Jump to content

Probleme la pornire VW 1.9 TDi, 90 CP


LuciangIII
 Share

Postare recomandată

am verificat in seara asta daca ajunge curent la bujii si nu ajunge . Am incercat sa pun pe direct bujiile cu un fir de la baterie .. Cand ating pe firele de la bujii face scurt si se inroseste firul. E in scurt undeva ? mai este vreo siguranta inafara de releu care ar putea fi arsa ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie să fie o siguranţă de 50A undeva, nu am găsit o localizare, dar am găsit în manual textul din poză. Presupun că undeva deasupra releelor. Dacă o găseşti arsă este foarte posibil ca asta să se fi întâmplat din cauza bujiei stricate, aşa că nu mai pune mufa în ea.

Faptul că se înroşeşte firul este relativ normal, depinde cât de gros a fost. Bujiile absorb un curent destul de mare  (echivalentul, să zic aşa , la vreo 8 becuri de far) deci trebuie un cablu cu secţiune destul de mare ca să nu se înroşească

1z.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , intradevar siguranta de 50 A era arsa  . Am inlocuito si am controlat cu lampa de control dar nu este curent in ea. Cum functioneaza ? Doar cand e motorul rece? Acum era cald cand am controlat curentul. Sau releul trimite curentul la Fuse 50 A ? 

IMG_20171219_230012.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul trimite curent, doar când zice ECU, care ascultă de senzorul de temperatura lichid răcire. Ca să vezi că vine curent la siguranță scoate mufa de la senzor și ar trebui sa ai tensiune vreo 14 sec pe siguranță.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Problema era de la siguranta . Acum invarte de 3 ori si porneste . Dar merge un pic in 3 pistoane , aprox. 10 secunde , cred eu din cauza bujiei rupte care nu functioneaza . Multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va trebui să o rezolvi cumva şi pe aia, trebuie să găseşti un mecanic priceput şi cu scule potrivite (dacă nu mă înşel există un chit de scos bujii rupte). Data viitoare când îţi pui în cap să schimbi bujiile pune nişte ulei de motor în locaşurile unde vin montate şi mergi vreo săptămână aşa, apoi te apuci de scos. Şi bineînţeles să le strângi numai cu cheie dinamometrică.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!