Sign in to follow this  
Followers 0
LiviuS

Benzina sau Motorina?

Benzina sau Motorina?   767 members have voted

  1. 1. Benzina sau Motorina?

    • Benzina
      350
    • Motorina
      490

Please sign in or register to vote in this poll.

1,108 posts in this topic

Care este parerea voastra in ceea ce priveste motorizarile pe benzina si motorina?

Daca nu ar conta partea financiara ce ati alege?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am votat benzina.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Banuiesc ca te referi la motorizarile VW ... E destul de greu de spus facand abstractie de factorul financiar. Ca daca nu tii cont de partea financiara in ce priveste consumul, atunci poti sa nu tii seama de ea si cand achizitionezi un motor. Si atunci poti gasi un motor foarte bun pe benzina care sa te multumeasca si ca cuplu :D

Pe mine m-ar satisface motorul de 1.9TDI de 130CP stock (desi cel de 150 e si mai bun :D ). Cu motoare pe benzina foarte puternice de la VW nu am prea avut ocazia sa merg, dar sunt si acolo destul variante de luat in calcul.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. topica vrei sa ramana in categoria Passat ? (sau poate merge la discutii generale)

2. daca discutam la passat merita TDIul de 130CP si chiar e un motor capabil (pentru gusturile mele).

Totusi am o atractie mare si pentru motorul 1.8T ... daca banii de combustibul nu ar fi o problema as alege fara disctutii benzina... dar in situatia mea actuala diesel e mai bun.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sunt declarat fan diesel. Astept cu mare interes noile generatii de TDI-uri care se anunta a fi mult mai silentioase, (de fapt singurul lucru care strica dieselul).

Si ca sa ma si explic, nu consumul este motivul "pasiunii" mele pentru diesel ci cuplul fantastic pe care il are. Intr-adevar orice motor supraalimentat are cuplul mare si "larg distribuit" dar dieselul este din start "suprerdotat" la acest capitol.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
1. topica vrei sa ramana in categoria Passat ? (sau poate merge la discutii generale)

2. daca discutam la passat merita TDIul de 130CP si chiar e un motor capabil (pentru gusturile mele).

Totusi am o atractie mare si pentru motorul 1.8T ... daca banii de combustibul nu ar fi o problema as alege fara disctutii benzina... dar in situatia mea actuala diesel e mai bun.

Da Voinea, cu scuzele de rigoare, sunt de acord cu punctul 1 sa mutam topicul.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu votez pentru benzina. Diferenta de pret benzina vs. motorina (fara sa luam in calcul intretinerea si asigurarea) se amortizeaza in mult prea multi km din punctul meu de vedere ca sa merite efortul. Totusi, daca tinem cont si de bani, 1.9TDI/130CP e probabil cea mai buna optiune. Daca nu tinem cont de bani, si vorbim doar de Passat, atunci W8 e prima optiune, urmata de 1.8T (sau 2.0T, care cred ca va fi disponibil anul asta).

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sunt de acord cu Andi, placerea de a conduce este data de cuplu, de potenta motorului la turatii mici, de senzatia de stivire in scaun cind bagi pedala la fund in jurul turatiei de cuplu maxim :(

Deci : MOTORINA, si in mod special TDI

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da Voinea, cu scuzele de rigoare, sunt de acord cu punctul 1 sa mutam topicul.

nu era cazul sa-ti ceri scuze. m-am gandit ca avand toti aproape aceleasi motoare (golf/bora/passat/leon/toledo/octavia ... putem sa comparam pe discutii generale)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

prefer un audi a3 pe motorina un TDI de 1.9 :(

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

preferi un 1.9 de 105 unui 1.9 de 212 cp ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sunt fan TDI, parerea din postul de mai sus nu poate fi decit subiectiva, dar asta nu inseamna ca celelalte motoare Diesel nu sunt OK.

Cit despre Opel, in tara de origine este ultima optiune pentru un fan Diesel.

Parerea mea :(

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu zic ca incearca sa s schimbe imaginea . cel putin conceptul de mai sus arata multe despre tendinta marcii. sa nu uitam de nou lansatul 1.9 cdti 150 cp despre care nu am auzit nimic de rau. nu zic ca nu este inca timp.

eu am 2.2 dti pe vectra si sunt super multumit de motor. nu e zgomotos, trage bine si consuma putin . cel mai important , nu se sufoca la viteze mari

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

hai sa pastram discutia in sfera motoarelor VWAG benzina sau diesel. Pentru discutii legate de alte marci dezvoltati comparatiile pe super forumul autoshow.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

scuze . dar am dat si eu o alternativa . cel care a initiat topicul nu a zis ca e strict la VW .

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
scuze . dar am dat si eu o alternativa . cel care a initiat topicul nu a zis ca e strict la VW .

nu a zis dar forumul nostru se cheama vwforum asa ca.... voinea are dreptate

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ba da rai mai sunteti . ho ca am inteles si mi-am cerut si scuze . repet cel care a initiat topicul nu a zis strict VW , si da se cheama vwforum. dc nu vreti sa ascultati si alte opinii f bine , puneti conditie de inscriere asta. nu zice nicaieri ca nu ete voie sa se vb si despre alte marci.

va simtiti ofensati de opel sau ce .

imi cer scuze si nu este bine . ce vreti sa fac??

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu discutam abordarile tehnice diferite ale aceluiasi principiu de functionare (OTTO sau DIESEL) ci chiar pricipiile diferite OTTO versus DIESEL.

Si ca sa revenim la topic, tocmai explozia in vanzarile motorizarilor DIESEL a adus sume importante in R&D tehnologica a motorului cu Aprindere prin Compresie.

In curand motoarele Diesel vor fi chiar mai putin poluante la aceleasi performante fata de echivalentele lor OTTO (momentan numai emisia de particule este superioara la Diesel). Tehnologiile injectiilor multiple scade zgomotul combustiei si vibratiile, presiunea creste la fiecare noua generatie de sisteme de injectie.

Gama de turatii de functionare ale motoarelor diesel incepe sa se apropie de cea a motoarelor OTTO clasice asa ca toate dezavantajele motoarelor DIESEL se atenueaza treptat.

Sa nu uitam ca au aparut variante Sportive si modelele Cabrio propulsate de aceleasi fel de motoare - diesel.

Si ceea ce este cel mai important, au aparut combustibili alternativi (biodiesel) pentru propulsia motoarelor Diesel care in momentul productiei de serie mare vor scadea si mai mult pretul combustibilului si vor produce o separare fata de oscilatiile (a se citi cresterea) pretului combustibililor fosili pe piata mondiala.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

cel mai interesant studiu comparativ intre cele 2 motoare, asta daca imi este permis sa amintesc si alte marci , a fost cel de la peugeot cu modelele inima rosie si pica . ambele propulsoare dezvoltau ~180 cp si aveau performante identice. un motor era diesel iar celallt era benzina . motorul diesel avea o cilindree de 2.2 , dar nu-mi aduc aminte ce cilindree avea cel pe benizna . o sa caut sa vad si performantele exacte.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana acum sunt multzumit de tdi-ul meu, asa ca nu vad de ce as trece pe benzina :(

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inafara de faptul ca au un consum mai mic motoarele diesel nu au cu ce sa iasa in fatza benzinarelor. despre senzatzia "impingere in scaun" la diesel....lol la un tdi pe la 3.000 rpm dispare cu nerushinare, deci a dreak de mare senzatzia. So....GIVE ME FUEL, GIVE ME FIRE.......GASOLINE 4EVER :())

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Inafara de faptul ca au un consum mai mic motoarele diesel nu au cu ce sa iasa in fatza benzinarelor. despre senzatzia "impingere in scaun" la diesel....lol
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
despre senzatzia "impingere in scaun" la diesel....lol la un tdi pe la 3.000 rpm dispare cu nerushinare

Gresit formulat, la un DI dispare nu la un TDI din generatia actuala. Recunosc ca 1.9 TDI-urile se "plafoneaza" de pe la 4.200 rpm dar in afara de "drag racing" turatiile mari nu sunt necesare daca ai cuplu jos. (d-aia este cutia de diesel diferita)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gasoline forever :( :ok:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.