:unde se afla repartitorul de frana spate la golf III ? Am cautat pe sub masina dar nu am gasit nimic. Banuiesc, ca trebuie sa existe pe undeva asa ceva care sa dozeze puterea de franare in functie de greutatea care se afla pe puntea spate. Sper ca stie vreunul din voi si sper sa-mi zica si mie.Astept raspunsurile voastre.

sal, cauta in partea dreapta a masinii pe caroserie deasupra puntii spate si vei vedea exact ceeace ti-am trimis in desen

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

La ABD, dupa cate imi amintesc eu, repartitorul este in stanga. Este chiar in fata puntii

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

nop....am cautat si in stanga si in dreapta si nu am gasit nimic.Cred ca modelul asta nu are, desi mi se pare o tampenie sa nu pui repartitor de presiune pe puntea spate (neamtzu a fost francez la faza asta!!!). Poate e totusi ascuns pe undeva......sper.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 1,9TD AAZ este in stanga!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da mergi pe conductele de frana si tre' sa gasesti !!

Daca nu o fi bricolat un mecanicos o inginerie pe acolo;

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
nop....am cautat si in stanga si in dreapta si nu am gasit nimic.Cred ca modelul asta nu are, desi mi se pare o tampenie sa nu pui repartitor de presiune pe puntea spate (neamtzu a fost francez la faza asta!!!). Poate e totusi ascuns pe undeva......sper.

masina a fost echipata cu repartitor. daca tu" l-ai pierdut pe drum"... e alta problema

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
masina a fost echipata cu repartitor. daca tu" l-ai pierdut pe drum"... e alta problema

Nu toate Golfurile 3 au LIMITATOR (repartitor este cu totu si cu totu altceva ! ! !) la sistemul de franare de pe spate.

Edited by Sorin Golf 3 cabrio
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma vad nevoit sa repet peentru a 3-a oara...

Golful 3, cod motor ABD, AR TREBUI sa aiba regulator (apropo, asa se numeste) al fortei de franare.

Acestea (regulatoarele) sunt de 2 feluri: sensibile la presiune, respectiv la incarcare (greutate). La ABD este cel din primul caz.

Nu cunosc daca toate golfurile au sau nu regulator, dar eu am tot ABD si al meu sigur are... sau cel putin aveam cand m-am uitat ultima data la el :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK...am urcat a doua oara masina pe rampa si am urmarit conductele de frana din pompa pana ajung in cilindrii de frana de la tamburii din spate, si nici urma de limitator sau orice altceva.Repartitor nu are nevoie pt ca din pompa de frana pleaca 2 conducte separate pt fiecare roata din spate.Am vazut la un prieten cu un GOLF III, motor 1.6 din '96 ca are limitatorul pus in partea stanga(la mine....pauza).Am citit si intr-un manual de reparatie si acolo spune: "Unele modele sunt echipate cu limitatoare de presiune...." , deci nu au toate.Asadar trag concluzia ca masina mea nu are asa ceva.Oricum va multulmesc pentru interesul vostru de a ma ajuta si va salut pe toti!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

probabil prin limitator intelegi regulatorul "pressure dependent" iar prin repartitor, pe cel "load dependent"

Ideea este ca tu trebuie sa-l ai pe primul (1400cm3) . datorita sistemului de franare diagonal (fata dreapta-spate stanga), la motorul de 1,4 (ABD) trebuie sa ai 2 regulatoare). Ma indoiesc profund ca exista vreo masina fara vreunul din cele doua tipuri de regulatoare. Daca ar fi asa, nu ar putea sa franeze eficient

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
probabil prin limitator intelegi regulatorul "pressure dependent" iar prin repartitor, pe cel "load dependent"

Ideea este ca tu trebuie sa-l ai pe primul (1400cm3) . datorita sistemului de franare diagonal (fata dreapta-spate stanga), la motorul de 1,4 (ABD) trebuie sa ai 2 regulatoare). Ma indoiesc profund ca exista vreo masina fara vreunul din cele doua tipuri de regulatoare. Daca ar fi asa, nu ar putea sa franeze eficient

Mai nu stiu cum sa-i mai zic.Eu ma refer la chestia aia care regleaza forta de franare in functie de greutatea de pe puntea spate:incarcatura mica->forta de franare mica; incarcatura mare->forta de franare mare.Eu vreau sa-l reglez astfel incat sa maresc forta de franare pe spate chiar daca masina nu e incarcata.poate ma ajuti si imi spui cum sa fac chestia asta ca vad ca stii foarte multe lucruri interesante.Astept raspunsul...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Golful 3, cod motor ABD, AR TREBUI sa aiba regulator (apropo, asa se numeste) al fortei de franare.

Acestea (regulatoarele) sunt de 2 feluri: sensibile la presiune, respectiv la incarcare (greutate). La ABD este cel din primul caz.

probabil prin limitator intelegi regulatorul "pressure dependent" iar prin repartitor, pe cel "load dependent"

Ideea este ca tu trebuie sa-l ai pe primul (1400cm3)

Concluzia:

Masina ta ar trebui sa aiba un regulator in partea stanga spate. Acesta este de tip "pressure dependent", adica b]nu are nici o treaba cu incarcarea axei spate, ci numai cu presiunea din instalatie. Cu alte cuvinte, are un fel de supapa care impiedica cresterea presiunii de franare peste o anumita valoare, pe rotile spate.

Acest regulator nu se pote regla (sau nu usor), ci doar verifica. daca e defect, se schimba. Daca nu-l ai (ma cam indoiesc), vei avea mari probleme cu franarea deoarece rotile spate se blocheaza f. repede...

PS nu mai da quote la postul anterior

PS2 am sa incerc sa-i fac o poza maine

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

am fost la rar si mi s-a spus ca am frane slabe pe spate. banuiesc ca acest lucru e din cauza ca am schimbat puntea pe spate si regulatorul are un arc si o chestie de plastic prin care se prinde arcul de punte. am incercat sa il pun cam in aceeasi pozitie in care a fost pe puntea veche dar probabil ca ar trebui reglat cumva. cum as putea face acest lucru? merge metoda sa bag 5 persoane in masina si sa il reglez sa fie maxim deschis ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu sunt curios cum se regleaza nebunia asta. Am coborat o bordura MARE si am indoit bara de care e prins repartitorul...

Daca stie cineva nu ezitati sa ne spuneti... pareri, orice...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care a avut vreo buba cu acest repartitor de Golf 3? si cum a remedioat? ori pe unde a gasit unul de schimbat?

Mersi cu stima!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ,eu am avut probleme cu repartitorul ,pierdeam lichid , l am schimbat cu unul nou 320 lei

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu am problema cu franele pe spate, la ITP mi-a iesit forta de franare inegala pe spate, am trecut la limita dupa cateva frane de mana mai sanatoase.

La Dacie era o tija reglabila, la G3 nu se poate regla nimic?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Macar sa masoare cineva distanta, sa putem compara.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normal...este ca la franarea fara incarcatura sa "deseneze" decat rotile din fatza sau toate patru??? Am sa incerc aceiasi schema si cu masina incarcata (4 pers) sa vad daca lucreaza si frana pe tamburii spate...altfel nush daca este chiar nevoie sa schimb acel repartitor. Problema ce nu`mi place este ca, pedala la frana nu este chiar ferma... are o oarecare amortire la inceput ...dupa care la 50 % se intareste si preia frana mai intens ( senzatia ca si cum apesi pe o mingie semi umflata) Meseriasii..Help!

Cu stima!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

uite cum poti verifica daca functioneaza repartitorul

post-982-1232634834_thumb.jpg

post-982-1232634853_thumb.jpg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

acolo scrie ca s-ar regla in functie de presiune are cineva idee care este valoarea cu masina goala? manometrul se pune pe una din conductele ce duce la cilindrul receptor banuiesc

Edited by adi_f
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am tot 1.4 abd si nu am repartitor.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care ar fi costul unui repartior nou? a schimbat cineva?

Mie mi se pare ca, cam''lacrimeaza" pe la el,dar nu sunt sigur.Poate sa se intample ceva?exista ceva metoda de 'reparat'?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

pt. Guvidu:

Pana acuma nu am vazut notat daca are sau nu ABS masina,

asa cum s-a mai scris unele modele (cele fara ABS) nu au repartitor, dar exista modele cu ABS care au inca repartitor, locatia acestuia e in fata puntii pe partea stg. Cauta dupa seria sasiu in ETOSce si unde are masina ta ca si constructie.

Edited by janos
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.